06-07-2023, 14:11 PM
Juhiksin tähelepanu (üldise tulise kriitika kontekstis marginaalsele) asjaolule, et kriitika objekt ehk maksu väljatöötamise kavatsus lõplikul kujul lubati ametlikult avaldada alles juuli keskel...
Tsitaat:Juuni lõpu seisuga on registris 113 Lamborghinit, millest töösõitude märkega autosid oli 46 (40,7 protsenti).Nojah, eks neil kõige suurem häda ja raha maksudeks ei jätku peale nimetatud auto omandamist.
(06-07-2023, 13:28 PM)maaks Kirjutas: EDIT: Mina isiklikult ei arva, et automaks kuidagi mõjutaks hobiautondust! Hobiautondus (va. "põlva passatiklubi" laadne) on väga kallis hobi ...No nii kallis nüüd ka ei ole. Saab muidugi kuitahes kalliks ajada. Kuid ma toon näite oma autopargist.
(06-07-2023, 15:14 PM)olevtoom Kirjutas:OFFTOPIC(06-07-2023, 13:28 PM)maaks Kirjutas: EDIT: Mina isiklikult ei arva, et automaks kuidagi mõjutaks hobiautondust! Hobiautondus (va. "põlva passatiklubi" laadne) on väga kallis hobi ...No nii kallis nüüd ka ei ole. Saab muidugi kuitahes kalliks ajada. Kuid ma toon näite oma autopargist.
Üksteist aastat tagasi ostsin Peugeot 306 Cabrio, makstes umbes 2 K€. See läbib ülevaatuse probleemideta, samas musta numbrit ta ei saaks, kui ka piisavalt vana oleks. Must number tähendaks, arvan, pisikest 20 K€ suurust lisaväljaminekut. Nii et siiani olen sõitnud ja nautinud. Ei ole hirmus kallis?
(06-07-2023, 15:41 PM)maaks Kirjutas: OFFTOPICOfftopic jätkub: kas oled proovinud sõita? Näiteks Postiteel, või, ütleme, Kanepi-Otepää maanteel?
Nõrk! :-) Kindlasti saab veel odavamalt - astral relakaga katus maha (ei saa aru mida seal 306-s nautida saab?).
PS Odavusest. Seisab ta sul kus? Tänaval või garaažis? Kui garaažis, siis mis garaaž maksis/maksab ...
(06-07-2023, 14:11 PM)margus61 Kirjutas: Juhiksin tähelepanu (üldise tulise kriitika kontekstis marginaalsele) asjaolule, et kriitika objekt ehk maksu väljatöötamise kavatsus lõplikul kujul lubati ametlikult avaldada alles juuli keskel...igati kõnekas asjaolu mõtlevale inimesele, kes esmalt ootab, et täpsustataks, millest on jutt ning alles siis tekitab arvamuse. Mitte vastupidi.
(06-07-2023, 22:14 PM)miniest Kirjutas: Veidi teema väline, aga siiski seotud automaksuga, kuskil keegi poliitikutest käis eestis välja kummiku maksu idee. Nüüd läheb Londonisse sissesöit maksma 13 naela(igapäevaselt), erand tehakse autodele mis on vanemad, kui 40 aastat. https://www.classicandsportscar.com/feat...assic-cars
Tsitaat:Nii küsin minagi: kas Bolti omanike annetused kõigile valitsuserakondadele on seotud automaksu kehtestamisega?Et siis bolti ärimudel!!!
(11-07-2023, 10:06 AM)aavu Kirjutas: https://www.err.ee/1609031087/kristjan-j...ri-huvides
Tsitaat:Nii küsin minagi: kas Bolti omanike annetused kõigile valitsuserakondadele on seotud automaksu kehtestamisega?Et siis bolti ärimudel!!!
(11-07-2023, 10:25 AM)olli Kirjutas:(11-07-2023, 10:06 AM)aavu Kirjutas: https://www.err.ee/1609031087/kristjan-j...ri-huvides
Tsitaat:Nii küsin minagi: kas Bolti omanike annetused kõigile valitsuserakondadele on seotud automaksu kehtestamisega?Et siis bolti ärimudel!!!
Bolti ärimudelist moodustab Eesti turg kaduvväikse osa. Nii et ärilises mõttes on neil küll sügavalt suva, mis maksud Eestis on või ei ole.
(30-05-2023, 18:22 PM)tõnn Kirjutas: Keegi ei tea veel ju mida, kudas ja kui palju maksustatakse.Tuleks tiiruga tagasi selle automaksu vastase petitsiooni juurde. Seni kuni keegi veel täpset maksu sisu ei tea, seni toimuvadki ümarlauad ja huvigruppide ärakuulamised jms. eeltöö. Kui konkreetne plaan valmis saab ja rahva ette tuuakse, siis on tegu juba väljatöötatud asjaga ning kõik kellel midagi öelda või arvata oli, on eelduslikult oma hääle juba ammu teatavaks teinud.
Kuidas saab allkirja anda kui selguse asemel on oletused?
...