Juttu Talbot\'dest
#61

Ei tea, kas Talboti märki kandvaid leidub, aga Chrysler 160/180 oli paarkümmend aastat tagasi küll siin-seal näha, eriti Tallinnas. Vast on mõni ka praeguseni säilinud.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#62

Aga ma ei saa üldse asjale pihta.

Kas tegemist on siis algselt Chrysleri või Talbotiga?
Vasta
#63

Minu teada Inglise Chrysler,Talboti nimi tekitati uuesti alles 1979,mil Peugeot ostis Euroopa Chrysleri tehased.


Erik Kirjutas:Aga ma ei saa üldse asjale pihta.

Kas tegemist on siis algselt Chrysleri või Talbotiga?
Vasta
#64

Chrysler 160/180 oli Chrysler Europe (endised prantslaste Simca ja inglaste Hillman/Sunbeam) esimene ühislooming. Auto konstrueeriti Prantsusmaal, keredisain tehti Inglismaal, toodeti alates 1970 Prantsusmaal, Inglismaal ja Hispaanias.
Vt. ka siit.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#65

smolin Kirjutas:Chrysler 160/180 oli Chrysler Europe (endised prantslaste Simca ja inglaste Hillman/Sunbeam) esimene ühislooming. Auto konstrueeriti Prantsusmaal, keredisain tehti Inglismaal, toodeti alates 1970 Prantsusmaal, Inglismaal ja Hispaanias.
Vt. ka siit.



Kere on väga sarnane minu sunbeamile, aga see, mis kapoti alt paistab, selle originaalsuses julgen küll kahelda, muidu siga ilus asi
Vasta
#66

Horizon oli kunagi isegi miski aasta auto tiitli saanud. Endal küll paraku negatiivne kogemus. Täpseid nüansse enam ei mäleta aga ca. 5-6 aastat tagasi juhtus selline kätte. Ainult üks häda ja viletsus oli jahutusega ja salongi soojendusega ja tühikäiguga jne. Korralikult ei saanudki tööle ning hiljem ära müüa oli väga keeruline ja aeganõudev. Targem on ilmselt mitte tegeleda sellise aparaadiga. See on minu isiklik kogemus - kindlasti kellegile selline auto ka meeldib.

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#67

Aata Auto tiitel ei taga paraku auto aastaid kestvat kvaliteeti. Minu arvates on Renault 9 veel hullem kui Horizon, ja oli kah Aasta Auto Euroopas.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#68

Eks see lagunemine ole ka \"odava auto sündroom\" Tavaliselt sõidetakse niikaua, kuni vähegi veereb ilma kätt külge panemata ja siis kui enam veereda ei taha, müüakse maha. Kui sellist masinat nüüd remontima hakata ja sellega sõita, siis ei jõua varasemate tegematajätmiste tagajärgi enam ära parandada.
Vasta
#69

idalimusiin Kirjutas:Horizon oli kunagi isegi miski aasta auto tiitli saanud. Endal küll paraku negatiivne kogemus. Täpseid nüansse enam ei mäleta aga ca. 5-6 aastat tagasi juhtus selline kätte. Ainult üks häda ja viletsus oli jahutusega ja salongi soojendusega ja tühikäiguga jne. Korralikult ei saanudki tööle ning hiljem ära müüa oli väga keeruline ja aeganõudev. Targem on ilmselt mitte tegeleda sellise aparaadiga. See on minu isiklik kogemus - kindlasti kellegile selline auto ka meeldib.
Jüris on ühel noorel juba hulk aastaid üks Horizon. Ikka leidub neid,kes sellistega tegeleda tahavad. Üks asi mis Talbot`tel olen tähele pannud,on jube lärmakas mootor.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#70

seisis kunagi Soomes platsi peal 4-5 solarat, sellist millega sadamani oleks julend sõita (ikkagi 600km!), ei leidunud. Üks hullem, kui teine. Kusjuures pea kõigil ragisesid poolteljed.


Vasta
#71

minu vanal on ka talbot horizon.on sellega pea kümme aastat sõitnud.masin on 82.a oma.tekkis siis küsimus et ega kellelgi pole järsku üleliigset käigukasti pakkudaMILLEL ikke käigud ka sisse läheksid
Vasta
#72

Auto 24-s on üks Talbot Solara GLS 1.4 48 kW müüa.
Välimus on küll igati soliidne!
Hinnaks 4500.-

Pilt autost
Vasta
#73

mul aint käigukasti vaja ja selle kohapealt et mootor vali ja laguneb masin,selles on õigus.vana aint parandab ja parandab aga alla ei anna.Ja kui jutt käis vahepeal chrysler 180/160,siis tean kus saab sellise ja päris odavalt ka veel.peaks isegi ainuke masin eestis olema
Vasta
#74

EdR Kirjutas:
idalimusiin Kirjutas:Horizon oli kunagi isegi miski aasta auto tiitli saanud. Endal küll paraku negatiivne kogemus. Täpseid nüansse enam ei mäleta aga ca. 5-6 aastat tagasi juhtus selline kätte. Ainult üks häda ja viletsus oli jahutusega ja salongi soojendusega ja tühikäiguga jne. Korralikult ei saanudki tööle ning hiljem ära müüa oli väga keeruline ja aeganõudev. Targem on ilmselt mitte tegeleda sellise aparaadiga. See on minu isiklik kogemus - kindlasti kellegile selline auto ka meeldib.
Jüris on ühel noorel juba hulk aastaid üks Horizon. Ikka leidub neid,kes sellistega tegeleda tahavad. Üks asi mis Talbot`tel olen tähele pannud,on jube lärmakas mootor.
Auto on alles veel aga pole minuarust juba aastaid liikunud. Rohkem kui aasta tagasi seisis maja juures parklas ja siis kadus teadmatta suunas. Täna ilmus see välja,asukoht endiselt Jüri.
Kere on üllatavalt hästi säilinud ja reg. number on küljes,see eeldab et auto on veel arvel ning kui keegi tegeleb Talbot Horizonidega,oleks see auto paras kas taastamiseks või varuosadeks. Hea tahtmise korral saab ka selle omaniku üles leida,iseasi,kas ta Talbotist loobuda tahab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#75

Legendid Talboti lagunemise kohta on tekkinud hooletute ja rumalate omanike tõttu. Julgen nii väita kahe auto kogemusest.

Ehitus on sel mootoril eripärane, kuid ei erine oluliselt tolle ajastu Renaultist. Tahab head kütust ja regulaarset hooldust. Käivitus hästi ja kütusekulu oli täitsa normaalne.

Mul on olnud endal Solara 1,3 ja õde sõitis 2 aastat 1510ga. Õe oma oli kuldaväärt auto. Kohe kahju oli müüa, kuid tema jaoks oli auto rool liig raske ja auto vahetati väiksema ning kergema vastu. Keegi sai endale sigaheas korras oleva 1510...

Talbotil on ees torsioonvedrustus. Sigamugav ja talub hästi meie teedeks nimetetavat autode testrada. Aga kui õõtsapuksid kord läbi kulusid, siis...

Ragisevate poolteljeotstega sõitsin mina 50 kkm ja minust jäi see auto sõitma. Paari aasta järel kohtasin oma autot, siis juba kolmanda peremehega ja ikka olid samad teljed all. Niipalju siis "ohtlikust" raginast. Aga närvidele käis küll...

Varuosade saadavus on vast ainus tõeline probleem. Tõupuhta prantsuse autona on ta kokku laotud parajasti letilolnud kaubast. Seega pidi varosa tellima minnes olema õige jupp näpu vahel ja palju kannatust, kuna esimese hooga kippus tulema vale jupp. Samas olid kuluosad odavad...

Remontimine oli huvitav... Ehtprantslaslikult oli auto kokku pandud suhteliselt ebaloogiliselt. Mõni väljamahtuma pidav jupp ei mahtunud kohe kudagi selleks ettenähtud avast läbi. Kõige ebameeldivam hetk oli see, kui tagaõõtshoob korrosioonikahjustuse tõttu läbi vajus. Kusjuures tõi lääpas rattaga Pärnust koju, nii 90 km...

MInu mälestustesse on Solara jäänud sooja (tõesti sooja, ka pakasega), ruumika, mugava ja oma suuruse kohta ökonoomse, kuid uimase autona.

Ja rool oli tõesti raske, eriti kohapeal keeramisel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne