Nende priimuste tellimine algaski üleüldse sellest, et mul on omal selline olnud päris mitu aastat kõikvõimalikel oliivirohelise varjundiga üritustel toidusoojendajaks ning olen sellega väga rahul. Hästi investeeritud viiekas. Praegu pole mul siiski huvi nende vahendamisega tegeleda, sest on koht, kuhu on neid oluliselt rohkem vaja, ning kõik, mis õnnestub Eestisse saada, lähevad minult Ukrainasse edasi. Neid saab Alist tellida ning kui keegi neid tellib, võiks ju mõne lisaks UAsse ka juurde võtta. Mul liigub mõtteid, kuidas seda tarneahelat efektiivsemaks teha, aga eks paistab, mis sellest mõttest saab.
Olen ise kah sattunud tellima hiina uusaastapidustuste ajal. Ja siis tõepoolest sisuliselt 2 nädalat mittemingisugune kaup ei liigu mitte kuhugile. Tekkis ka väike paanika juba, et mingi petise otsa sattunud ja rahast ja asjadest ilma(kia 2,9D pihustiotsad) ilma. Müüja vastas ilusasti päringule ja kinnitas et kui kaubad jälle liikuma hakkavad saab teele panna. Samas on alguses saadetiste kuhjumist ja seega viivitas ta postitamisega veel nädalakese. Kätte sain igaljuhul asjad ilusasti....
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
No nii. Kuna tervis on viimasel ajal kergelt jupsinud ja nüüd andis natuke alla,siis on lebotades tiba aega. Panin allolevasse albumisse mõned pildid ja videod. Sorry,ei ole eriline fotograaf ega kirjamees. Aga piltidelt peaks suht kõik abistanud midagi tuttavat ära tundma
Teekond oli siis Viimsi-Novovolõnsk-Harkiv-Chkalovske-Kupjansk,siis läbi Izjumi Lõmani ning läbi Slovjanski ja Kramatorski Bahmuti poole(Bahmutisse ei läinud kuna ei ole nii ekstremist)-Kostjantinivika siis Bilozerske,sealt juba suund Kiievi peale. Zitomiris oli ka väike peatus. Sealt juba sirgelt jälle Novovolõnskisse ja sealt juba sipsti jälle Viimsisse.
Kokku oli siis 15 nii öelda jaotuspunkti. 5200km ja piisavalt mõtlemisainet
Hetkel üks kastikas (Ford Ranger) jõudis UA-sse. Transporter ja Frontera(one) on tehniliselt valmis minekuks. Aga Frontera ei ole veel saanud kodumaiseid numbreid külge kuna ARK ile ei sobinud paberid ja ka peale Soomest(käisin jah Soomes uusi pabereid toomas kuna mul ei olnud rek 2-te ja ilma ei saanud) uute paberite toomist ei sobinud need ikka,vaid tehti lisaks mingi järelepärimine. Närvid natuke otsas selle keberniidi peale. Aga mis teha.
Täna veel hommikul jõudsin Fronteral igaks juhuks ära vahetada veepumba ja termostaadi. Nüüd siis vaja ARK-i asju oodata. Kohe kui numbrid käes,stardivad UA-st inimsed neile järele. Loodetavasti mõne päeva pärast jälle jalul ja vaatab töö kõrvalt Nissanit ja Frontera (two) projekte.
Tänan kõiki abistajaid ja toetajaid. Endiselt võib soovi korral toetada: Toeta Ukrainat MTÜ. Panga rekvisiidid on: Toeta Ukrainat MTÜ EE627700771001531357
BIC/SWIFT: LHVBEE22
Selgitusse võib märkida "Autod Viimsist rindele"
Päringuid ja soove on palju. Liigagi palju. Mõned head asjad on läinud kahjuks ka käest,kuna hetkel ei ole endal enam sellist "puhvrit" mida vajadusel kiirelt kasutada saaks liikurite soetamisel. Aga jõudu ja jaksu kõigile asjaosalistele kes hinge ja südamega asja juures on.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Ega ometi pole plaan Zubrikuga kohale sõita? See raibe kargab kiiremini sõites maast lahti ja võtab veduri kah kaasa halvemal juhul. Kuskil siinsamas foorumis on pikad jutud sellest väärakast geomeetriast.
(17-03-2023, 23:08 PM)Marko Kirjutas: Ega ometi pole plaan Zubrikuga kohale sõita? See raibe kargab kiiremini sõites maast lahti ja võtab veduri kah kaasa halvemal juhul. Kuskil siinsamas foorumis on pikad jutud sellest väärakast geomeetriast.
Selle kohta kehtib vanasõna "plohomu tantsoru jaitsa meshajut"
Olles nüüd natuke käinud ja samuti näinud kohapealset elu ja suhelnud kohalikega...
Ja isegi kui jätta kõrvale kohapealne info ja lähtuda ainult Eesti inforuumist...
Saan öelda ainult ühte:
KUI UKRAINLASTEL ON ZUBRJONOKIT VAJA, VIIME SELLE KASVÕI TAGURDADES KOHALE.
(18-03-2023, 02:03 AM)Telc Kirjutas: Selle kohta kehtib vanasõna "plohomu tantsoru jaitsa meshajut"
Olles nüüd natuke käinud ja samuti näinud kohapealset elu ja suhelnud kohalikega...
Ja isegi kui jätta kõrvale kohapealne info ja lähtuda ainult Eesti inforuumist...
Saan öelda ainult ühte:
KUI UKRAINLASTEL ON ZUBRJONOKIT VAJA, VIIME SELLE KASVÕI TAGURDADES KOHALE.
Lisaks on subrik üsna maastikuvõimeline olematu pikkuse tõttu. Eriti, kui originaalsed 13" mosse rattad asendada 15" Mazda/Kia/Nissani omadega. Tõsi, siis võib ülekoormaga koopapõhja kummi lüüa Kui vajate, leian paari velgi.
(18-03-2023, 02:03 AM)Telc Kirjutas: ...
KUI UKRAINLASTEL ON ZUBRJONOKIT VAJA, VIIME SELLE KASVÕI TAGURDADES KOHALE.
Lisaks on subrik üsna maastikuvõimeline olematu pikkuse tõttu. ...
Piisonipoja tagurdamine on muidugi kõikse põnevam tegevus tänu lühikesele tiislile, eriti suurema autoga, kui teda peeglitest näha pole enne kui risti ...
Maastikuvõimekust kinnitan, käin temaga hiina pisitraka haakes metsatöödel.
Aga teelpüsivus ja veduri minemaviimine - no ei tea, iga käru võib nii koormata, et läheb käest ära. Selle piisonipojaga omal ajal käidud venes turul, nii et paha hakkab mõtlemiselegi ja ilma probleemideta. Oluline on veduri ja käru kaalu suhe, tühjalt turult tulles oli see käru ka mosse ja nullkaheksa haakes kui konservikarp kassi saba küljes, st et 140 sõites rattad peaaegu maad ei puutunud ja tuli järgi küll. Raskele maasturile ei tohiks olla probleemiks ka täiskoormaga piisonipoja juhitavus, üle koormata ei tohi.
See nädalavahetus sai Soomes käidud. Müügis oli automaatkasti veaga Sorento. Kui omanik kuulis, et läheb Ukraina sõjaväele siis sai soodushinnaga ja andis teise avariilise sama kastiga Sorento pealekauba. Õnneks reageeris siinsele transpordiabipalvele foorumi kasutajanimeta hr T, kes oli lapse võistlustel Helsingis ja oli nõus siit minnes treileri sappa võtma ja vahepeal 3,5h sinna ja 3,5h tagasi otsad ära tegema.
Teisele varuosadeks mõeldud masinale sõitsin ise järgi. Respekt ja suured tänud hr T, sest muidu oleksin ilmselt 2 päeva järjest seda teinud ja see oleks veidi rets olnud. Natuke olin mures, et kuidas ilma esisillata auto treileri peale saame aga õnneks oli koha peal sobilik tehnika täitsa olemas. Oma lollusest sai auto liiga taha jäetud nii et raskus ei olnud piisavalt konksu peal. See tähendas, et absoluutne maksimum sõidukiirus oli 70 km/h Üle selle oleks ilmselt välja visanud. Tampere taga mägedest alla tulles oli ka hirmus. Lõpuks tulingi ikka päris vaikse hooga. See kõik tähendas, et päevasele praamile ei jõudnud ja sain tagasi eile öösel viimasega. Täna natuke lahkasime, sisu välja ja nokkisime tagasilda aga kast jäi veel külge. Ja õhtul jõudis ka teine ilusti kohale.
Soome omanikuga jäi kokkulepe, et ei hakkagi ümber vormistama ja sõidame kohale tema nimel oleva autoga ja pärast ta eemaldab ise Soome registrist. Müügilepingu tegime paberil. Ülevaatus kehtib kuni 15 maini aga Isandpauk arvas, et tahaks veel aprillis ära viia. See tähendab, et lähinädalatel tuleb ilmselt kastivahetus ette võtta.
Nädala lõpust on veel hea uudis see, et õnnestus hankida 20L spets militaarset värvi. Natuke murelikuks teeb see, et värv on kahekomponentne, mis omakorda tähendab lühikest tööaega. Eks vaatab, kuidas sellega läheb aga värvida oleks enne minekut vaja veel 3 autot.
Lisaks jõudsid Hiinast kohale uued aju takistid immo veaga Sorentole. Nagu natuke arvata oli ei andnud katkiste takistite vahetus ECUs soovitud tulemust ja auto siiski ei käivitu (korraks läheb ja siis sureb kohe välja). Kahtlustan, et aju on vigane ja punnis takistid ei olnud mitte põhjus vaid tagajärg. Igatahes on plaan nüüd selline, et annan doonorauto aju oma töökaaslasele, kes lubas selle ümber progeda nii, et käivituks ilma immota. Kui see õnnestub (saame doonori peal proovida) siis saame tõsta doonori aju teisele autole ja proovida, kuidas võõra ajuga käivitumine on?
Kui sama konfiga masin on, siis peaks saama ümber tõsta aju/immo plokk/võtme saba
Ma Sorento ehitusega pole kursis, kas tal immo jaoks eraldi karp kuskil?
Edaspidi muidugi auto arvab, et ta "doonor" on, aga vaevalt sõjamehed selle masinaga kuskile margiesindusse tarkvara uuendusele ennast kirja panevad
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2023, 12:47 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Eelmine nädal tõi hoovile juurde 4 Sorentot, millest 2 kvalifitseeruvad kindlasti ainult varuosa doonoriteks. Kui Rakverest ka masin kohale jõuab, siis saab hoovil olema kokku 7 Sorentot. Hakkab juba Sorontomaaniaks muutuma. Inimesed igatahes küsivad juba päris sageli, et kas need on siis nii head autod, et me neid kokku krabame? Püüame siis taas seletada, et oleme lihtsalt vaesed ja ei saa endale lubada alates 5k maksvaid kobedamaid pille, mis vaid rohelist värvkatet vajavad.
Nüüd tuleb igatahes nendele Sorentodele korralikult mutrivõtmeid näidata, et saaks hoovi vähe tühjemaks.
Üks Hyundai H1 buss ootab ka veel uusi papusid enne, kui saame jätkata taastusraviga. Praegu allolevate lõpuni kulunud suverehvidega, millel küljel traadid väljas, ei taha kuhugi edasisse kontrolli ja sillastendi sõita.
Nädala lõpus sai Sorento nr. 5 peale tagasilla /paagi kinnituste keevitustöid uuesti alla paagi ja kordatehtud varuratta.
Seejärel tegelesime lekete likvideerimisega ja lappisime ära paagi, piduri ja roolivõimendi torud.
Täna plaanis hankida paar tõstevööd ja uued akud paarile Sorondile + H1-le ning õhtul jätkata Soomest toodud doonori lahkamisega. Tõstukile sai eile tehtud paar lisavidinat ka, mis ülesriputatud auto all toimetamise vähe turvalisemaks teevad.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2023, 12:47 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
SoRont nr.9 sai täna käivitatud ja treila pealt maha aetud. Proovisõitudel ei ilmnenud kuskilt otsast väljareklaamitud äpardus, et tomatkast ei vaheta käiku üle esimese. Tühikäik oli samas fekaal, mootor hüppas kapoti all ja pihustijuhtmeid ükshaaval lahti ühendades selguski, et üks pihusti "ei võta lutti suhu" nagu mu kadunud esivanem tavatses öelda. Ajasime masina garaazi kuivama ning kiire pihustivahetuse järel oligi olukord palju parem. Üles sai riputatud ka üks oma kohalt põgenenud vaakumklapp ja likvideeritud valest akust tingitud juhtmeporno. Kuna täna sai toodud kolm uut akut, siis oli kohe mida asemele kleepida.
Nüüd tuleb parandada juhipoolne küljepeegel ja juhiukse link. Tuleb paigaldada tagaistmed, kuna masin oli Soomes kahekohaline tööauto, võibolla vahetada ka terve tagaluuk ning siis järgnevad juba tavalised pidrunikontrollid, mahla/filtrivahetused jms.
Lisaks toimetas ksf. 41kraadi täna päeval kohale järjekordse beebipõletite saadetise, 28tk. Nüüd on pooled täidetud gaasiballoonid kaetud ja saab hakata mõtlema saatmisele.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Eile sai asjatatud mitmel eri rindel. Ksf. Nastik pakkis uue aku kohvrisse ja sõitis Rakverre järjekordse SoRondi järele, mis ka õhtu lõpuks edukalt kohale jõudis. Appi tuli ka ksf. Rene01, kes tegeles juhiukse lingi parandamise ja tagaistmete tagasi istutamisega. Mina sain esimest korda atsetüleeni lõikurile tule noka vahele ja üritasin teha sellega paar proovilasku. Minu jaoks esimene atsi lõikuri kasutamine ilma youtube õppevideoid vaatamata läks esialgu hästi aga siis hakkas pits imelikult käituma - kustus pidevalt ära pisemagi reguleerimise peale.
Potensiaalsete põhjustena tuvastasin, et lisaks üsna otsakorral olevale atsetüleenile oli hakanud lekkima pitsil üks tihend, peal oleva kangi all. Teadjamad võivad siinkohal rumalat õpetada, kuidas seda kangi õige nimega nimetada ja kas see on remonditav o-rõngaste olemasolul.
Teine poolik atsi pudel on ka olemas ja tervete kelladega atsi reduktor lubati ka külapealt laenata....
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2023, 09:50 AM ja muutjaks oli olli.)
See on lõikehapniku klapp. Mingeid varuosi saab isegi poest selle sama tootja pitsidele. Ei oska öelda, kas selle konkreetse pitsi mudeliga sobib ainult.
Ma arvan,et võta äkki lõikaja kaas aja mine Anapoli. Äkki leiavad sealt midagi varuosaks. See lõikaja mul vist viimane kord töötas äkki 6a tagasi
Peale seda vedeles lihtsalt nurgas. Eks seal mingi kummitihend võib olla ära surnud. Seismine ei meeldi ju asjadele.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Kui kellegil juhuslikult mõnel tuttaval müügis mõni T4 kaubik,siis võib märku privaatselt anda. Võib olla 1.9 või 2.4 (2.4 puhul 97 ja üles) või 2.5 Lühike või pikk.
Hinna piiriks seati max 2000.- Totaalset raibe ei tohiks olla. Kerge rooste ja mõlgid pole probleem. Tehnika peaks korras olema.
Läheb lahinguala toetusüksusele.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(23-03-2023, 15:20 PM)Telc Kirjutas: Pärnus on mingi transporterihangeldaja. (kuulutab KB-s) Tollel ei leidu? Isegi Syncrosid olen müügis näinud, aga kuna vajadus puudub, pole ostnud.
Sellest vennikesest soovitaks kauge kaarega mööda liikuda. Kõik asjad on VÄÄÄga heas korras. Ma praeguse transporteri sealt soetasin. Ma parem rohkem ei räägi. Muidu läheb rõhk liiga üles
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)