[poolitus] emotsionaalselt ja teemaväliselt automaksust

20+ aastat vanad autod saavad vaid baasosaga hakkama?
Vasta

(09-10-2023, 17:48 PM)jaan mmc Kirjutas:  Paap Kõlar tuulegenekatest  https://www.facebook.com/groups/tuugenid
Loetav ka Telegramis  https://www.telegram.ee/teadus-ja-tulevi...2-heitmeid
Ehmatasin ära, et uhuumeedia on midagi adekvaatset kirjutama hakanud aga õnneks peale lauset "Tuuletööstusest saadav juhuenergia hävitab ettevõtlust, töökohti, turismi ja külastusmajandust, ohustab põhjavee kvaliteeti ja joogivee saadavust ning võib kuivendada meie kaevud." läks asi telegrammilikult edasi, jumal tänatud, et mõned asjad siin maailmas ei muutu.
Vasta

(09-10-2023, 18:38 PM)otipoiss Kirjutas:  20+ aastat vanad autod saavad vaid baasosaga hakkama?
ei saa, kaubikutena kvalifitseeritavatel autodel (N1G) ei arvestada vanusekomponenti  Sad
Vasta

(09-10-2023, 18:50 PM)deus Kirjutas:  
(09-10-2023, 17:48 PM)jaan mmc Kirjutas:  Paap Kõlar tuulegenekatest  https://www.facebook.com/groups/tuugenid
Loetav ka Telegramis  https://www.telegram.ee/teadus-ja-tulevi...2-heitmeid
Ehmatasin ära, et uhuumeedia on midagi adekvaatset kirjutama hakanud aga õnneks peale lauset "Tuuletööstusest saadav juhuenergia hävitab ettevõtlust, töökohti, turismi ja külastusmajandust, ohustab põhjavee kvaliteeti ja joogivee saadavust ning võib kuivendada meie kaevud." läks asi telegrammilikult edasi, jumal tänatud, et mõned asjad siin maailmas ei muutu.
"Не читал но осуждаю" ehk pole facebooki ja telegrammi kasutaja kuid ...
Kas tahad väita et tuulest ja päikesest saadav juhitamatu RÄMPSELEKTER on mingi majanduse päästeingel VÄ? (popilt ja noortepäraselt). Iga selle kiluvati kohta peab kusagil olema samapalju juhitavat elektrit võimalik toota.
Mu arust on Kõlari öeldu õige küll, kas seal ka mingeid tõestusi toodi, ei tea.
Vasta

Te ise ikka lugesite läbi selle või paugutate aind pealkirja pealt? Ma olen tuulikuvastane inimene aga palun jääge ikkagi reaalsuse piiresse negatiivsete mõjudega, mitte ärge laskuge Hando jüngrite tasemele.
Vasta

(09-10-2023, 22:35 PM)deus Kirjutas:  Te ise ikka lugesite läbi selle või paugutate aind pealkirja pealt? Ma olen tuulikuvastane inimene aga palun jääge ikkagi reaalsuse piiresse negatiivsete mõjudega, mitte ärge laskuge Hando jüngrite tasemele.

Need keda müra ja vibra ei häiri neil on suva, aga paljusid see segab.
Teine teema on utiliseerimine. Klaaskiust tiivikute labad lihtsalt maetakse maha, kuna nendega ei osata midagi muud teha. Meres olevad tuulikud utiliseeritakse suure tõenäosusega "rahvusvahelistesse vetesse" nagu ka suurte kruiisilaevade sisustus, kui need remoti lähevad Smile
Vasta

