Minu T-40 AM

No selle kirjandustõlke/foorumi/tõlgendamise abil millegi välja selgitamine on nagu on. 

Aga vast see lause on kummaline:

"Jalagaasiga käega manipuleerides, saan kuidagi 200m sõidetud, nagu ikka, iga vähegi sügavama vajutuse peale hakkab röökima"

Ehk, et pump ikkagi reageerib vähemalt gaasipedaalile? Probleem on käsigaasi hoovas? Hoovastikus üleüldse? Mõnes lisaks pandud vedrus, vales kohas?

See pump ei lähe ju kontrollimatult pöördesse, kui pedaali käega üles sikutades, pöörded alla tulevad.

Aga variant, et pump maha. Pimenuuti pidi kruustangide vahele, latihoovastikust sõrm nii vastu korpuse serva lükata, kui saab ja regulaatori korpus lahti poltida ning maha võtta. Purunemine vihtide juures võib toimunud olla küll, seda on siis hea harutada.
Vasta

See pump tuleks maha võtta ja viia kellegile kes asja jagab...Niivisi jäädki nöökima ja võib jumal teab millega lõppeda...
Vasta

ma ei tea, kus probleem on.
Kas liigutan vänta, mis tuleb välja kiirusregulaatori karbist või jalagaasi, kui surun äärmusesse, siis hakkab välja surema.  Aga nö millimeeter peale vajutades, mõjub, nagu oleks gaas põhjas ja x3 rohkemgi. 
Sellele mõtlesin isegi, et peaks vedru panema hoovastikku, et jalagaas peale ei jääks vaid ikka päris maha tuleks igal momendil, kui sealt jala maha võtan.
Kui regulaatori kaas on maas ja jupsin lati otsast näpuga kinni võttes, siis läheb samamoodi pöördesse tohutu äkiliselt.
üks pilt ka puhtaks puhutud sisust, ega sealt suurt midagi näe, aga vedru on justkui terve. Big Grin
[Pilt: 20231229_105554.jpg]
Vasta

Ma peaaegu tahaks öelda, et võta see pump maha ja saada mulle pakiautomaati ning ma lasen ta stendist läbi ning vaatan, milles ja kas see probleem seal on. Ära remontida saaks ta ka, kui viga leitud aga. Kas sa suudad pumba ise tagasi panna, küttetorud uuesti kinni nii, et kütet ei leki ja õhk väljas? Sest muidu sa ei saa seda ikka ise käima. St see abistaja peaks sulle ikka lähemalt võtta olema, kui mina.


P.s käsigaasi tõmmates-lükates ei muutu midagi mootori pöörete juures, kui pöörded ise suurenevad? Maha saab ainult pedaalist üles sikutades?
Vasta

(31-12-2023, 22:21 PM)gruppen Kirjutas:  P.s käsigaasi tõmmates-lükates ei muutu midagi mootori pöörete juures, kui pöörded ise suurenevad? Maha saab ainult pedaalist üles sikutades?
Umbes nii jahh, natuke ikka muutub, aga mitte piisavalt. Rolleyes 
Sõidan küürus, nagu vana mees, jalapedaal näpuvahel, sellega siis mängin kuulmise järgi.....
Vasta

(01-01-2024, 02:01 AM)pannkook Kirjutas:  
(31-12-2023, 22:21 PM)gruppen Kirjutas:  P.s käsigaasi tõmmates-lükates ei muutu midagi mootori pöörete juures, kui pöörded ise suurenevad? Maha saab ainult pedaalist üles sikutades?
...
Sõidan küürus, nagu vana mees, jalapedaal näpuvahel, sellega siis mängin kuulmise järgi.....

Odott, siin on päris oluline küsimus nüüd: kuidas Sa "lõhkumaläinud" mootori välja suretad?
Vasta

(01-01-2024, 11:27 AM)v6sa Kirjutas:  Odott, siin on päris oluline küsimus nüüd: kuidas Sa "lõhkumaläinud" mootori välja suretad?
  T40l peaks saama kompressiooni "välja lülitada" dekompressori hoovast.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(01-01-2024, 12:14 PM)Tegelane5 Kirjutas:    T40l peaks saama kompressiooni "välja lülitada" dekompressori hoovast.

See kompressiooni lülitamine suurema pöördega küll väga ei aita ja seda ei tohiks töötava mootoriga üldse näppida sest need nukid mis tõukurit tõstavad kuluvad väga kiirelt ära ja siis ei saa enam midagi maha võtta.
See lihtsalt ei ole piisava tugevusvaruga et töötava mootoriga silindris tekkivat survet ületada mis klapi kinni tahaks lükata.
Käivitamisel lastakse ta äkki tagasi ja ei koormata üle aga tänapäeval on juba vabalt müüa akusid, startereid ja õlisid mis kaotavad täielikult vajaduse selle viguri järele.
Vasta

(01-01-2024, 11:27 AM)v6sa Kirjutas:  Odott, siin on päris oluline küsimus nüüd: kuidas Sa "lõhkumaläinud" mootori välja suretad?
Tõenäoliselt ma kasutan valet väljendit, õige on siis pöördesse minema, nii et tuli korstnast väljas.
Vasta

Siin on vaja, et keegi kohapeal selle üle vaataks ja see foorumis kirjutamine ei anna enam midagi. Kui sul jätkuvalt see mosse sumbuti küljes on siis see võib ise igasugu huvitavatest häälte ja sädemetega maha saada.

Teisalt võib sul lihtlabaselt gaasihoovastik puruks olla või lihtlabaselt sodi sisse külmunud olla. Ei tea, pole su traktorit näinud.

Fakt tundub see olevat, et pump reageerib mingil määral gaasipedaali vajutustele aga tundub, et käsigaasihoob ei mõjuta nagu midagi.

Ma alustaks sellest, et traktorit ei käivitagi, vaid tekitaks olukorra, kus nii pedaali vajutus, kui käsihoova alla tõmbamine, pumba küljes hooba liigutama hakkab. Ja siis vastupidi tehes ka.

Reaalne elu on see, et niimoodi kolme lause kaupa ei saa ööd ega mütsi aru, mis viga on, mis sümptomid on või millal need on. Kas see "röökimine" on vaid miinuskraadidega või ka sulailmaga või kui palju t-40 mosse summutiga üleüldse röögib.

Kas gaasihoovastik üldse toimib ja liigub normaalselt? Head uut aastat!
Vasta

Nüüd tuli külm peale ja ei saa enam katsetada, pole mõtet piinata.
Gaasihoovastik töötab minu hinnangul, nagu ta alati on töötanud. Töötavad mõlemad, nii käsi, kui jalagaas. Lihtsalt isegi, kui käsigaasi keerad peale 0.5cm, siis läheb mootor elajalikult pöördesse, mida ta varem kunagi ei teinud. Viimati, kui sellega mässasin, siis saavutasin teadmise, et soojaga asi toimis, nagu peab. Jupsima hakkas sel aastal, külmade tulekuga millalgi. Järelemõeldes, kui mootor soojaks sai ja andis temperatuuri edasi ka pumbale ja kosule, hakkas ka miinuskraadidega ise tööle.
Vasta

(01-01-2024, 17:19 PM)pannkook Kirjutas:   hakkas ka miinuskraadidega ise tööle.
Et läks käima starterist??? 
Jutt on ikka vääääääääääääääääääääga segane.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Jutt käib jätkuvalt pumba küljes olevast regulaatorist....
Kas teevad vanad mehed siin sel kujul nalja või on tõesti nii arusaamatu? Rolleyes
Vasta

Kevadel lääne pumba peale panin läks ka lõhkuma ja kuna enda mõistus enam peale ei hakanud siis kapipost viis oisusse,seal pandi teine vedru ja keerati stendis küttekogus paika ja isegi ei plommitud ja masin laulab...tahtis ka ülitäpset pritsehetke.Teisip viskasin kappi ja laupa võtsin korras pumba kapist välja ja peale...Ka kordagi ei nutnud ega halanud siin...Ise ei suuda kõike jagada ja kui ei jaga ise siis teeb inime kes jagab asja,nii lihtne see ongi...Kui mälu ei peta siis sul varemgi mingeid probleeme olnud kus ise ei jaganud.
Minu pump oli sülitanud mootorisse 3-4 korda suurema koguse kütet kui ette nähtud ja pidigi lõhkuma minema...
Vasta

(01-01-2024, 19:49 PM)muska71 Kirjutas:  ...Ise ei suuda kõike jagada ja kui ei jaga ise siis teeb inime kes jagab asja,nii lihtne see ongi...Kui mälu ei peta siis sul varemgi mingeid probleeme olnud kus ise ei jaganud.
Foorumi abiga olen kõigile probleemidele lahenduse leidnud. Vahest on piisanud ka kinnituse saamisest, et olen õigel teel....
Vasta

Ilm läks nüüd mahedaks ja läksin õhtul traktori manu, et enne sula lund lükata. Käima läks -2 juures ilusti, kuigi kõik oli härmas, aga pöörded kohe põhjas. Jätsin laadija peale ja hommikul aku täis. Soojendasin pöörete regulaatori karpi fööniga 3-4m. Siis käima. Töötab, nigu uus. Midagi seal karbis kardab ühesõnaga külma. Wink
Vasta

(09-01-2024, 10:48 AM)pannkook Kirjutas:  Ilm läks nüüd mahedaks ja läksin õhtul traktori manu, et enne sula lund lükata. Käima läks -2 juures ilusti, kuigi kõik oli härmas, aga pöörded kohe põhjas. ...

Kas regulaatori juurest gaasihoova mahatõmbamine ei too pöördeid alla? Ka korduv loksutamine mitte?

Ühes varasemas postituses kirjledasid, et gaasipedaali käega tõstes pöörded tulevad maha. Käsigaasiga ei tule.

Kuidas sellega ikka on?
Vasta

(09-01-2024, 11:51 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-01-2024, 10:48 AM)pannkook Kirjutas:  Ilm läks nüüd mahedaks ja läksin õhtul traktori manu, et enne sula lund lükata. Käima läks -2 juures ilusti, kuigi kõik oli härmas, aga pöörded kohe põhjas. ...

Kas regulaatori juurest gaasihoova mahatõmbamine ei too pöördeid alla? Ka korduv loksutamine mitte?

Ühes varasemas postituses kirjledasid, et gaasipedaali käega tõstes pöörded tulevad maha. Käsigaasiga ei tule.

Kuidas sellega ikka on?
ikka tulevad, esimese liigutuse peale Rolleyes
Vasta

Ehk paned siis lõpuks sinna ühe korraliku tagastusvedru hoovale? Saab teema lõpetada....
Ajutiseks testimiseks saab kasutada kasvõi konksudega koormakinnituskumme. Kunagi oli mu Pobedal pool aastat püksikumm gaasipedaali liigutamas Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

paraku ei ole probleem ju absoluutselt selles. Rolleyes
Probleemiks on, et see karp ei hoia normaalseid pöördeid vaid laseb asja väiksemagi liigutuse peale lõhkuma. Ma võin selle vända juures ka näpuga niblida. Natuke vajutad ja pöörded põhjas ja rohkemgi veel. Seda siis miinukraadidega. 
Kui on plussid, siis võin gaasi põhja ka vajutada, selliseid pöördeid koormuseta ei teki, reguleerib kohe ise vähemaks....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne