T-16M pidurid.
#1

Tere

Peale seda kui 2 nädalaks jäi käsipidur peale on 16-nel peale jäänud vasakpoolne pidur. Et sooviks saada joonist või keegi seletaks lahti kus tal see piduri muusika asub, sai ratas alt ära võetud aga näha sealt midagi ei olnud. Cool
Ette tänades.
Vasta
#2

Tere
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idgr...40&atype=3

Näeb välja selline asub käise sees.

Vasta
#3

Saite ikka vasaku pedaali fiksaatori pinge alt maha lastud? T-16m pidurimängu katab poritiiva tugijalg. Soovitaks ratas ja poritiib maha võtta, kabiin vast võib jääda kui tegijad väga jämmud mehed pole. Uuel lindil ots kannatab korra kokkupoole lüüa. Haagi peale sõrmede kättesaamist vanaga kokku ja tõmba vanaga uus sisse. Raamat vist soovitab käise maha võtta. Nii muidugi pääseb hästi kallale, kuid tikkpolte ei tarvitse enam hästi pidama saada. Ja kui küljekäis juba liikuma hakkas, siis pidamasaamine suur jama ja õnnemäng.
Vasta
#4

Äitäh vastamast, kui järgmine kord maale satub siis vaatab asja üle.
Vasta
#5

Oot-oot, tundub et pooleldi peal piduriga pole mitte kaks nädalat töötatud, vaid seisis kaks nädalat ja nüüd pidur kinni. Pihusta toda kõrrega molübdeenisisaldavat õli või mootoripuhastusvedelikku poritiiva alla võllikute otstele, vaata et tagasitõmbevedru olemas ja pingul. Kui õli mõjunud, aita kerge vasarakopsuga pidurivõllik liikuma.
Vasta
#6

Jah peale 2 nädalat seismist jäi pidur peale kuna sugulane unustas käsipiduri peale. Smile Hoovastikku proovisime igasugu vahenditega liikuma saada, aga mitte mõhkugi.
Vasta
#7

(12-04-2011, 07:42 AM)lauren Kirjutas:  sugulane unustas käsipiduri peale. Smile
Mehed, kus teil sellel T-16M-il see käsipidur on? Mul on küll ainult jalgpidurite fiksaator.

Vasta
#8

Nii öelda käsipidur Wink aga mõtlesin seda fiksaatorit millega saab jätta piduripedaalid alla, et traktor ei liiguks.
Vasta
#9

Mul sama jama juhtunud nagu siinsel teemaautoril. Lahendusena on eelmine omanik ühe poole pidurid käsikangile ümber teinud. Nüüd tahaks pedaali tagasi panna. Kunagi avanenud joonis enam ei avane - kas kellelgi oleks seda nö käsipiduri poolsest pidurilahendusest joonist jagada?
Vasta
#10

(24-02-2023, 17:12 PM)Kauri92 Kirjutas:  Mul sama jama juhtunud nagu siinsel teemaautoril. Lahendusena on eelmine omanik ühe poole pidurid käsikangile ümber teinud. Nüüd tahaks pedaali tagasi panna. Kunagi avanenud joonis enam ei avane - kas kellelgi oleks seda nö käsipiduri poolsest pidurilahendusest joonist jagada?
Võta laiali. Vaheta lindid ja vajadusel veel mõned kulunud osad. Pane pedaalid koos hoovastikuga normaalselt liikuma ja pole sul vaja midagi ringi ehitada. Kui on vaja täpsemalt vaadata , siis tule mulle külla. Ma 1. märtsini olen kodus.
Vasta
#11

(24-02-2023, 21:25 PM)urmet48 Kirjutas:  
(24-02-2023, 17:12 PM)Kauri92 Kirjutas:  Mul sama jama juhtunud nagu siinsel teemaautoril. Lahendusena on eelmine omanik ühe poole pidurid käsikangile ümber teinud. Nüüd tahaks pedaali tagasi panna. Kunagi avanenud joonis enam ei avane - kas kellelgi oleks seda nö käsipiduri poolsest pidurilahendusest joonist jagada?
Võta laiali. Vaheta lindid ja vajadusel veel mõned kulunud osad. Pane pedaalid koos hoovastikuga normaalselt liikuma ja pole sul vaja midagi ringi ehitada. Kui on vaja täpsemalt vaadata , siis tule mulle külla. Ma 1. märtsini olen kodus.
Mul see ümberehitus juba tehtud. Tahaks pedaali tagasi ja selleks tahaks näha, "mis liidul kõhus on". Joonis oleks hea Smile
Vasta
#12

12 aastat möödas ja kõnealune pill garaažis jälle laiali, põhjuseks külgreduktori korpuse puudulikud keermed. Avastasin puht juhuslikult genekarihma vahetates. Ega midagi, käise võtsin koos reduktoriga maha ning tuleb taastama hakata kõik mis vähegi kulunud, pidurist kuni keermeteni.
Vasta
#13

[Pilt: attachment.php?aid=53535]
Hoovastikust ülevaateline joonis.
Vasta
#14

Kasutan seda teemat küsimaks targematelt, mis aastast kolis T-16M diferentsiaali blokeeringu pedaal käigukasti pealt küljele?

Küsimuse taustaks on käigukastide vahetatavus. Seni olen arvanud, et muudatusi tehti mudeli MG tulekuga 1986...

EDIT: peale vaatlusi lähikonna saskade peal tundub, et see muudatus on toiminud kusagil peale olümpiamänge. Püstise rooliga traktoritel on pedaal kasti peal. 1981 aasta sildiga traktoril on kasti peal. 1982 aasta sildiga traktoril on kasti küljel. Samas: 1984 aasta sildiga traktoril on kasti peal...
Vasta
#15

(07-08-2023, 08:42 AM)v6sa Kirjutas:  Kasutan seda teemat küsimaks targematelt, mis aastast kolis T-16M diferentsiaali blokeeringu pedaal käigukasti pealt küljele?

Küsimuse taustaks on käigukastide vahetatavus. Seni olen arvanud, et muudatusi tehti mudeli MG tulekuga 1986...

EDIT: peale vaatlusi lähikonna saskade peal tundub, et see muudatus on toiminud kusagil peale olümpiamänge. Püstise rooliga traktoritel on pedaal kasti peal. 1981 aasta sildiga traktoril on kasti peal. 1982 aasta sildiga traktoril on kasti küljel. Samas: 1984 aasta sildiga traktoril on kasti peal...
Minu 1974 aasta T-16 on kasti peal. Otsisin varuosa kataloogi välja ja seal tõesti kasti küljel. Kataloog on T-16MG oma. Samas minu masinal on hüdropump võimalik kangiga välja lülitada. Mootor on D21. Talupoeg oskaks kindlasti kastide sobivust kommenteerida.
Üldiselt selle käigukasti sisu leidmine suht võimatu ülesanne eestis. Mul õnnestus Saukost saada viimane komplekt. Tolle aja kohta oli hind ikka väga krõbe.
Vasta
#16

Talupoeg peab vist talu ja on siit orbiidile läinud.

NB. Kapitaalis käinud traktoritel võib igasugu huvitavaid komplektsuseid ja silte olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne