Mõistusevastased manöövrid liikluses

(18-01-2024, 17:28 PM)stretch Kirjutas:  Piirkiirusest x km/h aeglasem liiklusvool ei olegi tegelikult liiklusvool, sest reeglina keegi kuskil ees takistab ja eriti teine ja kolmas on mingid saamatud töllid, kellelt tuleks load ära võtta. Piirkiirusest x km/h kiirem liilusvool on aga igati OK, sest see on liiklusvool ja kõik sõidavad nii (eriti esimene ja teine ja kolmas). Kõige selle juures on ülioluline liiklusvoolus püsida, aga ainult sellises, mis endale meeldib ja sobib.
Enamik sellest mammutteemast on täielik demagoogia kõrgem pilotaaž ja kahepalgelisuse tipptase. Nagu ka Jesper eelnevalt vihjas.

Kui mõni sõidab 90 alas 110`ga siis tuleb talle tasa-tasa järgi sõita, et mitte teistele jalgu lääda.

Sain aru ja õpin iga päev  [Pilt: biggrin.gif]

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(18-01-2024, 17:28 PM)stretch Kirjutas:  Piirkiirusest x km/h aeglasem liiklusvool ei olegi tegelikult liiklusvool, sest reeglina keegi kuskil ees takistab ja eriti teine ja kolmas on mingid saamatud töllid, kellelt tuleks load ära võtta. Piirkiirusest x km/h kiirem liilusvool on aga igati OK, sest see on liiklusvool ja kõik sõidavad nii (eriti esimene ja teine ja kolmas). Kõige selle juures on ülioluline liiklusvoolus püsida, aga ainult sellises, mis endale meeldib ja sobib.
Enamik sellest mammutteemast on täielik demagoogia kõrgem pilotaaž ja kahepalgelisuse tipptase. Nagu ka Jesper eelnevalt vihjas.
Milline on muutuja X ? Kes on kõik ?
Vasta

(18-01-2024, 17:28 PM)stretch Kirjutas:  Enamik sellest mammutteemast on täielik demagoogia kõrgem pilotaaž ja kahepalgelisuse tipptase. Nagu ka Jesper eelnevalt vihjas.

Ja siis on veel need tüübid kes irooniast aru ei saa või ei taha aru saada (vt eelmine postitus) Big Grin
Vasta

(18-01-2024, 18:21 PM)vwt2 Kirjutas:  
(18-01-2024, 17:28 PM)stretch Kirjutas:  Piirkiirusest x km/h aeglasem liiklusvool ei olegi tegelikult liiklusvool, sest reeglina keegi kuskil ees takistab ja eriti teine ja kolmas on mingid saamatud töllid, kellelt tuleks load ära võtta. Piirkiirusest x km/h kiirem liilusvool on aga igati OK, sest see on liiklusvool ja kõik sõidavad nii (eriti esimene ja teine ja kolmas). Kõige selle juures on ülioluline liiklusvoolus püsida, aga ainult sellises, mis endale meeldib ja sobib.
Enamik sellest mammutteemast on täielik demagoogia kõrgem pilotaaž ja kahepalgelisuse tipptase. Nagu ka Jesper eelnevalt vihjas.
Milline on muutuja X ? Kes on kõik ?
Tõsiselt? Sa soovid praegu minu kõrgelennulise belletristliku üllitise kunstilise väärtuse devalveerimist lahtikrijutamise näol Big Grin ? Hea küll: X on vabalt valitud number ja "kõik" on kõik teised, sest "teised tegid kaa".
Ennist jäigi lisamata, et 12.01.2024 ringteel hunnikus lõpetanud tegelesed sõitsid ju ilmselt kaa kõik ilusti liiklusvoolus, ainult et nähtavus oli fekaal ja libe oli kaa...
Vasta

(18-01-2024, 18:41 PM)stretch Kirjutas:  
(18-01-2024, 18:21 PM)vwt2 Kirjutas:  
(18-01-2024, 17:28 PM)stretch Kirjutas:  Piirkiirusest x km/h aeglasem liiklusvool ei olegi tegelikult liiklusvool, sest reeglina keegi kuskil ees takistab ja eriti teine ja kolmas on mingid saamatud töllid, kellelt tuleks load ära võtta. Piirkiirusest x km/h kiirem liilusvool on aga igati OK, sest see on liiklusvool ja kõik sõidavad nii (eriti esimene ja teine ja kolmas). Kõige selle juures on ülioluline liiklusvoolus püsida, aga ainult sellises, mis endale meeldib ja sobib.
Enamik sellest mammutteemast on täielik demagoogia kõrgem pilotaaž ja kahepalgelisuse tipptase. Nagu ka Jesper eelnevalt vihjas.
Milline on muutuja X ? Kes on kõik ?
Tõsiselt? Sa soovid praegu minu kõrgelennulise belletristliku üllitise kunstilise väärtuse devalveerimist lahtikrijutamise näol Big Grin ? Hea küll: X on vabalt valitud number ja "kõik" on kõik teised, sest "teised tegid kaa".
Ennist jäigi lisamata, et 12.01.2024 ringteel hunnikus lõpetanud tegelesed sõitsid ju ilmselt kaa kõik ilusti liiklusvoolus, ainult et nähtavus oli fekaal ja libe oli kaa...
Kui kõik teised on tumbad kas sina tahad olla kaaa.Ja sittades oludes teistega samades oludes pimesi pidurdamatta olla kaa.
Vasta

(18-01-2024, 17:28 PM)stretch Kirjutas:  Piirkiirusest x km/h aeglasem liiklusvool ei olegi tegelikult liiklusvool, sest reeglina keegi kuskil ees takistab ja eriti teine ja kolmas on mingid saamatud töllid, kellelt tuleks load ära võtta. ...
Mina olen reeglina see saamatu töll, kuna sellisest kuni 10 km/h piirkiirusest aeglasemast sõitjast möödasõit reeglite kohase kiirusega (+ nn mõõtmisviga) võtab aega ja maad kosmilises mõõtkavas ja pole enamasti võimalik. Loomulikult saaks mööda aga nii palju raha pole, et trahve maksta.

Tsitaat:kui sellise taha tekib rong siis vaadake pigem tema taha teise ja kolmana auto suunas kes ei julga/taha/saa/oska mööduda ja ei hoia piisavat pikivahet, et need kes tahavad, saavad ja oskavad mahuksid tagant tulles vahele põigata.
vaat need "oskajad" ajavadki närvi mustaks, minust üle pidevjoonte mööda ja siis jääb ikka krusa tendi taha töllerdama, sest möödasõiduks on ju vaja ka näha, mis eespool toimub ... ja siis tuleb järgmine Schumacher ja jälle lükkab mind tahapoole, pean pidurdama pikivahe taastamiseks. Kiirus kukub ...
Ise lasen teise-kolmandana pärast seda aeglast olles ikka järjekorras möödasõidu teha esimesel aeglase taga olijal.
Tsitaat:90-ga sõita on lihtsalt nii fucking mugav. Teised ei jää jalgu ja ei pea muretsema kiiruskaamerate pärast.
Vat tegelikult ei ole mugav kiirus
* Sinust sõidetakse kogu aeg mööda ja pead pidevalt pidurdama, kuna ega siis pärast möödasõitu ei panda samas tempos edasi
* Füsioloogiliselt või krt teab mis põhjusel ei püsi see kiirus jala sees, kui mitte jälgida siis on selline "automaatne kiirus" kas 80 või 105-110, neid asendeid suudab jalg gaasipedaalil hoida, aga 90-ga peab kogu aega võimlema, kiirus kõigub üles-alla ja jalg kisub selles asendis krampi.
* Millise käiguga sõita? See pagana euro6 mootor ei vea 6-käiguga 90 km/h püsikiirushoidjaga mäkke, vaid sureb kätte ära, nt Tatra orust üles sõites võib kiirus kukkuda alla 70 ja mootor hakkab "kakkuma". 5-käiguga aga undab tasasel ja allamäge ning nõuab käiguvahetust, kütusekulust ei räägi.
Paned 110 spidol ehk tegelikult mingi 104-ga ja läheb küll 6-ndaga mäkke.
Aga meil on mäed isegi Tartu-Luhamaa nn trassil, kõrvalteedest rääkimata.
* Reeglina on meil niiii hõre liiklus, et julgelt võiks igal pool lubada 100+ kiirusi. See roomamine ajab närvi mustaks ka siis kui oled täiesti tühjal maanteel üksi.
Vasta

(18-01-2024, 15:58 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:26 PM)zazik Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:18 PM)ivo86 Kirjutas:  See on nagu usk, ratsionaalsed argumendid nagunii ümber kedagi ei veena.

Selliste tegelaste puhul pole probleem, mitte see kiirus, olgu ta siis 87 või 90 või 92, vaid just see suhtumine. Mina teen nagu mina tahan, teised pole minu asi. Sellise suhtumisega liiklejad ongi need, kes liiklusse ei sobi.
Vähem ninapidi spidomeetrist ja näppupidi seaduses, rohkem teistega arvestamist ja on kõigil parem liigelda.
Haige suhtumine on hoopis sinul. Küsimus ei ole ju üldse selles 3 km/h, see on sisuliselt mõõteviga. Et 90 alas 90-ga sõita on siis lihtsalt vale? Et siis kui mingid tegelased soovivad sõita 90 alas 100 või 110km/h siis peaks kõik teised ka seda tegema? Selline asi on "teistega arvestamine"?
Ja küsimus pole mittemingis "näppupidi seaduses". 90-ga sõita on lihtsalt nii fucking mugav. Teised ei jää jalgu ja ei pea muretsema kiiruskaamerate pärast. Et ma oma teed sõidan mõni minut kauem kui võiksin, mind ei huvita. Mul aega on.

Ma ei tea kui puudulik peab konstrukiivne lugemisoskus olema, et minu postitusest välja lugeda, nagu ma sunniks kedagi kiiremini sõitma kui lubatud.
Tegelikult joonistubki siit veel ehedamalt välja nende ninapidi spidomeetris sõitjate probleem. Nad isegi ei saa aru, mida tähendab teistega arvestamine...

Vaataks peeglisse ja tõmbaks kõrvale, sellist asja pole, sest ainult mina, mina, mina.
Vasta

(18-01-2024, 15:58 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:26 PM)zazik Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:18 PM)ivo86 Kirjutas:  See on nagu usk, ratsionaalsed argumendid nagunii ümber kedagi ei veena.

Selliste tegelaste puhul pole probleem, mitte see kiirus, olgu ta siis 87 või 90 või 92, vaid just see suhtumine. Mina teen nagu mina tahan, teised pole minu asi. Sellise suhtumisega liiklejad ongi need, kes liiklusse ei sobi.
Vähem ninapidi spidomeetrist ja näppupidi seaduses, rohkem teistega arvestamist ja on kõigil parem liigelda.
Haige suhtumine on hoopis sinul. Küsimus ei ole ju üldse selles 3 km/h, see on sisuliselt mõõteviga.
..mind ei huvita. Mul aega on.
MOTT

Enne kui mõõteveast rääkima hakata vms soga ajada, tuleks omale selgeks teha oma auto spidomeetri näit tegelikul piirkiirusel, millest siis ka edasises lähtuda.
Liikluses juhina osalejate poolt võiks olla kokkuleppeline, et piirkiirus on selline nagu ta parasjagu märgi järgi on ja heade ilma-ning teeolude korral on sellest GPS järgi vähemaga sõitmine liikluse takistamine kus takistav juht peaks käituma liiklusseaduse vastavate sätete kohaselt, mitte sõitma kivinäoga ning suhtumisega "mind ei huvita, mul aega on" sõiduvahendi vasaku nurgaga tee telgjoonele võimalikult lähedal.

Mõõteviga hetkel arenenud mõttevahetuse kontekstis asjasse ei puutu, kui siis niipalju, et kiiruse mõõtmisel on see +/-4kmh. Ehk kui sõita GPS järgi 94km/h 90 alas, siis mitte ükski kaamera ei reageeri.

Olematu pikivahe küsimus on samuti nii ja naa. Sõidan vahest suure kaubikuga käru sabas Tln-Tartu vahet ja mainitud kooslusega hoian veokate tempot. Siis näen tihti neid, kes minust tulevad mööda, kuid jäävad minu ja ees oleva veoki vahele pikalt, sest poripilve oluliselt enamal määral üleskeerutavast veokast enam mööda ei julgeta minna. Nii tekib vaikselt kolonn mu ette, millesse iga lisanduva auto jaoks hea pikivahe tekitamisega muutun ise kõige aeglasemaks sõidukiks, mida vähemaks kiiruse lasen, seda enam ja jõulisemalt mööda surutakse. Aitab kui äsja möödasõitnuga pikivahet kiiruse vähendamise teel mitte tekitada ning möödasõiduvõimalust ootavat tegelast peeglis nähes paremale sõidurea serva ei lähe.
Vasta

Nii mõnelgi masinal võivad olla rehvid väiksemas mõõdus ja siit tulebki kergesti koos spidomeetri veaga juba 10 km/h vahe ,kuid juht ise pole teadlik sellest .Ta teab ,et sai levinud mõõduga rehvid mõistliku hinnaga ja ega nad ka niiväga väiksemad ka ei ole . Tuttava naine rääkis ,et hommikul tööle sõites on ta nii aeglane ,et isegi rekkad jõuvavad järgi ,pärast mees (ise kutseline rekkamees) ütles ,et sai vist väiksema mõõduga rehvid pandud . Nii nad ees sõidavadki ja jälgides kiirust ,sõidavad igal pool ühepalju aeglasemalt. Võib ka nii olla.
Vasta

(18-01-2024, 22:03 PM)zazik Kirjutas:  Tegelikult joonistubki siit veel ehedamalt välja nende ninapidi spidomeetris sõitjate probleem. Nad isegi ei saa aru, mida tähendab teistega arvestamine...
Omal üks selline suguvõsas, mistap võtan kirjeldada:
-kui ta kõrvalistmel istub, tekib tunne justkui autokoolis õppesõitu teeks. Suht palju kommentaare. Kehtiva õiguse vaates enamik kindlasti õiged, aga päriselu on siiski veidi loomingulisem.
-kui ta roolis on, laseb tuimalt märgi järgi, on siis eesolev kurv libe vms, seda ta ei analüüsi. Märk on, spidomeeter autol on, kiirus on. Punkt.
Halbades ilma- ja teeoludes ohtlik juht, heades oludes pigem selline, kelle kõrvalistmel ennast hästi ei tunne.
Kirjeldatud tegelasele ja tema käitumismustrile mõeldes ma ka eespool, kus oli juttu Tallinna ringtee õnnetusest, mainisin et hea oleks raskete tee- ja ilmaolude puhul lubatud piirkiirused ajutiselt madalamaks tõmmata, kus võimalik. See vist on ainus, mis taltsutab neid.
Vasta

(18-01-2024, 19:59 PM)vwt2 Kirjutas:  Kui kõik teised on tumbad kas sina tahad olla kaaa.Ja sittades oludes teistega samades oludes pimesi pidurdamatta olla kaa.
No aga..., aga kaasfoorumlased ju enne kirjutasid ju, et liiklusvoolus tuleb püsida... Kuidas ma siis tean, mis õige ja ka teiste arvates lahe on?


(18-01-2024, 22:10 PM)ak75 Kirjutas:  ...tuleks omale selgeks teha oma auto spidomeetri näit tegelikul piirkiirusel, millest siis ka edasises lähtuda....

Mõõteviga hetkel arenenud mõttevahetuse kontekstis asjasse ei puutu, kui siis niipalju, et kiiruse mõõtmisel on see +/-4kmh. Ehk kui sõita GPS järgi 94km/h 90 alas, siis mitte ükski kaamera ei reageeri.
Õige! Eriti peaksid seda tegema naised, pensionärid ja igasugused muud vähemused, kes igapäeva elus muidu üldse autode vastu kõrgendatud huvi ei tunne. Tuuleklaasile peaks olema lausa tabel kleebitud, kus ÕIGED numbrid kirjas.
Ma läheks tegelikult veel kaugemale: kuna ka GPS nähtavasti valetab, siis tuleks teha kõigile kohustuslikuks oma auto tegelikud kiirused kilomeetripostide ja stopperiga selgeks teha.
Vasta

Tsitaat:tegelikud kiirused kilomeetripostide ja stopperiga selgeks teha.
Vene ajal ainus käepärane moodus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Ega siin polegi muud kui, et sõida aga ära ....
https://youtu.be/lIPaP0YAGYc?si=kWge5fJsxaLkR26A
Vasta

No need, kes spidomeetrit kramplikult ei jälgi ja möödasõidu sooritamise oskus on omandatud, soodsatel tingimustel muidugi. Need ei vingugi eriti palju, kõige rohkem vinguvadki need, kes hoogu üles ei saa ja juba pidurdama hakkavad, võimalikult telgjoone lähedal kulgevad ja endale sisestavad rahustuseks tee on halb, kiiremini ei tohi, annaks jumal et kohale jõuaks ja et jumala eest keegi möda ei läheks, sest möödasõit on ohtlik.
Vasta

Hetk tagasi Peterburi tee: Nähtavus 100 m . Kõik sõitsid kenasti 60  kmh  100 alas pikkivahedega. Ja siis hakkas mingi vilgutamine tagant. Valge Cayenne arvas, et tema peab kõigist mööda saama.
Vasta

Kaua te võite jaurata mingi lambi teema üle iga aasta. Sõita tuleb vastavalt oma oskustele ja ka sisetundele. Kui mõni ikka sita suusailmaga tunneb, et ei julge üle 80 maanteel minna, siis nii olgu. Hullem lugu on, kui hinnatakse oma võimeid üle, siis on matsud kerged tulema. Loomulikult on minul seda lihtne öelda, sest teadupärast olen maailma parim juht, kes teisi kunagi liikluses ei sega, ühtegi avariiohtlikku olukorda pole põhjustanud ega põhjusta ka tulevikus.
Vasta

(18-01-2024, 22:26 PM)zazik Kirjutas:  Ma ei tea kui puudulik peab konstrukiivne lugemisoskus olema, et minu postitusest välja lugeda, nagu ma sunniks kedagi kiiremini sõitma kui lubatud.
Tegelikult joonistubki siit veel ehedamalt välja nende ninapidi spidomeetris sõitjate probleem. Nad isegi ei saa aru, mida tähendab teistega arvestamine...

Vaataks peeglisse ja tõmbaks kõrvale, sellist asja pole, sest ainult mina, mina, mina.
No aga mida siis? 90-ga 90 alas sõita ei tohi, see olevat liikluse takistamine, mõtlev inimene järeldab, et kästakse sõita kiiremini? Mis asi siis on see teistega arvestamine, selgita lahti? 
90-ga 90 alas sõites peaks kõrvale tõmbama?
Mis puudutab seda mina-mina-mina. Ma sõidan max lubatud sõidukiirusele väga lähedase kiirusega.
Mulle isiklikult tundub, et kellel sellega probleem on, siis põhjuseks on just seesama mina-mina-mina. Probleem on sinul, mitte minul.
Vasta

(18-01-2024, 22:26 PM)ak75 Kirjutas:  nne kui mõõteveast rääkima hakata vms soga ajada, tuleks omale selgeks teha oma auto spidomeetri näit tegelikul piirkiirusel, millest siis ka edasises lähtuda.
Liikluses juhina osalejate poolt võiks olla kokkuleppeline, et piirkiirus on selline nagu ta parasjagu märgi järgi on ja heade ilma-ning teeolude korral on sellest GPS järgi vähemaga sõitmine liikluse takistamine kus takistav juht peaks käituma liiklusseaduse vastavate sätete kohaselt, mitte sõitma kivinäoga ning suhtumisega "mind ei huvita, mul aega on" sõiduvahendi vasaku nurgaga tee telgjoonele võimalikult lähedal.

Mõõteviga hetkel arenenud mõttevahetuse kontekstis asjasse ei puutu, kui siis niipalju, et kiiruse mõõtmisel on see +/-4kmh. Ehk kui sõita GPS järgi 94km/h 90 alas, siis mitte ükski kaamera ei reageeri.
Ja mis asi paneb arvama, et ma pole oma auto omadusi enesele selgeks teinud? Mis asi paneb arvama, et sõidan "telgjoone lähedal? Mis su probleem on, hääled peas? See 3 km/h mis ma justkui lubatud max sõidukiirusest aeglasemalt sõidan? See takistab liiklust ja on liiklusseaduse vastane? Tõesti?
Vasta

(19-01-2024, 10:32 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(18-01-2024, 22:26 PM)zazik Kirjutas:  Ma ei tea kui puudulik peab konstrukiivne lugemisoskus olema, et minu postitusest välja lugeda, nagu ma sunniks kedagi kiiremini sõitma kui lubatud.
Tegelikult joonistubki siit veel ehedamalt välja nende ninapidi spidomeetris sõitjate probleem. Nad isegi ei saa aru, mida tähendab teistega arvestamine...

Vaataks peeglisse ja tõmbaks kõrvale, sellist asja pole, sest ainult mina, mina, mina.
No aga mida siis? 90-ga 90 alas sõita ei tohi, see olevat liikluse takistamine, mõtlev inimene järeldab, et kästakse sõita kiiremini? Mis asi siis on see teistega arvestamine, selgita lahti? 
90-ga 90 alas sõites peaks kõrvale tõmbama?
Mis puudutab seda mina-mina-mina. Ma sõidan max lubatud sõidukiirusele väga lähedase kiirusega.
Mulle isiklikult tundub, et kellel sellega probleem on, siis põhjuseks on just seesama mina-mina-mina. Probleem on sinul, mitte minul.


Nii ilusasti lahti seletatud, tänan! MINA!

Ei kuskil: MEIE.  Sad

Muide, Transpordiamet on teie soovid võtnud arvesse: täna sõitsin üle Ääsmäe viadukti uhkes üksinduses ohutu kiirusega 70 km/h, sest nii nõudis arutult kallis ja täiesti kasutu muutuva teabega liiklusmärk. Tee oli kuiv ja puhas, teepind talviselt libe. Ei tundud mingit lisandunud ohutust, aga nagu õigesti viidati: ma olengi rumal. 

Edasine kaheniidiline oli samuti ohutuse huvides piiratud 80 peale. Liiklus mingil põhjusel käis ikka harjumispärase 90+ juures... Ei olnud näha massiliselt kraavides katusel lebavaid või teele suitsevatesse hunnikutesse kuhjunud sõidukeid. Saame sõidetud küllSmile

Edasi võiduka piiramise poole!

Ajaloost on teada hästitöötanud meede:
maksimaalselt 6 miili tunnis, kaks turvapersooni punase lipuga kummalegi poole "suurema ohu allikat" kõndima.
Vasta

Siiski, siiski, Taavi! Füüsikaseadused kehtivad ja madalam kiirus tõstab röögatult ohutust. Selle "totaalse keelamise" poolega täiega nõus aga muutmärgindus, just tänaste ilmadega ka kõige lollimat aeglasemalt sõitma sundima, on täiesti OK! 
Sellekohase esimese kogemuse sain palju aastaid tagasi Prantsusmaaa tasulistel kiirteedel, kus teatavasti on ilusa ilmaga 130 km/h jaa sõidetakse pigem +10 ja vihma/lumega 110! Need märgid on pidevalt ja kõikjal üleval. Ja reaalsus ongi see, et esimeste tibadega LANGEB kogu kolonni kiirus KOHE 110 peale ja ei grammigi üle! See oli alguses kohe kummaline - sovjeedid nagu me veel sajandivahetuse järel olime, sõitsime ju "nagu lätlased" suvaliselt. Prantsusmaa, mis on ikkagi temperamentne lõunamaa, ja kuna paduvihm ja lumesadu on OHT, siis nii on! No ja ega see sadu mis sügiseselt Vahemerelt tuli, oli Eesti mõistes metsi murdev burgaa!!! Mis 110, parklasse seisma sest sõita ei näinud! 

PS: korduvalt kirjutanud ja paljud korduval ise ka näinud ,et Rootsis pannakse KOGU TEE kinni, hooldatakse näiteks tõusud äram tõmamtakse risti rekkad sirgeks ja kõigi teiste kiirus on sel ajal 0 km/h!!! Mei lpeaks olema mutumärkidega see, et sahamees vajutab nuppu ja kõik muutmärgid kolonni taga on näiteks 50 km/h või mis kiirusega nad parasjagu lükkavad! Ja kurat sõidadki Mäost Ülemistele sellise kiirusega! Ja sahkadest 10 kilti tagapool on jälle näiteks 90 km/h. Ja KÕIK sõidavadki 1.sõidureas ja kes ei sõida, saab samamoodi Riigi osakuid suure rahaga osta! Ei ole mingit juttu ka et "olin möödasõidul". Kusjuures on eriti hea j usee ,et muutmärkidel on ka möödasõidu keelu märgi ülespanemine võimalik! Märk 352 koos kiiruse piiranguga ja tee saab puhtaks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: tõnn, 16 külali(st)ne