05-07-2023, 07:27 AM
Elektriline pidur tarvitab üpris palju voolu, sõltuvalt pöörleva massi kiirusest. Minul näiteks oma 3x16 A peakaitsmega seda väga pruukida ei õnnestugi.
(04-07-2023, 22:28 PM)oliveer Kirjutas:Muu maailm ei panegi naljalt üle 5Kw mootorit manuaalsele treipingile.(04-07-2023, 00:28 AM)2715 Kirjutas:Miks siduriga pink suur hüpe on?(03-07-2023, 23:33 PM)oliveer Kirjutas: Kui osta asjalikum pink kodu nt 1k62, aga peamootor sellel liiga võimas kaitsmete jaoks siis oleks OK vahetada mootor väiksema nt 6kw mootori vastu, mis omab samu pöördeid?Ma ei näe küll mingit probleemi kasutada isegi 5Kw mootoriga.
Tehti nad kunagi masstootmiseks kus tõmmati 6mm kiht toorikult maha aga kui võtta 3-4mm korraga pole kindlasti mingit probleemi.
Muu maailm ei panegi naljalt üle 5Kw mootorit manuaalsele treipingile.
Muidugi kui on peakaitse 25A nagu mul siis käivitub 7Kw mootor ilusti kui samal ajal ei kasuta muid suuri tarbijaid.
Olgu mis on, kuid siduritega treipink on suur hüpe kvaliteedis elektrilise lülitiga võrreldes.
(04-07-2023, 22:28 PM)oliveer Kirjutas: Miks siduriga pink suur hüpe on?Põhierinevus on teraga keermestamine umbauku või väljast kus vastu tuleb kas padrun või detaili aste.
(10-04-2023, 21:07 PM)Envir Kirjutas:Tsitaat:Panin traadi ümber aga traadi sidumise koht käib vastu hammakat,et kuidas oleks juriidiliselt korrekne see traat siduda?
Mul sama pink ja kruvid traadiga. Traat pole mitte nö seotud, aga otstes on konksud, sest traat ei hoia looma jõuga vaid takistab kruvi pöörlemast. Ilmselt on tänapäevased lahendused paremad, aga oli enne mind konksutatud, ise konksutasin ja töötab hästi. Traadiks kasutasin 0,8mm keevitustraati. Ühte otsa painutasin alguses paraja konksu, teise otsa ajasin ümber hammasratta ja konksust läbi. Vajutasin konksule kruvikaga peale, et ta ligi oleks ja lahti ei tuleks. Nüüd tõmbasin traadi teisest otsast pingule. Kui pingul, siis käänasin järsult tagasi ja vajutasin kruvikaga murdekoha sisse. Nüüd võib lahti lasta ja saab otsa pikkuse parjaks timmida. Otsi veidi kruvikaga lähemale sudida ja ongi pingul stopper valmis.
Konksud
(05-07-2023, 19:56 PM)arvok Kirjutas:Kui tavapuur ei lõika siis kõvasulam.Stopperiks sisekuuskandiga kruvi,saab kõvemini kinni keerata+liim.(10-04-2023, 21:07 PM)Envir Kirjutas:Tsitaat:Panin traadi ümber aga traadi sidumise koht käib vastu hammakat,et kuidas oleks juriidiliselt korrekne see traat siduda?
Mul sama pink ja kruvid traadiga. Traat pole mitte nö seotud, aga otstes on konksud, sest traat ei hoia looma jõuga vaid takistab kruvi pöörlemast. Ilmselt on tänapäevased lahendused paremad, aga oli enne mind konksutatud, ise konksutasin ja töötab hästi. Traadiks kasutasin 0,8mm keevitustraati. Ühte otsa painutasin alguses paraja konksu, teise otsa ajasin ümber hammasratta ja konksust läbi. Vajutasin konksule kruvikaga peale, et ta ligi oleks ja lahti ei tuleks. Nüüd tõmbasin traadi teisest otsast pingule. Kui pingul, siis käänasin järsult tagasi ja vajutasin kruvikaga murdekoha sisse. Nüüd võib lahti lasta ja saab otsa pikkuse parjaks timmida. Otsi veidi kruvikaga lähemale sudida ja ongi pingul stopper valmis.
Konksud
Jõudsin minagi omal pingil siin kirjeldatud probleemini, kuid mul on asi palju komplitseeritum.
Minu pingil see kruviga fikseeritava muhvi pesa sellel võllil mille peal seda muhvi saab õigesse asendisse fikseerida asub vales kohas. Sellises asendis ei ole hammasrattad korralikult hambumises ja nii teda fikseerida ei saa.
Tegelikult oleks õige hammasrataste asend selline, kuid siis ei saa seda enam selle kruviga fikseerida.
Nendes multifilmides näitab ka sellist asendit.
Sinna ei saa mingit pikemat fikseerimise kruvi ka sisse keerata. See jääb juba segama.
Ruumi on seal väga vähe.
Kas keegi oskab head nõu anda?
Kardan, et see võlli pind on ikka töödeldud ja sinna vist mingi tavalise puuriga ei ole võimalik läheneda, et mingit süvendi moodi asja tekitada. Liiati veel käsitöö riistaga. Ei tahaks seda kasti veel algosadeks lahti võtma ka hakata.
(05-07-2023, 23:46 PM)2715 Kirjutas: Ma küll ei usu et seal see võll karastatud on...
Vähemalt nii kõvaks et puur ei võta on eriti väheusutav.
Ma oma peakesega mõtlen küll, et märgiks kõigi hammasrataste kohad ära, teeks neile vahele distantspuksid ja kus rivi lõpeb sinna stopper ette ja see tripper on eluajaks probleemivaba.