14-02-2023, 21:37 PM
Mõni aeg tagasi tõi üks vana tuttav veneaegse lauakäia mis talle jalgu on jäänud.
Jutt oli järgmine, selle raipega ei ole midagi teha, töötava mootoriga, isegi ilma käiadeta tuli teist laual kinni hoida, et plehku ei paneks.
Viitsid, tee korda ja kui ei viitsi pane pressi alla.
Konkreetselt pidavat ühel pool olema spindlil kõrvaga kuuldav kolks sees. Ja nii ta selle karistuseks minu juurde jättis.
Sellise siis, nimeks 3K631 ja sündinud 1984 aastal Kirovi nimelises Mukatshevo Masinaehitustehases Ukraina NSV-s
3 faasi 220/380V 0,75kw/3000p/min
Tekkis siin vahepeal vaba moment ja sai lahti teine harutatud. Ja sai selgeks miks teda raipeks sõimati.
Nagu eelnevalt teada oli, et ühel pool on laagripesa lõtv. Jah nii on, ülemõõdus 0,14mm
Teine pool on mõõdus aga teljest mööda 0,28mm, nooled näitavad nihke suunda
Laagrikaante/pesade praavitamiseks sai tehtud üks tükk millega sai staatorit imiteeritud
Ja laagriavad remontpuksi alla läbi lastud. Ei viitsinud soojaga mängida ja panin remontpuksi liimiga sisse.
Staatori aseaine abil laagriavad mõõtu ja sama soojaga laagrikaane otspind ka üle lastud, et ristseis oleks tagatud.
Seejärel staatoriga ajutine koostamine mootorikoostu tugipinna sirgestamiseks. Nõgususe ja omavahelise paralleelsuse hälbed vahemikus 0,8-1,4mm
Laagripesadesse sai paigaldatud tavalised 205 laagrid ja laagritest omakorda kalibreeritud võll läbi pistetud ja kogu see üritus prismadele paigutatud.
Et pöörlemistelg saaks paralleelne tugipinnaga.
Rootor sai ka tasakaalustatud, õigemini tiivik. Rootor ilma tiivikuta oli hea.
Ilmselt mingi aasta/kuu lõpu teema plaani täitmine, tiivikul tasakaalustamisest ei olnud ühtegi jälge.
Selleks korraks kõik, järgmises osas räägin ja näitan laagerdust ja laagrite duplekseerimist.
Jutt oli järgmine, selle raipega ei ole midagi teha, töötava mootoriga, isegi ilma käiadeta tuli teist laual kinni hoida, et plehku ei paneks.
Viitsid, tee korda ja kui ei viitsi pane pressi alla.
Konkreetselt pidavat ühel pool olema spindlil kõrvaga kuuldav kolks sees. Ja nii ta selle karistuseks minu juurde jättis.
Sellise siis, nimeks 3K631 ja sündinud 1984 aastal Kirovi nimelises Mukatshevo Masinaehitustehases Ukraina NSV-s
3 faasi 220/380V 0,75kw/3000p/min
Tekkis siin vahepeal vaba moment ja sai lahti teine harutatud. Ja sai selgeks miks teda raipeks sõimati.
Nagu eelnevalt teada oli, et ühel pool on laagripesa lõtv. Jah nii on, ülemõõdus 0,14mm
Teine pool on mõõdus aga teljest mööda 0,28mm, nooled näitavad nihke suunda
Laagrikaante/pesade praavitamiseks sai tehtud üks tükk millega sai staatorit imiteeritud
Ja laagriavad remontpuksi alla läbi lastud. Ei viitsinud soojaga mängida ja panin remontpuksi liimiga sisse.
Staatori aseaine abil laagriavad mõõtu ja sama soojaga laagrikaane otspind ka üle lastud, et ristseis oleks tagatud.
Seejärel staatoriga ajutine koostamine mootorikoostu tugipinna sirgestamiseks. Nõgususe ja omavahelise paralleelsuse hälbed vahemikus 0,8-1,4mm
Laagripesadesse sai paigaldatud tavalised 205 laagrid ja laagritest omakorda kalibreeritud võll läbi pistetud ja kogu see üritus prismadele paigutatud.
Et pöörlemistelg saaks paralleelne tugipinnaga.
Rootor sai ka tasakaalustatud, õigemini tiivik. Rootor ilma tiivikuta oli hea.
Ilmselt mingi aasta/kuu lõpu teema plaani täitmine, tiivikul tasakaalustamisest ei olnud ühtegi jälge.
Selleks korraks kõik, järgmises osas räägin ja näitan laagerdust ja laagrite duplekseerimist.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim