Iga asi on millekski hea. Kohale jõudsid 100 väikest gaasipõletit(beebipõletid).
Kas ja kus kohast eelmisel korral saadi neid väikseid gaasiballoone? Nüüd natuke kiire,aga kui saaks hetkel 40..50 ballooni oleks super. Saaks 20..25 põletit kaasa võtta ja komplekti ka 2 ballooni per põleti.
Äkki saaks mingeid vihjeid,sest mäletamist mööda oli hind oluliselt teine kui letis on.
Võib siia kribada või siis telfuneerida 56 666 1oo
PS! Põhjatallinn kui teil minek ja tahaksite ka kellegile viia,siis andke teada.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Suurem osa eelmisel talvel saadetud balloonidest olid uuesti täidetud siinse foorumlase poolt. Täitmise võimekus on jätkuvalt olemas aga taarat pole enam. Sai ju sulle ka täitmise aparatuur edastatud....vist? Kui ei, siis paar tükki veel alles.
Mulle tundub õnge jagamine kuidagi õigem, kui kala jagamine.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2023, 01:23 AM ja muutjaks oli wagoneer.)
Pakkusid tõesti. Aga toona ei võtnud. Ja taaraga on endiselt probleemid. Sõbral ka selline täitmise briboor ja oma ning paari tuttava töökojad kammisin läbi ja sain mõned balloonid mis said ka ära täidetud. Hetkel jube hea teha. Paned õue uksetaha 10min ja voilaa. Läheb sisse nii,et mühiseb. Üritasime jälgida purgil olevat kaalu ka. Samas on selle töö jaoks vaja AEGA või inimesi kellel oleks aega ja siis ka taarat. Seda siis siin. Tegelikult rääkisin ka sealsetega täitmisest ja seal see asi isegi täitsa toimib. Isegi olemas täitsa butiigid mis teenust pakuvad. Ainus probleem,et tühja taarat on keeruline kokku korjata kohtadest kuhu ta jäetakse. Ja sõjaväelased eesliinil ei kipu tühja ballooni ballastina kaasas kandma,et see siis kusagile kokku koguda. Ega neid selles ka süüdistada saa eriti.
Aga täna sai kell 8.00 alustatud ja kell 20.00 lõpetatud. Buss on suuremas osas pakitud. Lisaks sai maha võetud starter ja lahti harutatud ka salongiventikas.
Pildil olev kastihunniku mahutasin ära kokku 12 maasturi rehvi sisse Kahjuks seadmete peale ei lubatud raskeid asju panna. Nii,et võib olla peab sinna mingi toe ehitama mille peale siis veel asju laduda. Eks seda vaatan kolmapäeval edasi.
PS! see alusetäis gaasi ikka poeriiulilt ju tuli eelmine kord?
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2023, 13:14 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Võtan mõned lihtsalt poest jah hetkel. Sealt peakontorist ei kipu mingit vastust tulema.
Ei saa neilt ka vastust millal asjad kätte saaks kui e-poest hunniku telliks Imelik butiik oma suhtluse poolest.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Hetkel võtsin 100 ballooni. Leti hinnast sai 10% alla. Nüüd näpud risti,et paari päevaga ka kohale jõuaks
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Töö käib ka Põhja-Tallinna osakonnas. Pildil viimane töö Ford Rangeri juures - suunatule kuuma liimiga kohendatud enne tagasikleepimist. Tagavedrud vahetatud.
Silla ja kasti õlid kontrollitud, ristid määritud jpm. tehtud. Masin on valmis.
Ksf. Rene01 ja ksf. Linnuke käisid üle mazda pidurid, vints küljes, logarid paigas ja oi kui palju asju veel.
Jäänud on veel akude vahetus, salongiventika vahetus, esisilla anduri vahetus ja mõned pisiasjad.
Ksf. Telc teeb H1-ga juba proovisõite.
Kõik eelpool loetletud masinad on plaanis juba järgmisel nädalal Ukrainasse toimetada.
Mõni aeg hiljem liigub Ukraina suunas ka järgmine ports masinaid meie koopast ksf. Nastiku juhtimisel.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Veits ot, a Ply jutule pekkis teehooldusest saan ka 5päeva hiljem sekundeerida, Pärnu-Ikla, temp -6, ja kui 40 rekkat järjest sõidab justkui kokkulepitult 45kmh, siis saab ka kõige juhmim aru et miskit on veidi vale. Lund teel eriti polnud, sõidurajad läikisid, ehk läks seekord soola asemel mingi ökolibesti maha vms
Tore teada, et seal lõigul on teehooldusega pekkis.
Loetud päevade pärast tuleb seda läbida.
Täna sai ksf. Nastiku juhtimisel rohelise värvi selga EL Taracano.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(02-12-2023, 22:22 PM)90Deville Kirjutas: Veits ot, a Ply jutule pekkis teehooldusest saan ka 5päeva hiljem sekundeerida, Pärnu-Ikla, temp -6, ja kui 40 rekkat järjest sõidab justkui kokkulepitult 45kmh, siis saab ka kõige juhmim aru et miskit on veidi vale. Lund teel eriti polnud, sõidurajad läikisid, ehk läks seekord soola asemel mingi ökolibesti maha vms
Jama jutt täna oli juba tee täitsa ok soolatatud ja puhas. Muidugi eile / üleile oli päris .... .
Täna sai ksf. Nastiku juhtimisel rohelise värvi selga EL Taracano.
...
Minu arvates pole seda päris õige nimetada juhtimiseks kui juht ise kõik töö ära teeb. Telcil oli küll mingi teooria liidrite kohta aga seda ma ei oska kommenteerida.
Tegelt karestamise juures oli siiski abiks eesti arhitektuurieliit, kes selle auto ka ostis.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2023, 10:21 AM ja muutjaks oli nastik.)
Lisan novembri Põhja-Tallinna garaaži toetuskonto väljavõtte. EE387700771008885941 Toeta Ukrainat MTÜ
Suur tänu kõigile toetajatele. Suures osas tänu teile me selle hobiga tegeleda saame. Ja ühtlasi palus mu naine edasi öelda, et ta ei sooviks, et ma selle hobiga nii palju ei tegelen.
Raha oleme igal juhul püüdnud kasutada nii optimaalselt kui oskame, et mõju oleks maksimaalne. Osad kulutused on tehtud ka metalli müügist saadud rahast. Isandpauk teeb poolaasta lõpus ülevaate. Lisaks oleme kasutanud oma raha. Näiteks ülevaatused ja kindlustused olen ise maksnud ja vahel on kiiresti midagi vaja ja lihtsam on kaardiga viibutada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Autod hakkavad vaikselt reisivalmis saama. Aga natuke on siiski vaja veel mutrivõtmega ümber auto käia..
Viimase auto rehvivahetusega toetas Rehvipost https://www.rehvipost.ee/ ja nagu ikka toetajatega siis oma isikliku raha viime edaspidi neile ja soovitame teistele ka.
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2023, 00:17 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Täna sai muude tööde kõrval vahetatud Mazdal ventilaatori sidur. Pilt vanast lisatud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Me hakkasime merekooli tudengiga täna Põltsamaa Sorento puuduseid kõrvaldama, et aru saada, kas see auto ka lähiajal reisiga kaasa pääseb? Kõigepealt koostasin nimekirja tegemata töödest.
Kruusa viskas sisse, sest salongiventika kaitsmed olid korras, andurid korras ja vigaseks osutus ventilaatormootor ise. Õnneks oleme jõudnud nii kaugele, et uue mootori järgi ei pidanud minema rohkem kui 10m kõrvaltuppa.
Ülejäänud asjadega sujus kuidagi libedamalt ja kuigi ei oodanud, et tegemist oleks ühe õhtu töödega siis tehtud nad said.
Lisandus siiski summuti viimase otsa kinnitamine. Sinna tuleb uus flants kuskilt leida või teha ja karteri kaitse tuleb ilmselt plekist valmistada aga muidu võib täitsa proovisõidule minna.