Ikka ja jälle seda automaksu!

(19-07-2023, 15:13 PM)tõnn Kirjutas:  Mitte ainult mootorrattad.
Sinna samasse 30eur aasta maksu sisse lähevad ka mopeedid.

Jah, kuid ainult sel juhul kui mopeedi valmistajakiirus ületab 45 km/h ja/või mille sisepõlemismootori töömaht ületab 50 cm^3.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Täpselt, tunnistan eksimust.
Rohelise reg. numbriga putukad jäävad välja.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Huvitav sarnasus ksf! hendriku ja mõni tund tagasi raadios küsimustest mööda vastanud "rahandusministri" jutu vahelSmile

https://vikerraadio.err.ee/media/video/5...0a1b492ade

Mõlemad räägivad hoolega olemasolevate "pahade mürgiste autude" seadusekohasest utiliseerimsiest selleks asutatud kasumit teenivate ettevõtete kaudu ka siis, kui neilt küsida füüsiliselt mitteeksisteeriva auto arvelt kaotamise võimaluse kohta Big Grin

No lõpuks ikka pressis saatejuht välja udupeene aimduse selle kohta, et mingi võimalus surnud hingede kaotamiseks võiks ka tekkida. Kunagi. Ehk...
Vasta

(19-07-2023, 15:42 PM)v6sa Kirjutas:  Huvitav sarnasus ksf! hendriku ja mõni tund tagasi raadios küsimustest mööda vastanud "rahandusministri" jutu vahelSmile

Minu ja härra Võrklaeva vahe oleks selles, et ma ei kehtestaks automaksu ilma kui see läheks 100%’iliselt teede- ja tänavate ehituseks/rekonstrueerimiseks. Sama teema on kütuseaktsiisiga. Mind ei kotiks, et õpetajad, päästjad tahavad suuremat palka ja eelarvelisi vahendeid ei jätku ning selleks haugatakse osa kütuseaktsiisist laekunud vahenditest lihtsalt ära. Maksumaksjad tahavad saada läbipaistvust, mis nende rahaga riik edasi teeb ja kuidas kasutab. Hetkel segatakse see lihtsalt ühte suurde supipotti ära ning kokkuvõttes ei tea keegi, kuhu konkreetselt see laekunud euro kasutati. Sama lugu on riigikaitse finantseerimisega, mida ammutatakse praegu käibe- ja tulumaksu laekumisest.
Juhul kui teede- ja tänavate ehitusse/korrashoidu hakkab ühel hetkel kuluma oluliselt vähem raha, kui on automaksust ja kütuseaktsiisist laekumine, võiks vabalt siis emba-kumba vastavalt vähendada, et eelarve tasakaalus hoida. Ja vat see oleks läbipaistev lahendus, mis sobiks paljudele praegustele automaksu vastastele.


(19-07-2023, 15:42 PM)v6sa Kirjutas:  Mõlemad räägivad hoolega olemasolevate "pahade mürgiste autude" seadusekohasest utiliseerimsiest selleks asutatud kasumit teenivate ettevõtete kaudu ka siis, kui neilt küsida füüsiliselt mitteeksisteeriva auto arvelt kaotamise võimaluse kohta Big Grin

Keegi ei keela Teil sebida enda ettevõttele keskkonnakaitseluba ja minu pärast lammutage karjakesi seal neid autosid nii palju kui tahate, sest Keskkonnaamet teeb sellisel juhul sellele tegevusele järelevalvet ning keskkonnasaaste ohu tõenäosus on väiksem. Kokkuvõttes, olete Teie õnnelik, et saate enda risud registrist oma kuludega maha ja on riik õnnelik, et seda tegevust on tehtud keskkonda säästvalt.

Mis puutub füüsiliselt mitteeksisteerivate sõidukite registrist maha saamist, siis lugege antud postitust: seaduslik lahendus on ju olemas, lihtsalt härrased ei viitsi ametiasutuste uksi kulutada.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Nii armsasti ajas meie võrklaevakujuline rahandusministrilaadne toode kelbast raadios, et kohe pisar tuli püksi. Ah et kuskil laudas hoiustatud mõnedkümned vanasõidukid vähendavad kohe autostumist, kui nende eest 30 euroruublit per ühik sissekasseerida? Niisamuti nagu 20+ aasta vanuste autode 30 ruublit sunnib valima kaasaegsemaid ja vähemsaastavamaid alternatiive. Öeldagugi otse välja, et "Nõuame teilt obrokit, kuna see on meie võimuses" mitte ärgu tulgu solvama inimeste intelligentsust oma haige ibaga. Üks inimene suudab korraga sõita keskmiselt ühe autoga. Kümne, viiekümne, saja või tuhande auto omamine ei saasta keskkonda rohkem, kui ühe auto omamine. Väljaarvatud muidugi juhul, kui sul on juhtumisi poldinimeline rendipuhvet vms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Mul on küll tihti 2 ja haruharva lausa 3 minu nimel olevat sõidukit korraga kasutuses.
Bolti ega muud renti need ei sõida.
Seega üks auto korraga ei päde.
Üldiselt see 30 EUR vanakestele (kui ikkka jääb nii) on minu jaoks positiivne üllatus.
Ma ise arvestasin, et nii 200 EUR eest aastas (minu jaoks viimane mõistlik piir) saan alles jätta 1-2  vanakest, nüüd võin kõik  6 doonorit ja põllurallikat säilitada.
Katkised jupid hoian alles ja kui doonori elupäevad loetud on, siis nõuetekohase utiliseerimisega probleemi ei teki.
Vasta

Veelkord, kodanik võiks minna ja ISE selle kadalipu läbi teha, kaasaarvatud selle 2004 aasta osa. Vaadatakse sulle sealt leti tagant vastu suurte silmadega, et aga tõesta, et sa varem selle lammutasid, mitte hiljem. Läbi käidud rada oma ühe 2101'ga. Ainukene viis, kuidas seda tõestada, ongi see, et pole 2003 aastal enam ülevaatusel käinud ja siis ka ei usuta. Mine või kohtusse.
Tore on targutada seal puhtalt seaduse baasil aga elu ei ole exceli tabel, krunniga tädi käes on võim nii MNT's kui EMTA's. Kui veel muudes kohtades saab isegi seadusega peale suruda midagi, siis need on kaks kohta, mis on samal pulgal KRA'ga, omad seadused, riik riigis.
Vasta

(19-07-2023, 18:05 PM)raulex Kirjutas:  Mul on küll tihti 2 ja haruharva lausa 3 minu nimel olevat sõidukit korraga kasutuses.
Bolti ega muud renti need ei sõida.
Seega üks auto korraga ei päde.
Üldiselt see 30 EUR vanakestele (kui ikkka jääb nii) on minu jaoks positiivne üllatus.
Ma ise arvestasin, et nii 200 EUR eest aastas (minu jaoks viimane mõistlik piir) saan alles jätta 1-2  vanakest, nüüd võin kõik  6 doonorit ja põllurallikat säilitada.
Katkised jupid hoian alles ja kui doonori elupäevad loetud on, siis nõuetekohase utiliseerimisega probleemi ei teki.
Sellest saan ma veel kuidagi aru, et korraga on osaval inimesel võimalik kahe hobusega sõita (või mitmehobuserakendiga) aga korraga mitme autoga on minujaoks nõidus.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Üks hea asi siinjuures on. Sai selgeks, et järgmiseks projektiks on restomod Smile. Toorik on leitud.
Vasta

Kuidas mitme auto, või hobusega korraga sõita, ei julge kommentaarida, aga kahe jalgrattaga on kruiisitud olude sunnil küll. Paar korda isegi punnvõrri seljas jalgratast tüüritud.
Ilma naljata kohe. Siis, kui noor ja uljas olin.
Vasta

Ah et kõik on õnnelikud nüüd selle üle, et sülitati näkku aga mitte nii suure süljelärakaga, kui alguses lubati vaid kõigest aevastati?
1) Lubame 300 euri aastamaksu - kõik sigavihased ja tõrvikuga juba Stenbocki maja maha põletama minemas ning suures vihas unustatakse käibemaksutõus sootuks ära
2) ootame 6 kuud
3) lubame 30 euri aastamaksu - kõik õnnelikud uue maksu üle. 
4) ootame veel natukene
5) Esikohal maksukoormuse poolest EU's ja seejuures on rahvas õnnelik takkapihta!
Vasta

(19-07-2023, 18:17 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(19-07-2023, 18:05 PM)raulex Kirjutas:  Mul on küll tihti 2 ja haruharva lausa 3 minu nimel olevat sõidukit korraga kasutuses.
Bolti ega muud renti need ei sõida.
Seega üks auto korraga ei päde.
Üldiselt see 30 EUR vanakestele (kui ikkka jääb nii) on minu jaoks positiivne üllatus.
Ma ise arvestasin, et nii 200 EUR eest aastas (minu jaoks viimane mõistlik piir) saan alles jätta 1-2  vanakest, nüüd võin kõik  6 doonorit ja põllurallikat säilitada.
Katkised jupid hoian alles ja kui doonori elupäevad loetud on, siis nõuetekohase utiliseerimisega probleemi ei teki.
Sellest saan ma veel kuidagi aru, et korraga on osaval inimesel võimalik kahe hobusega sõita (või mitmehobuserakendiga) aga korraga mitme autoga on minujaoks nõidus.
Teise (kolmanda jne) masinaga sõidab isa , poeg, vend ,õde ,sõber, kolleeg jne.  Ei mingit nõidust. Paljudel masinatel on kasutaja(te) kohtki passis täidetud.
Vasta

(19-07-2023, 19:35 PM)deus Kirjutas:  5) Esikohal maksukoormuse poolest EU's ja seejuures on rahvas õnnelik takkapihta!
Lahe linnalegend. Tegelikkus, kümnendik EU keskmisest:

Veel märgib Euroopa Komisjon Eesti riigiaruandes, et transpordisektori keskkonnamaksud on Eestis ühed EL madalaimad (0,04% SKP-st, EL keskmine 0,42%) koos asjaoluga, et oleme üks väheseid ilma sõiduki aastamaksuta liikmesriik.
Vasta

(19-07-2023, 20:02 PM)raulex Kirjutas:  
(19-07-2023, 19:35 PM)deus Kirjutas:  5) Esikohal maksukoormuse poolest EU's ja seejuures on rahvas õnnelik takkapihta!
Lahe linnalegend. Tegelikkus, kümnendik EU keskmisest:

Veel märgib Euroopa Komisjon Eesti riigiaruandes, et transpordisektori keskkonnamaksud on Eestis ühed EL madalaimad (0,04% SKP-st, EL keskmine 0,42%) koos asjaoluga, et oleme üks väheseid ilma sõiduki aastamaksuta liikmesriik.

Kui kõik peab "võrdne" olema siis võiks ju keskmine palk ka järgi tulla. Muu elukalliduse osas oleme ammu järgi jõudnud - mõne asjaga isegi ette läinud. 

Kahjuks tüürime sinna poole , et väljaspoolt suurlinnu muutub praktiline elu(mitte suvitamine jms) järjest keerukamaks. Mis omakorda paneb lume palli veerema.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

Audi 100 30 aastat vana 30 euri aastas. Ma olen oma romudega siis plussis.50 aastaste pealt hakatakse peale maksma.
Vasta

Pekki, ministril on 63 aastat vana hobikas.
Vasta

(19-07-2023, 19:52 PM)raulex Kirjutas:  
(19-07-2023, 18:17 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(19-07-2023, 18:05 PM)raulex Kirjutas:  Mul on küll tihti 2 ja haruharva lausa 3 minu nimel olevat sõidukit korraga kasutuses.
Bolti ega muud renti need ei sõida.
Seega üks auto korraga ei päde.
Üldiselt see 30 EUR vanakestele (kui ikkka jääb nii) on minu jaoks positiivne üllatus.
Ma ise arvestasin, et nii 200 EUR eest aastas (minu jaoks viimane mõistlik piir) saan alles jätta 1-2  vanakest, nüüd võin kõik  6 doonorit ja põllurallikat säilitada.
Katkised jupid hoian alles ja kui doonori elupäevad loetud on, siis nõuetekohase utiliseerimisega probleemi ei teki.
Sellest saan ma veel kuidagi aru, et korraga on osaval inimesel võimalik kahe hobusega sõita (või mitmehobuserakendiga) aga korraga mitme autoga on minujaoks nõidus.
Teise (kolmanda jne) masinaga sõidab isa , poeg, vend ,õde ,sõber, kolleeg jne.  Ei mingit nõidust. Paljudel masinatel on kasutaja(te) kohtki passis täidetud.
No proovime siis korra veel - mina suudan korraga juhtida ühte autot. Jah, mul on korraga mitu autot ülevaatuse ja kindlustusega, rõhuv enamus on objektiivsetel põhjustel ajutiselt peatatud registrikandega. Minusilmis ei ole see ei positiivne ega ka üllatus, kui poliitsotsiopaatidest väljapressijad tahavad varastada hobiautosid pantvangi võttes minu raha 40+ korda 30 euroruublit igal aastal. Automaks on kütuseaktsiisi taustal niiehknaa kuritegelik skeem, veelgi enam kuritegelik on see peatatud registrikandega autode automaksuna.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ma oma kahe 1994 a. Audi 80 ga suudan selle aastamaksu tasuda võib olla , sest pole teada palju mulle maamaksu määratud on ,  aga , ma pole üldse veendunud et need autode aastamaksu summad ei kerki  , aga olgu , mind sõna otseses mõttes torgib hinge kuidas autoomanikud on riigi silmis petised - väärtuslik läheb "rahvamajandusse" jäätmed metsa , tyrri küll - sellised inimesed on meil Kaitseväes , Politseis , Kaitseliidus , relvastatud muide , käitlevad mürke , tagavad elutähtsate teenuste toimimise jne , aga autot osadeks võttes on pätid .
Vasta

Eriti naljakas oli lause: vaesemad sõidavad vanemate autodega. Hr. Minister on siis eriti vaene kui tal 67 aastat vana auto.
Vasta

Nu rahandusministrikujuline asi seletas ka midagi, et raskemad ja suurema mootoriga ja saastavamad asjad maksavadki rohkem. Puhtalt selle sodoomi kiuste hakkan vähegi normaalse ilmaga oma igapäevasõite tegema 2000+ kg tühimassiga ja 8+ liruse mootoriga asjaga. Makstes 30 euroruublit aastas. Ilmselt ka Läti vms aktsiisiga bensiiniga. Ja peamiselt pealinnas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: hobiautod, 5 külali(st)ne