20-04-2023, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2023, 10:47 AM ja muutjaks oli nastik.)
Lisaks ussisõnade lausumisele tegin tossu eemaldamiseks paar katsetust:
1. Vahetasin õhulugeja anduri (muutusteta)
2. Võtsin ükshaaval töötamise ajal lahti pihustite pistikud. (mingeid muutusi tossus ühegi silindri tööst eemaldamine ei põhjustanud)
3. Võtsin töötamise ajal lahti siseneva õhutoru. Kuna õhulugejal nüüd midagi lugeda polnud siis reguleerus küte vähemaks ja pöörded alanesid. Tossus muutusi sellest siiski ei olnud.
4. Kütuselati rõhk oli normis, tühikäigul 485 bar
5. Tegin diagnostika ja sain teada, et ainuke viga on P0405 - EGR Sensor A Circuit Low
Peale seda läks päike looja, õues hakkas külm ja läksin tuppa teise auto juurde esiamorte eemaldama.
Tegemist tundub olevat intellektuaalselt huvitava probleemiga. Hetkel veel alla anda ei tahaks. Internet soovitab analüüsida õhuvoolu. Mass airflow sensor MAF näidud võiks olla tühikäigul ca 13 g/s ja 4000 rpm juures ca 145g/s. Kui näidud on madalamad siis võivat asjasse olla segatud vigaselt töötav turbo. Tühikäigul?
Hetkel on pimedaks tehtud EGRi toru, mis läheb turbosse. Variant on terve EGR sulgeda.
Pihustid võib ka maha võtta ja sealt üleliigseid seibe otsida aga kuna ühegi silindri eemaldamine tossamises muudatust ei toonud siis on see pigem kahtlane.
Ja kui enam tegeleda ei viitsi siis saavad ukrainlased pidevalt töötava suitsukattega auto.
1. Vahetasin õhulugeja anduri (muutusteta)
2. Võtsin ükshaaval töötamise ajal lahti pihustite pistikud. (mingeid muutusi tossus ühegi silindri tööst eemaldamine ei põhjustanud)
3. Võtsin töötamise ajal lahti siseneva õhutoru. Kuna õhulugejal nüüd midagi lugeda polnud siis reguleerus küte vähemaks ja pöörded alanesid. Tossus muutusi sellest siiski ei olnud.
4. Kütuselati rõhk oli normis, tühikäigul 485 bar
5. Tegin diagnostika ja sain teada, et ainuke viga on P0405 - EGR Sensor A Circuit Low
Peale seda läks päike looja, õues hakkas külm ja läksin tuppa teise auto juurde esiamorte eemaldama.
Tegemist tundub olevat intellektuaalselt huvitava probleemiga. Hetkel veel alla anda ei tahaks. Internet soovitab analüüsida õhuvoolu. Mass airflow sensor MAF näidud võiks olla tühikäigul ca 13 g/s ja 4000 rpm juures ca 145g/s. Kui näidud on madalamad siis võivat asjasse olla segatud vigaselt töötav turbo. Tühikäigul?
Hetkel on pimedaks tehtud EGRi toru, mis läheb turbosse. Variant on terve EGR sulgeda.
Pihustid võib ka maha võtta ja sealt üleliigseid seibe otsida aga kuna ühegi silindri eemaldamine tossamises muudatust ei toonud siis on see pigem kahtlane.
Ja kui enam tegeleda ei viitsi siis saavad ukrainlased pidevalt töötava suitsukattega auto.