Seekordne reis siis ka läbi. Kokku kogunes 5300km. Transit pidas kenasti vastu. Asju sai viidud kokku 13 erinevass punkti. Alates Harkivi tsiviilidest ja loomulikult Leegioni Sergole ja ka Ardile väiksed pakid.
Edasi läks juba Kupjanski tagune ja Lõman, Izumi ja nii edasi. Loomulikult on seal kõik muutuses pidevalt, ning tehtud plaanid ei pea alati vett. Nii ka seekord. Bahmutis pidi olema kaks punkti asjade toimetamiseks. Ühte siis siit saadetud konservid ning meie poolt lisatud sooja pesu ning muud vajalikku ja teise samuti sooju riideid ja muud vajalikku. Esimesed roteeriti aga just siis kui meie Harkivisse jõudsime üleöö Kiievisse. Teised roteeriti välja kuna kahjuks kandis nende üksus suuri kaotusi. Seega võttes kuulda targemate ja sealt just välja tulnud sõdurite nõuandeid,et bussidega ei ole hetkel kõige targem seal ringi liikuda,sai otsustatud sinna päris sisse mitte minna. Kuna osa brigaadist oli veel Bahmutis,saime nendega seal lähistel kokku ja andsime osad asjad üle. Teise portsu nende brigaadi asjadest viisime juba välja roteerunute uude asupaikka. Samale brigaadile läheb ka Soomest soetatud üks Frontera ja Nissani kastikas. Ei jäta nad seal jonni. Üks öö sai veedetud Lõmanis. Jõudsime õigesse punkti aga kedagi pole. Peale paari tundi ootamist tuli üks sõdur ja teatas,et läheb aega enne kui jõutakse. Viie tunni pärast juba suht öösel laekusid osad kohtumispunkti ööbima. Olid jäänud tule alla ja ei saanud lihtsalt varem tulla vaatamata sellele,et roteerumise aeg oli juba kõvasti lõhki. Aga ei saa ju öelda,et oodake nüüd natuke. Meie tööpäev sai läbi. Enamustel kes tulid ei olnud eriti suhtluse tuju. Hiljem lauas istudes ja süües selgus ka põhjus. Hukkus kaks ja vigastada sai viis nende liiget. Hiljem laeti arvutisse ka rühmapealiku kiivrikaamera video. Kes on arvutis sõjamänge mänginud,siis see pilt on suht sama(UA omad metsas ja tiblad võsas eemal). Ainus vahe,et kui mees kukkus,siis püsti ta enam ei tõusnud(antud sõdur kunagi kahjuks). Reseti võimalus puudub. Kui pimedaks läks,siis oli näha videost tiblade tule intensiivsus 100m eemal võsastikus. Anti tuld kõigest mis käes püsis.
Aga väga suured tänusõnad paluti edastada sooja pesu eest. Nii,et suured tänud BECKY Tööohutuskeskusele annetuse eest. Samuti ei suudetud ära imestada nende pisikeste priimuste üle. Pakid kokku ja sipsti taskusse. Kupjanski tagant sai juba järgmisel päeval positiivse tagasiside,et töötas väga hästi kaevikus. Kodukootud öösel nägemise asjad läksid ka kenasti peale. Ja leiavad usinalt kasutust. Meedikud said mitu kasti haavalappe ja plaastreid. Siin kohal jälle tänud ksf-il siit,kes sina oma panuse andis. Väiksed burzuikad läksid ka tänusõnade saatel minema. Ja keemilised soojad tallad pälvisid kohe suure sõbraliku kallistuse. Päeval +4 ja öösel -18 ei ole just kõige mugavamad tingimused kaevikus seismiseks. Ehk SUURED TÄNUD kõigile kes õla üht või teist pidi alla panid sellele sõidule. Nüüd peab need autod mis veel Soomes siia leiutama ja nendega tegelema hakkama. Kuna üleskutsele Frontera siduri vahetaja leida
keegi soovi ei avaldanud,peab selle esimesena lahti kangutama,sest see juba hoovis olemas siin.
PS! pilte tuleb ka,aga natuke hiljem.
PPS! kui keegi teab mõnda firmat või inimest kellel oleks Hardox500 materjali näiteks jääke,siis võiks teada anda. Vaja läheks neid ühe Unimogi turvalisemaks tegemisel. Ehk põrandale Hardox500 plaadi ja kongi külgedele alla osasse,et tule alla jäämisel saaks põrandale pikali heita ja paremat loota. Auto operaator seal kodumaine droonimees Ardi.