Belarus traktorid.

(10-01-2023, 10:09 AM)v6sa Kirjutas:  Oled ühikutes kindel?

220 MPa on 2200 bar... Seda on kümme korda rohkem, kui neil tavaliselt.

Sa lähened asjale valepidi: küll pihusti läbi lööb, kui KSP peale pressib. Aga mida kõrgemaks läheb rõhk, seda suuremaks läheb läbileke täppispaaride vahelt. Lisaks hakkavad kõrgete rõhkude juures vedelikud natuke naljakalt käituma - pritsehetke alguses väga kiiresti tõusva rõhu tõttu võivad tekkida lokaalsed survetsentrid voolamistakistuste juures ning nende taha omakorda kavitatsioonialad... Rääkimata sellest, et ettenähtust kõrgema rõhu all pihustusavast väljuv vedelikujuga ilmselt ei haju päris nii, nagu algselt plaanitud.

Samas on harju keskmine russ niikuinii sedapalju algsest plaanist hälbinud olukorras, et ülaloleva arutluse sisu võib kokku võtta ühe lausega: pihustusrõhk peab olema väiksem, kui KSP antav. Palju konkreetne pump suudab, tuleb välja selgitada mõõtmiste (või katse-eksituse) teel.


Kunagi ammuu ütles Diisli-Sass mulle ja sõbrale kuldse lause, "Kuradi poiskesed, mis te näpite neid pihusteid, ega trukk` autot käima ei pane",  kui me suutsime muldvana Jyry-Sisu nii ära "remontida", et see enam ilma londita käima ei läinud.´
Ühesõnaga, mees regullis sellel vanal rondil pärast loengut töötava mootoriga pihustid nii ära, et käima käis hommikul ja nurrus nagu mootor peab nurruma. Ja sinine suits kadus ära. Ning mitte mingit stendi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(10-01-2023, 13:24 PM)Daff Kirjutas:  Kunagi ammuu ütles Diisli-Sass mulle ja sõbrale kuldse lause, "Kuradi poiskesed, mis te näpite neid pihusteid, ega trukk` autot käima ei pane",  kui me suutsime muldvana Jyry-Sisu nii ära "remontida", et see enam ilma londita käima ei läinud.´
Ühesõnaga, mees regullis sellel vanal rondil pärast loengut töötava mootoriga pihustid nii ära, et käima käis hommikul ja nurrus nagu mootor peab nurruma. Ja sinine suits kadus ära. Ning mitte mingit stendi.


Jaa, seda osad "pumbaremondimehed" teevad siiamaani. Nõnda on kliendile odavam, kui pump ära remontida. Mina ütleks, et see on paratamatu lõpu venitamine aga see on juba maitse asi.
Vasta

Kuna eelmiste pihustiotstega hakkas suitsema (ostsin nad kodulähedalt traktoripoest) ja polnud just hea kvaliteediga tellisin nüüd Periko Tehnik poest sellised otsad. Esmamulje hea, kuna suitsemine kadus ära mootori töö muutus ühtlasemaks. Sellised: https://www.periko.ee/et/a/pihustiots-mt...-50.01-thm. Surve sättisin 180 peale.
Vasta

(10-01-2023, 16:44 PM)deeremees Kirjutas:  Kuna eelmiste pihustiotstega hakkas suitsema (ostsin nad kodulähedalt traktoripoest) ja polnud just hea kvaliteediga tellisin nüüd Periko Tehnik poest sellised otsad. Esmamulje hea, kuna suitsemine kadus ära mootori töö muutus ühtlasemaks. Sellised: https://www.periko.ee/et/a/pihustiots-mt...-50.01-thm. Surve sättisin 180 peale.