No tuulikul seda vibra tunned küll ainult siis kui selja vastu tuulikut paned.  On olnud au käija väga paljude töötavate tuulikute juures.  Maismaal muidugi.
Ja mida müraks peetakse?  Reduktori kõrin on ka siis ainult  kuulda kui oled mingi 4-5m kaugusel või seljaga vastu toru toetad. 
Ainult suure tuulega on kuulda pulsseerivat labade kohinat mis tuule kohina seast veits üle on ja kuulda tänu sellele, et ta pulsseerib. Ja seda ka mitte kaugele. 
Ma kahtlustan, et kõige suuremad vastalised on need kes on seda tuulikut ajalehes näinud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(10-10-2023, 11:48 AM)Daff Kirjutas:  No tuulikul seda vibra tunned küll ainult siis kui selja vastu tuulikut paned.  On olnud au käija väga paljude töötavate tuulikute juures.  Maismaal muidugi.
Ja mida müraks peetakse?  Reduktori kõrin on ka siis ainult  kuulda kui oled mingi 4-5m kaugusel või seljaga vastu toru toetad. 
Ainult suure tuulega on kuulda pulsseerivat labade kohinat mis tuule kohina seast veits üle on ja kuulda tänu sellele, et ta pulsseerib. Ja seda ka mitte kaugele. 
Ma kahtlustan, et Eesti pehmel pinnasel võib vibratsioon kaugemale ulatuda kui jäigal mäel. No ja eks mingi heli tuleb ka siis kui tuugeneid pööratakse ja labasid sätitakse. Aga olen veetnud 2 ööd Nasval kahe tuugeni vahel ja neid ei olnud küll kohe üldse kuulda! Tuulemüha ületab mistahes masina vaikse helikese. Üks paistab ja teine on kohe seljataga, kes pole BWBs käinud Wink Ka suurte maaparkide all näiteks Aulepas pole üldijoontes häda, liiga lähedal seistes on nad lihtsalt hirmutavalt suured. Pigem häirib mind vaate- ja tarbimisreostus arutute mereparkidena, paar tuugenit kauguses ja mägedes pole aga hull. Ja ka Tikupoisi vurr on ju pisike nunnu tuugenike keset heinamaad Wink 

Edit: elades kahe raudteee vahel, Haapsalu suund 300 meetrit ja Liiva kaubajaam 950 meetrit, Pärnakas 280m ja Vabakas 325m, siis tuugenite teoreetiline müra, kui nad on 500 meetri majast on ikka palju väiskem kui kogu sellise kolina (eriti nõukaaegse) ja liiklusmüra kokku! Sisi vee lSIlikaadi autoklaav kes auru välja laskis, otse üle pea lennukoridor jne. Ja meil ON väga vaikne isegi tuuletu ilmaga. Ehk ma olen seal vaadanud ka asju mis on suuremate teede ääres-lähedal ja pigem seal on mürareostuse oht, mitte mägedes tuulepargi ühes servas imelisi vaateid nautides Smile See 5 ja pool näha olevat vurri annabki ilu ja särtsu peisaažile juurde. Oleks ühest nurgast Vahemeri ka näha (kasvõi võimsa binokliga vaadeldav) oleks täiuslik. Ja selliseid kohti leiab, siis võib hind vähe kõrgemaks kippuda või maja vilets olla.
Vasta

Autod, rongid, lennukid need tulevad ja lähevad. Mind se välis müra ei sega, sest se on ajas muutuv.
Aga vot ei kannata näiteks vaikses ruumis vee tilkumist vms. teatud aja tagant, kindla rütmiga müra või võnkeid.

Ehk, kes vee tilkumise või õrna sääse pinina ära kannatab, sellel on närvikava korras Smile
Vasta

Kahjuks ei puhu seda soome keelt nii häste, et köik siin artiklis kirja pandust aru saaks. Aga tundub, et Stokholmis läheb elu autoomanikele jamamaks. Kergelt meenutab Londoni linna plaani.  https://www.is.fi/autot/art-200000991244...q5FuJWiJNQ

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

(10-10-2023, 15:26 PM)miniest Kirjutas:  Kahjuks ei puhu seda soome keelt nii häste, et köik siin artiklis kirja pandust aru saaks. Aga tundub, et Stokholmis läheb elu autoomanikele jamamaks. Kergelt meenutab Londoni linna plaani.  https://www.is.fi/autot/art-200000991244...q5FuJWiJNQ
Nu tehku oma kalifaadis mida tahavad, valgel inimesel pole sinna asja enam ammu Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

keda müra ei sega, see elab linnas. Aga keda segab, see otsib omale vaikse elamise koha maal, seab sisse ja ehitab eluks ajaks elamise ja siis tulevad mingid tüübid (raudtee või tehase ehitajad, sõjardid etc etc) ja rikuvad kogu elu ära müra ja veel hullem sundvõõrandamisega. Sellist võõrandamiste puhul peaks elamuga kinnistu kompensatsiooni pakkumine algama 10x turuväärtusest koos läbirääkimistega ehk võimalik ka rohkem välja kaubelda, siis oleks see inimese jaoks talutav uue elu alustamise ebamugavuse tasandamiseks. 
Nt Nursipalu variandis alla miljoni polügoni alla ja otse kõrvale jäävate kinnistute puhul ei tasuks üldse pakkudagi. Praegu vist üks sai üle miljoni, teised kõik sandikopikad.

Meil on häiriv juba Tallinn-Luhamaa trassi müra ca 6 km kaugusel ... Nursipalu artilleristide tegevus  ca 20-25 km kaugusel tekitab kogu aeg probleemi, kas müristab pikne või sõjardid. Inimesed on tulnud maale otsima rahu ja vaikust aga ei, ei saa.
Vasta

(10-10-2023, 15:43 PM)honkomees Kirjutas:  Meil on häiriv juba Tallinn-Luhamaa trassi müra ca 6 km kaugusel ... Nursipalu artilleristide tegevus  ca 20-25 km kaugusel tekitab kogu aeg probleemi, kas müristab pikne või sõjardid. Inimesed on tulnud maale otsima rahu ja vaikust aga ei, ei saa.
Nõmmel häirib Männiku polügoonil-tiirus toimuv väga! Sa lihtsalt kuuled ajuvabadust ja meie ühise raha kasutut raiskamist, õnneks nad mingil ajal ikka vaikivad ka. Nursipalu peale taha mõeldagi, Mägi-Eesti keerati lihtsalt peesse. Maailma kõige suurem idiootsus ongi militaaridiootsus. Sõbral on päris lähedal Piirsalu takltikaala ja ka see on häiriv plärtsuv jälkus. Nüüd plaanivad meel mingeid ulmelisi Teletorni kõrguste tuugenitega parki ka! Maale, vaikusesse! Ma lohutan ennast sellega, et vähemalt meievanused said oma kõige ilusama ja aktiivseima elu osa ilma nende idiootsusteta läbi. Vene debiilsus lõppes meil täisealiseks saamisega ja euronaato"arengu" debiilsus tungib aknast sisse juba siis kui lapsed suured ja saad valida...

Mis aga vaikuse otsimist puudutab, siis Proua kunagine arhitektist naabrinaine-"ristilaps", kelle me ka Einbisse "vedasime", käis meil Nõmmel  jalutamas ja ostis selle peale ka siia omale elamise just VAIKUSE pärast! Kesk-Nõmmele!!! Terrassilt ülesõit 180 meetrit ja vaikus sest maja jääb vahele. Kusjuures peale Järvamaad elas Aegviidus keset metsa (tiblade lahkumise ja keskpolügooni tekkejäkuse vahel) ja vahepeal "edevas" Vineeri majas trammipargi kõrval, siis kesklinna müra olla ikka täitsa arutu. Kui sõjardid vaikivad, siis on siin tõesti oluliselt vaiksem kui paljudes maakohtades, mis jäävad uutele kiirtrassidele lähedale. Jah, Haapsalu lahe kallas on ülivaikne mida häirivad vaid tuulega kostuv, oma plekkvanne pläristav-kolistavad kalalollide ja mõnikord miskite skuutripiinahate müra, lisaks pole hetkel veel ohtu tuugenitele ega muule reostusele, ka feilpeldiku karjääre jm ei ole vist plaanis. Siin kunagi üks 4 kilti Pärnakast Keila jõe kaldal elav maamees ütles, et "kõrvad hakkavad vaikusest valutama". Minu jaoks normaaalne. 
Aga Nõmme üllatas mittekohalikke siin õhtul jalutades! Kuna need kunagised pidevad häiringud kasvõi vaiksemate autode ja siledama asfaldi näol on vähenenud ja keevisroopad suurepärane lahendus, siis ongi õhtul vaikne! Lisaks kadunud tööstus, kasvõi Järve Keskuse kohal asunud lärmakas silikaattelliste tehas, kadunud kolisev-kolksuvad raudteesõlmed Hiiul ja Liival jne. Ja me elame 5,7 kilti Vabaduse platsilt. Ahjah, Nõmme ja Tallinna piir Pärnu poole elik Pässa jõgi on täpselt sama kaugel Big Grin Kesklinn muu ilma mõistes! Nüüd ka ise hakanud kas peni jalutades või niisama õuel kuulatama et ongi erakordselt vaikne! Ahulas ehk maal, kus Pärnu-Rakvere trass on 100 meetrit on ikka palju lärmakam ja vaikus saabub alles hilisõhtul kui rekamehed pausi peavad pidama. Nõmmel häirivad pigem RaseMatid jms lärmavad käulad keda piinatakse kusagil kaugustes, katkiste sumpadega tsiklid jms kraam, mis on jube kaugele kosta, niisama moodne 50 km/h liiklus on pea kuuldamatu ja särtsu-Porgandid sahisevad, diislid natuke küll müdisevad rohkem. 

Ehk kummalisel moel saab vaikust leida pigem Eesti ühest kallimast elukeskkonnast, mitte karulaantest. Ahjah, just olin Õe juures Tartus Antoniuse õuel ja kui seal miskit muusika-jaskarit just ei käi on ka jumala vaikne! Tallinna Vanalinn on palju hullem. Kõiksugused uusrajoonid on ka palju lärmakamad just teede pärast aga ka puud on puudu. Eks ka siin Nõmmel on talvel muud müra rohkem kuulda kui puudel lehti pole.  Nii ei "oska" isegi kaasa tunda Männiku küla kombel Harku elanikele kellele karjäär kohe varsti aiataha tuleb. Või neile  keda Keskpolügoon ja jälk Nursipalu väga häirima hakkavad; feilpeldiku ehitus ja Looduse reostus ja müra häirima hakkab jne. 
Lähiaastatel on mingi kilomeetri peal sahisev tuugen vaikuse sünonüüm paljudele sest sinna ei tule kindlasti paekivikarjääri ega laskepolügooni Wink  Linnade laienemine, uued teed, sõjardid ja feilpeldik teevad oma töö vaikuse hävitamsiel. Fosforiit on ka veel ja jälle "soolas", seda virukatel... Ja nagu ikka kinnisvara puhul: asukoht, asukoht, asukoht. Ja vaikuseotsijatel läheb hinda rangete suurte keelualade sees elamised, kus majandustegevus on peaagu keelatud. Soomaa keskel Raudna või Halliste ääres elu võib jube hinda minna Wink
Vasta

Tegelt isegi võimalik harjuda nonde helidega, vibra palju sitem taluda- Isiklik kogemus olnud kunagi Lagedilt kui õekese sünnipääwal käies üleöö  külasse jäin... no ei saanud normaalselt sõba silmile. Aasta hiljem, olles Hel-Vantaa lennujaamas (kolmas kiitotie mo aknast ca. 400 m.) elutsenud, käisin jälle külas. Mäletan elavalt emotsiooni kui rõdul suitsul käies jälgisin Talinast startivat lennukit ja kommenteerisin kohalikele, et "küll teil kena vaikne kohakene" Rolleyes
Kõikse rõvedam kogemus oli aga kunagi kooliteel Ikaruse krdima Raba veosild. Kahe rajooni piiril polnd peatusi ka jupp maad, siis too ühtlane undamine taht küll kolba õhku lasta... Jädivere ja Päärdu vahel too lennurajaks disainitud sirge lõik 6 km. noolsirget taluda oli küll paras hullumaja puhvet...

loll on loll olla.
Vasta

(10-10-2023, 15:42 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(10-10-2023, 15:26 PM)miniest Kirjutas:  Kahjuks ei puhu seda soome keelt nii häste, et köik siin artiklis kirja pandust aru saaks. Aga tundub, et Stokholmis läheb elu autoomanikele jamamaks. Kergelt meenutab Londoni linna plaani.  https://www.is.fi/autot/art-200000991244...q5FuJWiJNQ
Nu tehku oma kalifaadis mida tahavad, valgel inimesel pole sinna asja enam ammu Smile
Ma selle aasta alguses sain teada, et seal Stokholmis on päris mitmeid auto tunneleid, mötlesin, et mingi hetkel tahaks need läbi söita. Aga kui nendel plaanid sellised on, siis jääb ära.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Ei ole normaalne jutt!
https://epl.delfi.ee/artikkel/120238651/...kotile-hea
Vasta

Täitsa hulluks lähevad ikka selle keskkonnamulliga, see kõlab juba ajupesuna. Või üritavad selle jutuga nad oma südametunnistust -kuigi seda vist neil ei ole- petta, sest tegelik eesmärk on ikkagi igasugu kulutuste jaoks võimalikult palju pappi välja pumbata. Lõpuks on ikkagi nii, et suruvad automaksu peale ja riigil raha ikkagi ei ole.
Ja see jutt, et soosida keskkonnasõbralike autode ostmist, ka ei päde, sest jälle jõuan sinna 92. aasta Audini- igapäevaautoks sellist autot vast väga ei osteta, vaid ikka seetõttu, et väga kallimat lubada ei saa. See aga tähendab, et isegi see 22K Dacia Vedru käiks üle jõu. Sellise liisingu kuumakse 5 aasta peale on ikkagi 300€ ja sellist raha paljudel Eesti äärealade inimestel ei ole. Kui juba praegu on toidukaupade hinnad üle mõistuse, siis käibemaksutõusuga läheb asi päris hulluks ära ja siis tekib juba olukord, kus käiaksegi tööl vaid selleks, et makse maksta ja ainult toitu osta. Iseasi, kas peale hinnatõusu enam isegi selle 92. aasta Audi ülalpidamiseks jagub. Siis ollakse sunnitud auto maha müüma, sellega kaasneb kaugemal tööl käimise võimaluse kadumine jne. Päris trööstitu paistab.
Aga noh, peaasi, et kliimat päästame! Kuigi olen kindel, et eriti maainimestel on kliimast sügavalt savi, sest selle jutuga leiba lauale ei too.
Vasta

(10-10-2023, 21:44 PM)Aare R. Kirjutas:  Täitsa hulluks lähevad ikka selle keskkonnamulliga, see kõlab juba ajupesuna. Või üritavad selle jutuga nad oma südametunnistust -kuigi seda vist neil ei ole- petta, sest tegelik eesmärk on ikkagi igasugu kulutuste jaoks võimalikult palju pappi välja pumbata. Lõpuks on ikkagi nii, et suruvad automaksu peale ja riigil raha ikkagi ei ole.
Ja see jutt, et soosida keskkonnasõbralike autode ostmist, ka ei päde, sest jälle jõuan sinna 92. aasta Audini- igapäevaautoks sellist autot vast väga ei osteta, vaid ikka seetõttu, et väga kallimat lubada ei saa. See aga tähendab, et isegi see 22K Dacia Vedru käiks üle jõu. Sellise liisingu kuumakse 5 aasta peale on ikkagi 300€ ja sellist raha paljudel Eesti äärealade inimestel ei ole. Kui juba praegu on toidukaupade hinnad üle mõistuse, siis käibemaksutõusuga läheb asi päris hulluks ära ja siis tekib juba olukord, kus käiaksegi tööl vaid selleks, et makse maksta ja ainult toitu osta. Iseasi, kas peale hinnatõusu enam isegi selle 92. aasta Audi ülalpidamiseks jagub. Siis ollakse sunnitud auto maha müüma, sellega kaasneb kaugemal tööl käimise võimaluse kadumine jne. Päris trööstitu paistab.
Aga noh, peaasi, et kliimat päästame! Kuigi olen kindel, et eriti maainimestel on kliimast sügavalt savi, sest selle jutuga leiba lauale ei too.
Keskkonnateemaga põhjendada automaksu on juuste aluse organi puudumise tagajärg. Inimesed maksustatakse veel vaesemaks, ehk siis olemasolev auto muutub järjest hullemaks romuks.
Lisaks veel valitakse kokkuhoiu nimel pereautoks väiksem luukpära, kuhu surutakse sisse suur pere koos muu kraamiga. See pole mugav ega ohutu, aga valitsus ei näita nagunii rahvast hoolivust. Väikese auto ülekoormamine pole ka säästlik, aga mida tahta valitsuselt, kes eile demonstreeris rahvale "huvitavat" autot nimega - Nissan Berlingo.

Kõik muud hinnatõusud soosivad piirkaubanduse uut algust, mis viib maksuraha lätlastele. Toidukraam on juba praegu väga kallis, ning uuest aastast kodumaised kaubad kukuvad eestlastel ostukorvi/kärru väiksemas koguses. Kui Lidli algusaastatel sai sealt ostetud teatuid kaupasid vahelduseks tavapärasele, siis nüüd järjest rohkem ka muid kaupu. Isiklikult on muutunud Lidlis käimine ainult kasulikumaks, sest hinnavahe on ikkagi märgatav, ning seda valikut teinud ka tutvusringkonnast inimesed. Loomulikult see viib raha võõrastele, aga ühel hetkel muutub emotsioon ja hakkad rahakotiga hääletama. Nii see paraku on.

Varasemalt tõid välja sõna "ajupesu", siis olemas veel jõhkram näide, kuidas riigikogu kõige noorim liige tahab ühiskonda rohepöörde suunas MÜKSATA(vastik sõna eksole)
Loodetavasti teemaga kokkukattuvat linki ei kustutata.
https://epl.delfi.ee/artikkel/120237892/...edaalimine
Vasta

Ma ei saa aru, milles see kliimakriis, millest artiklis räägiti, väljendub? Ma küll ei tea, et Aafrikas jääkarud ja Antarktikas lõvid ringi oleks hakanud jooksma.
Kriis tekitatakse hoopis siis, kui selle kliimajutu ja keeldude-käskudega "maakera päästmiseks" päris üle võlli minnakse. Ma küll ei tea, pole uudiseid lugenud, aga tunne on küll selline, et Eesti "poliitikud" on endale pähe võtnud, et just ja ainult nemad suudavad maailma päästa.
Vastikutest sõnadest tooksin ka ühe välja: rohepööre.
Vasta

Kes hinnatõuse imestavad siis neile ei saanud jääda tähelepanuta see uudis.
Ehk siis on võetud suund et palgaralli jätkub ka majanduslanguse ajal ja seega asjad ei hakka odavaks minema vaid nad on lõpuni kallid kuni nende pakkuja pankroti välja kuulutab.
Teatud asjad kuhu palju töötunde sisse pannakse lihtsalt kaovad sest neid pole võimalik valmistada ja rahva ostujõud ei ulatu nendeni.
Lõpp saabki minu nägemuses olema et asjad ei lähegi odavaks ja kõik hakkab järjest ära kukkuma.
Näiteks kellele on vaja köögimööblit mida teeb väike ettevõte mis võttis laenu ja ehitas tootmishooned ja on nüüd võlgu?
Üks ostab, teine ostab ja kolmaski aga siis on kõik sest ülejäänud 7 käisid enne toidupoes ja maksid automaksu ära ja nemad kindlasti ei osta enam.
Siis paneb uksed kinni mööblitootja ja tänavale visatakse 10 töölist kes kindlasti midagi ei osta rohkem kui eluks vajalik ja ilmselt on neilgi võlad...
Võlad on sellised et nad miinimumpalgaga töötada ei saagi ja kaotavad kodu, auto, misiganes asja ja kolivad vanemate juurde tagasi.
See ring läheb nii käima et seda pidurdada on võimatu enne kui ta on täiesti maha käinud ja siis saavad teised alustada ostes sellesama mööblitehase sest see on läinud poole odavamaks.
Meie kahjuks ostetakse see välismaalaste poolt ära sest meil on see vabadus ja kui Sakslane näeb et rahatrükk jälle käima läheb saab selle trükitud rahaga kätte.

Mõelgem veel sellele palju meil "kalevipoegi on üle ilma laiali ja kes meile vara tassisid makstes ja kulutades.
Need hakkavad kõik tööta jääma ja tulevad siia tagasi ning see on väga ebamugav olukord kus töötus võib hüpata eelmise kriisi tasemest ülegi ja neid on vaja hakata ülal pidama.

Täna oli tore näha, kus sattusin Reformi pooldajate hulka kes kaebasid et automaks on kallis ja kelle X6 hakkab maksma 500 eur aasta ja kellel 700.
Nad olid muide kõik riigipalgalised ja kõik korrutavad sedasama mantrat edasi et jumal hoia nende töökoha kallale ei mindaks.
Keegi võiks teha uuringu riigiteenistujate poliitilise eelistuse selgitamiseks ja see võiks päris huvitav olla...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne