Teema aeglasema tehnikaga teekond Poolas ja loomkatsed
Kuna mulle viimased meeldivad, siis seekordne loomkatseline tulemus videona.
Kõik me teame ja mäletame Poola õudsaid teid. Nad olidki õudsad, kuniks Poola on ulmelise koguse uusi kiirteid valmis ehitanud ja vanad maanteed transiitliiklusest vabaks saanud. Eelkõige rasketehnika transiidist. Samas on kiirteed jälle ise kohutavalt õudsad ja üheülbased kohad autodele, mis üle 100km/h ei liigu
140 km/h Vitoga oli ksf!zazikuga seal tore lasta, seekordne L200 mis suutis korraks mõnel möödasõidul ka 110 sisse saada, sest 3000rpm oli 97 km/h, oli piin! Piin endale, piin autole. Päris õhtul mööda viimast kiriteed sõitsin üldse 80 km/h aga siis polnud enam liiklust ega rekkaidki, reedel peale 21'te.
Seega ksf! Heiksoni tavapärastest ideedest mööda kiirteid sõita irdusin juba kohe Mariampoles ja sõitsin läbi linna. VÕITSIN, sest ümbersõidu ehitusummik on meeletu. Ja siis Łomżast teele nr.63 ja tulin sirgelt läbi Sokołów Podlaski, Łukówi ja sisi suunas googlemapsi navigaaator mind ülds eTalveralli teedele, mis olid kõik sile asfaldt! Lõpu jälle kiirteedele aga mis oli tulemus, kuna teekond oli pea 100 kilti lühem aga arvutuslikult ajaliselt pikem??? Kusagil enne Rzeszówi ümbersõitu hakkas diisel lõppema ja tegin kiire peatuse parklas, ja siis jõudis kohale alles kiire tagasiteeautokese Pugiga aga rahulikult eeskirjade järgi mööda kiirteid sõitnud ksf!Didyk. Mina olin keskmise kiirusega 75-80 km/h OTSE sirgelt läbi Poola külavahesid, Poolat nautodes, jõudnud kohale kiiremini! Heikson ja Paulberg olid veel tund kaugemal... Siis vajutas Didyk lõpuks ka gaasi et väsimust peletada, mina käisin teelt maas kaugemal Kraśnikis tankimas ja Pug oli enne kohal 20 minti ja teised ka 100+ sõites julud 20 minti hiljem. See oli täpselt 200 kildiga ja mina sõitsin lõpuks alla 90ne, ei viitsinud enam. No ei ole mingit mõtet aeglase autoga ringi sõita!
Tagasi sain rohkem veel "oma tahtmist" ja mulle omast Maailma vaatamist ehk Talverallit
Kuna Poolas oli esimene rekkakeelupühapäev sel aastal, see kestab septembri esimese pühapäevani turismihuvilistele teadmiseks, ja ka laupäevad on Poolas palju rahulikumad, eriti väikeste teede kohaliku Poola sisese rasketranspordi osas, siis kui keerasime kiirteelt maha nr.50 peale Kołbielis ja sõime seal Bistro50s, siis Białystoki ööbima lõin "korra majja" ja tulime jällr otse! Eks neid taskutarkureid on ju vaja sundida aga paned vahepeale vahepunkti mingisse "kolkasse", saab täitsa mõnusad teed kokku. Lõpuks jälle samale teele nr.63 ja sealt Zambrówi kaudu kiirteele.
Pühapäev, kuna ka kõik kaubakeskused on Poolas kinni, siis on teed tühjad ja tagasi istusin rooli ming Białystok-Augustów-Lazdijai-Marijampolė oli tõsiasi ja ÜLIKÕVA sõita! Metsad, ilus, mõnus. Just liiklsuvabal pühapäeval.
Ehk järgmine kord mingi aeglasega võtan veel mõne sirgema tee ette. Alustades juba Pärnu ja Riia vältimisest. Nõmme Järve Keskuse parklast läbi Vändra ja Viljandi Karksi-Nuia Lilli piiri, Ruhja, Aizkraukle HEJ tamm-sild Daugaval, Suvainiškis piir, Panevėžys ja Kaunas. See teeb 670 km ja näitab 9 tundi sõitu ja see on realistlik. Otse klassika ViaBalticat pidi Pärnus ja Riias piineldes 570 kilti ja ilma liikluseta 7:30, tegelikkuses seesama 9 tundi ilget piina. Kaunasest edasi peab ka mõtlema aga tööpäeval on Lazdijai kaudu vist jube masohhism. See kehtib suvisel ajal ilusa ilmaga. Talv ja pime on teine teema, loomad teel jms jutud. Aga mingite hädapärast 100 sõitvate asjadega ikkagi mõte...
KES KUIDAS on
alternatiivselt Tallinn-Lviv/piir asju sõitnud???