(30-10-2023, 18:13 PM)Mahno Kirjutas: Kui rääkida tõsistest tööloomadest, siis ega koormaveos ükski toodud aparaatidest esimese postituse dynale vastu ei saa. Veoauto on veoauto. Rauast raam, valatud sild, koorem tuleb veorataste peale. Iseasi kui on vaja rohkem istekohti või suuremat mugavust.
Veoauto on veoauto aga olles omanud 3
.põlve 3-liitrist U20 Dynat, mis muuseas vedaski Saksast Soome autosid, üks turjal ja teine treilal, siis on just see teine häda neil - krusa jääb krusaks! Enamus kuute jäävad ka krusadeks, sestap ma olengi olnud üliüllatunud 4-ratta sõltumatu veermikuga Vito omadustest (peale suuruse igapäevakasutuseks ofkoors).
Kuna oli ka elus perioodid, kus tuli ka neid kuute ja krusasid maale tuua-vormistada müüjana, siis "testida" ajakirjanikuna jne, on igasugsutega sõidetud. Ka uut Dynat püüti müüa aga edutult. Ise olen sajandi alguses väikekauba laialiveosk välja valinud firmale tagaluugi jaoks just Iveco ja üldse ongi just see jätnud kõigist parima mulje! PArimad sõiduomadused, võimasaim mootor, ainus mitte kõveraks minev raaam sel ajal jne ja seda kõike mõistliku hinnaga. Lisaks on IV Plussil olnud ALATI
laovaru olemas! Kui ma olin Itaalia Autos, siisi tuli just 2,8Maxi ja no ei olnud laovaru, kuigi järjekord oli uksetaga!
4,4 meetrit kasti on täpselt autoveo alus, 1,1 tonni kandejõud aga kipub moodsate autodega väheks jääma. Isegi uus kliitorikene kaalub niipalju, et peaks olema pardal tühja paagiga...
Aga kui Dyna siis tuleb Soome vaadata, kus neid ikka on!
Kallur, mis vastab etteantud tingimustele ja/või
kraanaga isend, kes on napilt piirides. Vanem versioon on aga naljakate haagsie kaalunumbritega 4
00/1400kg ja vaevalt Eestis seda paremaks saab. Seega ei ole automaaatselt Dyna see õige valik
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Ja ega see 54kW ikka ei sõida ka! Too kallis kallur on ikkagi 100kW/300Nm. Ka see eelmise kere 2,5 D4D, mida püüti Eestiski müüa, on tegelikult
ilgeim õnnetus oma alajõulisusega. 65kW on nii karjuvalt vähe et see motoor sai minult ja teistel katsetajatelt meeletu negatiivsuse osaliseks isegi Hiluxi sees 74kW erimina!
See komplekt käis autole selgelt üle jõu ja seda mitte minu vaid testijate tiimide Tevalo (äratuntav pill vist
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
) ja kundepingilt paistva Zootrammi ksf.Margus61 väitel, kellel lasin asja asjatundjama pilguga otstarbekohaselt testida. Me võtsime ette nii Kadaka tõusu viaduktile kui Nõmme tõusu ja Nõmmel tuli lõpu vist suisa 2.käiguga...
![Cool Cool](https://forum.automoto.ee/images/smilies/cool.gif)
Ma
ISE testisin seda kooslust 130 kildi peale ja 800 kiloga sai rahuldavalt hakkama. Ma seda 2,5 Dynat sain ka testida aga see oli nii õnnetu et mingi nupukese treisin et mitte ToyoBalticu ja sealt Ilzega tülli minna. Kallis ja halb.
Edit: U20 seeria Dyna 3-lirtsune 4-pütane B-seeria katel (ka L-C 40 sees sama) evis juba 4+ kümnendit tagasi 60kW ja 191Nm torki! Koos 5-käigulise sambakastiga omas ajastus väga kiire pill, eriti tühjana. Täna 90kW on miinimum, pigem 100+kW!