(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2023, 22:23 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Ei hakanud uut teemat tegema.
Nimelt kas MF70 haake "raud" ongi orginaalis juba siuke , et suu veidi laiali? Või on kõik mille otsa olen sattunud ära väsinud ning laiaks venitatud.
Hetkel pole käru vms käepärast, et proovida kuidas kokku päriselt istuvad. Internetist ka häid pilte ei leia , paljudel mingi isearetud haakeseade üldse.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Tänud vastuse eest. Aga kui sul on endal käru käepärast.
Kas sa saad ära mõõta käru tiisli toru välisläbimõõdu ? Tegelikult oleks sisemõõtu vaja kuid esialgse projekti tegemiseks piisab välisomast kah - tuletan mingi seinapaksuse.
Pähe tuli mõte , et kuna vanainimesel on käru äärmiselt ebamugav haakida külge siis teha käru tiisli torule inimlik ja enamvähem kiirühendus. Ühendus tuleks sinna kust mootori alt on tiisel juba välja tulnud.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
(21-01-2023, 00:19 AM)Gravity Kirjutas: Tänud vastuse eest. Aga kui sul on endal käru käepärast.
Kas sa saad ära mõõta käru tiisli toru välisläbimõõdu ? Tegelikult oleks sisemõõtu vaja kuid esialgse projekti tegemiseks piisab välisomast kah - tuletan mingi seinapaksuse.
Pähe tuli mõte , et kuna vanainimesel on käru äärmiselt ebamugav haakida külge siis teha käru tiisli torule inimlik ja enamvähem kiirühendus. Ühendus tuleks sinna kust mootori alt on tiisel juba välja tulnud.Ei
Mul kahjuks pole originaal käru. Ei saa aidata. Sõbral oli suvilas aga see mingi aeg privatiseeriti kellegi poolt. Et siis null ring selle abi koha pealt.
Ise kasutan Respot. Tegin ka statsionaarse tiisli mis on traktori küljes ja teises otsas on U rauast ehk kergest paindprofiilist toos kuhu käib respo tiisel sisse. Ajab ka väga edukalt asja ära. Ja ühendamine on mugav.
(21-01-2023, 00:19 AM)Gravity Kirjutas: Tänud vastuse eest. Aga kui sul on endal käru käepärast.
Kas sa saad ära mõõta käru tiisli toru välisläbimõõdu ? Tegelikult oleks sisemõõtu vaja kuid esialgse projekti tegemiseks piisab välisomast kah - tuletan mingi seinapaksuse.
Pähe tuli mõte , et kuna vanainimesel on käru äärmiselt ebamugav haakida külge siis teha käru tiisli torule inimlik ja enamvähem kiirühendus. Ühendus tuleks sinna kust mootori alt on tiisel juba välja tulnud.Ei
Mul kahjuks pole originaal käru. Ei saa aidata. Sõbral oli suvilas aga see mingi aeg privatiseeriti kellegi poolt. Et siis null ring selle abi koha pealt.
Ise kasutan Respot. Tegin ka statsionaarse tiisli mis on traktori küljes ja teises otsas on U rauast ehk kergest paindprofiilist toos kuhu käib respo tiisel sisse. Ajab ka väga edukalt asja ära. Ja ühendamine on mugav.
Kui see tiisli väline läbimõõt veel oluline on siis tunni-paari jooksul saan mõõta.
Pean tunnistama et eespool pildil olevat traktoripoolset "haakeseadet" pole seni oma silmaga näinud kuigi MF-e olnud 3.
Kõik minul olevad haakekobad on samamoodi kiivsed. Eks sellega püütakse muu hulgas ka traktori otseliikumist soosida.
Punases ovaalis oleva tiisli liigendosa toru välisläbimõõt on minu omal 45,liigendi pöördosa toru läbimõõt väljast 63. Sisemõõtu ei ulatu mõõtma ilma lammutamata, aga lukustushülsi sisemõõt on 55 mm.
(21-01-2023, 10:28 AM)Daff Kirjutas: ....
Ise kasutan Respot. Tegin ka statsionaarse tiisli mis on traktori küljes ja teises otsas on U rauast ehk kergest paindprofiilist toos kuhu käib respo tiisel sisse. Ajab ka väga edukalt asja ära. Ja ühendamine on mugav.
Kas pilti saaks?
Kuidas tiisel toosi lukustub? Sõrmed tiisli alt/pealt U-haaradest läbi?
Pilti ei ole. Aga kinnitus on lihtne. Puuriga kaks 6mm auku U aasast läbi ja polt sisse. Ei mingit splintimist. Gravitatsioon on senini poldid sees hoidnud.
"keskliigend" töötab samamoodi nagu MF-i originaal, kaks toru teineteisest läbi. Kõige nõrgem koht on see sõrm mis mootori all tiisli otsast läbi on. Murrab kõveraks ja hakkab loksuma. Vist ülekoormuse viga.