Kükloop ja Morgunovka
#21

Kõik detailid algosadeks, puhastada, kontrollida ja kui vaja siis taastada.
   
   
   
   
Vasta
#22

Liivapritsi ootel.
   
   
   
   
Vasta
#23

Huvitav kas neid kasutati ka ilma usteta?
Ukseava tagaserv on ümardatud, justnagu oleks ette nähtud nii
Vasta
#24

(02-06-2023, 12:54 PM)vootele Kirjutas:  Huvitav kas neid kasutati ka ilma usteta?
Ukseava tagaserv on ümardatud, justnagu oleks ette nähtud nii
Kasutada ju saab, aga kui turvaline (mis niigi on tinglik) ta sel juhul oleks? Kujutada ette, et sõja läbinud rindemees kes sellise nikastuse sai on väga huvitatud sõidu käigus ilma turvarihmata sõidukist välja pudenema on vägagi ebatõenäoline. Samuti, kui hoolsalt uurida lävepaku ja rattakoopa jooni, ei olegi paremat lahendust. Kaarjas uksenurk sobib hästi ja on praktiline-mugav ka.
Vasta
#25

Kujutada ette, et rindemees suutis turvarihma ette kujutada on ka muidugi raskelt tehtav. ?
Vasta
#26

Rindemees oli rindel vast GAZ 67 või GAZ MM ilma usteta sõjaaegse versiooniga (või lausa USA Willysega) küllalt ringi kärutanud ja seega juba harjunud. Ja lõpuks pole selle invaka võimsuski niisugune, et külg ees kurve võtta ja seega autost väljalendamise ohtu sattuda.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#27

(03-06-2023, 03:02 AM)Mossemees Kirjutas:  Rindemees oli rindel vast GAZ 67 või GAZ MM ilma usteta sõjaaegse versiooniga (või lausa USA Willysega) küllalt ringi kärutanud ja seega juba harjunud. Ja lõpuks pole selle invaka võimsuski niisugune, et külg ees kurve võtta ja seega autost väljalendamise ohtu sattuda.
Vaevalt teda siis,sõja ajal, ilma käe või jalata kärutama oleks lastud. Tegemist ikka tasuta rendile antud invasõidukiga, kehaliselt terved veteranid pidid ise endale liiklusvahendi ostma.
Vasta
#28

Kuskilt netiavarustest kunagi lugesin, et tegelikult olnud selle toruraamiga morgunovka valmistamine (st. omahind) tunduvalt kallim kui nt. Mosse 401.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#29

Morgunovka võetud algosadeks, liivapritsitud, raamilt mingi numbergi leitud. Number küll jube suur, ei tea mida see küll näitas. Mitte ei usu, et neid nii palju tehti. Kere number hoopis väiksem.
   
   
   
   
Vasta
#30

Ühe kaupa vaja kõik detailid üle käia, kus vaja seal parandused teha. Laagrid ime kombel kõik korras. Uus määre sisse ja kokku. Siis värvimisse.
   
   
   
   
   
Vasta
#31

Jätkub detailide taastamine. Eks piltidelt paremini näha.
   
   
   
   
   
Vasta
#32

Renoveerimine tänapäeval kallis lõbu. Kui selle Morgunovka kunagi valmis saan, siis soovi korral seda müüa pole lootustki oma raha tagasi saada.
Nii on see ka teiste autodega. Tulin vastu ukrainlastele ja võtsin müüki 1971 a. GAZ 24 I seeria. Oli mingi kindrali auto, kes paar aastat tagasi parematele jahimaadele läks. 
Vähe sõitnud aga eks 50+ aastat olid teinud oma töö ja auto tuli koost lahti võtta ja üle värvida. Loomulikult tehti seda Ukrainas aga töö maksab ka seal. Pluss Eestisse toomine + tolliprotseduurid. Kuigi Ukraina mõistes oli tegu 100% originaalse autoga, siis tuli siin veel 1000.-€ otsa vigade parandusi ja musta numbri komisjoni kulud. Lõppkokkuvõttes 95% originaalsust. Piisab musta numbri saamiseks. Hind 19 000.-, no kaubelda ka saab ma arvan. Kuulutus Auto 24. 

https://www.auto24.ee/soidukid/3895868

Morgunovka juures käib detailide taastamine, värvimine. Eks piltidelt näha.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#33

Käsile sai võetud generaator ja signaal. Mõlemad armetus seisus ja kaua tegevusetult seisnud ja eks aeg teeb ka oma töö. Eks essust tuleb sai teha.
Kõigepealt siis genekas.
   
   
   
   
   
   
Ja ka signaal.
   
   
   
   
   
   
Järjekord läks küll tiba sassi.
Vasta
#34

Kuhu birka kadus signaali pealt ? Vanal on, valminul enam mitte.
Vasta
#35

(10-07-2023, 13:04 PM)Sidorov Kirjutas:  Kuhu birka kadus signaali pealt ? Vanal on, valminul enam mitte.
Kadund jah, uurin järgi.
Vasta
#36

Eelnevas postituses oli juttu signaali birkast. Alles teine aga aeg on oma töö teinud ja kirjad kadunud. Kas kellelgi on pilti saata, milline peaks ta välja nägema. Muidu töö tasapisi käib, ikka vidinaid restaureerides või õigemine ülerestaureerides. Looden, et mõni näituseeksemplar tehti ka pisut üle võlli ilus. Kuigi 60-70-datel sai neid Vene imesid küll liikumas nähtud, siis poiskesena ja noore mehena ei tundnud nende vastu huvi. Aga mõned pildid ka.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Mõned pildid ka starterist, genekast ja roolist.
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#37

Taastatud signaal on ilus ja kena aga kahjuks pole tal enam aukegi, kuhu see birka kinnitada. Vist on
esiosa vahetatud uuema vastu või augud likvideeritud.
Vasta
#38

(28-07-2023, 16:13 PM)Formika Kirjutas:  ... signaali birkast ...   Kas kellelgi on pilti saata ...

[Pilt: image;s=2560x1920;r=90]

https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/fil...x1920;r=90
Vasta
#39

Tallinnas sõitsid 18.07.2023 ringi sellised: 
- neljarattalisel vanasõidukina tunnustamine just tehtud, registreerimismärk A622 https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:30...UK_ID:8982
- kolmerattaline on ka sõitma pandud, seda demonstreeriti kohapeal

   
Vasta
#40

(06-07-2023, 09:33 AM)Formika Kirjutas:  Renoveerimine tänapäeval kallis lõbu. Kui selle Morgunovka kunagi valmis saan, siis soovi korral seda müüa pole lootustki oma raha tagasi saada.
Nii on see ka teiste autodega. Tulin vastu ukrainlastele ja võtsin müüki 1971 a. GAZ 24 I seeria. Oli mingi kindrali auto, kes paar aastat tagasi parematele jahimaadele läks. 
Vähe sõitnud aga eks 50+ aastat olid teinud oma töö ja auto tuli koost lahti võtta ja üle värvida. Loomulikult tehti seda Ukrainas aga töö maksab ka seal. Pluss Eestisse toomine + tolliprotseduurid. Kuigi Ukraina mõistes oli tegu 100% originaalse autoga, siis tuli siin veel 1000.-€ otsa vigade parandusi ja musta numbri komisjoni kulud. Lõppkokkuvõttes 95% originaalsust. Piisab musta numbri saamiseks. Hind 19 000.-, no kaubelda ka saab ma arvan. Kuulutus Auto 24. 

https://www.auto24.ee/soidukid/3895868
  
OT: Kas töesti on G24 kuus istekohta? Kuigi ma ei mäleta et G24 pikka pinki oleks kunagi olnud nagu tavaliselt G21, aga mul vöib siin kohal ka valesti meeles olla.  [Pilt: 174010824.jpg]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne