Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Võib olla pikapeale merevesi/õhk poeb igale poole vahele?
Idees võiks kõik poldid ka pealt mingi mastiksiga katta et mõõda poldisäärt ei tungi soolane kräpp edasi.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Ennetuseks oleks hea olnud suvaline tavott, määre, küünlavaha või isegi paar tiiru keermeteipi.
Parem ikka kui mittemidagi.
Lahti saamiseks võiks perforaatori ning suruõhu mutrikeerajaga vaheldumisi lõgistada.
Gaasipõleti oleks ka abiks.
Riistamarketis oli kunagi müügis mingi väike suruõhu naela haamer, millega oleks mugav kitsastes oludes toimetada.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Ennetuseks? Tehases keeratud poltidel? Oh jummel küll...
Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Tehasest keeratud poldile kehtib sama füüsika ja keemia nagu kodugaraasis keeratule.
Teinekord ei peagi merele minema et tsingitud teraspoldile roostet või oksiidi tekiks.
Väike niiskus ja ongi asi kinni.
See niiskus võib tekkida ka temperatuuride vaheldumisest.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Ma nüüd korra proovin veel (kannatlikult)- tehases pole poltidele pandud ei suusatõrva, küünlavaha, sea- ega hanerasva. Uut mootorit "ennetamiseks" lahti tavaliselt ka ei võeta. Poldi või muu kinni jäänud detaili kättesaamise probleemiga tegeletakse siis kui see probleem tekib.
Postitused: 1,837
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Vastutusrikkamatele poltidele pannakse tehasest suisa poldiliimi vahele. Hullem jama kui see poltliide peaks lahti tulema ja keegi surma saab. Kinnijäämisega tegelegu ellujäänud omanik hiljem - see pole tootja mure enam.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 754
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Mulle varemalt toodi mercedes tüüpi autode stange alt minged koomas andured milledel murti maha remondi eesmärgil M2 kruvi pead, mingi tilluke torx.
Seal samuti silumiinist korpuses metallkruvid. Palusin neil neid kruve mitte torkida/puruks keerata/ kuna olemasoleva pea järgi on lihtsam
mikroskoop-tsentriotsijaga üles võtta freespingis. Sai igaks petteks relvaõliga leotada ja järgmisel päeval tulid võtmega lahti peaaegu kõik.
Argumenteerisin ka väikse haamriga poldipäid enne keeramist.
Kasutasin sellist relvaõli. Omab tugevat spetsiifilist lõhna. On heaste avitanud analoogse mädaniku vastu ka muudes liidetes teras/alu.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
05-02-2023, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2023, 21:43 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Siin põrkuvad nüüd kaks erinevat lähenemist miskipärast. Tehased on kasutanud roostet ennetavaid määrdeid väga pikka aega, kiire näide mälust on MB W123 ja W124 põhja all olevate poltide kollane vahataoline määre. Paraku kuivab seegi aastakümnetega. Teine äärmus on kaitsmata poldid põneva (silumiin) materjali sees. Miks tüli vajalik on? Kõik ei saa siin kõigist asjadest üheselt aru, erinevad kogemusbaasid jne, tulemuseks jälle mingi poriloopimine kahjuks.
Kõnealuse paadimootori tootjal on ilmselt olnud huvi tulevikus rohkem uusi mootoreid müüa. Isalt pojale on ammu moest maas.
EDIT: M.R. leid relvaõli vajaks erilist tähelepanu ilmselt. Kardetavasti happe toel toimiv, aga sellest saab üle.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(05-02-2023, 23:01 PM)honkomees Kirjutas: Happest relvaõlides pole kuulnud aga mida kõike siis ilmas ei leidu ...
Plähmisin ära jah, palun vabandust! Keskendusin kiiretoimelisusele, juhtub ikka.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
06-02-2023, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2023, 10:46 AM ja muutjaks oli
tõnn.)
Mina pole poriloopimist näinud.
Just vastupidi olen õnnelik, kui keegi argumenteeritult, õige suuna kätte näitab
Keegi kusagil soovitas kokku segada atsetooni ja roolivõimuõli.
Pidi hästi ronima igale poole.
Kui midagi paremat pole võtta.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(06-02-2023, 13:23 PM)karlarnold Kirjutas: (06-02-2023, 11:40 AM)v6sa Kirjutas: (03-02-2023, 16:41 PM)vant Kirjutas: Ennetuseks? Tehases keeratud poltidel? Oh jummel küll...
Palun viidata, kus on algses küsimuses vihje lahja viiskümmned aastat tagasi tehases kokku pandud koostu osandamisele.
Vot, see ongi see "liigse rämpsu tootmine", mille kohta eraldi hala teema.
3 päeva ja tosin postitust möödas, kõik on juba jauranud ja äragi leppinud ja siis tuleb see mees...
Tema ongi foorumi mootor.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.