4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Lisaks ussisõnade lausumisele tegin tossu eemaldamiseks paar katsetust:
1. Vahetasin õhulugeja anduri (muutusteta)
2. Võtsin ükshaaval töötamise ajal lahti pihustite pistikud. (mingeid muutusi tossus ühegi silindri tööst eemaldamine ei põhjustanud)
3. Võtsin töötamise ajal lahti siseneva õhutoru. Kuna õhulugejal nüüd midagi lugeda polnud siis reguleerus küte vähemaks ja pöörded alanesid. Tossus muutusi sellest siiski ei olnud.
4. Kütuselati rõhk oli normis, tühikäigul 485 bar
5. Tegin diagnostika ja sain teada, et ainuke viga on P0405 - EGR Sensor A Circuit Low
   

Peale seda läks päike looja, õues hakkas külm ja läksin tuppa teise auto juurde esiamorte eemaldama.

Tegemist tundub olevat intellektuaalselt huvitava probleemiga. Hetkel veel alla anda ei tahaks. Internet soovitab analüüsida õhuvoolu. Mass airflow sensor MAF näidud võiks olla tühikäigul ca 13 g/s ja 4000 rpm juures ca 145g/s. Kui näidud on madalamad siis võivat asjasse olla segatud vigaselt töötav turbo. Tühikäigul?
Hetkel on pimedaks tehtud EGRi toru, mis läheb turbosse. Variant on terve EGR sulgeda.
Pihustid võib ka maha võtta ja sealt üleliigseid seibe otsida aga kuna ühegi silindri eemaldamine tossamises muudatust ei toonud siis on see pigem kahtlane.

Ja kui enam tegeleda ei viitsi siis saavad ukrainlased pidevalt töötava suitsukattega auto.
Vasta

(20-04-2023, 10:46 AM)nastik Kirjutas:  Lisaks ussisõnade lausumisele tegin tossu eemaldamiseks paar katsetust:
1. Vahetasin õhulugeja anduri (muutusteta)
2. Võtsin ükshaaval töötamise ajal lahti pihustite pistikud. (mingeid muutusi tossus ühegi silindri tööst eemaldamine ei põhjustanud)
3. Võtsin töötamise ajal lahti siseneva õhutoru. Kuna õhulugejal nüüd midagi lugeda polnud siis reguleerus küte vähemaks ja pöörded alanesid. Tossus muutusi sellest siiski ei olnud.
4. Kütuselati rõhk oli normis, tühikäigul 485 bar
5. Tegin diagnostika ja sain teada, et ainuke viga on P0405 - EGR Sensor A Circuit Low


Ja kui enam tegeleda ei viitsi siis saavad ukrainlased pidevalt töötava suitsukattega auto.

Meenub hiljutine täpselt sama jama enda Sorentoga, tahm taga ja ülevaatuselt läbi ei saa. Ka veaotsimisel sai tehtud samu asju: pihustid, õhulugeja vahetatud, ajus sobratud. Ka Kia esindus tõstis käpad üles. Lõpuks leidsin siiski vea üles: lekkiv turbo cooler. Vea leidsin cooleri survestamisel. Peale vahetust oli tahm 0,7, enne oli 4. Ehk on abiks see teadmine.
Vasta

Vahejahuti leke on hea pakkumine. Kas pööretel lekkimise sisinat ei olnud kuulda?
Vasta

Pole eriti jõudnudki sinna pöörete andmiseni, suits on tühikäigul piisavalt paks.
Teistel Sorontidel oleme korduvalt käivitanud mootorit lahtiühendatud sisselaske voolikutega ja ei ole täheldanud isegi mitte ligilähedast suitsemist tühikäigul.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Pakkumine- pritse ajastus totaalselt puus. Pritse liiga hiline, kütus ei jõua ära põleda.
Millega seda ajastust Sorondil seatakse ja kuidas praavitada annab, kahjuks ei tea.
Vasta

Tuli kõrvalt oletus, et kas kaua seisnud sorondi kütus paagis on äkki nii vana, et selle peaks ksf Honkomehele maanteemuuseumisse viima?
 Võib see tossu tekitada?

Iseenesesest on garaažis olemas jäätee pudel, millel kütusevooliku stuts küljes, ei ole raske värsket diislit pakkuda.
Vasta

(20-04-2023, 14:30 PM)v6sa Kirjutas:  Vahejahuti leke on hea pakkumine. Kas pööretel lekkimise sisinat ei olnud kuulda?

Minu juhtumi puhul polnud mingit sisinat kuulda töötamise ajal.
Vasta

(20-04-2023, 13:35 PM)Leiutaja Kirjutas:  
(20-04-2023, 10:46 AM)nastik Kirjutas:  Lisaks ussisõnade lausumisele tegin tossu eemaldamiseks paar katsetust:
1. Vahetasin õhulugeja anduri (muutusteta)
2. Võtsin ükshaaval töötamise ajal lahti pihustite pistikud. (mingeid muutusi tossus ühegi silindri tööst eemaldamine ei põhjustanud)
3. Võtsin töötamise ajal lahti siseneva õhutoru. Kuna õhulugejal nüüd midagi lugeda polnud siis reguleerus küte vähemaks ja pöörded alanesid. Tossus muutusi sellest siiski ei olnud.
4. Kütuselati rõhk oli normis, tühikäigul 485 bar
5. Tegin diagnostika ja sain teada, et ainuke viga on P0405 - EGR Sensor A Circuit Low


Ja kui enam tegeleda ei viitsi siis saavad ukrainlased pidevalt töötava suitsukattega auto.

Meenub hiljutine täpselt sama jama enda Sorentoga, tahm taga ja ülevaatuselt läbi ei saa. Ka veaotsimisel sai tehtud samu asju: pihustid, õhulugeja vahetatud, ajus sobratud. Ka Kia esindus tõstis käpad üles. Lõpuks leidsin siiski vea üles: lekkiv turbo cooler. Vea leidsin cooleri survestamisel. Peale vahetust oli tahm 0,7, enne oli 4. Ehk on abiks see teadmine.
Kas tossas silmaganähtavalt tühikäigul ka või siis kui gaasi andsid ja turbo rakendus?
Vasta

(20-04-2023, 14:58 PM)raulex Kirjutas:  Pakkumine- pritse ajastus totaalselt puus. Pritse liiga hiline, kütus ei jõua ära põleda.
Millega seda ajastust Sorondil seatakse ja kuidas praavitada annab, kahjuks ei tea.
Seal süsteem on selline, et kõrgsurvepumpa aetakse ringi ketiga. Selle pumba ainuke funktsioon on rõhu hoidmine ühislatis. Latist pihustitesse jagatakse diislit musta maagia (loe elektroonika) abil.
Vasta

(20-04-2023, 15:43 PM)Telc Kirjutas:  Tuli kõrvalt oletus, et kas kaua seisnud sorondi kütus paagis on äkki nii vana, et selle peaks ksf Honkomehele maanteemuuseumisse viima?
 Võib see tossu tekitada?
Mitte küll mootori kohta, aga just sel talvel valasin pulli pärast kuiva gero paaki diiselkütuse, mis oli ca15 aastat vana. Põrisevasse aparaati ei julgenud enam panna. Haises rsk rõvedalt kanistris. Kero põletas selle ära, nagu värske. Ei haisu, ega tossu.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

VB on kellegi chip tuning.
Vasta

VB saab kütuse täitsa kinni panna ja mingi eetri laadset sprayga mootorit käimas hoida ja uurida , kas suits kaob.
Vasta

Minu oma tossas siis kui lapats põhja vajutada, eriti ülevaatuse tahmatestis. Igast asendist tossas siis kui võtsin egri pimeda eest ära. 
Enda omal vahetasin ka lambda anduri ära, kuna see juhib ka mingitmoodi pumba tööd ja on seotud EGR-iga. See jutt kehtib 125 kW mootori kohta, 103 kw võib teistmoodi olla. 
Ehk siis vabalt võib valesti tehtud EGR-i väljaprogemine ka jamasid põhjustada.
Vasta

Kuna neid sorenrosid teil mitmeid on siis võrdleks reaalaja andmeid tervetega võrrelda, mis ei tossa. Võimalik, et on näha andmete erinevusi.
 Mainin, et õhulugeja näitu muudab ka pimedaks tehtud egr. Seega soovitan ka tervele ajutiselt pimeda ette panna.
 Kui kahtlustatakse aju defekti, siis on teil ju võimalus ajusid vahetada. Tervelt aju ja immoga seotud karbid vigasele ning siis ole ju kohe näha.

 See minu tagasihoidlik info
Vasta

(20-04-2023, 15:43 PM)Telc Kirjutas:  Tuli kõrvalt oletus, et kas kaua seisnud sorondi kütus paagis on äkki nii vana, et selle peaks ksf Honkomehele maanteemuuseumisse viima?
 Võib see tossu tekitada?

Iseenesesest on garaažis olemas jäätee pudel, millel kütusevooliku stuts küljes, ei ole raske värsket diislit pakkuda.
Kas seal on diisel paagis? Äkki 50/50 vana mootoriõliga segamini.
Vasta

Täna sai ühel Sorondil vahetatud starter ja mõlemad amordipüstakud doonorilt võetute vastu. Starter on palju erksam ja purunenud vedru ja lekkiva amordi mure on sellega lahendatud.
Uurimistöö teise Sorondi tossava mootori osas ja võimalikud arengud jätkuvad tõenäoliselt päeva-paari pärast.
Lisaks sai kolmandal Sorondil vahetatud haagise tulede pistik, et saaks Ukrainasse minnes haagise sappa võtta. Kui kellelgi on saadaval mõni haagis, siis andke teada. Võib vajada remonti.

EDIT: neljapäeval läks taas regulaarse kulleriga paar kasti sidemeid ja latekskindaid Dnipro poole teele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Lisaks sorondirivile tekkis õuele üks parajalt beldik berlingo.
Mootor töötab hästi, kere on mõlkis nagu kaevuämber, karbid rõvedalt roostes.
Tuba on selline võigas nagu eluaeg tibladest torumehi teeninud ja siis pool aastat laona kasutatud kuut ikka on, aga kange keemia ja küürimishari saavad sellega hakkama.
Ka sellised diiselpirukad on Ukrainasse oodatud.
Vasta

Soovitage (võib ka telefoni teel või PS kaudu) mõnda sillastendi Tallinnas, kelle töö usaldusväärsuses ei pea kahtlema, kui külastada neid pildil olevate masinatega. Osadel masinatel on olnud all servast kulunud rehvid, osadel on olnud kokkupuuteid äärekiviga ning eks veidi ole ka ju juppe seal vahetatud.
Tahaks kohale jõuda korras rehvidega. 5II4238


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Täna sai muude asjade kõrvalt kiirelt Frontera"kolmel" õli/filtrid ära vahetatud. Eemaldatud ka astmelauad ja makroflex välja kougitud karpidest. Nüüd on siis näha vähemalt kui suur jupp uus tuleb teha  Big Grin  Natuke ikka peab. Samas alt vaadates tundub,et seal on eelmine peremees ikka vajadusel asju kenasti vahetanud. Kardaani ristid näha,et värsked. Piduri ja kütuse trassid ka vasekarva juba. Piduriklotsid on sellised pooles kulumises. Ehk need ilmselt peab ka südamerahuks ära vahetama. 
Tagaluugi luku sain ka tööle. Tal käib kõigepealt klaas üles ja siis saab alles luugi lahti teha. Klaas avanes,aga lingist luuk mitte. Põhjuseks oli üks puuduv varras. Sai see tehtud riiulilt leiduvast 4mm keermelatist. 
Siis rubriigist,et "issanda teed on ikka imelikud" Frontera "kahele" sai vahepeal toodud uus käigukast. Kuna kodutöö oli tegemata,siis ei teadnud,et Frontera A ja B on erinevad kastid. Ehk vanemal on täismehaaniline 4wd lülitus, uuemal aga 4wd juba nupuga ja siis ülejäänu kangiga. No mis teha ise loll. Nii ta mul seal vedeles. Päeval täna seal nokitsedes sain sõnumi abipalvega,et kas äkki õnnestuks leida käigukast Isuzu Rodeole. Ei osanud neid kuidagi aidata. Peale suhtlust mõni minut hiljem aga plahvatas,et Frontera on ju Isuzu asjadega. Väike kõne targematele ja voilaa. Olemas. Saatsin uue sõnumi koos pildiga,et kas see sobiks  Big Grin ja sobivusel see mul siin kohe saadaval ka.
No ei suudetud ära imestada kuidas saab selline käigukast mul kohe olemas olla  Big Grin Et no on ikka zajebiis värk. Ei hakanud aupaistel tekkida laskma ja selgitasin,et tegelikult olin ise loll. Aga vahest peab joppama ka. Igaljuhul ei olnud see 150.- mahavisatud raha ja varsti hakkab sinna poole liikuma. 
Aga homme lähen toon Viljandist Frontera "kahele" seekord õige käigukasti ja ühe puuduva tagatule ka ära. Lisaks peab veel homme jõudma Rummult ära osta ja tuua ühe Mitsu kastika mille soetasid omadest vahenditest UA omad ise. Lihtsalt ma aitan selle osta/vormistada ning siis ka sinna toimetada. Võibolla peab ka roheliseks võõpama. Tänan ka KSF-i kes selle kastika koduteel üle käis ja vaatas.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Frontera "üks" sai ka oma brigaadiga kokku üle nädalakese juba tagasi tegelikult ja hetkel liikleb Zaparozija juures. Väga tänulikud ollakse. 
Sinna läheb ilmselt ka nende enda ostetud Mitsu. Mitsu rahastuse leidsid nad ise(üle poole rahast panid sõdurid ise ja puuduva osa korjasid UA volontöörid Ruvim ja Bohdana.

PS! Frontera on meeste taga peidus  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne