(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2023, 09:30 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Täna käisin musta värviga üle ksf. Rene01 remonditud H1 tagumised rattakoopad, poleerisin ära esituled ning nüüd võiks masin lausa ülevaatusekõlbulik olla. Edasised värvitööd ehk roheliseks võõpamine on hetkel veel lahtine. Ühest otsast on vähem võimalusi rohelisel autol kuhugi erakätesse tervelt või juppidena sattuda aga roheliste autode üleviimisel trukivad poolakad jälle omajagu. Tahavad päev-kaks pikka transiidisappa suunata. Ukrainas värvimine on täitsa päevakorras.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Lõustaraamatu kaudu tuli tagasiside, et Soront nimega "Rakvere" on üle antud 14. brigaadi 1. pataljoni 2. kompaniile. See oli siis see Soront, millel teel Ukrainasse mootoripadjad lepingu lõpetasid ja turbo voolik seetõttu pidevalt lahti käis. Ilmselt on vahepeal järelesaadetud mootoripadjad paigaldatud ja masin korras.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Eile vabastas Ukraina delegatsioon ksf. Wagoneeri mõnest rohelisest sõjamasinast, millest ühe Sorento pagasiruum õnnestus täita erineva varustusega Põhja-Tallinnas. Lebomatt/kanderaamid, sidemed, turnikeed, fliisid, kaitseprillid, kiivrikatted, kokkupandav voodi, seljakott, saapad, niisked salvrätikud, sääsetõrje ning otsa veel kaks kasti kileriideid ja kast latekskindaid. Sellega sai siis osa vahepeal meile annetatud varustusest Ukraina suunas teele, kuid päris palju jäi veel alles. Kui keegi teab kedagi, kes enne jaani saab koorma Ukrainasse toimetada, andke märku.
Lisaks võttis iganädalane kuller kaasa 6 kasti latekskindaid, mis lähevad Dniprosse ning jagatakse kohaliku abiorganisatsiooni poolt laiali.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Nagu arvata oligi on suvi tihedalt igasugu tegemist täis. Üks päev oli vaja pudel veini ära juua. Ja siis järgmine päev oli vaja voodis pikali haige olla. Jne.
Vahepeal siiski olen jõudnud pressida üle kaela käinud Sorentol katuse nii palju välja nii, et akna auk muutus üsna samakujuliseks kui sinna paigaldatav aken.
Täna eemaldasin doonorilt vasaku esimese nurga, et kui aken ees siis saab selle ka sinna kortsus pleki asemele millalgi paika sättida.
Lisaks märkasin, et meiega samal ajal oli Ukrainas Andri Kiige koos Tartu meestega. Käisid kaugemal ja ta on oma tegemistest jutusaate teinud: https://youtu.be/IZht05_ss_M
Nädalavahetusel sai teele pandud 3 kasti laigulisi vihmakeepe ja kast vihmapükse.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Siis läks täna taas kärutäis rauda naelteks. Selle hulgas mõnisada kilo okastraati. Päris lõbus mahalaadimine oli.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2023, 00:43 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Õhtu lõppes meie õuenarri jahutusprobleemide otsimisega. Kippus teine mõningase tööaja järel jahutusvedelikku radika korgi vahelt välja pressima. Radika tühjenduskraani avades tuli sealt pruunikat vedelikku, mis suruõhuga kaasaaitamisel muutus lausa šokolaadiks. Pole ausaltöeldes nii koledat pilti näinudki varem. Pool tundi lasime veel läbi radika joosta ja siis hakkas vesi juba läbi paistma. Samal ajal mootor oli ikka väga kuum. Jäid sõelale termostaat või veepump. Termostaadid olid sellised nagu pildil näha.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Esimene on 125kw katlaga, millele meil ei pruugi olla sobivaid varuosi ning teine on arestitud. Ma eriti ei usu, et me kaubale saame.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Täna sai tehtud kaks humanitaarabi transat. Üks kaubikutäis oli lihtsalt vaja pealinnas ühest kohast teise toimetada, teine bussitäis oli meie enda viimased 45 kasti latekskindaid, mis peaks Ukrainas vähemalt kolme eri kohta laiali saadetama. Küsiti meilt camo võrkude punumiseks sobiva silmaga kalavõrke, väikseid a'la upsi akusid akupankade tegemiseks ning metallidetektoreid. Viimaseid läheks peamiselt vaja Hersonis üleujutatud alade puhastamiseks, kuna vesi on sinna kõiksugu moona kandnud. Kui keegi teab kedagi, kuskohast saada niisama või soodsalt, andke teada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Eelmine nädal viisin karbitäie väikseid akusid just kokku ostu, upsides, valvesüsteemides jne vahetatakse perioodiliselt välja ja üldiselt on need täiesti kasutuskõlblikud akud veel. Kahju et aidata ei saa aga mõni akf kindlasti tegutseb taolisel alal kus neid üle jääb?
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2023, 13:57 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Vahepeal käisid siis UA omad ise kahel autol järgi. Bohdana siis koostöpartner meil UA-s kellega koos seal ringe teinud oleme. Teise juhina oli kaasas Ivan kellega oli au kahel korral kohtuda Kupjanski taga. Oli rindel 8 kuud jutti kuniks sai haavata. Nüüd peab natuke pausi. Samas on tal luba UA-st väljas käia mida muidu meestele ei anta. Minema läks nende oma soetatud Sorento ja punane Muhu saarelt annetuse tulnud T4. T4 ja üle oldi väga rõõmsad. Tehnika sai kõik korda tehtud ja välimus just selline nagu vaja . Sorentol sai värvus ära vahetatud ja natuke üldiselt korrastatud.Kongi said mõned jooksud kasutatud rehve nii bussile kui ka Sorentole pandud ja lisaks ka üks 15" jooks uusi Sailuni A/T rehve. Nende Sorentole sai ka teise Sorento alt alla vahetatud teised veljed millel uued Sailun Terramax A/T rehvid peal. Eks siia jäänud Sorentnikule soetan uued asemele. Lisaks kõiksugu muud kraami. Isandpaugu kontorist sai ka läbi kulgetud ning sealtki asju peale laaditud. Lisaks sai külastatud erinevaid militaar kauplusi suurema shoppamise eesmärgil. Kui Bohdana oma kontaktidele mainis,et on Eestis ja militaar poes, läks põrgu lahti. Vahepeal pidin ta telefoni hoidma ja seal lahti olnud suhtlusportaal piuksus vahet pidamata. Kõik tahtsid midagi. Päris karm töö neil. Aga väga muljet avaldav oli see,et rahasid arvestatakse sendi pealt. Kogu aeg oli kalkulaator käes ja arvutati kursiga hindasid. Et kus on odavam. Enamus asjadele sai siit parema hinna kui Poolast näiteks. Aga mõned asjad olid siin kallimad jälle. Müts maha tõsiselt nende ees.
Igaljuhul oli tore neid rahulikus keskonnas võõrustada. Sai õhtul vanalinnas käidud ja söödud. Hommikul tunnistasid mõlemad,et pole pikalt nii rahulikult maganud.
Palju kiidusõnu mõlemalt Eestlastele abistamise ja mõistmise eest.
PS! Bohdana oli omale load saanud vist äkki mingi 1,5 kuud tagasi Nii,et igati paras selline 1000+ km tripp läbi võõraste riikide ette võtta. Ühe jutiga läksid Poolasse. Seal magasid autos paar tundi ja siis juba UA-sse. Nüüd kenasti kohal ja valmistuvad nädala lõpus minekuks jälle. Sorento ostuks kogusid raha kokku Kiievis ühe kooli lapsed. Nii,et 16 peab kustud/pestud/kammitud Sorento olema kooli lõpuaktusel kohal. Sealt siis saadetakse pidulikult Bahmuti suunale tegutsema.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2023, 13:56 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Ja Frontera "1" on oma ülesannete kõrgusel kenasti. Tirib teisi autosid ja transpordib sõdureid Bahmuti ümbruses. Kuna seal oli natuke vihmasem mõned päevad,siis on muda palju. See auto läks ka Bohdana ja Ruvimi abil just sinna.
Krt teeb kohe tuju paremaks kui näed,et asja ette läheb ikka. Ja lisab motivatsiooni tööpäevi järjest pikemaks venitada.
Veelkord tänud Bohdana ja Ruvimi(teda ei lasta üle piiri kahjuks) ja Ivani poolt.
Abikonto on endiselt avatud: MTÜ Toeta Ukrainat kontod: Viimsi üksus (Raivo Roosioks – autode hooldus, remont ja ümberehitamine) EE522200221082095744 (Autod Viimsist rindele) Swedbank’is
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Nii nüüd on T4 bussiga jama
Kui kohale jõudis ja üle vaadati,siis teatati,et see on liiga hea linna vahel kulgemiseks. Ehk siis lahti seletatult kui linnas buss rikki läheb on äravedu vaid hetkede küsimus ja mingit otsest ohtu pole. Kui buss muus tsoonis katki läheb on jama suurem ja tagajärjed võivad olla pahemad.
Osalt hea tunne,et unetud ööd ennast heas mõttes ära tasusid ja buss hea sai. Sai seal veel veermiku osasid ka lõpus natuke ära vahetatud ja radikas ka.
Nii,et see buss on nüüdseks juba roheline ja läheb sootuks muid ülesandeid täitma kui algselt plaanitud. Loodetavasti tilgutatakse ka infot kuhu ja mida tegema
Uuriti,et kas äkki oleks veel mõnda bussi mis ei oleks nii korras Võib olla ka 2.4 aga pika kerega ja kindlasti tahetakse just VW T4
Kuna hetkel finantsidega kitsas nagu ikka,siis ise päris osta neile ei suuda midagi. Aga nad olid valmis ise toetama asja kui vaid aitaks leida. Ehk hetkel ootangi neilt summat mille eest siis midagi vaadata.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Põhja-Tallinnast niipalju uudiseid, et ksf. Nastik tõi kohale raami keevitust vajava Ford Rangeri ning käis Sorondiga esiklaasi paigalduses. Ksf. Telc üritas ülevaatust teha H1 bussil aga see ei õnnestunud. Vigade nimekiri läheb aina pikemaks. Positiivne on see, et kaanetihendi vahetuse järel on katlaga kõik korras - omal jalal käis ära ülevaatuspunktis ja heitgaasidega läks läbi.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Mul soovitakse konkreetselt just T4 bussi. Volkareid osatakse seal une pealt remontida ja varuosasid doonoritelt on ka piisavalt saada. Pakkusin neile ka ksf Isandpaugu H1 liikurit ja ühe tuttava peugeoti asja,aga kindel ei. T4 lihtsalt on igiliikuri staatuses võrreldes ükskõik mis muu bussiga.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2023, 13:06 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Ja jälle kaks autot UA-s. Seekord läks jälle üks Sorento mille ostmist aitasin siitpoolt organiseerida ja Nissan KingCab mis juba pikalt minekut oodanud ja mis soetatud siinse ksf-i toel.
Nissan sai siis tavalise hoolduse filtrite ja vedelike näol,uued rehvid. Lisaks uued kardaaniristid ja mõned sillapudinad. Kaasa panin ka igaks juhuks uue sidurikomplekti.
Seekord läksid autod meie poolt UA piirini ja sealt siis UA omad tulid ja viisid need üle. Lihtsalt ajaga on kõigil meeletult kitsas ja nii sai kõige kiiremini.
Autod aitas ära viia Jaan(temaga UA-s mitu ringi teinud koos) koos poja Priidu ja sõber Hannoga.
Üldiselt läks sõit igavalt. Kuigi Poola lõpus hakkas sadama ja peale mõningast kojameeste kasutust lõpetasid need töö. Lisaks lõpetas töö salongivent ja lähituled. Ehk mingil põhjusel põles läbi kaitse mis neid toitis.
Selle Sorentoga läks tegelikult nii,et reaalselt nägin ja ostsin auto ära vist sõidule eelnenud päeval mingi 20.00 aja õhtul. Kell 20.30 veeresin töökoja juurde. Järgmisel päeval teised rattad alla naelrehvide asemel ja peale lõunat sõitis juba UA poole minema. Müüja jutt pidas paikka üldiselt,et tehniliselt korras ja hooldatud. Kõik uued piduriasjad(kettad/klotsid/sadulad osad torud jne.) Esimene differ vahetatud ja värskelt ka mahlad ja filtrid.Uus sidur ja korrastatud pihustid. Noh unustas mainida ainult seda väikest probleemi kojameeste kasutusel kaitsme läbipõlemise võimalusega.
Igaljuhul on need nüüd kohal UA-s juba.
PS! autode rivis siis hetkel läksid hall Sorento ja Nissani kastikas. Järgmisena läheb roheline Sorento ja tema järgi olev Frontera. Rivi lõpus on MTÜ Toeta Ukrainat Ants Erm-i Nissan X-trail mille lihtsalt roheliseks tegin talle. Üks Frontea on peidus veel teisel pool maja ja üks Frontera tuleb Kohtla-Järvelt ära tuua.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)