(24-01-2023, 12:49 PM)v6sa Kirjutas: ...
Ühtlasi on hea teada, et Sinu kaudu on hädalisel võimalik jõuda ajudega Elektroonikuni, kes oskab sellele analooge mitteomavale taiesele läheneda.
Kas kontrollerit saab lugeda "standardse" diagnostikatarkvaraga või on lukus vaid "oma" vahendile?
Juba anti mõista et see on üritus mida rohkem ei korrata.
Lugemise-kirjutamise poolest ei pidavat erinema Boschi EDC7 ajust.
Tegu on siiski Hiina koopiaga, kus tellija on senti saaginud ja kõik ilma milleta ta vähegi funksib on asendatud sildadega või tühja kohaga.
Täna esitleti toodet, mis hoiab stabiilset pinget pihustitel, anduritel ja mille PWM signaalid on nüüd ühtlased mitte nagu vanaema kardiogramm.
Miskit keerukamat probleemi esitleti ka, mispärast ta latirõhu vigasid pidevalt annab.
Nimelt tegeleb üks kivi seal anduritelt info kogumisega ja varustab protsessorit infoga aga seda harvem kui küsitakse.
Kuidagi olla õnnestunud need koostööle sundida ja nüüd ei tohiks enam latirõhu vigasid tulla kui neid pole.
Pihusti tuli ka lõunaks, maksis 440 eur+km ja nüüd on samad pihustid kõigil silindritel.
Ülejäänud kolme remont Boschi originaalosadega oli samas klassis kui rahakotti piilumiseks läks.
Panime käima ka, pihusteid ei kompenseerita enam, kõik näidud on nullis ja kui aus olla on aru saada milleks commonrail välja mõeldi.
Mootor käivitub pehmelt ja raske on aru saada kuna täpselt.
Mingit teravat häält pole, käib nagu bensumootor ja sõita on mugav nüüd.
Kõrvale on kohe võõras kui kuulda on ainult summuti häält mitte diiselmootori häält.
Enne see gaasile reageerimine oli ikka porr kui ootamatult hakkab pööre kiiresti tõusma kui pedaali paar millimeetrit rohkem vajutad.
Natukene pandi "väge" ka mootorisse juurde, ehk väändepiirikut tõsteti ja juhi soovi muudeti nõudlikumaks ning ülerõhku lubati ka 1,2 bar.
Mootor on veel sissesõitmata ja kõvasti ei kiusanud aga ta ei jää mu sinisest peletisest maha ja vääne tuleb ka varem kätte kuid lõpus langeb kiirelt sest turbo on väike.
Päris võrreldav muidugi pole sest kasti ülekanded on teised.
Sidurile see muidugi ei meeldi, kipub libisema teine...
Sellega oleks mootori osa läbi ja järgmine tegevus tuleb kahekepilise kastiga kus endiselt ei lähe käigud sisse lühikesest kangist ja ainus võimalus on liikumise pealt raginaga.
Seistes murra või kang ära...