22-03-2023, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2024, 15:59 PM ja muutjaks oli Peeter.)
Sai Hispaaniast siis ära toodud üks pikaajalise bucketlisti masinatest. range rover classic. Tulin omal jõul ja toomise kohta kirjutasin ka põhjaliku loo ja see ilmub loodetavasti autolehes kunagi kevade lõpus... nii et enne suve tasub silmad lettidel lahti hoida.
Tegemist siis 96 aasta autoga Ehk siis kõige-kõige viimane nendest 1970 tootmisesse läinud seeriast, võrdlemisi haruldane ja ihaldatud combo pommikindla 300tdi mootori ja uuema armatuuriga.
Mis juba tehtud on:
ca 20cm tõste, bilsu amordid, arpi stabikad, uued amordikinnitused ja õõtsad tõste jaoks, 31” Hankook mudakad
detroit locker taga, tummised alumiiniumist diffrikaitsmed, esikaitse.
Lisajahutus, turborõhk 1.5 bar
CB-raadiosüsteem, dush, kompressor väljavõtetega esiustest.
kogu tehnika 100% täieliku taastamise saadud. öeldi et kulu oli ca 12000 euri, ei sisalda autot. mis võib isegi aus olla. Eelmise omaniku käes kes töötas boschi esinduses kus seda autot remondit oli viimased 14 aastat.
Sõidab perfektselt. 4500km 0 jama. 120ga trassil 500km jutti ilma pausita oli ka igati meeldiv.
Roostet ei ole üldse. Va tagaaken, aga need olid isegi selles kliimas pea kõigil.
Mida teha tahan olulisuse järjekorras:
1: arvele võtta.
2: Täielikult õliga kõik õõnsused uputada et see roostevaba auto roostevabana püsiks
3: külgedelt kleepsud eemaldada
4: madalamaks. See 5“ tõste on minu jaoks liiga palju, kuna hakkan kasutama seda dailyna, siis mind lihtsalt see välimus häirib + see ei mahu mõnda maaalusesse parklasse isegi as is... Lisaks on veits liiga jäik hetkel
5: veljed rehvid. Soovin mingeid vanakooli plekke vms ja AT seeria rehvia kas BFG või hankook. Minu eesmärk et see auto oleks kohe valmis igas maailma otsas igas ilmas. MT on natuke liiga spetsiifiline. Kuigi 130ga cruisis kiirteel ideaalselt nii et võisid roolist lahti lasta
6: kärukonks must have asi.
7: juhi ukse lukk. suutsin esimese korraga üle keerata, nüüd käib tühja, kunde uksest kõik toimib
8:stanged. Esimene tahaks otsi ja taga see toru tõenäoliselt eemaldamist
9: snorkel. Tahaks leida mingi mis oleks natuke diskreetsem. Olen näinud mingeid mis tulevad tiivanurgast välja
10: uus audio ja nardi rool, lilla toonklaas millegi normaalsega asendada
11: uus alumiiniumist tagaakna raam. Või vana keevitada (tegelt on päästetav ja üle keskmise vist)
12: Istmete nahatamine, laepolstri vahetus (tegelt istmed viisakad, ainult kundel õmblus ühest kohast lahti)
13: tagumised tulekaitsmed, varuratta hoidja taha stangele
14: äralõigatud tiivaotsad asendada ja auto üleni kiletada: kuigi tegelt mulle natuke see päikesekuivatud patina meeldib..
15: sisse ehitada mööbel, voodi külmik jne. Üks plaan on olemas aga eks see vajab väga põhjalikku kalkullimist et õige saaks.
Aga jah üldiselt siis plaan Porsche 944 kõrvale aastaringne daily driver teha, millega vb ka maailma vallutama üks hetk minna…
Tegemist siis 96 aasta autoga Ehk siis kõige-kõige viimane nendest 1970 tootmisesse läinud seeriast, võrdlemisi haruldane ja ihaldatud combo pommikindla 300tdi mootori ja uuema armatuuriga.
Mis juba tehtud on:
ca 20cm tõste, bilsu amordid, arpi stabikad, uued amordikinnitused ja õõtsad tõste jaoks, 31” Hankook mudakad
detroit locker taga, tummised alumiiniumist diffrikaitsmed, esikaitse.
Lisajahutus, turborõhk 1.5 bar
CB-raadiosüsteem, dush, kompressor väljavõtetega esiustest.
kogu tehnika 100% täieliku taastamise saadud. öeldi et kulu oli ca 12000 euri, ei sisalda autot. mis võib isegi aus olla. Eelmise omaniku käes kes töötas boschi esinduses kus seda autot remondit oli viimased 14 aastat.
Sõidab perfektselt. 4500km 0 jama. 120ga trassil 500km jutti ilma pausita oli ka igati meeldiv.
Roostet ei ole üldse. Va tagaaken, aga need olid isegi selles kliimas pea kõigil.
Mida teha tahan olulisuse järjekorras:
1: arvele võtta.
2: Täielikult õliga kõik õõnsused uputada et see roostevaba auto roostevabana püsiks
3: külgedelt kleepsud eemaldada
4: madalamaks. See 5“ tõste on minu jaoks liiga palju, kuna hakkan kasutama seda dailyna, siis mind lihtsalt see välimus häirib + see ei mahu mõnda maaalusesse parklasse isegi as is... Lisaks on veits liiga jäik hetkel
5: veljed rehvid. Soovin mingeid vanakooli plekke vms ja AT seeria rehvia kas BFG või hankook. Minu eesmärk et see auto oleks kohe valmis igas maailma otsas igas ilmas. MT on natuke liiga spetsiifiline. Kuigi 130ga cruisis kiirteel ideaalselt nii et võisid roolist lahti lasta
6: kärukonks must have asi.
7: juhi ukse lukk. suutsin esimese korraga üle keerata, nüüd käib tühja, kunde uksest kõik toimib
8:stanged. Esimene tahaks otsi ja taga see toru tõenäoliselt eemaldamist
9: snorkel. Tahaks leida mingi mis oleks natuke diskreetsem. Olen näinud mingeid mis tulevad tiivanurgast välja
10: uus audio ja nardi rool, lilla toonklaas millegi normaalsega asendada
11: uus alumiiniumist tagaakna raam. Või vana keevitada (tegelt on päästetav ja üle keskmise vist)
12: Istmete nahatamine, laepolstri vahetus (tegelt istmed viisakad, ainult kundel õmblus ühest kohast lahti)
13: tagumised tulekaitsmed, varuratta hoidja taha stangele
14: äralõigatud tiivaotsad asendada ja auto üleni kiletada: kuigi tegelt mulle natuke see päikesekuivatud patina meeldib..
15: sisse ehitada mööbel, voodi külmik jne. Üks plaan on olemas aga eks see vajab väga põhjalikku kalkullimist et õige saaks.
Aga jah üldiselt siis plaan Porsche 944 kõrvale aastaringne daily driver teha, millega vb ka maailma vallutama üks hetk minna…