KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(01-06-2023, 18:37 PM)Kult Kirjutas:  
(01-06-2023, 17:08 PM)saarrand Kirjutas:  
(01-06-2023, 16:36 PM)v6sa Kirjutas:  Paak mootori taga, voolikuga karburaatori küljes?

Vooliku küljest tõmbad karburaatoril, siis kütus nõriseb kenasti? Kui ei, siis vaheta voolik.

Kui voolikust nõriseb, siis võta ujukikamber alt (keskmine polt) ja uuri sealselt elu.
Just, selline isend. Tänud, uurin!
Anna teada kuidas läheb. on täpselt sama veaga niiduk seismas
Võtsin toru küljest, kütust tuli. Keerasin karbussi alt püstise korgi ära, sealt ka tuli kütust. Pumpasin veits ja käivitasin. Aru ei saanud, miks aga jäi käima. Justkui mitte midagi ei teinud.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

See HC/ CH kõrge näit võib viidata ka väljalaskeklappide ebatihedusele aga , esmalt mina paneks uue õhufiltri , uus õli , uued küünlad ja kui väljalase tihe siis ei peaks muresi olema .  Mu monopritsega Audi näidud olid sel ülevaatusel tavapärasest 2 korda nigelamad ja ise arvan et kui enne ülevaatust tankisin  statoilis siis seekord tankisin alexelas ,  selline on minu arvamine .
Vasta

(06-06-2023, 10:08 AM)Wiki432 Kirjutas:  Monopritsel (pole vahet, kas mono-jetronic või mono-motronic) ei ole õhukulu mõõtjat. On sisselaske vaakumi andur ja kahe rajaga seguklapi asendi andur. Õhukulu arvutatakse kaudselt.

Kui see andur ei ole otse sisselaske kollektoril vaid sellest voolikuga eraldatud, jääb mõte samaks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(05-06-2023, 20:09 PM)Xtreme Kirjutas:  Ahoi! Seletab keegi mulle ära mis avadega on täpsemalt tegemist ja mis nendesse ühendatakse.  Tegemist siis hüdrojaamaga.

Ilmtingimata polegi tarvis igasse auku midagi ühendada. Voolikud paistavad sul teises küljes juba kinni. Üks ava võib olla paaki tagastuva õli surve mõõtmiseks enne filtrit - et saaks aru, millal filter umbe on läinud. Ummistunud filtrist saab muidugi ka siis aru, kui filtri valtsist lahti lööb ja õli igas suunas pritsima hakkab.
Ülejäänud avad võivad olla lihtsalt ülerõhu klappide paigaldamiseks, survemõõdiku jaoks ja muidu tehnoloogilised avad.
Väga suure tõenäosusega on selle jaama tööks vajalik ka mootori pöörlemine õiges suunas. Lükka mõlemad vooliku otsad lahtiselt paaki ja vaata, kumbapidi see ringi peaks käima. siis saad ka aru, kumb on surve ja kumb tagastuv voolik.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(06-06-2023, 10:08 AM)Wiki432 Kirjutas:  Monopritsel (pole vahet, kas mono-jetronic või mono-motronic) ei ole õhukulu mõõtjat. On sisselaske vaakumi andur ja kahe rajaga seguklapi asendi andur. Õhukulu arvutatakse kaudselt.

Boschi monopritsetel polnud ka sisselaske vaakumi andurit (see oli olemas nt. GM Multecil), jäme kütusesegu arvutiti drosselklapi asendi anduri ja mootoripöörete järgi (ning peenhäälestus tehti lambda, mootoritemperatuuri ning sisselaskeõhu temperatuuri järgi).
Vasta

kas mootor töötab lahjalt ,või rikkalt on lihtne kontrollida tavalise testriga.ühenda testri miinus massi ja pluss lambda info juhtmesse.testri näit peab pidevalt muutuma vahemikus 0,2-0,9 volti.kui sul on näit konstanselt nt.0,9,siis mootor töötab rikkalt ja katt ei pruugi oma ülesandega hakkama saada,kuna mootor toodab liiga rikast segu
Vasta

(06-06-2023, 11:04 AM)edvard Kirjutas:  See HC/ CH kõrge näit võib viidata ka väljalaskeklappide ebatihedusele aga , esmalt mina paneks uue õhufiltri , uus õli , uued küünlad ja kui väljalase tihe siis ei peaks muresi olema .  Mu monopritsega Audi näidud olid sel ülevaatusel tavapärasest 2 korda nigelamad ja ise arvan et kui enne ülevaatust tankisin  statoilis siis seekord tankisin alexelas ,  selline on minu arvamine .
Tänana veel kõiki mõtlejaid-kirjutajaid!
Nii, esimene käik: Uus õhufilter ja küünlad (õli on sel kevadel vahetatud), igaks juhuks Aspen sisse, kuumaks ja ülevaatusele?! 
Teine käik: Speedsteri Hannes?
Kolmas käik: klappide test, vajadusel vahetamine; kolvirõngaste vahetamine?
Või teine ja kolmas vahetusse?

Do'nt panic
Vasta

(06-06-2023, 13:17 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas mootor töötab lahjalt ,või rikkalt on lihtne kontrollida tavalise testriga.ühenda testri miinus massi ja pluss lambda info juhtmesse.testri näit peab pidevalt muutuma vahemikus 0,2-0,9 volti.kui sul on näit konstanselt nt.0,9,siis mootor töötab rikkalt ja katt ei pruugi oma ülesandega hakkama saada,kuna mootor toodab liiga rikast segu
Selle kontrollin kindlasti üle.

Do'nt panic
Vasta

(06-06-2023, 13:21 PM)giordanobruno Kirjutas:  
(06-06-2023, 13:17 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas mootor töötab lahjalt ,või rikkalt on lihtne kontrollida tavalise testriga.ühenda testri miinus massi ja pluss lambda info juhtmesse.testri näit peab pidevalt muutuma vahemikus 0,2-0,9 volti.kui sul on näit konstanselt nt.0,9,siis mootor töötab rikkalt ja katt ei pruugi oma ülesandega hakkama saada,kuna mootor toodab liiga rikast segu
Selle kontrollin kindlasti üle.
Lambda kontroll pole ka nii üksühele nagu arvatakse. Veidi lugemist:
https://www.maitene.ee/2020/04/02/lambda/

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(06-06-2023, 12:59 PM)isandpauk Kirjutas:  
(05-06-2023, 20:09 PM)Xtreme Kirjutas:  Ahoi! Seletab keegi mulle ära mis avadega on täpsemalt tegemist ja mis nendesse ühendatakse.  Tegemist siis hüdrojaamaga.

Ilmtingimata polegi tarvis igasse auku midagi ühendada. Voolikud paistavad sul teises küljes juba kinni. Üks ava võib olla paaki tagastuva õli surve mõõtmiseks enne filtrit - et saaks aru, millal filter umbe on läinud. Ummistunud filtrist saab muidugi ka siis aru, kui filtri valtsist lahti lööb ja õli igas suunas pritsima hakkab.
Ülejäänud avad võivad olla lihtsalt ülerõhu klappide paigaldamiseks, survemõõdiku jaoks ja muidu tehnoloogilised avad.
Väga suure tõenäosusega on selle jaama tööks vajalik ka mootori pöörlemine õiges suunas. Lükka mõlemad vooliku otsad lahtiselt paaki ja vaata, kumbapidi see ringi peaks käima. siis saad ka aru, kumb on surve ja kumb tagastuv voolik.
Tänud.

Õnneks on pumbal kleepekas peal mis näitab noolega pöörlemissuunda. Kuna ta mul hetkel puhastamiseks ja kontrollimiseks lahti võetud, siis ei saa hetkel voolikuid kontrollida, aga kas näiteks suruõhuga ei saa testida? Põhimõtteliselt oleks vaja nüüd teada kuhu auku survemõõdik käib Big Grin

Kas see pildil olev isend on reguleeritav ülerõhuklapp ?
   
Vasta

Tekis teema ja küsimus ehk mis on kõige üllatavam ehk uuem, suurem, võimsam vms. auto millele tehas pani veel trummelpidurid. Midagi millelt poleks seda oodanud.
Vasta

(08-06-2023, 09:11 AM)MeelisV Kirjutas:  Tekis teema ja küsimus ehk mis on kõige üllatavam ehk uuem, suurem, võimsam vms. auto millele tehas pani veel trummelpidurid. Midagi millelt poleks seda oodanud.
Uuel Skoda Enyaq elektrikal taga täitsa trummelpidurid, RS versioon kiirendab 6.5s sajani, piisavalt kiire vist? Põhjendadakse seda sellega, et elektrikal pole nii häid pidureid vaja kuna enamus pidurdamist toimub elektri taastootmise teel. Mitte et trummelpiduritel midagi pidurdusjõu poolest viga oleks, saavad ometi poolhaaked ka nende abil pidama
Vasta

(08-06-2023, 09:20 AM)meeterkeere Kirjutas:  
(08-06-2023, 09:11 AM)MeelisV Kirjutas:  Tekis teema ja küsimus ehk mis on kõige üllatavam ehk uuem, suurem, võimsam vms. auto millele tehas pani veel trummelpidurid. Midagi millelt poleks seda oodanud.
Uuel Skoda Enyaq elektrikal taga täitsa trummelpidurid, RS versioon kiirendab 6.5s sajani, piisavalt kiire vist? Põhjendadakse seda sellega, et elektrikal pole nii häid pidureid vaja kuna enamus pidurdamist toimub elektri taastootmise teel. Mitte et trummelpiduritel midagi pidurdusjõu poolest viga oleks, saavad ometi poolhaaked ka nende abil pidama

Eks igapäeva sõidul elektrika pidurid eriti koormust ei saa tõesti. Seda eriti võimsamat sorti nelikveoliste puhul, millel regeneratiivne pidurdusjõud sadu kilovatte võimsust arendab. Samas pidurid sõiduautodel arvestatakse üldjuhul sellise võimsusega, et võimaliku jõuallika(te) rikke (kontrollimatu täisvõimsus) korral oleks endiselt auto seiskamine pidurite abil võimalik. Ja seda 5 inimesega pardal ning maksimaalkaalus haagisega mäest alla sõites. Seega pidurite koguvõimsus peab olema igal juhul suurem jõuallika(te) koguvõimsusest. Mistõttu mina olen küll kergelt üllatunud et Škoda trummelpiduritega tuleb.
Vasta

(08-06-2023, 09:55 AM)olli Kirjutas:  ... Seega pidurite koguvõimsus peab olema igal juhul suurem jõuallika(te) koguvõimsusest. Mistõttu mina olen küll kergelt üllatunud et Škoda trummelpiduritega tuleb.
Ühe-kaks hädapidurdust teevad trummelpidurid sama tõhusalt kui ketaspidurid. Nad ei kannata korduvalt ja tugevalt pidurdamist. Aga ega selle soodaga ringrajale mindagi.
Vasta

Üks loll jälle küsib.  Cool

Aga kas täna veel pakutakse vändaga aknaid või millel veel viimati üllatusena neid pakuti ?
Vasta

(08-06-2023, 11:30 AM)MeelisV Kirjutas:  Üks loll jälle küsib.  Cool

Aga kas täna veel pakutakse vändaga aknaid või millel veel viimati üllatusena neid pakuti ?

No miks siis kohe nii?

Aha vändaga aken on veokal lisavsrustusena täiesti saadaval.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-06-2023, 11:30 AM)MeelisV Kirjutas:  Üks loll jälle küsib.  Cool

Aga kas täna veel pakutakse vändaga aknaid või millel veel viimati üllatusena neid pakuti ?
Dacial olid standardis, aga mu info on ca 3 a  tagune.
Vasta

(08-06-2023, 10:20 AM)olevtoom Kirjutas:  
(08-06-2023, 09:55 AM)olli Kirjutas:  ... Seega pidurite koguvõimsus peab olema igal juhul suurem jõuallika(te) koguvõimsusest. Mistõttu mina olen küll kergelt üllatunud et Škoda trummelpiduritega tuleb.
Ühe-kaks hädapidurdust teevad trummelpidurid sama tõhusalt kui ketaspidurid. Nad ei kannata korduvalt ja tugevalt pidurdamist. Aga ega selle soodaga ringrajale mindagi.
Jutt õige jah, trummlil muud häda antud kontekstis pole kui see, et õhk ei käi nii hästi läbi kui kettal ja kuumenevad üle, iseküsimus on see kui reaalne see probleem on tavasõidul tagumiste pidurite juures, julgeks väita, et mitte väga, meie Eesti legaalsete kiiruste juures eriti.
Vasta

(08-06-2023, 11:30 AM)MeelisV Kirjutas:  Üks loll jälle küsib.  Cool

Aga kas täna veel pakutakse vändaga aknaid või millel veel viimati üllatusena neid pakuti ?
Kaasaegsete autode komplektsus sõltub väga suuresti sellest, millisele turule see auto mõeldud on. Pakun, et nii VW kui Toyota pakuvad mingitele turgudele vändaga aknaid. Meil on selles mõttes ainult vedanud, et Baltikumi/Eesti edasimüüjad on otsustanud meie turule pakkuda ainult 4x el.akendega isendeid.
Mind ennast üllatasid vändaga aknad mingi A3-e küljes Ingolstadt'i tehases, aga see oli vist juba 5...7a tagasi  Big Grin
Sama asi valuvelgedega - tootja komplekteerib soovi korral ka LX mudeli plekkvelgedega, kui edasimüüja selleks soovi avaldab (mõned riigihanked näiteks, kui just ei ole "sisse kirjutatud" et "peab müüma" A8L-i).
Vasta

(08-06-2023, 15:37 PM)Meil on selles mõttes ainult vedanud, et Baltikumi/Eesti edasimüüjad on otsustanud meie turule pakkuda ainult 4x el.akendega isendeid. Kirjutas:  Mis mõttes vedanud? Sitasti on, vändaga sai alati talvel aknad lahti, praegu jahil peab iga kord jälgede vaatamiseks ukse lahti tegema, elekter ei tee külmunud välimise tihendiga  akent lahti ...
Ehk valiks küll vändaga aknad kui oleks valikus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 28 külali(st)ne