Hüdrauliline press
#21

Peale korraliku paukku hüppas vahel võll nii kaugele, et press lõi tükk aega tühja enne kuj võllile uuesti järgi jõudis ja suruma sai hakata uuesti.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#22

A kolhoosis oli horisontaalne press, mis pea kogu aeg paukus meeste käes, kes seda kasutasid.
Pressisin ka korra üht võlli välja ja see lendas nii kaugele, et pidin mitu päeva otsima.
Järgmisel nädalal avastasin eemalt võsast suure võllide hunniku.
No andis sealtki enda oma välja sorteerida.
Vasta
#23

(13-07-2021, 12:28 PM)Alger83 Kirjutas:  Tsiteerides klassikuid, minu press on kuulsam kui ma ise. Hea et Härra Oll on minu eluga väga kursis. Kellel aga huvi ja vaja tõestust et press surub rohkem kui 5-7tonni, siis tartus on see võimalus olemas. Toungue Kallid huvilised, mina seda pressi ei tee tagatoas, vaid edastan tehasepoolsed andmed. Sellist pressi võimalus osta Tallinnas 600euroga

Tere. Kas müüdavale pressile mingi garantii ka kaasa tuleb? Kas ja kuidas on see organiseeritud? Milliseid presse on veel peale selle 30 tonnise võimalik saada? Millised on nende hinnad?
Küsin seda kõike, sest septembris on plaanis üks hüdropress omale soetada.
Vasta
#24

Kindlasti valida selline millel ka jalaga käitamise võimalus(vahest jääb ka kahest käest detaili kinni hoidmisel väheks) ja loomulikult abiks 2 kiirust ja nn "kaks jõuõlga". Tühjalt liigub kiiremini ja jõudu vähem, koormuse all aeglasemalt ja jõudu rohkem. Jõuab tühjalt kiiremini pressitava detailini ja koormuse all kergem vajutada. 

Ise ostsin AN Tehnikast kevadel 20 tonnise pressi jalgpedaali ja kahe kiirusega(kusjuures ise koormuse all lülitab sees ümber) ja rahul. 
Maksis vist 380 raha

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#25

Tere
Tekkis kodutarbimisse vajadus hüdropressi järgi(puksid,laagrid).Jäi silma https://www.pmkaubamaja.ee/et/hudropress...ndale.html ja https://www.rparts.ee/toode/hudropress-20t-2 Üks küll võimsam aga kas ka parem(hinnavahe).
Vasta
#26

(07-04-2022, 18:03 PM)tungla Kirjutas:  Tere
Tekkis kodutarbimisse vajadus hüdropressi järgi(puksid,laagrid).Jäi silma https://www.pmkaubamaja.ee/et/hudropress...ndale.html ja https://www.rparts.ee/toode/hudropress-20t-2 Üks küll võimsam aga kas ka parem(hinnavahe).
Pressil tuleks vaadata ka kaalu,korralik on kordades raskem.
Vasta
#27

(07-04-2022, 21:18 PM)_rein_ Kirjutas:  
(07-04-2022, 18:03 PM)tungla Kirjutas:  Tere
Tekkis kodutarbimisse vajadus hüdropressi järgi(puksid,laagrid).Jäi silma https://www.pmkaubamaja.ee/et/hudropress...ndale.html ja https://www.rparts.ee/toode/hudropress-20t-2 Üks küll võimsam aga kas ka parem(hinnavahe).
Pressil tuleks vaadata ka kaalu,korralik on kordades raskem.
See on täiega meelevaldne järeldus! Samade tööorganitega press aga 2x jämedamatest profiilidest on seega korralikum press  Big Grin
PS Mul teeb laagrite jms. asjade pressimise töö ära mahlapress (hüdrauliline, samodelki), kaalult selline "paras sülle võtta" asi (kui purusti koos mootoriga maha on võetud) - näeb peale vaadates palju kipakam välja kui need eespool lingitud asjad.
Vasta
#28

Kas kellegil on kokkupuudet sellise 50T Tööriistamarketi pressiga?
https://xn--triistamarket-imba.ee/toorii...ganex.html
Uus asi oleks ehk ikka kohe kasutatav.
Vaadanud ka vene klassikalisi 40T presse, aga kõik leemetavad õlist ja hind selle marketi pressi lähedal.
Vene oma eelis oleks ilmselt nobedus, mida elektrimootori ja hüdropumba kooslus annab. Selle marketi pressi õhusurvega käituse kiirust ei tea. Aga pole just hommikust õhtuni tööd ka, pigem korra paar nädalas toimetamine.
Vasta
#29

Võta korra prillid ja nihik poodi kaasa ja vaata pressil mõni asi üle. Lihtsalt ei klapi see lubatud jõud, silindri diameeter ja pressi õbluke konstruktsioon võrreldes "lekkivate" vene 40-tonnistega.
50 tonnise pressi puhul, oletades, et õlivoolik kannatab survet 200 baari ja pump selle välja annab, peaks silindri varre pindala olema 250cm2. Varre diameeter=2*RUUTJUUR(250/3.14)=18cm.

Seega, et välja anda 50 tonni:
200 baarise surve puhul peaks varre diameeter olema 18cm
250 baarise surve puhul peaks varre diameeter olema 16cm
300 baarise surve puhul peaks varre diameeter olema 14,5cm

Kui sul ei ole seda viitekümmet tonni tingimata vaja, siis tõenäoliselt teeb see press töö ära. Hinnast saab paremate sooduskaartidega 15% maha ka ju rääkida.
Suruõhuga õlipumpamisest niipalju, et mul on tungraud, millel sarnane suruõhuga toimiv jurakas küljes. Ajab asja ära aga jõudlusega ei hiilga. Samuti teeb ebameeldivat plärinat, eriti ilma koormuseta. Ma võtsin korra tungil kesta maha ja keerasin kivi/klaasvillast torukooriku ümber selle pumba müra vaigistamiseks.

laua pealne 5,5cm varrega hüdropressraud on mul ka. soovitage, kuskohast saada sellele diameetrile vastava skaalaga survemõõdikut.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#30

(18-09-2023, 22:29 PM)meli666 Kirjutas:  Kas kellegil on kokkupuudet sellise 50T Tööriistamarketi pressiga?
https://xn--triistamarket-imba.ee/toorii...ganex.html
Uus asi oleks ehk ikka kohe kasutatav.
Vaadanud ka vene klassikalisi 40T presse, aga kõik leemetavad õlist ja hind selle marketi pressi lähedal.
Vene oma eelis oleks ilmselt nobedus, mida elektrimootori ja hüdropumba kooslus annab. Selle marketi pressi õhusurvega käituse kiirust ei tea. Aga pole just hommikust õhtuni tööd ka, pigem korra paar nädalas toimetamine.
Alis sama asi sellise hinnaga:
https://www.alibaba.com/product-detail/H...17083.html

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#31

(19-09-2023, 12:39 PM)isandpauk Kirjutas:  ...peaks silindri varre pindala olema 250cm2. Varre raadius=250/3.14=~80mm.

Vanasti võeti ringi pindala arvutamiseks raadius ka ruutu. Lisaks peaks kogu arvutuskäik olema samades ühikutes.
Vasta
#32

Hea tähelepanek! Lisan veel, et selguse huvides peaks kasutama sentimeetrit, sealt tulenevad üheselt arusaadavad baarid/atmosfäärid ja jõukilogrammid. Pärast mingi mõõdu ruutu või kuupi panekut on tüütu suurusjärke muuta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#33

(19-09-2023, 14:15 PM)stretch Kirjutas:  
(19-09-2023, 12:39 PM)isandpauk Kirjutas:  ...peaks silindri varre pindala olema 250cm2. Varre raadius=250/3.14=~80mm.

Vanasti võeti ringi pindala arvutamiseks raadius ka ruutu. Lisaks peaks kogu arvutuskäik olema samades ühikutes.

Ei no hea tähelepanek tõepoolest....ilmselt ei oska ma enam ilma ekselita arvutada. Teen parandused!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#34

(19-09-2023, 13:10 PM)Walter Kirjutas:  Alis sama asi sellise hinnaga:
https://www.alibaba.com/product-detail/H...17083.html
Aga transa maksumus?
Vasta
#35

(19-09-2023, 17:45 PM)tcumen Kirjutas:  
(19-09-2023, 13:10 PM)Walter Kirjutas:  Alis sama asi sellise hinnaga:
https://www.alibaba.com/product-detail/H...17083.html
Aga transa maksumus?
+ maksud ja garantii+varuosade võimalused-viimased hiina toodete korral vajaks enne täpsustamist.
Vasta
#36

Sain ka vene 40T hüdropressi omanikuks.
   

Esmamulje oli üsnagi hea. Töötab, toimetab ja oskagi nagu midagi ette heita. Kaasa saadud 60mm metalltahvel keskelt auguga on üsnagi hea lisa.
Tollise laua surub tasapinnaks ilma emotsioonita.
         

Üsnagi hea lahendus on, et pressi otsiku küljes on konksud. Ja töölaua küljes ketid. Pressi silindriga saab ilma punnimata kettide abil töölauda vastavasse kõrgusse seada.
         

Silma jäi aga see, et maksimum survega pressi alumised karbid kuidagi vetruvad liiga palju. Üles tõstes iseenesest taastus algasend ja looka miskit ei jäänud. Ju siis nii peabki olema ja rohkem sellele tähelepanu ei pööranud.
Proovimiste peale aga hakkas õli igalt poolt higistama. Palju kirutud silinder isegi mitte nii väga. Aga jagaja ja pumba alla tekkis loik.
   

Lootsin tegelikult, et lõpuks on kaua oodatud press olemas ja saab ta lihtsalt garaazi alla ära toimetada ja kasutama hakata. Aga selliste leketega peaks pressi alla plekk vanni ehitama õli kogumise jaoks ja see ei lähe kohe mitte.
Seega hakkasin vaikselt lahti asja harutama.
Jagaja ilmselt originaal pole, ju ta kahveltõstuki oma on aretud. Iseenesest töötamise osa hea ja kangist saab täpselt silindri liikumist doseerida.
               

Tagasivoolu filter. Ilmselt originaal. Lahti ei kakkunud, aga mingi kavala kraaniga asjandus. Tagasivoolu ju kinni keerata ei saa, saagi aru, milleks see kraan seal on. Peab lahti kunagi kakkuma.
   

Järgmisena võtsin elektrimootori maha ja siis juba hüdropumba. On teine miskine plunserpump vist, mitte hammasratas. Silma jäi sildilt aga midagi vastuolulist. Pump annab 200, manomeeter aga näitab pea poole rohkem.
               

Kuna manomeetri seier ilma surveta läks kenasti nulli, siis hakkasid mõtted juba liikuma liiga kahtlaselt palju kõverduvat töölauda arvesse võttes kellegi kurjade käte ja "modifitseerimise" suunas.
Kui sai silinder ka maha võetud ja kolb ära mõõdetud, selguski tõde. Kolb 160mm ja surve 200Bar annabki 40T. Kuna keegi oli jagajat timminud ja surve 400Bar kanti juba kiskus, siis 40T sai 70T vast kuskil.
See seletab, miks töölaud kahtlaselt vetrus all ja elektrimootor täissurvega sisuliselt seiskus.
Õlipaak oli ka julgelt sentimeeter põhjast treilaastu ja käiapuru täis. Teagi, kas kunagi ehk pressi alla pandud õlikogumis kopsikud lekete juurde ja see siis vajadusel jälle paaki kallatud. Paagi kork on ka kaduma läinud.
   

Ega taganemisteed enam polegi. Sai pesu ette võetud ja läks kuuri ootama saatust. Kuna raami osa on vägagi viisakas ja miskit loogas pole, siis eks ta tuleb ikka korda teha.
               

Sellest hunnikust jääb vist käiku ainult silinder. Jagaja ja pump tulevad uued. Pumba võiks ehk jätta vana ka, aga ei oska sest plunser tüüpi pumbast miskit arvata. Lihtsam ehk vaadata juba miskine hammasrataspump.
Ehk kellegil tulevikus pressi ostu valikul see kirjatükk abiks. Paraku nii on, et põhimõtteliselt müüakse töötavat asja, aga välja kukkus nagu ikka. Kogu selle ümberehitamise aja ja uute osade ostuga tuleb ikka 50T Tööriistamarketi pressi hind välja. Milline see kokkuvõtteks ikkagi nüüd parem on, ei teagi. 
   
Vasta
#37

(13-07-2024, 23:15 PM)meli666 Kirjutas:  Tagasivoolu filter. Ilmselt originaal. Lahti ei kakkunud, aga mingi kavala kraaniga asjandus. Tagasivoolu ju kinni keerata ei saa, saagi aru, milleks see kraan seal on. Peab lahti kunagi kakkuma.
  

See nn kraan on pilufiltri puhastushoob ilmselgelt, väga levinud ka autodel eelmise sajandi keskpaiga paiku, Volgal ja Pobedal kindlasti selline peal ja pidi aegajalt kruttima teist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#38

Äkki seal filtris ei ole ikkagi kraani, vaid on tegemist vanakooli jämefiltriga, kus õli peab käima läbi metall-lehtede vahelt ja selle "kraani" küljes on filtripuhastamise kamm?

Ehh, ei õnnestunudki särada, härra emeriitlukusepp jõudis ette Smile
Vasta
#39

https://slemz.com.ua/gidravlika/porshnev...400/n400-e 
Seal lubab 20-28 megapaskalit ehk kuni 285 kg ruutsentimeetrile ja veidi pealegi. See teeb 380-se rõhu juures umbes kolmandiku ülekoormust kui selle kasutatava manomeetri näitu uskuda. Aga manomeeter ei pruugi õigust ka näidata.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#40

(13-07-2024, 23:33 PM)Marko Kirjutas:  
(13-07-2024, 23:15 PM)meli666 Kirjutas:  Tagasivoolu filter. Ilmselt originaal. Lahti ei kakkunud, aga mingi kavala kraaniga asjandus. Tagasivoolu ju kinni keerata ei saa, saagi aru, milleks see kraan seal on. Peab lahti kunagi kakkuma.
  

See nn kraan on pilufiltri puhastushoob ilmselgelt, väga levinud ka autodel eelmise sajandi keskpaiga paiku, Volgal ja Pobedal kindlasti selline peal ja pidi aegajalt kruttima teist.
Mossel oli see filter sihukese piraka hoovaga vt lõiget        
, selle filtri liigutamine käis igahommikuse rituaali juurde koos õli jt vedelike taseme kontrolliga, kapoti avamine oli kohustuslik igapäevane tegevus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne