Krt kolme auto liikuma saamine on paras katsumus. Hommikul Sorento pihustid linna Test-Rem-i kontrolli. Mõne tunni pärast sain kõne,et 2tk ok, ühe saab korda aga üks on utiil ja remontimise asemel oleks mõtekas leida uus doonor. Kiirelt kõne Sorontide koopasse Põhjatallinnas. Kella 14.00 iks oli paar pihustit juba näpus koos eelpool piltidel nähtava tavaariga. Suur kraaps ja kummardus.
Sealt otse jälle Test-Rem-i. Natuke ootamist ja tehti ootetööna testtsükkel ära. Üks pihusti oli täitsa elus,samas kui teisel oli tagasijooks päris suur. Kõik pihustid näppu ja garaazi poole jälle. Samas oli laekumas Aeromotosse Rangerile sobilik kardaanirist. Ametlik aeg oli küll homme,aga mõtlesin,et keeran läbi. Öeldi,et just kaup tuli ja homseks lahti võetud ja saab kätte. Tegin kenasti kurba nägu ja neiu oli valmis minema ja otsima selle pisikese karbi suurest hunnikust üles. Suured tänud talle. Säästis mulle jälle päris hunniku sõitmisele kuluvat aega. Siis rõõmsalt garaazi ja hakkasin Sorentoga tegelema. Nimelt oli vaja kätte saada neljanda pihusti seib sealt august. Sain seibi lahti ja püsis kenasti kruvika otsas. Aga siis lahkus seib kruvika otsast ja loomulikult kukkus kaane vahelt klapivedrude alla kusagile. Siis läks juhe ikka päris kokku. Klapikambri kaas maha ja no krt ei näe kus ta seal on. Õnneks tuli hoovist sõber appi. Vaakumiga kaanest õli välja ja siis nägi kaameraga ka seibi juba klapivedru vahel kenasti. Minul oli pilt must ja tuju null. Aga tema ei jätnud jonni ja peale paljusid piiksusid ja muid tsensuuri all kannatavaid lauseid jäi seib konksu otsa ja hinge kinni pidades tõstis sealt välja. Lisaks oli tal ka olemas klapipesade lõikaja. Nii said ka pesad puhtaks. Siis läks tuju juba paremaks. Sõber läks oma hobikat ehitama ja mina lappasin kiirelt kaane peale ja pihustid ka ruttu külge,enne kui midagi jälle sisse kukub. Käib sujuvalt ja ei tossa ega aja diisli haisu enam.
Kuna see tegi tuju veel paremaks,siis ladusin ka Rangeri kardaani kokku ja alla ka. Enne oli mingitel kiirustel tunda ikka korralikku vibrat auto põhja alt. Nüüd on ainult balanseerimata rattaid tunda
Tänu uutele rooli juppidele on nüüd rooli keramine ka oluliselt konkreetsem. Kütusenäidik jääb minu poolt korrastamata,sest lihtsalt füüsiliselt ei jõua. Aga UA omad lubasid selle ise ära lahendada. Samuti nagu juhi poolsete akende tõstemehanismide vahetamise.
Ex valgel Rangeril said esitulede juhtmed korrastatud ja nüüd põlevad nii lähi kui kaugtuled. Sama hooga panin käima ka katusel olnud LED riba. Mis seal salata,aga need originaalsed tuled aastast 2000 eriti midagi ei näita. Aga led lööb kenasti valgeks
Paar päeva nüüd veel aega nipet näpet kontrollida ja teha ning autod asjadega komplekteerida.