Ma siin eelnevatele postidele ei oska muud asjalikku vastata, kui et kes soovib oma postitusi kustutada/tühjendada, see saab seda ise igal ajal teha. Samuti oleme küsinud toetajatelt, kas on ok nimi või kasutajanimi avaldada. Iseenda puhul on rong juba ammu läinud.
Teemasse kah:
Soront nr. 9 (number laekumise järgi) on vahepeal saanud uued mahlad, filtrid ja esipiduriklotsid. Tagaistmed on sees, juhiukse link ei tule enam ukse küljest ära.
Eile laekus Anapolist uus mõistliku hinnaga lõikur, kuna klappi eraldi ei olnud saada. Kohal on ka värskelt täidetud hapnikuballoon ning korras kelladega reduktor atsetüleenile. Ehk täna või homme õnnestub kooslus paika timmida ja siis saab minna Ukraina toetuseks metalli lõikama.
Lisaks saime eile ka bussitäis uusi papusid, kokku 16 tükki ehk kolmele Sorondile ja H1 bussile. Rehvide hankimiseks panime hakkama kõik veebruaris, samuti rehvide ostmiseks korraldatud korjanduse jäägid ja sekka ka vahepeal vanarauast tulnud laekumisi. Kokku kulus rehvidele 865EUR, mis võib tunduda palju aga keskmiseks hinnaks teeb see 54EUR/rehv. Võib vabalt teada anda, kui kuskilt maasturirehve odavamalt saab.
Kuna keegi siiani ei ole ennast pakkunud vabatahtlikuks, et vahetada rehvid ära kohapeal ja heeblitega, pidime vahetamiseks siiski pöörduma väliste jõudude poole.
Eile tõstsime H1 ja kaks Soronti erinevatele kivist, kummist ja metallist asjadele ning koos mõningate varujooksude ja varuratastega saimegi kokku kuhjaga kärutäie töötlust vajavaid rattaid ehk kokku 23tk. Osad vaja ringi vahetada, osad (prügi) lihtsalt maha võtta, mõned varurattad lihtsalt kontrollida ja panna õhku pidama. Marja Autokummil on täna tegemist
Lõppkokkuvõttes peaksid kõik 4 masinat saama alla uued papud ja vähemalt Sorondid ühe jooksu kasutuskõlblikke rehve varuks kaasa.
H1 -le ei ole varurehve kaasa pakkida ja ka varuratas tuleb kuskilt leida.
Ütleme nii, et kõik sujub planeeritult.