Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Küsimus laiemale ringile...
Kuna jätan masina soome registrisse aga kasutan eestis, siis kas reg märgi peaks tahapoole tõstma? Soomes on traktoritel numbrimärk suunaga ettepoole, eestis aga tahapoole?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Võiks uurida sõna "kasutuselevõtt" tähendust js kohaldamist.
Sõber hoidis ja kasutas sõiduka soome numbris käru eestis ja tuldi näppu vibutama, et pole arvele võetud.
Ise ta ka soome regisiris.
Räägiti mingist vìiest päevast.
Naaber koputas.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Sealtpoolt rendi seda eestipoole nii kaua kui soovid. Sama lugu nende tsehhi luksusautodega jne.
Haagiseid hoian samuti sealses registris, puudub ülevaatuskohustus jne.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Masint määritakse tööpäeva või vahetuse lõpus, kui kõik detailid veel niivõrd-kuivõrd soojad on.
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Polegi aru saanud, et kuidas see automaatmäärimine toimub. Tavapritsiga teinekord tunda, et mõni puks võtab kergesti, teine raskelt määrde vastu.
Automaatsüsteemis ilmselt suur surve voolik pisemateks lihtviisil jaguneda ei saa. Siis saaksid määrde ainult teatud puksid, sest määre läheb ikka sinna, kus kergem.
Hiljuti kasutada saanud Yanmari eskul olid miskised plokid ka mastil, kust laiali jagunes, aga jäi ikka see võrdne jagunemine arusaamatuks.
Masinal oli 1000 pluss tundi ja vähemalt kaks puksikohta tundusid kole kuivad olevat võrreldes muude pukside ümbrustega. Aga, ega rendi masinasse vist keegi väga süvenema ilmselt ei hakka ka, enne, kui järgmine ametlik hooldus.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mul mitmel veokal olnud keskmääre peal. Autol vähemalt käis sinna spets keskmäärde jaoks mõeldud määre. Oli tunduvalt vedelam kui tavalised letil müüdavad rasvad.
Kui uuest peale hoiad määrde sees ja kuskil puksi pole ringi keeranud siis toimib ideaalselt.
Seal saab regullida kui tihti ja kui pikalt lööb.
Scannidel me panime iga 6 tunni järel lööma ühe minuti.
Meile tundus et mida tihedamalt ja lühemalt lõi seda parem masinale.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Keskmäärde point ongi see, et kuna regulaarsete vahedega tuleb uut peale, ei jää kuskilt midagi kangeks. Kui kuskilt midagi kinni siiski jääb, siis seda peab ikkagi ise tuvastama, pump lööb ikka samamoodi ja sama kogus jaguneb lihtsalt vähema arvu niplite vahel. Vooliku katkemisel sama lugu. Nagu Janka ütles, siis on pritsiga ka meeldiv määrida, kui teha seda õigel ajal. Pritsi tasub hoida masinal kusagil sellises kohas, kus sooja õhku kergelt liigub. Liiga sooja ei tasu ka panna, võib juhtuda, et prits surub vedela määrde välja. Aga soe määre läheb ka kinni jäänud kohtadesse, mis hommikul sisse ei võtnud, suhteliselt vabalt.
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Traditsioonilise käsipritsi võlu seisneb veel selles, et tunned õigel ajal ära, kas määre üldse kohale jõudis. Elektriliste ja pneumaatilistega on selle poolest nagu on.
Ja teine asi on veel...
Keskmäärde mugavus ei aja masina pilooti enam mitte kuidagi uurima masina tehnilist seisukorda. Mastid kukuvad maha, poomidele keevitatud liigendite kõrvad murduvad küljest, silindrite silmad irduvad iseenesest... Käsitsi määrimise käigus saab kõik tekkinud ja veel tekkimata mõrad pilguga kontrolli all hoida, sest soomlaste tehasekeevitus on reeglina nigel.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Muideks, keskmääre see pole roheline veoautodel alates euro kolmest keelati ära. Reostab.
Aquila captas non muscas.