Ikka ja jälle seda automaksu!

Julgen spekuleerida, et tõenäoliselt analoogselt maamaksule tehakse sulle ettemaksu konto/võimalus Maksu ja Tolliametis. 
Siin üks härra raadios ütles,et tema maksma ei hakka. Kuid nagu maamaksu saab automaksu ilmselt kinnipidada ka tulumaksust, pensionist ja teistest tuluallikatest. 
Seega riik saab selle raha kätte igat moodi. Tasub edaspidi nimed meelde jätta, kes hääletasid eelnõu poolt kui see läbi läheb seaduseks.
Vasta

(19-01-2024, 12:13 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Julgen spekuleerida, et tõenäoliselt analoogselt maamaksule tehakse sulle ettemaksu konto/võimalus Maksu ja Tolliametis. 
Siin üks härra raadios ütles,et tema maksma ei hakka. Kuid nagu maamaksu saab automaksu ilmselt kinnipidada ka tulumaksust, pensionist ja teistest tuluallikatest. 
Seega riik saab selle raha kätte igat moodi. Tasub edaspidi nimed meelde jätta, kes hääletasid eelnõu poolt kui see läbi läheb seaduseks.
Läänemets kottis eile mõnuga pressikal Võrklaeva. Hiljem ütles, et nemad sellise automaksuga nõus pole. 1. Puuetega inimeste sõidukid. 2. Ajutiselt arveltkustutatud sõidukid.
Vasta

Lasin vanu kaubikuid kalkulaatorist läbi:

1964 Dodge A100 bensiin 6000 cm3 300kW tühimass 1340kg aastamaks 651.- euroruublit
1972 Hanomag F25 bensiin 1600 cm3 40kW  tühimass 1400kg aastamaks 651.-
1973 Žuk               bensiin  2100 cm3 52kW tühimass 2100kg aastamaks 651.-
1975 Peugeot J7     diisel 2300 cm3    46kW tühimass 2259kg aastamaks 563.- see on tegelikult sõiduauto aga "karavan" ja seeläbi võib 50 rutsise aastamaksu kenasti ääunustada
1987 Jeraz             bensiin 2100 cm3 70kW tühimass 1475kg aastamaks 651.-
1980 Ford              diisel    2400 cm3                                   aastamaks 563.-
1982 Nissan Homer disel 2200 cm3 40 kW tühimass 1600kg aastamaks 543.-

Kokku tagasihoidlik 4273.- euroruublit, millega endal teadagi midagi targemat teha ei oleks ja kõik nad saastavad ka ilgelt keskkonda, kuna viimati oskasin endiselt korraga vaid ühte sõidukit tüürida.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(19-01-2024, 12:45 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Lasin vanu kaubikuid kalkulaatorist läbi:

1964 Dodge A100 bensiin 6000 cm3 300kW tühimass 1340kg aastamaks 651.- euroruublit
1972 Hanomag F25 bensiin 1600 cm3 40kW  tühimass 1400kg aastamaks 651.-
1973 Žuk               bensiin  2100 cm3 52kW tühimass 2100kg aastamaks 651.-
1975 Peugeot J7     diisel 2300 cm3    46kW tühimass 2259kg aastamaks 563.- see on tegelikult sõiduauto aga "karavan" ja seeläbi võib 50 rutsise aastamaksu kenasti ääunustada
1987 Jeraz             bensiin 2100 cm3 70kW tühimass 1475kg aastamaks 651.-
1980 Ford              diisel    2400 cm3                                   aastamaks 563.-
1982 Nissan Homer disel 2200 cm3 40 kW tühimass 1600kg aastamaks 543.-

Kokku tagasihoidlik 4273.- euroruublit, millega endal teadagi midagi targemat teha ei oleks ja kõik nad saastavad ka ilgelt keskkonda, kuna viimati oskasin endiselt korraga vaid ühte sõidukit tüürida.
Need ju kõik 50 eurosed või kaubikule vanus pole määrav?
Vasta

(19-01-2024, 12:13 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Julgen spekuleerida, et tõenäoliselt analoogselt maamaksule tehakse sulle ettemaksu konto/võimalus Maksu ja Tolliametis. 
Siin üks härra raadios ütles,et tema maksma ei hakka. Kuid nagu maamaksu saab automaksu ilmselt kinnipidada ka tulumaksust, pensionist ja teistest tuluallikatest. 
Seega riik saab selle raha kätte igat moodi. Tasub edaspidi nimed meelde jätta, kes hääletasid eelnõu poolt kui see läbi läheb seaduseks.
Riik ei saa sinult raha kätte, kui sinu hingekirjas sõidukit ei ole. Puudub seaduslik alus maksustamiseks. Tehniliselt pole midagi keerulist asjad registrist null kuluga mahasaada, närvidele käib vaid see, et kui see roppus kord läbikoputatakse, siis tagasi ei hakka seda enam keegi keerama ja arvelt maha need asjad jäävadki.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(19-01-2024, 12:47 PM)hobiautod Kirjutas:  
(19-01-2024, 12:45 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Lasin vanu kaubikuid kalkulaatorist läbi:

1964 Dodge A100 bensiin 6000 cm3 300kW tühimass 1340kg aastamaks 651.- euroruublit
1972 Hanomag F25 bensiin 1600 cm3 40kW  tühimass 1400kg aastamaks 651.-
1973 Žuk               bensiin  2100 cm3 52kW tühimass 2100kg aastamaks 651.-
1975 Peugeot J7     diisel 2300 cm3    46kW tühimass 2259kg aastamaks 563.- see on tegelikult sõiduauto aga "karavan" ja seeläbi võib 50 rutsise aastamaksu kenasti ääunustada
1987 Jeraz             bensiin 2100 cm3 70kW tühimass 1475kg aastamaks 651.-
1980 Ford              diisel    2400 cm3                                   aastamaks 563.-
1982 Nissan Homer disel 2200 cm3 40 kW tühimass 1600kg aastamaks 543.-

Kokku tagasihoidlik 4273.- euroruublit, millega endal teadagi midagi targemat teha ei oleks ja kõik nad saastavad ka ilgelt keskkonda, kuna viimati oskasin endiselt korraga vaid ühte sõidukit tüürida.
Need ju kõik 50 eurosed või kaubikule vanus pole määrav?
See ongi asja elegants, et kaubikuga maksad end ogaraks aastast sõltumata. Võinoh, need lupardid arvavad, et ma maksan. Seda ei saa kunagi juhtuma. Ahjaa, see läks ennist meelest:

Daihatsu HiJet tühimass 760 kg aastamaks 423.- korda kaks ehk siis 846.- teeb kogusummaks sümpaatselt 5119.- Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kogu häda on selles, et enne sügist 2027 ei muutu midagi (uus Riigikogu peale märtsivalimisi lihtsalt ei jõua midagi enne teha) ja parimal juhul võiks miskit tõsisemalt muutuda 1.jaanuarist 2028... Sinnani on neli aastat. See on nii pikk aeg, mille jooksul jõuab värdvalitsus ja selle teod kõik hea hävitada. Õnneks nad VEEL tõsisemate varamaksude kallale pole läinud sest neil endilgi kinnsivarad kõigil, aga eks seegi võimalus on ju õhus! Selge on et 3 aastat läheb veel ainult halvemaks ja eriti valus on just suurte autoparkide omanikel. Aga me ju teame vanast ajast, kuidas punased ajalugu hävitavad! Tänane viletsusliit on ju 100% kommunistid, kapitalismi ja eraomandi absoluutse pühadusega pole sel bandel mingit seost. Lisaks tehnikakultuuri hävitamisele ehk needsinased kasvoi ksf! Devili "kaubikud" milliseid on Eestis kokku ju palju ja mis siis enamus vanarauaks tehakse, hävitatakse süstemaatiliselt ahjude-pliitide kultuuri kui osa RAHVUSkultuurist, metsanduskultuuri tahetakse hävitada jne, jne, jne. 

Mis on optsioon autoparkide Omanikele? Leida ELi liikmesriik, kus MITTEsõitvate autode omamine ei ole kuritegu, kas siis teha sinna jur.keha või leida usaldusväärne tegelane ja KÕIK autod müüa sinna maha. Nii jäävad autod füüsilislet alles ja alles ka legaliseeritus ja tulevane võimalus nendega ikkagi teepeal sõita. ÕNNEKS on autode puhul tegu siiani vallasvaraga, mille ostu-müüki reguleeritaske vähe vabamalt lausa Rahvusvahelsite Lepingutega. Euroliidu sees pole ka makse ja vara hoiukohta ei saa ka liidu sees reguleerida kui see asub eraomandi pinnal.  OMAND on väga konkreetne mõiste õnneks. Aga mis jama enamusele??? Ja see lootus, et valimsiaktiivsus oleks mõistlik 85-90% ja et ajudeta närilised koos õudseadustega minema lüüakse on ju õhkõrn! Et 2028 autosid "tagasi" Eestisse regades ei ole enam võimalikke üüratud esmaregamise makse jms. Pehmelt öeldes on asi ikka totaalselt pees...
Vasta

Jah teeme Automuuseum i. Kõik on osanikud kes omavad vanatehnikat ning kannavad oma sõiduki muuseeumi nimele. 
Suur muuseum tuleb. Terve Eesti on siis automuuseum. 
Vasta

Aga kus seda lalkulaatorit leida,
Palju siis 2012 aasta vito maksaks
Vasta

A mul selline küsimus. Aastamaks aastamaksuks. Aga palju hakkab näiteks maksma registreemine(tasu) mingile ütleme 1971 aasta vanurile? Kas kusagilt jookseb mingi vanuse piir?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

https://www.fin.ee/media/11187/download
Mootorsõiduki vanusest sõltuv registreerimistasu kordaja
Registreerimistasuga mõjutatakse tulevasi autoostu otsuseid. Vanusevähendust hakatakse rakendama kui mootorsõiduki esmase registreerimise kuupäevast on Eesti liiklusregistris registreerimisel möödunud vähemalt 1 aasta. Vanusevähendus väheneb lineaarselt iga aastaga kuni mootorsõiduki esmase registreerimise kuupäevast möödub 15 aastast, pärast mida on vanusekoefitsient 0,20.
Väiksem vanusepõhine maksuvähendus võrreldes mootorsõidukimaksuga tähendab seda, et vanematel autodel moodustab registreerimistasu suurema osakaalu auto hinnast kui uuematel. See suunab tulevased autoostjad uuemate ja sedakaudu keskkonnasõbralikumate valikute suunas.
Vasta

(19-01-2024, 16:01 PM)rulli Kirjutas:  https://www.fin.ee/media/11187/download
Mootorsõiduki vanusest sõltuv registreerimistasu kordaja
Registreerimistasuga mõjutatakse tulevasi autoostu otsuseid. Vanusevähendust hakatakse rakendama kui mootorsõiduki esmase registreerimise kuupäevast on Eesti liiklusregistris registreerimisel möödunud vähemalt 1 aasta. Vanusevähendus väheneb lineaarselt iga aastaga kuni mootorsõiduki esmase registreerimise kuupäevast möödub 15 aastast, pärast mida on vanusekoefitsient 0,20.
Väiksem vanusepõhine maksuvähendus võrreldes mootorsõidukimaksuga tähendab seda, et vanematel autodel moodustab registreerimistasu suurema osakaalu auto hinnast kui uuematel. See suunab tulevased autoostjad uuemate ja sedakaudu keskkonnasõbralikumate valikute suunas.
Küsimus on endine. Palju maksab 1971 1750kg ja 250kw 6.6L mootoriga auto registreerimine(registreerimise maks)

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

"See suunab tulevased autoostjad uuemate ja sedakaudu keskkonnasõbralikumate valikute suunas..."
Haige sõnamäng. Vägistaja suunas oma abitu ohvri sängi poole, mitte ei sundinud toore jõuga.
Vasta

https://www.err.ee/1609128527/uuendatud-...u-automaks
netikalkulaatorid näitavad ka reg.tasude suurusi lisaks aastamaksule - kui märkida, et co2 puudub, saad sisestada kw ja tühi+täismassi
Vasta

[quote pid='561937' dateline='1705670676']

Küsimus on endine. Palju maksab 1971 1750kg ja 250kw 6.6L mootoriga auto registreerimine(registreerimise maks)
[/quote]
Mine MNT lehele ja vaata palju riigilõivud on. Aga palju see maksma hakkab teab vaid .... keegi vist.
Vasta

