08-08-2023, 05:00 AM
Tore kui kellelgil teisel ka sama jama on .
(08-08-2023, 07:13 AM)alfredo Kirjutas: Oli mis see hot oli, kuid ülevaatlikuse poolest andis uuele "heale" teenuse vaatele silmad ette. Ainuke häda, et spämmi pressis uksevahelt viimasel ajal ülemõistuse palju. Iga päev hunnikus kirju arusaamatute ettepanekutega. Peaks selle jama uude postkasti edasi suunama, muidu keegi ei kirjutagi.Telia ei tegelenud juba paar viimast aastat hot-i arendamisega, sealt ka igasugused ebakõlad.
(08-08-2023, 11:17 AM)v6sa Kirjutas: Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?
Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.
Kas see on keelatud tegevus?
(08-08-2023, 12:28 PM)Envir Kirjutas: Puhttehnilisest vaatest, kuidas defineerida "garaaži sisse"?
(08-08-2023, 12:50 PM)Envir Kirjutas: Kõlab nagu tehtavana. Kas kindlasti on soov prügiettevõttelt konteiner rentida? Vb kannataks rentida konteiner koos veoteenusega ning võtta prügi äraandmise eest ise vastutus? Selle variandi puhul peaks teenusepakkujate ring laiem olema. Ilmselt ka mõni, kes olukorda süveneks ja argumente kuulaks.
(08-08-2023, 12:40 PM)v6sa Kirjutas:(08-08-2023, 12:28 PM)Envir Kirjutas: Puhttehnilisest vaatest, kuidas defineerida "garaaži sisse"?
Vähemalt 10 mm uste sisejoonest sissepoole, et uksed kinni ja lukku saaks. Käidavas kohas mitmeks ööpäevaks lahtise ehitusprahi konteineri jätmine on probleemide otsimine... Kuna seekord tellitakse konreetne vedu, siis see käib niikuinii kontaktisiku kaudu, mitte kontaktivabalt.
Uksepiida kohal on veel 40 cm katuseräästani, räästa üleulatus on alla 20 cm, täpselt mõõtnud ei ole.
Huvitav on see, et üks pakkujatest ei lükka, aga hinnakirja ülesehituse alusel hinnates sama pakkuja edasimüüja lükkab küll, kuigi ei vastuta võimalike põranda kahjustuste eest. Millest seekord ei ole muret.
(07-08-2023, 12:05 PM)Peeter2 Kirjutas:(07-08-2023, 11:15 AM)Mahno Kirjutas: Ei maksa arvata, et gmail tasuta on. Maksad täiega, lihtsalt kaup oled sa ise ja maksad seeläbi, et gmail su andmeid analüüsida saab.Mis udujutt see nüüd on. Analüüsigu terviseks, ma ei tunne küll et ma seeläbi kuidagi vaesemaks oleks jäänud.
(08-08-2023, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas: Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, ...
(08-08-2023, 13:06 PM)v6sa Kirjutas:Ei oska kuna pole kraaanajuhi kursustel käinud. Aga juba nõukaajast troppija pidi minimaaalslet kiivrit kandma jne, jne. Mitut kiivrit olen ma elus veesõidukeid tõstes näinud??? NULL! Ei, valetan! Hispaania brittide sadamas kasutas masina juht kiivrit raamiga tõstes aga rippus ka 33 tonni. Kuna me tõstsime sama jahti kahes kohas välja, siis Cartagena suures laevaremondi sadamas enam kiivreid ei olnud Aga tegu siis sõitma ette nähtud tõsteseadmetega.(08-08-2023, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas: Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, ...
Oskad tuua näidet seadusest, määrusest või eeskirjast, mis otsesõnu keelab säärase tegevuse?
Et see on mõistlik ainult parema alternatiivi puudumisel ja eeldab pädevat Juhti paneeli taha (mida Sa ka ise möönad), on täiesti mõistetav eeldus.
(08-08-2023, 13:02 PM)Mahno Kirjutas:Googel analüüsib küll, otsin huvi pärast midagi ühe Lõuna-Ameerika riigi kohta, hakkas kohe sinna hotelle, reise, autorenti reklaamima. Ajas vähemalt masina segadusse .(07-08-2023, 12:05 PM)Peeter2 Kirjutas:(07-08-2023, 11:15 AM)Mahno Kirjutas: Ei maksa arvata, et gmail tasuta on. Maksad täiega, lihtsalt kaup oled sa ise ja maksad seeläbi, et gmail su andmeid analüüsida saab.Mis udujutt see nüüd on. Analüüsigu terviseks, ma ei tunne küll et ma seeläbi kuidagi vaesemaks oleks jäänud.
Kuidas sinu vaesusega on, ma ei tea, aga Google on selle analüüsimise äriga palju rikkamaks saanud. Ju seal ikka midagi väärtuslikku on.
(08-08-2023, 11:17 AM)v6sa Kirjutas: Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?Eks see on läbirääkimise küsimus rohkem. Et mida ja kui palju sinna ladustatakse.
Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.
Kas see on keelatud tegevus?
(08-08-2023, 13:35 PM)Janka Kirjutas:(08-08-2023, 11:17 AM)v6sa Kirjutas: Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?Eks see on läbirääkimise küsimus rohkem. Et mida ja kui palju sinna ladustatakse.
Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.
Kas see on keelatud tegevus?
Kui selle konteineri tuimalt silmini betooni täis laod, siis võib kasti kättesaamisega probleem tekkida. Tegelikult tehnika säästmise nimel käitutakse ju nii, et konteinerit ei lohistata autole ligi, vaid auto sõidab tõstmise käigus konteinerile alla.
(08-08-2023, 13:28 PM)PlyVal64 Kirjutas:(08-08-2023, 13:06 PM)v6sa Kirjutas:Ei oska kuna pole kraaanajuhi kursustel käinud. Aga juba nõukaajast troppija pidi minimaaalslet kiivrit kandma jne, jne. Mitut kiivrit olen ma elus veesõidukeid tõstes näinud??? NULL!(08-08-2023, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas: Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, ...
Oskad tuua näidet seadusest, määrusest või eeskirjast, mis otsesõnu keelab säärase tegevuse?
Et see on mõistlik ainult parema alternatiivi puudumisel ja eeldab pädevat Juhti paneeli taha (mida Sa ka ise möönad), on täiesti mõistetav eeldus.