Etteruttavalt: punase auto erinevate sõlmede abil tekitet vilisevad hääled olid konteksti sobimatud, platsilt väljasõidul tagarataste kiirest pöörlemisest põhjustatud meteoriitide sadu aga lausa kurjast. Küllap selgitati kohapeal või loetakse siit ja tehtakse järeldused ning enamgi veel. Kurjaks ärme lähe.
Punane auto ise aga pole teps mitte naabervabariigi autokuuris "parendatud" Supra nagu esmalt arvasid siin-, eel- ja muud kirjutajad ning ksf-idest vaatlejad kohapeal. Siinkirjutaja arvas, et "õõh, nääh, soomlane on Koenigut teind, rööts".
A tegelt on Wektor Automobile und Design "teinud Koenigut", ja pea seitsmekümnes eksemplaris, kaubandusliku nimetusega Wektor Competition.
Huvilised saavad guugeldada või lugeda kohe siit:
http://www.speedhunters.com/2022/11/the-...ith-700hp/
Johann Bergmeier puhus jutuks olevate Testarossa-ilmeliste sõidukite tootmisele elu sisse Issandama Jumala aastal 1988.
St, et mudeli vanuseks võiks arvata 35 aastat ja lugeda ühtlasi saatana väljunuks.
Vilisevaid hääli teind punane ise küll pärineb vististi aastast 1990. On netis piltidena olemas ka:
https://www.reddit.com/r/regularcarrevie...estarossa/
PS. llmselt enamus ksf-id teavad neid asju, a kui ikkagist tekkis küsimus, et misse Kõõnig on, millest ksf Kadjakas muudki jobiseb: Koenig Specials on sihuke Saksa värkstuba, mis kaheksa- ja üheksakümnendatel tegi kõigist kättesattunud kaheukselistest autodest Testarossa. Ei löödud verest välja ka siis, kui töökotta sattus päris Testarossa- see muundati paukselt F40-ks.
Link kah:
https://en.wikipedia.org/wiki/Koenig_Specials