(19-01-2024, 16:28 PM)Roomik Kirjutas:  "See suunab tulevased autoostjad uuemate ja sedakaudu keskkonnasõbralikumate valikute suunas..."
Haige sõnamäng. Vägistaja suunas oma abitu ohvri sängi poole, mitte ei sundinud toore jõuga.
Eile ju uudistes üks esindaja ütles, et lapsed arvutavad sedasi. Ja mingit autopargi uuenemist siin küll loota pole. USA masu ajal riik toppis vanu panne hulgi ahju ja hoogustas toetustega uute autode ostu mitte ei väänanud makse juurde.
Vasta

Auto aastamaks 145 euri tuleb 2019 aasta auto eest. Teine liikumisvahend on 1980 a jalgratas ja seda veel ei kimbutata.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(19-01-2024, 16:24 PM)wagoneer Kirjutas:  
(19-01-2024, 16:01 PM)rulli Kirjutas:  https://www.fin.ee/media/11187/download
Mootorsõiduki vanusest sõltuv registreerimistasu kordaja
Registreerimistasuga mõjutatakse tulevasi autoostu otsuseid. Vanusevähendust hakatakse rakendama kui mootorsõiduki esmase registreerimise kuupäevast on Eesti liiklusregistris registreerimisel möödunud vähemalt 1 aasta. Vanusevähendus väheneb lineaarselt iga aastaga kuni mootorsõiduki esmase registreerimise kuupäevast möödub 15 aastast, pärast mida on vanusekoefitsient 0,20.
Väiksem vanusepõhine maksuvähendus võrreldes mootorsõidukimaksuga tähendab seda, et vanematel autodel moodustab registreerimistasu suurema osakaalu auto hinnast kui uuematel. See suunab tulevased autoostjad uuemate ja sedakaudu keskkonnasõbralikumate valikute suunas.
Küsimus on endine. Palju maksab 1971 1750kg ja 250kw 6.6L mootoriga auto registreerimine(registreerimise maks)
Ühe kalkulaatori põhjal on see 300€, teine, mingi uuendatud kalkulaator pakub selleks ca 3900€.  Mine siis võta kinni, kumb see õige nüüd on, aga kui näiteks viimane, siis on ikka tobe küll. Nõrklaeva selgitused a la hobiauto pidamine ongi kallis, on ka ikka äärmiselt jaburad ja jätavad mulje, et hobiautosid peavadki vaid rikkad, kuigi üsna kindlalt on enamus hobiautode pidajaid just tavalised inimesed, kes (seni) on finantsid leidnud millegi arvelt kokku hoides. Kui elukallidus nii jätkub ja ka automaks sellisel kujul peaks tulema, tähendab see seda, et hobiautondus kas hääbub või vähemalt väheneb tunduvalt, sest elu põhieesmärgiks saab üleüldse ellujäämine.
Vasta

(19-01-2024, 16:30 PM)rulli Kirjutas:  https://www.err.ee/1609128527/uuendatud-...u-automaks
netikalkulaatorid näitavad ka reg.tasude suurusi lisaks aastamaksule - kui märkida, et co2 puudub, saad sisestada kw ja tühi+täismassi

Ja see kalkulaator näitab 3681.- ja kui lüüa sisse Honda N600 rämesuured numbrid,siis pakub kalkulaator reg.maksuks juba oluliselt mõistlikuma 3601.- Big Grin Ehk küsimus on endine. Palju reaalselt uue debiilsuse kohaselt selliste vanade autode registreerimise maks oleks?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(19-01-2024, 16:46 PM)wagoneer Kirjutas:  
(19-01-2024, 16:30 PM)rulli Kirjutas:  https://www.err.ee/1609128527/uuendatud-...u-automaks
netikalkulaatorid näitavad ka reg.tasude suurusi lisaks aastamaksule - kui märkida, et co2 puudub, saad sisestada kw ja tühi+täismassi

Ja see kalkulaator näitab 3681.- ja kui lüüa sisse Honda N600 rämesuured numbrid,siis pakub kalkulaator reg.maksuks juba oluliselt mõistlikuma 3601.- Big Grin Ehk küsimus on endine. Palju reaalselt uue debiilsuse kohaselt selliste vanade autode registreerimise maks oleks?
Reaalselt ongi umbes nii haige number. 1400 kg kastikas näiteks oleks putsindik alla 7 kilo.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne