4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Samal ajal kui valmis The Kast....

Hommikul oli esimene päevakorrapunkt minna ära tooma meile annetusena antud Sorentot. Masin aasta seisnud, seisukohale parkis ise. Nii said auto peale laotud kütusekanister, aku, tööriistad ja kompressor lootuses, et see sõiduriist tuleb koju omal jalal. Kutsusin kampa ka sõbra teist autot tagasi roolima.

Kohapeal kühveldasime esmalt kuurina kasutatud masinast kolu kõrvale teise "kuuri", surusime rehvidesse veidi õhku juurde, villisime kütuse, aku peale ja võtit. Ja käima ta läkski. Kohapeal törts tiksumist, tagurpidikäik sisse ja ettevaatlikult kohalt. Auto täitsa liikus, aga sõber hakkas kisama ja kätega vehkima nagu oleks tal üle varvaste sõitnud. Panin mootori seisma, läksin vaatama - sõidutrajektooril roosa rida. ATF. Pärit kastiõli jahutusradika katkisest torust. Nojah. Pakkisime asjad kokku ja jätsime patsiendi treilerit ootama. Ise garaaži tagasi.

Ilusa ilma tõttu lammutasin natuke õues doonorit. Kuna kojutoomist ootaval masinal oli stange nipukatega kokku õmmeldud ja udutuli kaduvikku kadunud, harutasin need jupid vanaraua küljest uut masinat ootama.

Garaažis sees ootas mittekäivituv sõiduriist. Kohvipaksu ja teelehtede abil diagnoosimine viitas immole ja/või kütusele. Lootes täpsemale tarkusele õnnestus ksf! Laurimetall käest laenata vinge riistapuu Kiadega suhtlemiseks. Suur tänu!

Tark masin ei aidanud küll kuigi kaugele. Näitas nii immo veakoodi P1690 kui ka kütuserõhu errorit P1188. Lisaks sellele tekkis kütuselatti rõhk alles pikemal starterikäiamisel ja paraku see rõhk kadus sealt jälle ka kuhugi kohe minema.
Kõik head ideed teretulnud.

Praegu endal kurjad kahtlused Gemini lisaimmo suhtes (kas selle trikitamine saab anda auto enda veakoodi?). Samuti plaanis sukelduda (vahetatud) paaki ja kontrollida, et kütusesõelas surnud hiirt vms ei ole. Vana paagiga õnnestus siiski vahelduva eduga autot käivitada ja liigutada.

Õhtul jõudis garaaži noor tervisesportlane ksf! Nastik, riputasime lamavoi haagise konksu otsa ja tõime käimarimurega Sorento koju. See oli üks sündmustevaene tegevus.
Vasta

(01-04-2023, 22:18 PM)isandpauk Kirjutas:  Nii vahvat kurgipeenart ei raatsiks lõhkuda

Ilmne näide, miks telefonis ei tohi asju ajada. Kõnes sai kõik selgeks, kui asjaks läheb, siis on örnvrwvnt
Antud vahva peenar on oma tähtsuse minetanud, seega on kolm varianti.
Müük mõnele disainihullule, u 300.- võib sisaldada pulbervärvimist, raha Ukrainasse
Sihtotstarbeline kasutus isandpaugu töökojas keevitusgaasi edasitagasi liigutamiseks, kast maha
Sirgelt vanarauda, aga see aeg pole veel käes, nii jalus ei ole

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(01-04-2023, 22:23 PM)Telc Kirjutas:  Praegu endal kurjad kahtlused Gemini lisaimmo suhtes (kas selle trikitamine saab anda auto enda veakoodi?). Samuti plaanis sukelduda (vahetatud) paaki ja kontrollida, et kütusesõelas surnud hiirt vms ei ole. Vana paagiga õnnestus siiski vahelduva eduga autot käivitada ja liigutada.
Ma olen kõigil läbi käinud autodel need mitte tehase immod/alarmid kohe algatuseks maha katkunud. Õigemini peale esimest kastikat päris alguses. Krt sellist ni**u ja nu**i nägime,et paha hakkas. Ja kõik mingi Clifford? ajaloolise varguse vastase lisaseadme pärast. Suri lambist välja,kuid käivitus alati. Siis ei surnud välja kui käima läks,aga 95% kordadel ei läinud käima Smile
Peale seda kogemust käib esimese asjana maha kunagine turvavarustus. Samas kahtlen kas lisabriboor on suuteline autole veakoodi tekitama? Samas kui ta mingit sobilikku ahelat nusserdab,siis võib tehase imma ärevaks minna küll.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Täna sai Transiti sillajupid ära vahetatud. Nüüd peab kusagil kiirelt sillastendi leidma.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Pühapäevase päeva puhul käisime ksf. Nastikuga koolis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(01-04-2023, 22:23 PM)Telc Kirjutas:   Auto täitsa liikus, aga sõber hakkas kisama ja kätega vehkima nagu oleks tal üle varvaste sõitnud. Panin mootori seisma, läksin vaatama - sõidutrajektooril roosa rida. ATF. Pärit kastiõli jahutusradika katkisest torust. Nojah. Pakkisime asjad kokku ja jätsime patsiendi treilerit ootama. Ise garaaži tagasi.

Täna vedasin kastiõli jahutusradika katkise toru (ühe käänaku pealt oli mädanenud paberõhukeseks) asemele uue liini. Igaks juhuks asendasin ka teise suuna toru. Protseduuride käigus eemaldus õliradika küljest koos voolikuga paraku ka vooliku stuts. Doonori pealt sain järgmise radika ja elu läks edasi.
Kuna isandpauk oli oma karavaniga piiblikoolist tagasiteel ja nõudis oma värskes valgustatuses ohtrat parkimisruumi, tegin julge otsuse äsjaremonditud masinat omal käigul liigutada. Rõõmuga nentisin, et sõidutrajektoor jäi kuivaks.

Järgmine väljakutse on selgitada, miks starter mootorit väga vaevaliselt veab. Käima läheb, käib nagu Antsu viiul. Hoian pöialt zita elektriühenduse lootuses. Järgmised variandid pekkis starterist kuni kaua seisnud masina saaleprobleemini (kahjuks siin majas juba nähtud) on kõik juba kurvemad.
Vasta

Et meelest ära ei läheks kuidas raha teenitakse sõna otseses mõttes toore jõuga siis möllasime jah eile hommikust kuni pimedani vanarauaga. 50m mastist saime tükeldatud ja koormasse 30m. Boxeri kastis ja haagise peal oli sellest ca 25m. Hommikul kaaluti 2,72T ja abiprojekti rahastuseks 734,40€
           
Lähiajal lähme ja lõikame ülejäänu ka juppideks. Hea korralik vene sõjaväe teras tundub. Maha kukkudes ei läinud kuskilt isegi pragu sisse. Kui kellelgi on vajadust 32cm läbimõõdu ja 1cm seinapaksusega terastoru järgi, et teha endale Liivimaa kõige võimsamad aiapostid vms siis andke teada.
Vasta

Minul päris nii hästi ei läinud. Väikse käru ja auto peale kokku sain tiba üle 800 kilo. Samas on tulemus täiesti ok olgugi, et kraanal tuleb enne tagastamist paak täis panna ja atsetüleeniga lõikamise võimekuse loomine maksis ka omajagu.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Võin küll eksida, kuid lõigatakse ikka propaaniga ja keevitatakse atsetüleeniga.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(03-04-2023, 16:43 PM)tõnn Kirjutas:  Võin küll eksida, kuid lõigatakse ikka propaaniga ja keevitatakse atsetüleeniga.

Tinglikult õige...
Atsetüleeniga saab lõigata ja keevitada, propaaniga ainult lõigata.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Olles nüüd tervelt ühe päeva atsetüleeniga lõiganud, olen positiivses mõttes üllatunud asja võimekusest. Ei pidanud isegi düüsi vahetama (mis oli kirjade järgi kuni 2cm paksusele) ja nr. ~55 mutrid lõikas läbi koos poldiga ilma mingi probleemita ja üsna nobedalt.
Kõiges on tegelikult süüdi ksf. Wagoneer, kelle töökoja nurgas oli üleliigne atsetüleeni lõikaja. Sellest see alguse sai. Kui oleks varem niisama pakutud propaanilõikurit, oleks ilmselt selle üles putitanud ja metsa vedanud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

EE387700771008885941
Toeta Ukrainat MTÜ

Märtsi väljavõte:
       

Arvel ei kajastu kõik maksed. Osaliselt oleme tasumiseks pidanud kasutama sularaha (transportimised, eraisikutelt varuosad jms) või vahel on poest midagi kiiresti vaja. Neid kulusid oleme rahastanud vanarauast teenitud raha eest või oma arvelduskontolt.

Super on see, et remontimas ja oma ajaga panustanud on ksf Telc, ksf Linnuke, ksf Rene01 ja foorumivälised hr R ja hr T

Täname kõiki toetajaid!
Vasta

Enne, kui tööpäevale saab kriipsu alla ning taas garaazi lubatakse, teen veel kiire ülevaate eilsest.
Eile eemaldasin Rakvere Sorondilt "mitte tehase" signa koos veel terve kimbu üleliigsete juhtmetega. Peale mõningast käiamist otsustas Soront ikkagi tule kolvile võtta, kuid mingi häda kütuserõhuga on jäänud. Käib kenasti aga mida kauem peale seismajätmist seisab, seda kauem on vaja rõhu üles saamiseks käiata.
Käsipump toimib kenasti ja sellega kaasa aitamine ei tundu kuidagi üldist tööd mõjutavat.
Ettepanekud on teretulnud, kuidas diagnoosida, kuskohast see surve maha käib. KS pumpa oleks meil võtta aga see oleks viimane asi, mida lihtsalt niisama "katse-eksitus meetodil" vahetada. Pihusteid on ....võin kasvõi töötavalt pillilt maha kruvida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kui on common rail siis pmst võiks vaadata pihusti tagasivoolusid. Võib teha ka pihustitorud pimedaks ja siis rõhku vaadata. Võib tõsta hästi käiva masina pealt terve ringi pihusteid ja vaadata ,kas viga kaob.
Vasta

Leidsin Ostast ühe Sorondi.
https://www.osta.ee/kia-sorento-541tky-2...61015.html
Vasta

(06-04-2023, 16:35 PM)vwt2 Kirjutas:  Leidsin Ostast ühe Sorondi.
https://www.osta.ee/kia-sorento-541tky-2...61015.html
Jälgime Smile

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Jah, mõtteid selle osas on tekkinud. On siin kedagi, kes selle Sorondi Narvas üle vaataks? Masin on tõenäoliselt seisnud 2-3a ja päris krõbedat hinda tahetakse.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(06-04-2023, 23:44 PM)isandpauk Kirjutas:  Jah, mõtteid selle osas on tekkinud. On siin kedagi, kes selle Sorondi Narvas üle vaataks? Masin on tõenäoliselt seisnud 2-3a ja päris krõbedat hinda tahetakse.
Nagu kõik rondiärikad räägivad. Osta sa autot kust tahad aga mitte ida virumaalt Toungue
Vasta

(07-04-2023, 16:55 PM)klemm Kirjutas:  
(06-04-2023, 23:44 PM)isandpauk Kirjutas:  Jah, mõtteid selle osas on tekkinud. On siin kedagi, kes selle Sorondi Narvas üle vaataks? Masin on tõenäoliselt seisnud 2-3a ja päris krõbedat hinda tahetakse.
Nagu kõik rondiärikad räägivad. Osta sa autot kust tahad aga mitte ida virumaalt Toungue
See on õnneks konfiskeeritud masin, mitte AVS platsil müügis
Vasta

Eile tegelesid Isandpauk ja ksf Telc Sorento 148AUH kütuserõhu probleemidega. Vahetatud on seal mitmeid juppe sh kõrgsurvepump. Kui ma kell 22:00 garaažist lahkusin siis oli voolikute otsa kinnitatud veel tagurpidi pudelid ja käis rõhkude, ülevoolude jms testimine. Kuidagi raskelt läheb selle auto paranemine. Kohale tulles arvasin, et sellele tuleb teha õlivahetus, pidurid ja värv aga nüüd hõivab erinevate üllatustega juba üle nädala garaaži põrandapinda.
Ma kiskusin lahti Sorento 064ATP tagumised pidurikettad. Ratas oli luuks plokeerunud ja nii ei saa autot hästi hoovi peal liigutada. Hea uudis on see, et tagasild paistab korras olevat ja sisse luustunud olid mingil põhjusel käsipiduriklotsid.
Lisaks tegelesin  Sorento LVI-909 kütusenäidiku tööle saamisega. Hetkearusaama järgi on paagianduri juhe katki kuskil paagi ja ukseposti vahel. Ilmselt võtan täna tagaistme uuesti välja, põrandamati tagant üles ja veendun selle teooria paikapidavuses.
 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne