Küsimused t-25A-1 kohta

Vana hammasvöö oli ühest kohast rohke kulumisega, ilmselt seisma jäämise moment. Ja seetõttu starter kippus teinekord hambaid käristama. Mõni targem rääkis, et muuda hammasvöö asendit, teine soovitas hoopis ringi keerata ja sellele poole ka siis kaldsälgud teha. Asi paarkümmend aastat vana ka ja sai ikka sügisel vahetus ette võetud ja poest uus sisse. Uus sai ka starteri pendiksi hammasratas.
Ja nüüd kevade poole jälle tuttav käristamine. Kuidagi väga ruttu asi otsa saanud ja avanes selline pilt.
               

Hammasvööl ka kikud otsast läinud.
   

Oskab keegi öelda, kas hammasvöö materjal peaks olema ka miski tugevam võrreldes lehmavaia rauaga?
See poest ostetu tundub pehme olevat. Sest hammaste küljele arvestatavad lohud sisse kulunud ja ääred teravaks pressinud. Ja seda kõike olematute käivitusarvude juures.
   

Kuna pooleks peab võtma nagunii, siis sidurikäpad oleks ka vaja vahetada. Facebookis just üks kodanik pani pildid poe käppadest, millega suurt miskit peale metalli konteinerisse viskamise ei ole. Kas vanadele käpa otstele kannataks äkki kõvasulam elektroodiga peale lasta või tekib seal mingi konflikt? Kunagi sai tavalise traadiga käppi kellegile kiir korras arstitud. Esimese aastaga nagu pretensioone ei tulnud, aga pikemaajaliselt pole ka teada, et kuidas jäi.
Vasta

Kindlasti ei jäänud arstitud nõukaaegne käpp halvem, kui praegu poes müüdav jama.

Hammasvöö peab olema ikka sedapalju kõva, et starteri hammasrattast jälge peale ei jää. Pildilolev on ikka väga lehmavaiaraud, kui ühe aastaga sääraseks on kulunud.
Vasta

Hambumisjälg on ka nõnna imelik. Hammasvöö ja starteri hammasratta hammaste arvud on ikka õiged?

P.S.
Starteri hammastel on hambumisjälg parem kui hammasvööl, ilmselt on hammasvöö hambad loomingulised.
Tark tegu oleks olnud vana vöö maha võtta ja teise asendiga uuesti peale panna.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Neid hambaid ja hambumist  vaadates on selge, et starteri hambad ei lähe nii sügavale hambumisse kui vaja.  Ideaalis peab hakkama starter vedama alles siis kui hambad on korralikult hambumisse lükatud. Siin tundub, et starter jääb liiga kaugele ja tõenäoliselt hakab vedama liiga vara. 
Starteri hambaid vaadates tundub isegi, et juba töötav starter  surutakse vastu hammasvööd.
Või on hammasvöö liiga kaugel?

Aquila captas non muscas.
Vasta

Starter on Magneton või mõni kollaste käekeste tehtu?
Odavate starterite tüüphäda tundub nagu Jobana ja teised temataolised, kus see hark mis pendiksi välja lükkab on nii pehme et paindub ära ja siis ta ei hambu ning vool antakse enne kui hambumine tuleb.
Üksvahe tehti neid isegi sirgete nuutidega pendiksil, mis on uskumatu füüsikaseaduste rikkumine.
Igatahes töötama peaks nõnda, et kui lülitada siis pendiksi tõmbemähise kaudu toidetakse starteri mootorit mis suudab pisut liikuda kuni saab hambasse minna ja alles siis ühendab tõmberelee voolu taha.
Spiraalnuut aga veab töötava hammasratta lõpuni hambumisse.
Hammasvöö aga...Nojah.
Pigem vana tagasi pööratuna või käia poode pidi ja valida selline mida on karastatud ja viiliga tunda et kõvem.
Mina isiklikult pole ühelgi hambaid faasinud, kuigi räägitakse et peab.
Vasta

Käisin sauel ühte juppi põkale toomas ja julgesin mainida,et pihustiotsad on sõnnik...kus läks leili...Temal maailma parimad otsad ja mina olen esimene kes rahul pole ja pealegi needmotad ei sobigi minu pumbaga...

Pärnust urmas väitis ,et need  https://www.pmkaubamaja.ee/et/d21-d144-1...-a-or.html  hankija väitel orginaalid olema,tal pakkumises ka mingi 3-4 eri sorti.
Vasta

(20-03-2023, 17:15 PM)muska71 Kirjutas:  Käisin sauel ühte juppi põkale toomas ja julgesin mainida,et pihustiotsad on sõnnik...kus läks leili...Temal maailma parimad otsad ja mina olen esimene kes rahul pole ja pealegi needmotad ei sobigi minu pumbaga...

Pärnust urmas väitis ,et need  https://www.pmkaubamaja.ee/et/d21-d144-1...-a-or.html  hankija väitel orginaalid olema,tal pakkumises ka mingi 3-4 eri sorti.
Mul liidu aegseid otsi mõni karp. Seal peab vaatama numbreid kaa. 3x0.33 või 4x0.29 või miskit taolist. Jubana starteri kohta ma ei oska nuriseda. t16 on üle  7 aasta juba toiminud muretult ja t40 peal 5 aastat.
Vasta

Kui tähelepanelikult vaadata, siis ennemal ajal on ikka starteri hammasratas sügavamale liikunud. Tumedam laik näha praeguse läikiva kõrval. Aga see vähem nagu praegu sisse liikumine võib tuleneda sellest, et starteri hammasratta ots ära äestunud.
   

Starter Jobana siis ilmselt.
         

On, mis on. Tänan kaasa mõtlejaid. Eks tuleb Magnetoni starter osta ja panna vana vöö teistpidi keeratult tagasi.
Vasta

Tsitaat:Pärnust urmas väitis ,et need https://www.pmkaubamaja.ee/et/d21-d144-1...-a-or.html hankija väitel orginaalid olema,tal pakkumises ka mingi 3-4 eri sorti

Need samused otsad olidgi mul mis tohutult tahmasid ja jõudu polnud ollagi.
Vasta

Kuna vanal mootoripoolsel sidurivõllil olid juba kiilusooned ära lutsitud siis ostsin uue,aga oh üllatust uus võll +0,05 võrreldes vana võlliga ja pesasse ei mahtunud...Sõber treipink päästis taas päeva...
Vasta

Et kust ja kuidas ikkagi varuosad tulevad kui masin on 30 aastat tootmisest maas...


Lühidalt siis kogunevad hommikul Hindud, kangutavad kuskilt vanarauahunnikust sobiva asja välja, topivad liiva sisse ja hakkavad valama.
Et detail väiksem tuleb metalli kahanemise võrra see neid ei häiri, nagu ka kuju muutused kui seda vormi loopida pehme liivaga.
Valatud detailide ebaühtlase jahtumise eest on ka hoolitsetud alumiste detailide puhul et pinged ilusti sisse jääks.
Siis annab treial oma panuse, keerates asja loomajõuga pingesse.
Baaspinnaks võtab ka kõige lihtsamalt mõõdetavad nukid, kuigi ülejäänud toorik viskab korralikult.
Seda mõõteriista jõllitab ka nagu esimest korda näeks ja ilmselt laenati see kõrvalt filmimise ajaks kus tehti kellakägusid.
Suure ponnistuse tulemina saavad Hindud 5 eur  kätte ja vahendaja müüb selle meile 30 eur tükk.
Hindud saavad päevas 5 mitte tükist ning meie ostame ja kiidame, et vene traktori jupid on ikka odavad!
Pooled on küll praak aga peaasi et odavad!
Pole küll käppade tegemine aga neid võidakse sealsamas pärast teha.
Et jupp vaadatav oleks pintseldavad nad selle üle musta värviga.
Kindlasti ei tasakaalusta nad neid 5 euro eest päevas.
Vasta

Hooratta tegu




Hammasvöö tegu



Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(25-03-2023, 08:59 AM)M.R. Kirjutas:  Hooratta tegu




Hammasvöö tegu
Vaatasin huviga kohe ja midagi ütelda pole, poisid püüavad vähemalt tabada laagri istu hoorattas ja pärast on näha, et sisseharjunud liigutusega loovad mulje, et toode on tasakaalus.
Selleks on sama puuriga mis sidurikorvi augud lastakse tehtud kolm "tasakaalustuse ava" täpselt sama mustriga kõigile hooratastele. Big Grin
Kui nad ka päriselt tasakaalustaks teeksid nad selle peale aukude puurimist mitte enne.

Hammasvööd ma kohe huviga vaatasin, et see võib olla karastuv materjal aga võib ka mitte olla...
Nimelt keevitusel peaks siis ka karastuma ja treimine komplitseeritud olema?
Eriti huvitav oli vaadata kuidas karastamine induktoriga lõpetatakse kui induktor on 1/4 pööret veest kõrgemal aga seda ei näidatud...
Vasta

Indukstioonkarastust tehes peaks teras ikka 900c saavutama, ehk siis kollaseks minema. Sealt videost vaadates see üle 500c temperatuuri ei saavuta. Seal pigem indukstioon-noolutatakse  Smile
Vasta

(25-03-2023, 11:51 AM)qwerty009 Kirjutas:  Indukstioonkarastust tehes peaks teras ikka 900c saavutama, ehk siis kollaseks minema. Sealt videost vaadates see üle 500c temperatuuri ei saavuta. Seal pigem indukstioon-noolutatakse  Smile
Kui noolutus siis oleks see küll enneolematu välismaine tehnoloogia, kus noolutus vormistatakse veevannis. Wink
Vasta

See hooratta hammaste "induktsioonkarastamine" on ikka lehmavaiaraua induktsioonvärvimine.
Nimetame asju ikka oma õige nimega.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Põkal kaasaegne ergutuse ja tabletiga genekas peal,ühendatud peaks ka nagu õieti olema,aga vot ei lae.Ergutusele vool peale,tester peale ja näitab 14+ laadimist,nüüd panen selle jämeda kaabli peale mis ampermeetrisse ja sealt akusse läheb ja plaks hetkega akupinge mingi 12v ja ei lae ja nüüd mõistus otsas...Käivitamise hetkel viskab gene isegi 18v välja ja sekunite jooksul stabiliseerub 14 peale,seega geneka enda julgeksin korras olevaks tunnistada.Ampermeeter ka käivitamise hetkel näitab tüjenemist ja kui käib siis nullis ja ei mingit laadimist.
Vasta

(16-05-2023, 12:14 PM)muska71 Kirjutas:  Põkal kaasaegne ergutuse ja tabletiga genekas peal,ühendatud peaks ka nagu õieti olema,aga vot ei lae.Ergutusele vool peale,tester peale ja näitab 14+ laadimist,nüüd panen selle jämeda kaabli peale mis ampermeetrisse ja sealt akusse läheb ja plaks hetkega akupinge mingi 12v ja ei lae ja nüüd mõistus otsas...Käivitamise hetkel viskab gene isegi 18v välja ja sekunite jooksul stabiliseerub 14 peale,seega geneka enda julgeksin korras olevaks tunnistada.Ampermeeter ka käivitamise hetkel näitab tüjenemist ja kui käib siis nullis ja ei mingit laadimist.
 Aga mis pinget näitab tester geneka + ja aku + vahel töötamise ajal?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(16-05-2023, 12:14 PM)muska71 Kirjutas:  Põkal kaasaegne ergutuse ja tabletiga genekas peal,ühendatud peaks ka nagu õieti olema,aga vot ei lae.Ergutusele vool peale,tester peale ja näitab 14+ laadimist,nüüd panen selle jämeda kaabli peale mis ampermeetrisse ja sealt akusse läheb ja plaks hetkega akupinge mingi 12v ja ei lae ja nüüd mõistus otsas...Käivitamise hetkel viskab gene isegi 18v välja ja sekunite jooksul stabiliseerub 14 peale,seega geneka enda julgeksin korras olevaks tunnistada.Ampermeeter ka käivitamise hetkel näitab tüjenemist ja kui käib siis nullis ja ei mingit laadimist.
Sul võib dioodplokk ka läbi olla või mähiste ühenduse probleem dioodidega.
Koormuseta piisab ka ühest dioodipaarist et pinget näidata aga koormates see pinge kaob sest võimsust pole.
Et kõige muu viga peale generaatori välistada võiks proovida esitule pirniga kas seda suudab helendama panna.
Vasta

Mis võib põhjuseks olla kui mootor jääb soojalt seisma? Saab mingi 10 minti tööd teha ja ongi kõik, vajutad gaasi põhja siis vaevu tiksub tühipööretel ja jääb lõpuks seisma. Pump nagu lakkaks töötamast?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne