(22-12-2023, 10:51 AM)envi Kirjutas: Minul on nii T40 kui 33 HP jaapanlane. Viimase häda on minu jaoks see, et kiirust pole, mõttetult palju mõttetult aeglaseid käike.
Siin jõuame jälle punkti kus mingi kitsa suunitlusega traktorit üritatakse kasutada kõigeks.
Ega kapitalist pole valgevenelane kes vorbib ühte mudelit 50 aastat ja see sobib kõigeks.
Nendel on asi teistpidi paigas. Iga töö jaoks on oma trakror.
(Ja isegi venelane õpib. Tegi 82.1 KUN-i traktoriks. Esisilla väljavõttes pole enam vabajooksusidurit. Tõmbad hammasratta lihtsalt hambumisse ja jokk. Mootoris vänt ilma vastukaaludeta ja 1800rpm-i Polevat paremat vaja töö iseloomu tõttu paremat. Ostetakse kuna on odavam ja pärast vannutakse. )
Aga siin arutleti lõhkuma minemise põhjusi ja õli osa selles.
Meil läks EPT-s maaparandajatel kunagi 701 lõhkuma. Tehti mingit kerget remonti. Vahetati KSP-d ja veel nipet-näpet.
Õhupuhastid olid maas kui tehti proovikäivitust.
Operaator vajutas mõned korrad gaasi põhja. (Väga efektne sound) ja korraga see põhja jäigi. Must jooksis ja mootor muudkui kogus pöördeid.
Kõik jooksid kaugele. Ikka päris tükk aega mooror möirgas enne kui tuli julge mees ja viskas puhvaika mootorisse. Vati tükid olid klappide vahel kui ka kui hiljem mootorit lahati. Angaari laes oli must õli ning tahm ja karter oli tühi.
Järelikult lõhkuja mootor ei põletagi seda õli ära vaid sikutab selle lihtsalt läbi ebatiheduste välja. Või oli pyhvaika hoopis süüdlane, et õli jalga lasi?