Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Üks põletas just auto staatilise elektri ja bensukanistriga maha. Hoiame siis bensiinist ka juba eemale. Diisel vist on ainus asi, mida niisama lihtsalt tühja koha pealt põlema ei saa.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(02-03-2023, 19:50 PM)Mahno Kirjutas: Üks põletas just auto staatilise elektri ja bensukanistriga maha. Hoiame siis bensiinist ka juba eemale. Diisel vist on ainus asi, mida niisama lihtsalt tühja koha pealt põlema ei saa.
Kurat teab kuidas see õnnetus juhtus, vbolla oli kanister bensiiniga koos või misiganes. Bensiiniga toimunud ning toimumata jäänud õnnetused on ikka ette hoiatanud.
Igatahes ei juhtunud see autot tankides. Millal üldse läks mõni bensiinimootoriga auto tanklas tankides põlema?
CNG aga "hoiatas" samapalju ette kui minema lendav veoauto veljevits
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 166
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Kas sellise plahvatuse kahjud lähevad auto kasutaja kraesse?
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Mina olen ühe bensiinimootoriga auto näiteks ilma mingi hoiatuseta kunagi tõnismäel foori taga maha põletanud. Sõitma hakates oli kõik tore, ei mingit haisu vms, foori taga oli leek kapoti alt väljas.
Ühesõnaga - me võiks tehnikafoorumis vähem hinnangulised olla ja rohkem faktidele põhineda.
Kaks kaasust, kummalgi juhul me ei tea tegelikult põhjuseid:
1. bensiiniauto põles maha
2. gaasiballoon plahvatas
Ühel juhul tuleb mingi pehme jutt teemal "kasutaja ignoreeris selgeid märke", teisel juhul "krdi gaas, plahvatab, raisk, ilma põhjuseta".
Tehnikafoorumis võiks olla ju inimestele selge, et asjad ei juhtu "täitsa ise", vaid igasuguste õnnetuste juhtumiseks on vaja eeltingimusi. Üldjuhul ei piisa ühest valesti minekust, vaja on tervet ahelat.
Ma ei väida kuidagi, et gaas on turvaline, aga ma väidan, et tehnikafoorumis on süüvimata lahmimine lihtsalt nõme.
Kui me samas vaimus jätkame, siis me võime siin varsti jõuda väideteni nagu "kui te meid valite, siis hakkavad kõik inimesed saama keskmisest kõrgemat palka", "(ühe müügimehe suust televisioonis) meie juhiabisüsteemid muudavad füüsikaseadusi" jne.
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Kui see ballooni plahvatus oli tehase viga, siis tuleb tehasepoolne tagasikutsumine ja kõik seda marki masinad tehakse korda.
Kui suvaline tont oli paaki pärast avariid ala pahtliga ballooni parandanud, siis on lugu kehvem. Teoreetiliselt ta muidugi vastutab, aga katsu teda leida ja raha tal nagunii pole.
Gaasiauto omanikele head uudised ka, TTF börsil on gaasi hind tänaseks langenud 45 euroni. Peatselt on jälle tanklates konkurentsivõimelist gaasihinda oodata.
Postitused: 2,955
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
olete kindlad, et need mähitud paagid olid vw grupi originaalid ?
mina hetkel ei ole kindel.
Postitused: 722
Teemad: 11
Liitus: Jun 2006
Maine:
45
Tähelepanekud:
Juht kõndis omal jalal minema.
Teine paak jäi terveks.
Ehk siis VAG-i insenerid ka päris lollid ei ole.
Postitused: 1,795
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Kindel pole siin ilmas midagi. Nii nagu see staatiline elekter ja kanister või omavalmistatud cng paagid.
Mõlemaljuhul toimus õnnetus vag grupi autoga.
Ühes oli süttimine teises rõhk.
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kui tegemist on 2019 või uuema autoga millel on 3 ballooni, siis neil on tehase poolt süsinikkiust paagid. Kui on 1,4 mootori ja kahe paagiga, siis on metallist paagid.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Narva plahvatuse puhul oli põhjuseks väike isetegevus auto gaasipaigaldise juures. Midagi oli seal remonditud omal käel.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
04-03-2023, 01:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2023, 01:11 AM ja muutjaks oli
Aare R..)
Vähe küll teemast mööda, aga mulle on igasugu plastik-, klaasfiiber- jne paagid arusaamatu peale seda, kui mulle mõni aasta tagasi metsaka käru klaasfiiberpaak KERGE lumest koputamise peale vastu vahtimist lendas ja mind poolpimedana haiglasse saatis. Mulle oli üldse üllatus, et neid paake klaasfiibrist tehakse, sellest paagist oli järgi vaid pool, ülejäänud lendas mulle meetrikauguselt näkku.
Peale seda vahetati kõik sellised paagid metallpaakide vastu välja.
Postitused: 2,955
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
selle plahvatanud gaasiauto kohta leidus nr. info (486blw) mille järgi sai lisa infot, et tegu oli autoga Seat Leon mille esma reg. oli jaanuar 2020
1,5, 96kw ja CNG
huvitavaks tegi minu jaoks transpordiameti lehte vaadates info mida varem ei ole näinud ehk märganud
esmalt on lisaks tavalise TÜV info kõrval veel eraldi lisa info "maagaasiseadmete kontrolli tulemused" mis sellel autol olid oktoobri kuus tehtuna "vastab nõuetele" aga nüüd on märge "majanduslikus mõttes hävinenud"
TÜV tabelis on info kus märts eelminsel aastal oili kõik korras aga nüüd on kirjas "liiklusõnnetus" ja ülevaatuse otsus negatiivne
ma pole varem seda gaasiseadmete kontrolli eraldi TÜVst märganud
ega ka sellisel kujul otsuseid "majanduslikus mõttes hävinenud"
samuti on ennegi vaadatud hävinud autosid aga otsust kus põhimõtteliselt koheselt peale "pauku" ülevaatus ära võetakse
ja gaasiseadmete kontroll ära võetakse pole ka märganud
ikka olen vaadanud kus hävinenud auod on kehtiva TÜVga hingekirjas olnud.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mul tekkis küsimus, et mispärast nii uuel autol neid tehnoülevaatusi nii tihti on olnud üldse. Kategooriana on kirjas M1, ehk tavaline sõiduauto.