Postitused: 4,163
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
28-12-2023, 14:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2023, 15:25 PM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Küsimus on ju asja hinnas ja selles, kas seda akut saab või lubatakse edasi kasutada! Kui see röstri aku antakse PV-majanduse kasutusse nagu praegu enamusega õnneks tehakse, siis pole hullu. Kui maja akupakk maksab uuena kolm-neli KORDA vähem siis on midagi ju valesti. Ionicu akupakki ei osta mitte keeegi 60K mistahes väärtusliku rahaühiku eest.
Teine teema ongi kasko! Mõtle ennast kindlustusetetvõtte Omanikuks ja miks peaks nad tegema mingi ODAVA kasko elektripardlile, milel üks ja ainus junntükk maksab rohkem kui auto? See võimalus, et just aku pihta saab mistahes õnnetuse puhul on ju röögatu. Seega Eestis kasko autole mõnikümmend kuus nagu praegugi ja AKULE eraldi 12000 aastas. Tonn kuus. Teretulemast ODAVA elektriauto maailma!!!!
Keegi ei väida enam, et elektruijunntükk ei sõidaks ja et sellega ei saa enamust mõistlikku tegevust teha. Aga natukenegi tavapärasest siledast asfaltteest kõrvale minna on keelatud sest häving võib olla rahakotile fataalne! Nafik meile sellist SAASTA (loe sõnast saastamine ehk saaste) vaja on???
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Seal juhtumis tuleb arvestada asjaoluga, et esindus selles kontekstis pole mitte maaletooja või autotootja ise vaid mingisugune suvaline (üks mitmest sajast) töökoda, kellel on õigus Kanadas Hyuinaid müüa ja remontida. Hyundai eeskiri näeb ette, et sedasorti juhtumid peaks jõudma kõik maaletooja lauale hindamiseks. Mis põhjusel esindus seda eeskirja rikkus ja sellise absudrse pakkumise tegi, on muidugi arusaamatu. Võib vaid oletada, kas tegu oli omakasupüüdlik. Sarnased juhtumid pole sugugi harvad ka sisepõletajate maailmas, kus esinduse töötajad oma (sõprade) autosid remondivad tehase garantii või kindlustusseltside arvelt.
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
No aga laseks kindlustustel mõnda aega reageerida. Minumeelest subaru impreza (kunagise) kindlustuse näol on pretsedent olemas, et kui on teatud mark ja mudel, mis "maale vanaema juurde sõites" pidevalt täitsa katki läheb, siis selle kindlustus oligi ebameeldivalt kõrge.
Ja kui ei lähe pidevalt katki, järelikult probleemi ei ole. Ühe akupaki aastas jaksab kindlustus (väikese hinnakorrektsiooniga tulevikus) kinni maksta ilma liigsete emotsioonideta küll.
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,124
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Eks põhiline määrav tegur kullerfirma puhul on see, et elektrikilomeeter on ka pärast sõiduki kallima hinna ja muude kulude sisse arvestamist nii palju odavam, et suurte läbisõitude juures tasub jännata. Samamoodi nagu elektritakso (pmst pea alati väsinud olemisega Leaf) on juba täna palju tavalisem nähtus kui elektriauto üldiselt.
Postitused: 632
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
17
Palun tuua välja vana aku keemia ja siis uue aku keemia ning kuidas uue puhul jahutus lahendatud on, et selle eluiga pikendada?
Postitused: 1,408
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
31-01-2024, 18:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2024, 23:27 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
12 on päris tubli ja kustutab kenasti, sry
Postitused: 308
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
5
31-01-2024, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2024, 21:35 PM ja muutjaks oli
Etsike.)
Harrastatakse sellist teguviisi küll. Või riputatakse pikendusjuhe ülalt rõdult alla, siis vähemalt käib arvestus läbi korteri arvesti. Samas ma ei usu, et sealt keldriaknast tuleb läbi üldelektri, sellest tuleks pahandus ühistus. Vabalt võib ju keldris olla arvesti, mida kodanik üksi maksab ühistule. Ja tehniliselt on imelihtne panna ka nutilüliti mängu, mis pistiku elektrifitseerib ainult asjaomase kodaniku telefonist saadetud käsul. Ehk kõike saab kui tahtmine on ja ühistus mõistlikud inimesed.
Paraku aga on elektriauto laadimiskoha loomine on "mägede" korteriühistutes väikese vähemuse huvi. Ning kindlasti on ühistus häälekas seltskond kes arvab, et elektriauto pole muud kui pomm akna all ja on risti vastu laadimisvõimaluse loomisele.
Seniks laevad mägede elanikud autot poeskäigu ajal poeparklas. Mägede piirkonnas on pea iga pädeva poe parklas juba kiirlaadija. Samas sealt laetud elektronid on üsna kallid.