Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
06-10-2023, 09:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2023, 09:58 AM ja muutjaks oli
Aare R..)
Ma olen PayPali kasutanud vist vaid 2 korda- üks kord Saksamaalt ebayst velgi ostes ja teine kord ühest veebipoest bemmile mingit asja ostes (pood tegeleb bemmi originaaljuppidega). Selle veebipoe puhul ei olnud mul üldse mingit kahtlust ning õnneks sujus ka velgede ostmine sakslasest müüjaga ideaalselt.
Kuid see Austrias Leedu pangaarvega rumeenlane paneb küll häire veits tööle, et pimesi midagi üle kanda.
Postitused: 5,827
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kaasaja FB tehingute puhul viitab müüja Leedu arve tavaliselt pettusele.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(06-10-2023, 10:05 AM)Aspelund Kirjutas: Kaasaja FB tehingute puhul viitab müüja Leedu arve tavaliselt pettusele.
Leedu arvetega peab olema väga ettevaatlik. Isegi kiiruse trahvi võid maksta seersant Kurnjäuskasele. MInu 300€ kiirusetrahv (70 alas 140)
peale andmete kinnitamist ja rikkumise omaksvõtmist sain naljaka vastuse. Kiri oli hoopis teise šhriftiga kui esimene ja A/A numbrid olid eraldi kollakal lehel.
Pangast öeldi, et need pole ühegi ametliku panga rekvisiidid. Pigem eraisiku omad. ??? Vot tak.
Oleks kodus ära maksnud oleks toetanud kellegi suvilaehitust.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,434
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat:Juriidilisele isikule, riigi või kohaliku omavalitsuse asutusele ning
avalik-õiguslikule juriidilisele isikule registris avaldatud elektronposti
aadressil saadetud dokument loetakse kättetoimetatuks, kui on möödunud 30
päeva selle saatmisest. Juriidilisele isikule, riigi või kohaliku
omavalitsuse asutusele ning avalik-õiguslikule juriidilisele isikule
trahviteate elektroonilisel saatmisel ei ole nõutav teate kaitsmine
kolmandate isikute eest ning trahviteate kättesaamise kinnitamine.
Mul tekkis ka kahtlus, et sellist pudrukirja võib saata vaid keegi, kes eesti keelt ei valda, näiteks mõni aafriklane balti mere läänekaldalt. Ometi oskab meie oma Jõhvi korrakaitse sedasi väljenduda riigikeeles. Kas nendeni pole jõudnud keeleseadus?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,219
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Tegemist on nö. tehnilise probleemiga - tekst on kirja pandud UTF-8 kodeeringus, aga millegipärast üritatakse seda lugeda IS0-8859-1 standardi vms. järgi.
Postitused: 4,434
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Minu piiratud mõistus ütleb, et kiri kirjutati rootsikeelsel klaviatuuril ja oleks poest ostetud eestikeelne klaver, poleks probleemi. Ega muidu mu isa öelnud, et rootsi võim tuleb tagasi kui Karl 12. istutatud kadakas Kernus ära kuivab. Tundub, et Jõhvis juba on kohal. Ja vaskjuhet mööda minu arvutis ka.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 620
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
18
ja tegelt on asi üldse UTF vs ISO kakluses, mitte klaveris või kalkulaatori klahvistikus...
Postitused: 312
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Kas dt 20 tihend üldse nahast pole? Aga kui originaali ei ehita, vaid töö tegemiseks kasutad põkat, võta üldse gaasipõleti kasutusele. Keerad selle vaateakna korgi eest, gaasipõleti põlema, suunad sinna auku ja annad starterit. Kordades mugavam ja kiirem, kui originaal süsteemiga mässata
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 3,021
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
10-10-2023, 16:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2023, 19:19 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Külmemate ilmade tulekul andis taas tunda vana häda Vivaro käigukastis - külmast peast ei toimi teise käigu sünkronisaator.
Suvel pole mingit häda, kuid kui temperatuur alla kümne kukub, siis kohe häda platsis.
Esimeselt käigult normaalselt teisele lülitades läheb käik sisse raginaga, justkui nagu sünkronisaator ei jõuaks võlle ära sünkroniseerida.
Kui teist käiku tõmmata sisse aeglaselt, hoides natuke pinget peal enne lõppu tõmbamist, toimib kõik kenasti.
Alternatiiviks on esimese käiguga mitte "peeneks" ajada, ainult kohalt võtta ja siis kohe teine sisse.
5-6km sõidu järel, kui kast soe, toimib kõik taas nagu peab
Linnaliikluses on see väga tüütu nii majandada ja mu sõidud linnas enamasti nii lühikesed, et kast ei jõua soojaks minnagi.
Vivaroga vaja Ukrainas käia - sinna abi viia ning sealt autojuhte tagasi tuua. Vahel roolis ka isikud, kes selle hädaga arvestada ei oska.
On keegi selle murega kokku puutunud ja oskab pakkuda lahenduse?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 210
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
Mis õli kastis on? Kui GL5, siis võiks vahetada GL4 vastu.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Kas keegi vene suuri elektrood keevituse kappe on torkinud? Mudeliga jään jänni, ei vaadanud, kas seal üldse mingi kiri oli, ei tea. Igatahes sisse lülitudes ei jää käima, magnetkäiviti tõmbab käima ja kui nupp lahti lasta on taas vaikus. Kas keegi teab mis ahelat pidi seal magnetkäiviti mähisele peaks pinge peale jääma? Abikontakte ei kasutata ja need on vabad. Lisaks tuvastasin kaks mikrolülitit üks keevitusvoolu lülituskangil(kõrge aste/madal aste) ja ventilaatori taga oli laba mis peaks siis jahutust või selle puudumist tuvastama.
Kõrges keevitusvoolu astmes nuppu all hoides läks masin tööle, stopplüliti jättis seisma, seega stopp korras ja ei ole kinni. Madalas keevitusvoolu astmes miskipärast lõi kohe kaitsme välja. Huvitav oli see, et kui kogemata lühistasin keresse ventilaatori taga asetseva tuule laba pingestatud kontakti, läks masin tööle ilma nuppu vajutamata. Kas lülitatakse hoopis massi kuskil pool?
Segane jutt, kahtlane kas keegi aidata oskab, ilma ise vaatamata või piltideta, aga vähemalt sain hinge pealt ära. Ma arvan, et saan selle pusle peale üsna kaua veel mõelda.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Tere
Sauna ehituses said valmis ka torutööd,torudeks alu/pex 20mm pressitavate liidetega.Pressimiseks kasutasin ramirendi akupressi (MILWAUKEE M12HPT-202C U-KIT).Nüüd nädal hiljem osa liideseid immitsevad läbi kas pressida sama pressiga uuesti või on mingi varjant neid pidama saama.Kui võtta käsipress ja hoida natuke kauem pressi survet peal kui akupressil,kas oleks abi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(10-10-2023, 20:23 PM)huvi5 Kirjutas: ja ventilaatori taga oli laba mis peaks siis jahutust või selle puudumist tuvastama.
See laba peab õhuvoolu survel sisse lülitama selle mikrolüliti. Käivitusnuppu peab sisselülitamise korral all hoidma teinekord 4-5 sekundit kuniks tekkib korralik õhuvool ja laba lülitab mikrolüliti sisse.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,693
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(10-10-2023, 20:33 PM)tungla Kirjutas: Tere
Sauna ehituses said valmis ka torutööd,torudeks alu/pex 20mm pressitavate liidetega.Pressimiseks kasutasin ramirendi akupressi (MILWAUKEE M12HPT-202C U-KIT).Nüüd nädal hiljem osa liideseid immitsevad läbi kas pressida sama pressiga uuesti või on mingi varjant neid pidama saama.Kui võtta käsipress ja hoida natuke kauem pressi survet peal kui akupressil,kas oleks abi.
Kas liitmikud ja toru oli ikka sama tootja omad?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.