Need mul veel proovimata kuna siis polnud kui ma katsetasin niiet mul isegi väike huvi et äkki siia teada anda kuis kestab ja kas suitsema hakkab uuesti.
Pihusti rõhkude kohta ma ütlen niipalju, et kui pump värske on siis käib 200bar ka aga pump hakkab kolisema.
Pihustiotsal ja vedrul on oma tööomadused ja kui vahemikust välja minna ning pihusti enam ei prääksata kui avaneb siis üks neist kahest ei tööta õieti.
Muidu kui pihustid kõik ilusti töötavad siis pikem kruvikeeraja toetada umbes 900 pöördega vastu pihustit ja pea vastu kõrva kuulmekäiku on pihustamise heli kuulda.
Algab järsult, on tinisev ja lõpeb järsult ning kõigil on sama noot.
Vasta

THM pihustiotstega on kokkupuude olemas. Alguses töötasid viisakalt, aga suht ruttu oli tühikäigu sinine suits tagasi. Uuesti kontrollimisel oli iseloomulikust prääksust asi kaugel ja asendunud tilkumise ja kusemisega.
Järeldus, et ju see nõelateras ikka pehmevõitu on.
Siis mingi hetk juhtus kätte selline kraam. Omaaegne eksport toodang? Lääne keeles puha peale kirjutatud.
Vot need on küll nüüd pidama jäänud, kolm korda üle õla.
                     
Vasta


Niisama silmaringi laiendamiseks, et kui poleks alatud "Spetsoperaatsiat" teise iseseisva riigi vallutamiseks oleks meil Belarus Perkinsi mootoriga sellest aastast saada.
See oleks täitnud kõik euronormid ja oleks meil probleemideta arvele saanud.
Kui aga sinna töökindel mootor panna siis muu remondiks isegi ära ja saaks traktori millel vähemalt mootor kestab...
Vasta

Toodi mõõteriistad tagasi ja plokk hangitud.
Eestist ei õnnestunud sest kus oli probleeme kvaliteediga ja kus ei lubatud mõõta.
Igatahes omanikul Riia äärelinnas käidud ja uus plokk käes.
Ost olla nii käinud, et kõlistas tuttavale et kust saab Lätis plokki osta ja sai numbri.
Kõlistas ja küsis kas mõõta tohib?
Üteldi, et sa tahad korralikku toodet ja tule siia, mul veel 2 tk on ning mõõtma ei pea, on korralikud.
Läks kohale ja kõik oli õige.
Plokk oli puust kastis ja OTK paber kaasas strateegiliste mõõtudega.
Mõõtis üle ja kõik täpselt nagu OTK lehel.
Plokile löödud number mis OTK lehel ja hologramm, millest pool plokil ja teine OTK lehel.
Maksis muidugi 150 raha rohkem aga tal oli sees juba korgid ja parasiitratta telg.
Müüja hoiatas ka, et ainult fekaali liigub ja tema pole enam löögile saanud.
venes aga liigub õige kaup ainult hologrammidega ja kui pole siis ei maksa osta.
Kaubapeale anti veel selline kaanetihend, mida põgusalt näppisin.
   
   
Pildilt hästi ei paista aga tegu on mingist pehmest metallist lõigatud asjaga mis kaetud pealt musta kihiga mis peaks väiksemad konarused täitma nagu välismaal kombeks ning augud on hülsi kraega samas mõõdus.
Õlikanalil on eraldi kummirõngas.
Paberil on pingutusjõud 150Nm, siis ühekaupa lahti ja 185Nm kinni.
Huvitava lisana et poltide keerme tolerantsid ja pinnasiledus peavad vastama spetsifikatsioonile ja kui ei vasta soovitab nende poldikomplekti.
Veel sai kolvid-saaled-rõngad ja klapisääretihendid.
Igat asja oli paar tükki olnud ja vana oli lubanud kõik ära realiseerida ja juurde enam ei võta sest kõik ostavad hinda ja tema ei saa kvaliteedikontrolli läbinud asju selle hinnaga pluss sanktsioonid ja srü riikidesse raha maksmine.
Vasta

Puhtalt sportlikust huvist küsin;
Kas see polte ja keermeid käsitlev osa on ka taasesitamist võimaldavas vormis?

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(11-01-2023, 16:14 PM)M.R. Kirjutas:  Puhtalt sportlikust huvist küsin;
Kas see polte ja keermeid käsitlev osa on ka taasesitamist võimaldavas vormis?
Tegelikult tegin juhendist ka pilti aga loetav ei tulnud välja sest minu suhtlemisvahendi pildistamise osakond vihkab läikivat paberit.
Vabas tõlkes umbes et kasutage tootja spetsifikatsioonidele vastavaid polte ja veenduge et nad kahjustatud pole ning kui ei vasta tootja nõuetele soovitame kasutada meie polte.

Lähen seda kokku panema ja siis proovin paremini pildile tabada et loetav jääks.
Vasta

Elring peaks küll turvaline plokikaane tihendi tootja olema ja ei vaju ilmselt kokku nagu võileib. Nagu aru saan, siis selle tihendiga ei pea kasutama udupeent teflonrõnga tehnoloogiat?
Kas sel pakil on Elringi mingi kood ka? Nende lehelt kataloogist vaadates täitsa Belarus olemas, aga samas nagu saadavust siiski ei ole. Või on ehk see seotud praeguste sanktsioonidega ehk.
Vasta

Küsimus russi jagaja kohta, on üks vähekasutatud, kuid pikalt seisnud traktor(15a/~700 töötundi uuema tüübi lugeja, mitte mootori töötundi) ja sellel jagajal vajuvad kõik sektsioonid alla suht kiirelt, kas seal on kõigil midagi väsinud või on kuskil üksik kummirõngas vms. mis tahab vahetust. Või parem uus jagaja panna.
Vasta

Kui läbivajumine on kindlasti jagurist, siis seal midagi remontida ei ole - vahetusse. Ja siis mitte originaali, vaid juba kindlasti töötava lääne isendi vastu koos kohase ümberehitusega.

Kui jagureid on riiulil mitu ja aega on piisavalt ning mikromeetri kasutamine on käpas, siis võib ju proovida komplekteerida parema sobitusega siibreid sisse... Eriti kasumlik selline tegevus ei ole, aga võib saada uuega võrreldes parema tulemuse. Väga kriitiliselt tuleb üle vaadata, et siibritel ja pesadel ei oleks läbivaid (ulatuvad katkestusservast teiseni) kriimustusi! Kriimudeta tihenduspindu ilmselt kasutatud russi jaguris ei eksisteeriSad
Vasta

Kas väikesel kabiinil on esimesed ja tagumised kabiinipadjad samasugused. Enda oma järgi ei sa võrrelda, kuna tagumised padjad on asendatud eelmise omaniku poolt E-302/281 kabiini patjadega.
Vasta

(14-01-2023, 20:26 PM)deeremees Kirjutas:  Kas väikesel kabiinil on esimesed ja tagumised kabiinipadjad samasugused. Enda oma järgi ei sa võrrelda, kuna tagumised padjad on asendatud eelmise omaniku poolt E-302/281 kabiini patjadega.
Ei ole minu teada, tagumised on silindri kujulised, eesmised on rohkem mingi padja moodi disainiga.
Vasta

Kui sinna üldse tänavapäeval midagi panna siis midagi lääne toodet, kas mingid golfi mootoripadjad sättida. Läheb pehmemaks kah.
Vasta

(15-01-2023, 00:33 AM)huvi5 Kirjutas:  Kui sinna üldse tänavapäeval midagi panna siis midagi lääne toodet, kas näiteks mingid golfi mootoripadjad näiteks sättida. Läheb pehmemaks kah.

Kunagi sai sellise padja peale tehtud suur kabiin mille kood on 3A0 199 402 ja oluliselt vähem vibratsiooni tulemuseks.
Kui mõlemad käed vasakud pole ja pöial keset peopesa kasvanud siis midagi ületamatut pole.
Ostmisel pidi võtma sellise tootja kellel paksemad kõrvad on.

Praegu on suure kabiini padjad kivikõvad ja miks sinna kummi meenutav sideainega tahmapuru panna kui ta ei vetru?
Vaevalt väikselegi kabiinile neid elastseid toodetakse.
Vasta

Lubatud paigaldusjuhendi pilt õnnestus lõpuks hankida.
Küll kehv ja teise inimese pildistatud sest minu pildimasin sellega hakkama ei saanudki.
   
Mootor ka koos ja käib isegi.
Muljetest, et plokk oli tõesti viisakas töö kus valu nagu peaks ilma teravate nurkadeta, parasiitratta telg ilusti mõõdus ja vaskvasaraga koputades kinni.
Hülsid sajandiku pealt plokist väljas 0,13mm ja raamlaagrite kinnikeeramisel lõtk 0,05 mitte 0,1 nagu neil tavaks...
Motordetali kolbide-hülssidega kaasasolnud rõngastest praakisime 3 ülemist surverõngast välja sest nende vahelt paistis valgus.
Kroomitud rõngas ja selle sissetöötamise võib ära unustada.
Kipuvad ka kolvi-hülsi lõtku väiksevõitu tegema ja ajasime käsihooniga hülsid seest üle kuni keevast veest võetud kolb enam kinni ei jäänud.
Sõrmi sai ka vaadatud ja jäi süda valutama et kas pole ülekarastatud?
Siseava servale koputades oli näha et tuli kild välja ja panime ühe prooviks lapiti pressi alla.
Press vast 10t aga hea et kaltsu ümber panime kui pauk käis ja sõrm oli peotäis kilde.
Igatahes panime vanad sõrmed mis seest pehmed et viil võtab.
Kas see sõrm oleks töötamisel purunenud ei oska isegi arvata ja teised sõrmed puruks ei läinud.
Jaotushammasrattad läksid ka 52 mootorist võetud sest neile mis sees olid läks 0,4 kaliiber üsna vabalt hammaste vahele kuid kuigi 52 mootoril olid kulumisjäljed siis seal ei läinud 0,1 kaliiber hammaste vahele.
Õlipump sai uus ostetud aga rahul olla ei saanud.
Lõtkud on suured ja kui hambaotsa ja korpuse vahele uuelt juba 0,1 kaliiber läheb mis tihedust sealt tahta?
Lõpuks aitas seesama doonor 52 mootor kus pump oli märksa parem, hambaotsale 0,05 kaliibrit vahele ei ajanud ja pikilõtku vastu lükkasime korpust suurel käiakivil kuni suitsupaki paber hammasratta otsal keeramise raskeks tegi.
Termostaat läks ka Mersu oma ja põhimõtteliselt ongi kõik.
Mootor töötab hästi, karterituulutusest tuleb õrna auru ja mingit spetsiaalset sissetöötamist vaja pole.
Õlirõhk 90c veega tühikäik 3 ja pööret andes 4,5 niiet sellega ka korras.
Mis häirima jäi et kõrgsurvepumba reduktor sai kuidagi teise hambasse kokku vist ja teeb kuuldavat undavat häält.
Seega neid ikka pole mõtet remontida vaid lihtsalt vahetada.
Nüüd algab teine vaatus, kus elektroonik saab tööd sest omanik tahtis, et midagi tehtaks põleva mootoritulega mida ei suuda esindaja lahendada.
Kustutavad tule ära aga varsti on see tagasi ja mehaanik lööb käega, et las põleb kui mootor ilusti töötab.

Loodan, et keegi viltu ei vaata mu kirjatükile et küll võib üks töll head traktorit maha teha.
Ma ei tee traktorit maha vaid seda mismoodi ja millest neid tehakse.
Inseneritööl pole häda midagi ja kui ta nii kokku panna kui mõeldi on tegu toimiva asjaga.
Kusjuures ise ka arenen ja nüüd tahaks oma mootori uuesti teha jaotushammasrataste poolest ning sõrmed teevad pisut muret...
Vasta

(20-01-2023, 12:53 PM)2715 Kirjutas:  Lubatud paigaldusjuhendi pilt õnnestus lõpuks hankida.
Küll kehv ja teise inimese pildistatud sest minu pildimasin sellega hakkama ei saanudki.

Mootor ka koos ja käib isegi.
Muljetest, et plokk oli tõesti viisakas töö kus valu nagu peaks ilma teravate nurkadeta, parasiitratta telg ilusti mõõdus ja vaskvasaraga koputades kinni.
Hülsid sajandiku pealt plokist väljas 0,13mm ja raamlaagrite kinnikeeramisel lõtk 0,05 mitte 0,1 nagu neil tavaks...
Motordetali kolbide-hülssidega kaasasolnud rõngastest praakisime 3 ülemist surverõngast välja sest nende vahelt paistis valgus.
Kroomitud rõngas ja selle sissetöötamise võib ära unustada.
Kipuvad ka kolvi-hülsi lõtku väiksevõitu tegema ja ajasime käsihooniga hülsid seest üle kuni keevast veest võetud kolb enam kinni ei jäänud.
Sõrmi sai ka vaadatud ja jäi süda valutama et kas pole ülekarastatud?
Siseava servale koputades oli näha et tuli kild välja ja panime ühe prooviks lapiti pressi alla.
Press vast 10t aga hea et kaltsu ümber panime kui pauk käis ja sõrm oli peotäis kilde.
Igatahes panime vanad sõrmed mis seest pehmed et viil võtab.
Kas see sõrm oleks töötamisel purunenud ei oska isegi arvata ja teised sõrmed puruks ei läinud.
Jaotushammasrattad läksid ka 52 mootorist võetud sest neile mis sees olid läks 0,4 kaliiber üsna vabalt hammaste vahele kuid kuigi 52 mootoril olid kulumisjäljed siis seal ei läinud 0,1 kaliiber hammaste vahele.
Õlipump sai uus ostetud aga rahul olla ei saanud.
Lõtkud on suured ja kui hambaotsa ja korpuse vahele uuelt juba 0,1 kaliiber läheb mis tihedust sealt tahta?
Lõpuks aitas seesama doonor 52 mootor kus pump oli märksa parem, hambaotsale 0,05 kaliibrit vahele ei ajanud ja pikilõtku vastu lükkasime korpust suurel käiakivil kuni suitsupaki paber hammasratta otsal keeramise raskeks tegi.
Termostaat läks ka Mersu oma ja põhimõtteliselt ongi kõik.
Mootor töötab hästi, karterituulutusest tuleb õrna auru ja mingit spetsiaalset sissetöötamist vaja pole.
Õlirõhk 90c veega tühikäik 3 ja pööret andes 4,5 niiet sellega ka korras.
Mis häirima jäi et kõrgsurvepumba reduktor sai kuidagi teise hambasse kokku vist ja teeb kuuldavat undavat häält.
Seega neid ikka pole mõtet remontida vaid lihtsalt vahetada.
Nüüd algab teine vaatus, kus elektroonik saab tööd sest omanik tahtis, et midagi tehtaks põleva mootoritulega mida ei suuda esindaja lahendada.
Kustutavad tule ära aga varsti on see tagasi ja mehaanik lööb käega, et las põleb kui mootor ilusti töötab.

Loodan, et keegi viltu ei vaata mu kirjatükile et küll võib üks töll head traktorit maha teha.
Ma ei tee traktorit maha vaid seda mismoodi ja millest neid tehakse.
Inseneritööl pole häda midagi ja kui ta nii kokku panna kui mõeldi on tegu toimiva asjaga.
Kusjuures ise ka arenen ja nüüd tahaks oma mootori uuesti teha jaotushammasrataste poolest ning sõrmed teevad pisut muret...
Vasta

Kiiduväärsed tähelepanekud taas kord.

Ma jätan siia tänahommikuse tähepaneku: hüdropaagi tühjendamine ei õnnestu isegi tagavedusel ilma lägamataSad

   

Nelikveolisel põrkab veel kardaanile ka. Sad

Ja mul on traktor praegu veel kergelt paremale kaldu...

Teab keegi peast, mis mõõduga O-rõngas tühjenduspunni ümber käima peab? Tuleb poodi minna, sobivat sortimendikarbis ei olnud.
Vasta

(21-01-2023, 22:35 PM)v6sa Kirjutas:  Kiiduväärsed tähelepanekud taas kord.

Ma jätan siia tänahommikuse tähepaneku: hüdropaagi tühjendamine ei õnnestu isegi tagavedusel ilma lägamataSad



Nelikveolisel põrkab veel kardaanile ka. Sad

Ja mul on traktor praegu veel kergelt paremale kaldu...

Teab keegi peast, mis mõõduga O-rõngas tühjenduspunni ümber käima peab? Tuleb poodi minna, sobivat sortimendikarbis ei olnud.
Rõnga mõõtu küll ei tea aga juhin tähelepanu, et teisele poole hüdropumba ajamit jääb sisse paar liitrit õli mille kättesaamiseks head lahendust polegi.
Sellest liitri ja peale saab kätte kui niimoodi käima panna punn maas ja hüdropump selle välja pumpab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne