25-07-2023, 16:23 PM
Michal lubab automaksu eel lihtsustada romude arvelt maha võtmist | Eesti | ERR
Paanikat väiksemaks.
Paanikat väiksemaks.
(25-07-2023, 16:23 PM)wax Kirjutas: Michal lubab automaksu eel lihtsustada romude arvelt maha võtmist | Eesti | ERRJälle üritatakse nööri seebitada. Keset artiklit on vahepealkiri "Michal hoiduks vanemate autode soodustamisest". Ja sinna juurde tavapärane, vabandage, möggga CO2-st ja maakera kaitsmisest
Paanikat väiksemaks.
(25-07-2023, 17:42 PM)KertP Kirjutas: Mart Võrklaev automaksust: maainimene ja väikesepalgaline saavad ka säästlikuma autoga sõitaMinistrihärra saab oma ametikäigud ka jalgrattaga tehtud, näidaku eeskuju õige.
(25-07-2023, 21:56 PM)edvard Kirjutas: Pole nad mingid poolearulised , koorivad neid , kellel pääsu pole ja neid on palju , põhjenduseks eelarve on miinuses , teame , miks me ei tea , kes selles süüdi , covid , sõda vene ja Ukraina vahel ja siis vajadus tõsta politseinike , päästjate , õpetajate , meditsiinitöötajate palku , kõike seda on vaja kohe nüüd ja korraga .Totaalsete küündimatute junnide määramine rahandusministriteks on teadlik poliitika. Aivar Sõerdit ega ühtegi muud taiplikku inimest ei lubata isegi rahanduskomisjoni juhiks. Riigi eelarve- ja rahanduspoliitika on muideks ehe näide topeltraamatupidamisest - esmalt on meil imetabane analooge mitteomav tegevuspõhine eelarve (millepeale ministeeriumite finantsidega tegelejad kutsuvad naaberkülast inimesi appi nutma) ja siis on eelarvesüsteem, mis allub tavamõistusega hoomatavale raamatupidamistavale. Ja siis on uhke vajadus nende kahe diametraalselt erineva süsteemi sobimatust siluvate tegevuste ja ressursside järele, mis panustab vägevasse eelarvepuudujääki uutmoodi uhkesti. Täiuslik hooramaja.
Kummaline et kunagi ajaloo parimaks rahandusministriks tituleeritud Aivar Sõerd kurdab et riigieelarve on koostatud nii keeruliselt et isegi tema sellest aru ei saa , aga teda finantse juhtima ei tahetud .
(26-07-2023, 00:40 AM)KertP Kirjutas: Tulekul uued koorimised.
Kliimaministeeriumis valmistatakse ette liiklusseaduse muudatust. Sellega tõstetakse järgmise aasta märtsis Eestis tuntavalt teekasutustasusid, mis puudutavad üle 3,5-tonnise täismassiga veoautosid. Seega mõjutab maksutõus peamiselt transpordiettevõtteid.
# Riigi maksutulu suureneb sellest ligi 12 miljoni euro võrra aastas ehk mitu korda rohkem kui näiteks palju vastuseisu tekitanud ajakirjanduse käibemaksu tõstmine. Need 12 miljonit eurot tulevad riigile ka palju lihtsamini kätte.
(26-07-2023, 00:58 AM)zazik Kirjutas:(26-07-2023, 00:40 AM)KertP Kirjutas: Tulekul uued koorimised.
Kliimaministeeriumis valmistatakse ette liiklusseaduse muudatust. Sellega tõstetakse järgmise aasta märtsis Eestis tuntavalt teekasutustasusid, mis puudutavad üle 3,5-tonnise täismassiga veoautosid. Seega mõjutab maksutõus peamiselt transpordiettevõtteid.
# Riigi maksutulu suureneb sellest ligi 12 miljoni euro võrra aastas ehk mitu korda rohkem kui näiteks palju vastuseisu tekitanud ajakirjanduse käibemaksu tõstmine. Need 12 miljonit eurot tulevad riigile ka palju lihtsamini kätte.
Aga ainult omadelt.
Seadusemuudatusi, mis lubaks välisriikide autovedajatelt trahve sisse nõuda ei paista kuskil. Seetõttu välisvedajad kohalikku teekasutustasu lihtsalt ei maksa. Ja PPA välismaiste numbrimärkidega autosid üldjuhul ka ei kontrolli.
(26-07-2023, 13:29 PM)Daff Kirjutas:(26-07-2023, 00:58 AM)zazik Kirjutas:(26-07-2023, 00:40 AM)KertP Kirjutas: Tulekul uued koorimised.
Kliimaministeeriumis valmistatakse ette liiklusseaduse muudatust. Sellega tõstetakse järgmise aasta märtsis Eestis tuntavalt teekasutustasusid, mis puudutavad üle 3,5-tonnise täismassiga veoautosid. Seega mõjutab maksutõus peamiselt transpordiettevõtteid.
# Riigi maksutulu suureneb sellest ligi 12 miljoni euro võrra aastas ehk mitu korda rohkem kui näiteks palju vastuseisu tekitanud ajakirjanduse käibemaksu tõstmine. Need 12 miljonit eurot tulevad riigile ka palju lihtsamini kätte.
Aga ainult omadelt.
Seadusemuudatusi, mis lubaks välisriikide autovedajatelt trahve sisse nõuda ei paista kuskil. Seetõttu välisvedajad kohalikku teekasutustasu lihtsalt ei maksa. Ja PPA välismaiste numbrimärkidega autosid üldjuhul ka ei kontrolli.
Mujal euroopa riikides on teekasutustasu ehk maakeeli teemaksu tasumata jätmine kõige kallim liiklusalane trahv. Belgias hakkavad numbrid 4000 € pihta. Itaallane tõstab sind kohe auto ukse taha ja auto on seniks Itaalia riigi omand kuniks trahv ja võlg pole makstud pluss veel kõik muud kaasnevad maksud nagu näiteks parkimine. Hea kui laseb mõne hädapärase isikliku asja kaasa võtta autost.
Poolakast ei maksa rääkidagi.
Aga Eestist põrutab poola "kierowec" läbi maksu maksmata ja laseb ainult vilet. Heal juhul maksab tagant järgi teemaksu ära halvemal juhul saab 80 € trahvi. Väga naljakas meie valitsuse poolt. Aga muidu räägivad kuidas mujal euroopas asjad käivad ja kui kõrged peavad hinnad olema.