(25-03-2023, 02:21 AM)Marko Kirjutas: Ei paista seda vidinat veebipoes.
Mind kummitab juba pikka aega üks küsimus kustomi teemal - kus on piir? Kas auto peaks olema ka autona tarbitav või muutub kunstiteoseks?
A ei jah, tempel siiski eelkõige endale kasutuseks. Kuid tõsi ta on, et olin veidi kehvasti sättinud ja poelink tundus olevat justkui nagu templi jaoks. Tegin täpsustuse.
Piiri pole ja ega ei peagi olema, sest tehakse ju igast servast masinaid: on neid, mis ongi ainult kunstiteos ja näitusemasin; kui ka neid, mis vähemal või rohkemal määral sõidus ja ka neid, mis täitsa igapäevasõidukina kasutusel. Kõiki neid variante on olemas palju.
Kuid puhtajalooliselt võttes olid algusaegadel (nelja-, viie- ja kuuekümnendad ning edasi) customid-hotrodid-lowriderid üldjuhul omaniku ainuke sõiduvahend. Sealt on ka pärit see kruntvärvi stiil, sest tihti polnud raha, et ühekorraga teha kõik modifikatsioonid ja ka kohe värvida. Ja kuna olid igapäevasõidukid, siis ei saanud rajalt mahagi võtta nii pikaks ajaks. Hotrodide puhul oli värv kõige viimane asi lisaks ka seetõttu, et enamus raha läks eelkõige ikka kiirusejuppide alla.
Ka endale meeldib kõige rohkem just sellist
rolling project teemat viljeleda. Vahepeal midagi auto juures teed ja siis jälle sõidad, vahepeal jälle teed ja jälle sõidad. Nii on auto ka pidevas arengus ja kogu aeg on põnev. Ning näiteks oma Aspenil ma meelega ei kavatse isegi uputatud antennide juures kruntvärvilaiku üle värvida, sest mulle meeldibki selline "ajutine" kirju välimus. Võõpasin krundilaigu 2K värviga üle, et ilmastiku vastu kindlam oleks ning sinna peale tegin uuesti krundiga, et välimus tagasi saada
Stiff Skunk Kustompood -
http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine -
http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee