hiina võrr (nuudel)
#1

Tere olen üks 14 aastane tehnika huviline ja see on minu väike projektikas. Täpsemalt hiina mootori komplekt jalgratta peale pandud. alguses oli tutaval mõte see enne osta, aga ma jõudsin ette. tõpsemalt on see aliexpressist pärit. Kuna aliexpressist jõuavad asjad umbes paari kuuga siis see jõudis umbes nädalaga uke ette. Tuli kohale ühes kastis ise ei pidanud midagi juurde muretsema, sest kõik oli kaasas, aga raami pidin natuke kohendama ja auke puurima, et mootorit saaks kinnitada. esimesel testil avastasin, et sidur on peal natuke ja oli väga lihtne põhjus. Kuna seda mootorit pole tehases testitud siis vajas siduri katet natuke väljapoole tuua ehk panime poltidele seibid alla ja siis käis matsust. Kuna olen seda nüüd üle aasta omanud siis on ka midagi juhtunud. läksime mere äärde ja kui juba sinna sõitsin kuulsin imelike hääli mootorist ja peale seda kui ma mootori välja lülitasin oli mootor kinni põhjus oli see, et väntvõll oli nihkunud võlja poole ja mootori kinni poonud tegime selle korda ja masin käis jälle. Viimaste testide põhjal on kindel, et see teeb riga 13 tuule alla. Hetkel veedab ta mul suve mall, et saaks tuua septembri koju ja saaks hakkata sellega koolikäima.Kuna pilte veel lisada ei oska siis panen video.

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#2

(29-03-2022, 16:49 PM)maarius Kirjutas:  Tere see on minu väike projektikas. Täpsemalt hiina mootori komplekt jalgratta peale pandud. Selle tipp kiiruseks sain 47km/h.
Kena, rõõm näha töötavat ja valmis asja. Aga selle foorumi viisakate kommete kohaselt räägi pikemalt, mida ja kuidas tegid.
- mis seal hiina komplektis olemas oli ja mida juurde pidid hankima.
- kas kõik asjad istusid ludinal külge või tuli uusi asju kohe remontida ja ümber teha?
- kas ja kui palju pidi jalgratast ümber tegema.
Aga igatahes vinksvonks töö. Vaatasin teisi videosid ka, sellest saemootoriga roolikelgust võiks ka pikemat juttu lugeda saada.
Vasta
#3

(29-03-2022, 18:18 PM)Telc Kirjutas:  
(29-03-2022, 16:49 PM)maarius Kirjutas:  Tere see on minu väike projektikas. Täpsemalt hiina mootori komplekt jalgratta peale pandud. Selle tipp kiiruseks sain 47km/h.
Kena, rõõm näha töötavat ja valmis asja. Aga selle foorumi viisakate kommete kohaselt räägi pikemalt, mida ja kuidas tegid.
- mis seal hiina komplektis olemas oli ja mida juurde pidid hankima.
- kas kõik asjad istusid ludinal külge või tuli uusi asju kohe remontida ja ümber teha?
- kas ja kui palju pidi jalgratast ümber tegema.
Aga igatahes vinksvonks töö. Vaatasin teisi videosid ka, sellest saemootoriga roolikelgust võiks ka pikemat juttu lugeda saada.
tegin korda

Panen pilde ka meie vahepealsetest seiklustest.
[Pilt: IMG-20220403-084345.jpg]
[Pilt: IMG-20220610-213308.jpg]
[Pilt: IMG-20220319-164639.jpg]
[Pilt: IMG-20220320-143600.jpg]

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#4

Tervist vahepeal sain natuke nokitsetud ja ehitatud võrrile külg korv.
Algusel sai ehitatud vanas väravast raam.
[Pilt: 20230513-113747.jpg]
Kuna võrri polnud shablooniks kõrvale võtta sel momendil siis kasutasin teist samas mõõdus ratast.
[Pilt: 20230513-123010.jpg]
Siis sai hakkatud tegema kinnitusi, pea käis juba ringi selleks hetkeks värvitud raua keevitamisest.
[Pilt: 20230522-173424.jpg]
Ja siuke ta välja tuligi, aga tuleb teha kolmas kinitus ja raami tugevamaks teha, sest kui sõidan siis paindub külka raam kohutavalt läbi, imestan et mu keevitused pole veel saba andnud, sest need hojavad kinni nagu 5 kraadi külma. Smile

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#5

(29-03-2022, 16:49 PM)maarius Kirjutas:   Viimaste testide põhjal on kindel, et see teeb riga 13 tuule alla. 
Palju välja jookseb? Cool
Vasta
#6

Kindel et see pada on 49cc? Kiire otsing alis andis samasuguste töömahuks 80cc, mis lähevad ca. 50 kmh välja. 49cc müüjate andmetel üle 30-ne ei tohiks minna. 
Kui suur kolvi läbimõõt on?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#7

(18-09-2023, 09:27 AM)Walter Kirjutas:  Kindel et see pada on 49cc? Kiire otsing alis andis samasuguste töömahuks 80cc, mis lähevad ca. 50 kmh välja. 49cc müüjate andmetel üle 30-ne ei tohiks minna. 
Kui suur kolvi läbimõõt on?
kuda nad nii lahjad on? Tänapäeva  mootor olgugi hiinlane?
Mäletan lapsena oli Gauja võrr, sel paberite järgi 45 max kiirus aga mul oli kooli 8 km ja selleks kulus 8 min, mis teeb kiiruseks 60 ... kruvikeeraja oli muidugi sõidu ajal taskus.
Vasta
#8

(18-09-2023, 06:51 AM)pannkook Kirjutas:  
(29-03-2022, 16:49 PM)maarius Kirjutas:   Viimaste testide põhjal on kindel, et see teeb riga 13 tuule alla. 
Palju välja jookseb? Cool
Minu võrr jookseb sika 47-50km/h

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#9

(18-09-2023, 09:27 AM)Walter Kirjutas:  Kindel et see pada on 49cc? Kiire otsing alis andis samasuguste töömahuks 80cc, mis lähevad ca. 50 kmh välja. 49cc müüjate andmetel üle 30-ne ei tohiks minna. 
Kui suur kolvi läbimõõt on?
Ja olen kindel sai 2021 ostetud. Hiina komplektid on palju vastupidavamad kui vene võrrid ma olen selega sika 3500km maha pannud iga päev kooli ja mööda linna ringi ja ta pole mind kunagi alt vedanud, siduri poolne väntvõlli simmer on läbi peksab õli sidurisse pean selle lähi ajal ära vahetama.

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#10

(18-09-2023, 09:40 AM)honkomees Kirjutas:  
(18-09-2023, 09:27 AM)Walter Kirjutas:  Kindel et see pada on 49cc? Kiire otsing alis andis samasuguste töömahuks 80cc, mis lähevad ca. 50 kmh välja. 49cc müüjate andmetel üle 30-ne ei tohiks minna. 
Kui suur kolvi läbimõõt on?
kuda nad nii lahjad on? Tänapäeva  mootor olgugi hiinlane?
Mäletan lapsena oli Gauja võrr, sel paberite järgi 45 max kiirus aga mul oli kooli 8 km ja selleks kulus 8 min, mis teeb kiiruseks 60 ... kruvikeeraja oli muidugi sõidu ajal taskus.
Sellel võrri karpal pole mingid võimalust segu timmida ainuke kruvi mis on tühikäik see on natuke tobe disain.

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#11

Sai siis võrrile uued rehvid alla ja jäid vanad rondid alles. aga siis otsustasin, et teen nendest võrrile piigid sai ostetud 250 pakk kruve ja sisse lastud sain ühe pakiga kaks rehvi tehtud ja tõmbasin rällakaga pealt parajaks ja sisse tõmbasin peale 2 kihti teipi see peaks olema piisav et sise loffi kaitsma. Nüüd tuleb ainult jääd ootama jääda.  Big Grin NB pildil pole veel rällakat rehv näinud

[Pilt: 20231113-151124.jpg]

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#12

Kuna juba tuli esimene lumi maha siis sai ka nata võrri piinatud. Panin külka ka üle poole aasta lõpuks külge ja võttis külge küll, aga kõige efektiivsem oli siis kui ise külkas seisin ja sealt juhtisin.
[Pilt: 20231124-145823.jpg]
Nagu ma varem rääkinud olen siis minu keevitused hoiavad kinni nagu 5 kraadi külma siis peale 3 päeva külje lastmist andis alla.
[Pilt: 20231125-124636.jpg]
Siis päeva lõpetasin soolona sõitmisega lahe oleks kui mootor oleks kõvem peal sellel 49cc oli pakemas lumes hing päris kinni, aga üks suur lume magnet ta on küll.  Big Grin
[Pilt: 20231125-131056.jpg]

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#13

Leia taha suurem hammasratas, kaotad tippkiiruses kuid saad märgatavalt jõudu juurde.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#14

Lapsepõlvest on meeles, et me panime võrrile mopeedi pikad sumpad. Sellega jooksis tunduvalt paremini kui võrri originaaliga.
 Kui oli vaja erilist võidusõitu teha siis võeti sumpa üldse maha ja leegitoru otsa läks sirge ca 25-30 cm pikkune kummitoru. Sellega oli kõige parem minek. 
Ja kui viitsiti siis võeti ka üks rõngas kolvi pealt maha. Jõud küll kannatas aga kiirust andis tuntavalt juurde. 
 Talvel läks tagarattale jalgratta esimene hammasratas poltidega originaali külge. Siis sai ka lumes mürada. 

Väikesed tuuningunipud siis seitsmekümnendate keskelt kus midagi saada polnud ja kõik pidi tehtama kättesaadavatest materjalidest.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#15

Tõsta korv vasakule ja tee korviratas vedavaks.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#16

(26-11-2023, 09:44 AM)jaan mmc Kirjutas:  Võibolla saab suurema küttedüüsiga jõudu juurde. Kvaliteetne, mootori parameetreid arvestav põissummuti teeb ka 2-taktisega imet. Eks võimsuse tõus mõjutab ka mootori eluiga ja soovitavalt võiks siis ka ainult kvaliteetset seguõli kasutada. Ilmselt oleks mõistlik uurida antud mootorile pakutavaid usaldusväärseid nn. tuuning komplekte ja selline koostöötama häälestatud komplekt paigaldada. Eraldi tähelepanu tasuks pöörata võimalikule võimsuse kaole madalamatel pööretel sest kehvalt tuunitud kahetaksistel kipub juhtuma nii, et kõrgematel pööretel on hea aga madalalt pole jõudu. Seega uuri, enne kui midagi ostad.

Üks asi veel, pane sellele rattale korralikud suured helkurid (sh. külgedele) ja tuled et SA OLEKS NÄHTAV. Kiivri värv on hea! Põis summuti vaata ka eemaldava resoka või nn. db killeriga sest kui lähed tihedamasse liiklusse on parem kui sind ka kuuldakse. Mittemärkamine on peamine rattaõnnetuste põhjus.
Kiiruse kasv tähendab ka paremat ehk kaitsmetega riietust. Nt. põlvekaitse annab külmas ka arvestava tuule/külmakaitse.
ma ei viitsi tüüsidega jamama hakata peaks ostma peale norm karpa millel saaks segu timmida ja kõige huvitamaks teeb see et see pill on 2t füüsika vastane ta käib otse toru ja ilma õhufiltrita palju paremini edasi mul hetkel otse toru ja ta möirgab päris hästi ehk kõik 1km raadiuses kuulevad, et tulen panen video ka siis on kuulda kui vali ta on. https://www.youtube.com/watch?v=UYB_b0Ui98k

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#17

(25-11-2023, 20:39 PM)tõnn Kirjutas:  Leia taha suurem hammasratas, kaotad tippkiiruses kuid saad märgatavalt jõudu juurde.
ei ole mõistlik kuna sellega liigun iga päev kooli jne ja ma osalen linna liikluses siis on vaja seda 47 kuni 52 km/h kiirust
kunagi oleks äge välja mõeda mingi kahe käiguline käigu kast vahele.

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#18

Muidu äge pill on.
Ma oma põrssapõlvest mäletan, et kui venitasid gaasitrossi üle paagikorgi siis oli justkui püsikiirushoidjaga "punn põhjas" ja sai ühe käega rooli hoida.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#19

(26-11-2023, 21:28 PM)maarius Kirjutas:  Leia taha suurem hammasratas, kaotad tippkiiruses kuid saad märgatavalt jõudu juurde.
ei ole mõistlik kuna sellega liigun iga päev kooli jne ja ma osalen linna liikluses siis on vaja seda 47 kuni 52 km/h kiirust
Kas diskopoisid pole sind sellega rajalt maha võtnud - loodan et sa ikka tead mis liikuriga seaduse silmis on tegu.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#20

(28-11-2023, 11:43 AM)Walter Kirjutas:  
(26-11-2023, 21:28 PM)maarius Kirjutas:  Leia taha suurem hammasratas, kaotad tippkiiruses kuid saad märgatavalt jõudu juurde.
ei ole mõistlik kuna sellega liigun iga päev kooli jne ja ma osalen linna liikluses siis on vaja seda 47 kuni 52 km/h kiirust
Kas diskopoisid pole sind sellega rajalt maha võtnud - loodan et sa ikka tead mis liikuriga seaduse silmis on tegu.
tean küll jah on küll diskopoisid mind maha võtnud see on väike mopeed, vaatati üle ja öeldi et kõva pill sul sul head päeva   Smile

vanust 15, aga jagan tehnikat küll !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne