Postitused: 654
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
(27-09-2023, 16:54 PM)PlyVal64 Kirjutas: (27-09-2023, 16:31 PM)vant Kirjutas: See viimane jutt on üpris lähedal tegelikkusele
Kui ainult endine tööandja ja praegune peatöövõtja või mis iganes soostub arvega sama raha maksma, mis enne palgana. Aga miks ta ei võiks kui saab. Kulu sama ja kui tööd enam pakkuda pole, saab ilma koondamistasude ja muu jandita hakkama.
Nii tehakse palju. Mul Sõber teeb nii sest mingil hetkel muudmoodi ei saanud. Tööandjale eli kteenuse ostjale summalislet kulsu vahet pole, küll on see et kaob ära Ülemus-Alluv suhe! Reaalselt, ikka hakatakse plõksima ja Sõber ütles ona sõbrast plõksivale bossile, et "sa oled mul äripartner mitte "ema"" ja oligi korras
Näiteks igasugsued tagumiktunnid, kodukontor jms - no ei saa hakata plõksima ja põrkama. Ehk iseenda müüjale elik töövõtjale on see igal juhul kasulikum. Teine asi o npuhas maksupettus ja sedam a tegelikult ei propageeriks ja õigeks ka ei pea! Just äsja avastasi nHea Tuttava puhul sotsiaalmeediast edevuse laadap ildi kolalsest Saksa sportautost, millega kambaga Euroopa ringradadel puhkamas käiakse ja omale "Kiirusnädalat tehakse" aga E-teenindus teatab, et see 2-kohaline 368 kW on "töösõitudeks". Vaat see o npettus ja kui aus olla ,siis väga jõhker ja jõuline Riigipoolne karistamine oleks sellistel asjadel vajalik! Kuni kohese platele viimsieni nagu koomas juhid ja arutud kiiruseületajad. Kohe 15 päeva ja KÕIK maksud 30 aastat tagasiulatuvalt selga ja...
Ei saa öelda, et porsse või ferra pole töösõitudeks, kui sul miskid luksumisekliendid on, kelle ees peabki edev välja nägema.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Nüüd keerata seda teemat maksude optimeerimiselt automaksu alternatiivide poole siis kes autot asendama kipuks bussiliiklusega siis indikaator selle suuna piiratusest on mopeedautode hulga järjekindel kasv.
Kasutajateks on just see sihtrühm keda saaks bussiga liikuma aga miskipärast ei taha see trikk õnnestuda ja pealinnas autosid lugeda siis mopoauto on ikka päris tihe nähtus.
Vähemalt kui vaadelda Liivalaial mööduvat liiklust hommikusel ajal siis mopeedautot on ikka näha tihedamalt kui ühistransporti.
Võibolla muidugi on neil seal kuskil pesa kust nad välja lendavad ja mujal neid polegi aga silma nad jäid.
Maalgi on nad kanda kinnitamas ja demonstreerimas ühistranspordi ning nn "Liikuvusreformi" võimetust.
Sihtrühm oleks just need kes bussiga peaks sõitma ehk alaealised ja need kellel lube pole või ära võetud.
Kui nende hindasid vaadata siis neid ei osteta päris vajaduseta sest selle rahaga saab päris auto mis on oluliselt rohkem mootorsõiduk.
Postitused: 3,158
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
62
Jah, Eesti riigi päästab iga Kuu pealt kukkunud toidukulleri, kelle teadmiste kõrval liiklusreeglitest on vasikas teaduste akadeemia liige uute väravate alal, jalgratta seljast mopeedautosse surumine!
Postitused: 2,516
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(28-09-2023, 16:05 PM)Jesper Kirjutas: Jah, Eesti riigi päästab iga Kuu pealt kukkunud toidukulleri, kelle teadmiste kõrval liiklusreeglitest on vasikas teaduste akadeemia liige uute väravate alal, jalgratta seljast mopeedautosse surumine!
Need ei ole toidukullerid, need on kõrgelthinnatud spetsialistid, teadlased ja tudengid. Lihtsalt kannavadki seda kuubikukujulist tudengteadlaste rahvarõivast seljas. Ilma nendeta on meie majandus hukas. Kes ei usu, küsigu betoneerija abiliselt/tööandjate keskliidu tegevjuhilt. Tema teab.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Neivelti arutlused on elulähedased. Aga ega usklikele ei meeldi see jutt, mida uskmatud räägivad.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Neivelti jutt on ka minu meelest alati õige olnud, on nii see praegune jutt kui ka- oli see nüüd kevadel või suvel- tema arvamusavaldused automaksu teemal.
Igal juhul kahe käega tema jutuga päri, tahaks öelda, et kui ministrid ise matsu ei jaga, siis võiks endast targemaid kuulata.
Olen üsna kindel, et ministrite oma "tarkuse" tagajärjed saavad valusad olema.
Mis rohepöördesse puutub, siis minu jaoks on see juba muutunud roppsõnaks.
Postitused: 6,957
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ehh naljatilgad! Võetakse olemasolev raha, pannakse firmasse ja siis ostetakse töösõitudeks auto, Lambo näiteks. Kasumi teenimine ja maksude optimeerimine pole päris sünonüümid.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Oü-tamist võib muide tsiviliseeritult ka teha et ametid väga ärevile ei lähe.
Teed firma, annad firmale laenu sobiva intressiga ja hakkad majandama.
Kuludeks võib olla näiteks rendileping elukaaslase auto kasutamiseks kuhu saab juba omajagu kulusid.
Tööle võib võtta terve suguvõsa kelle autopark antakse firmale rendile ja kes saavad kõik autoga seonduva kuludesse kanda.
Tuludeks on töötamine töövõtulepinguga ja sugulaste tööjõu vahendamisega kes teevad käivet.
Kohe saab taotleda alustava ettevõtte toetust millega on see tore asi et seda ei pea tagasi maksma kui tegutsed määratud aja.
Ostad näiteks garaazi sisustuse ja hakkad majandama nulliga.
Nagu aeg täis saab laiutad käsi et ei tulnud välja.
Toetusi on veel mida saab vähem või rohkem seaduslikult kasutada et hästi elada ja mida kõike ei hakka ette lugema.
Tahab näiteks tütar autokooli minna, pole probleemi võta tööle ja saad koolituskuludelt maksu tagasi.
Peale ühe on igast ideest osa puudu et ei saaks ütelda et õhutan maksupettust ja tuleb ise juurde uurida.
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Kui on über äriplaan, siis pole puudust inimestest, kes sinna raha paneksid. Riik siinkohal ei peaks sekkuma.
Tänast olukorda ei tea aga kümmekond aastat tagasi oli projektikirjutamine lausa eraldi tööstus. Seda siis igasugu rahade väljalüpsmiseks.
Postitused: 158
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
4
Kuulge härrased. Erinevalt eraisikust ei ole ettevõtte puhul sissetulev raha kõik kasum, mida saab suva kauba peale laiaks lüüa. Käive ja kasum on ikka väga erinevad mõisted. Praegu jääb teie jutust mulje nagu kulutusi üldse poleks vaja teha. Ja ei ole nii, et asutad ettevõtte ja kohe hakkkab raha uksest sisse pressima. Seda juba mainiti.
Minu meelest peaks üleüldse olema nii, et isik, kes soovib ettevõtjaks saada peaks alustuseks läbima kohustusliku baaskoolituse. Saaks selgeks, kas too üldse ettevõtjaks sobib.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Mis koefitsent see 1,75 sul on? Et kui üks peeter saab palka, siis tema maksud võetakse ära ja jäävad ettevõtjale peetrile?