4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(17-02-2024, 00:16 AM)wagoneer Kirjutas:  
(16-02-2024, 23:38 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Fjordidel, teadagi, on pool veermikku pahatihti ehitatud tagurpidi, nigu inbreederite saare parimate tradihuunide järgi.
Jep. Lausa imetabaselt ülim lahendus. Ja kõik peale mõningaid aastakümneid seismist,tuleb lahti nagu õlitatult  Big Grin
Lahendus ise ongi hea, laagrivahetusel pole vaja piduriketast jne eemaldada.
Vasta

Üks teema, mida polegi siin kajastanud on minu isiklik sinine Pajero, mis aasta lõpus rindele sõitis ja nüüd õhku lasti.
   




AM foorum seda eelnavat videot millegi pärast ei näita nii et panen lingina ka Pajero õhku lastud

Inimesel on siiski oma autoga isiklik suhe. Näiteks kui keegi lööb jalaga minu autot siis mul on selline tunne nagu ta oleks löönud mind. 
Nüüd on mingi M minu sinise Pajero õhku lasknud...

Uurin, kas asenduseks sobiks Sorento? Tegelt oli Pajerol täitsa värskelt rekitud kõrgsurvepump ja neid pumba rikkega Pajerosid liigub ka päris soodsalt.
Vasta

(18-02-2024, 01:00 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(17-02-2024, 00:16 AM)wagoneer Kirjutas:  
(16-02-2024, 23:38 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Fjordidel, teadagi, on pool veermikku pahatihti ehitatud tagurpidi, nigu inbreederite saare parimate tradihuunide järgi.
Jep. Lausa imetabaselt ülim lahendus. Ja kõik peale mõningaid aastakümneid seismist,tuleb lahti nagu õlitatult  Big Grin
Lahendus ise ongi hea, laagrivahetusel pole vaja piduriketast jne eemaldada.
Jah, aga sel juhul on tehas teinud vea laagri koostisosades. Nimelt, kuna nii kerge on seda uuena vahetada, siis optimaalselt  võiks ta rikneda , ütleme, iga 2-3k km tagant ning sel juhul avaneks need tehase koosteroboti meeleheaks välja möeldud torx poldidki pmtselt pealevaatamisest

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(18-02-2024, 12:57 PM)90Deville Kirjutas:  
(18-02-2024, 01:00 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(17-02-2024, 00:16 AM)wagoneer Kirjutas:  
(16-02-2024, 23:38 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Fjordidel, teadagi, on pool veermikku pahatihti ehitatud tagurpidi, nigu inbreederite saare parimate tradihuunide järgi.
Jep. Lausa imetabaselt ülim lahendus. Ja kõik peale mõningaid aastakümneid seismist,tuleb lahti nagu õlitatult  Big Grin
Lahendus ise ongi hea, laagrivahetusel pole vaja piduriketast jne eemaldada.
Jah, aga sel juhul on tehas teinud vea laagri koostisosades. Nimelt, kuna nii kerge on seda uuena vahetada, siis optimaalselt  võiks ta rikneda , ütleme, iga 2-3k km tagant ning sel juhul avaneks need tehase koosteroboti meeleheaks välja möeldud torx poldidki pmtselt pealevaatamisest
Just. Siis toimiks see vaid mõttejõul. Kahjuks aga laager on õnnetuseks oma algupäralt suht kvaliteetne saanud ja kestab liiga kaua  Big Grin Nii,et see  on tehase räme möödalask  Cool

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

https://www.osta.ee/nissan-pick-up-kasti...95460.html

Loodetavasti selle viite eest ei nuhelda, vaatasin ainult kerekuju ja hetkehinda!
Põhja all on vist 1 tala läbi lõigatud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(18-02-2024, 16:39 PM)Marko Kirjutas:  https://www.osta.ee/nissan-pick-up-kasti...95460.html

Loodetavasti selle viite eest ei nuhelda, vaatasin ainult kerekuju ja hetkehinda!
Põhja all on vist 1 tala läbi lõigatud.

Nii palju peab lihtsalt ettevaatlik olema selle ettevõttega suheldes, et mitte üht nende sõna tõepähe võtta. Kõik tuleb oma silmaga üle vaadata enne pakkumise tegemist. Nad tarbijakaitse mustas nimekirjas, kuna terve nimekiri lahendamata probleeme õhus.
Vasta

(18-02-2024, 16:56 PM)olli Kirjutas:  
(18-02-2024, 16:39 PM)Marko Kirjutas:  https://www.osta.ee/nissan-pick-up-kasti...95460.html

Loodetavasti selle viite eest ei nuhelda, vaatasin ainult kerekuju ja hetkehinda!
Põhja all on vist 1 tala läbi lõigatud.

Nii palju peab lihtsalt ettevaatlik olema selle ettevõttega suheldes, et mitte üht nende sõna tõepähe võtta. Kõik tuleb oma silmaga üle vaadata enne pakkumise tegemist. Nad tarbijakaitse mustas nimekirjas, kuna terve nimekiri lahendamata probleeme õhus.
Lisapildid varasemast müügist: https://www.auto24.ee/kaytetty/3988318
Vasta

(18-02-2024, 13:09 PM)wagoneer Kirjutas:  
(18-02-2024, 12:57 PM)90Deville Kirjutas:  
(18-02-2024, 01:00 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(17-02-2024, 00:16 AM)wagoneer Kirjutas:  
(16-02-2024, 23:38 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Fjordidel, teadagi, on pool veermikku pahatihti ehitatud tagurpidi, nigu inbreederite saare parimate tradihuunide järgi.
Jep. Lausa imetabaselt ülim lahendus. Ja kõik peale mõningaid aastakümneid seismist,tuleb lahti nagu õlitatult  Big Grin
Lahendus ise ongi hea, laagrivahetusel pole vaja piduriketast jne eemaldada.
Jah, aga sel juhul on tehas teinud vea laagri koostisosades. Nimelt, kuna nii kerge on seda uuena vahetada, siis optimaalselt  võiks ta rikneda , ütleme, iga 2-3k km tagant ning sel juhul avaneks need tehase koosteroboti meeleheaks välja möeldud torx poldidki pmtselt pealevaatamisest
Just. Siis toimiks see vaid mõttejõul. Kahjuks aga laager on õnnetuseks oma algupäralt suht kvaliteetne saanud ja kestab liiga kaua  Big Grin Nii,et see  on tehase räme möödalask  Cool
No siis mul ikka on ikka vedanud täiega. Alati kui on olnud vaja on need torxikud minu bussil kõige nõrgema kärriga lahti tulnud.
Vasta

(18-02-2024, 20:40 PM)Raivo Kirjutas:  
(18-02-2024, 16:56 PM)olli Kirjutas:  
(18-02-2024, 16:39 PM)Marko Kirjutas:  https://www.osta.ee/nissan-pick-up-kasti...95460.html

Loodetavasti selle viite eest ei nuhelda, vaatasin ainult kerekuju ja hetkehinda!
Põhja all on vist 1 tala läbi lõigatud.

Nii palju peab lihtsalt ettevaatlik olema selle ettevõttega suheldes, et mitte üht nende sõna tõepähe võtta. Kõik tuleb oma silmaga üle vaadata enne pakkumise tegemist. Nad tarbijakaitse mustas nimekirjas, kuna terve nimekiri lahendamata probleeme õhus.
Lisapildid varasemast müügist: https://www.auto24.ee/kaytetty/3988318


Registreeritud uuena Eestis aastal 2000. Kantakse registrisse peale ülevaatuse läbimist, mis selle imelise (lausa KKK rubriiki sobiva) kastiga saab olema põnev..
Piltmõistatus - leia pildilt tankimisava. Esrondi aiast ehe lakutud ront.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(19-02-2024, 10:48 AM)isandpauk Kirjutas:  Registreeritud uuena Eestis aastal 2000.

No ega Eesti Raudtee üldjuhul autosid kasutatult ei ostnud jah
Vasta

see kast näeb nii hea ja praktiline ning läbimõeldud ja hästi teostatud toode, et nad võiks seda lauas patenteerida.
oleks kohe lust seda kasutada sihtotstarbeliselt asjade vedamisel 
tankimine läbi kastipõhja, ees nurgas, on ka super lahe idee.
seda hoiatust on ennegi siin jagatud, et keegi ei keela sealt osta aga sealt ostes olge eriti valvsad ja kriitilised.
Vasta

Vahepeal terve nädala õhtuti mehhaanikute aega tarbinud Soront Autex sai töökojast välja ning seejärel hõivas sõna otseses mõttes terve meie töökoja äsja korjandusega hangitud Narva-1.
Varuratas on juba remondis, rataste turvamutrid asendatud, kardaani määritavad sõlmed määritud, armatuuri valgustus parandatud, generaatori rihm pingutatud. Tuled võiks veel ära poleerida, et oleks parem ise kohale sõita. Täpselt ühe-remondi-õhtu masin nagu oligi eesmärk.

   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mingi aeg sebitud ja UA omade poolt finantseeritud Honda on üle antud 58 nendale brigaadile Avdijivka lähistele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kuna otsitud korvkanderaamid on ülim defitsiit,siis kasutatud raami ei õnnestunud leida. Uued maksavad 550.-+km /tk.
Aga ühtsuses peitub jõud ning sõber Jaani kirjutatud postitus(loomulikult moluraamatus) jõudis inimese/firmani kes on nõus õla alla panema. Nii,et see mure on kaelast ära. Aitäh ka kõigile kes kaasa mõtlesid ja uurida/otsida aitasid.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Põhja-Tallinnas võtsime eile ette Soront Põltsamaa-kahe koos merekooli vilistlase ja ksf. Telc-iga. Määrisime kardaaniristid, võõpasime üle rattakoopa servad, korrastasime pagasiruumi luugi jpm. Viimased ettevalmistused said tehtud ja alustasime varustuse pealepakkimist. Tungraud, teip, köis, kaablisidemed, kompressor, käivituskaablid jpm. Pildilt puudub veel apteek. 6kg tulekustuti on autos üldjuhul istme taga, et selle saaks kätte ilma koormat maha laadimata.
Narva-1 varuratas jõudis ka remondist tagasi. Töö käib, et varsti saaks kolm masinat teele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mingi juhuse tahtel sattusin ka mõne Frontera kuulutuse peale. Viljandis oli üks Frontera manuaalse kastiga mis rikkis. Hinnaks 400.-
Siis Võrumaal 2 fronterat(hinnaga 1400.-) mis küll natuke mu põhimõtte vastaselt automaatse kastiga. Ehk tumedamal automaatkastil peale remonti puuduvad mõned (3 ja 4) käik. Kaasas on doonor teise toimivama kastiga. Kust samas juba mõned jupid ka maha müüdud. Aga mootor korras. Ehk saaksin teha Jõhvist soetatud ja hetkel doonorina kasutatud Frontera millel mootor rikkis ka korda. Jättes siis Võrumaa halli hoopis doonoriks. Puzzletamist on. Aga päeva lõpuks 1800.- eest kolm vanakooli maasturit. 150.- eest on juba olemas ka Viljandi Fronterale käigukast. Natuke peab rasva koguma ja siis saab koos kastiga ära osta ka Galloperile mõned jupid(tagavararattaks sobilik velg/üks tagatuli/tagauksele lukumehhanism/süütelukk kokku 180.-). Ei ole just jah kiired projektid aga mis sa muud ikka teed. 
A kuna Transit kihutas UA-sse,siis hetkel pole mul sobilikku vedukit nende ära toomiseks. Aga õnneks tulid mõlemad müüjad vastu ja lubasid neid natuke aega veel enda hoovis hoida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Meil on ka jäänud kahe viimase auto soetamine siin vist üldse kajastamata. Kõigepealt tuli Tallinnast plokikaane tihendi veaga Sorento 145BHT, mis töötas aga tagant paistis olevat nagu aurumasin 800.-  
Selle auto plokikaanetihendi vahetamist on siin küll kajastatud. Läks 4 õhtut ja Telc ja co töö kandis vilja. Auto sõidab ilma auruta. Täna sain kontrollist tagasi pihustid, paigaldasin ja likvideerisin kütuse ülevoolu lekked. Kontroll osutus mõistlikuks, sest ühes pihustis tuvastati sisemine mõra. Üks praagiti välja liigse lekke tõttu ja ühe olin juba ise topeltlekke tõttu välja praakinud, sest testisin pihusteid süstla ja stopperiga enne kontrolli saatmist ise ka. Kokkuvõttes sai kahe auto pihustitest ühed kõlbulikud.
Tegemist siiski veel on, sest käsipiduri efektiivsus on null, esimesed õõtsad vahetada jms Plaan on sellega märtsis ära sõita.

Viimane Sorento 911BRD tuli meile Mändjalast. Läksin vaatama skepsisega sest müüdi fb varuosadeks grupis. Tuli siiski välja, et raam ja kere on üle keskmise seisukorras, nelivedu töötab. Hinnaks küsiti 1000.- ja võtsin ära. Sellega plaanin kevadel nokitseda ja suvel korda saada. Tuleb küll tunnistada, et see ost on minu Põhja-Tallinna kamraadides tekitanud pahameelt - "kontol pole raha ollagi ja sa ostad sellise hinnaga autosid, mis kohe rindele ei sõida" . Aga pole hullu. Igas organisatsioonis tuleb erimeelsusi ette ja eks me proovime nendega hakkama saada.
   

Lähiplaan on selline, et Telc ja sõbrad sõidavad ära 3 autoga (Nissan X-trail 445AZP, Kia Sorento 003BNP ja Nissan Navara 148MDN) nüüd pea veebruaris. Märtsi teises pooles plaanin mina minna samade sõpradega, kellega detsembris käidud sai 4 autoga (Kia Sorento 751MPG, Kia Sorento 266MPG, Kia Sorento 145BHT ja Hyundai Terracan 186BCV)
Neist esimese Sillamäelt toodud ja kastivahetuse saanud Sorentol said eile-täna puudused likvideeritud ja sõlmed kontrollitud. Ülejäänutega tööd veel jagub aga kui aega peaks üle jääma, mis on pigem kahtlane, siis võtame kaasa ka viienda auto Kia Sorento 209BBD. Sellega on tööd tehtud küll omajagu aga paraku on ta ikka natuke üllatusmuna staadiumis. Lisaks pidime teisele Sorentole ära kasutama tema töötavad pihustid ja uued Aliexpressist tellitud (samuti üllatusmunad) ei ole veel kohale jõudnud.
Vasta

    Näoraamatus järjekordselt üks 103kW ZooRont pakkuda:
https://www.facebook.com/commerce/listin...media_id=0&ref=share_attachment
Pilk jäi peale just välioludesse sobivatele rehvidele Smile
Vasta

(24-02-2024, 19:10 PM)Sax Kirjutas:  Näoraamatus järjekordselt üks 103kW ZooRont pakkuda:
https://www.facebook.com/commerce/listin...media_id=0&ref=share_attachment
Pilk jäi peale just välioludesse sobivatele rehvidele Smile

Ma pakkusin selle eest 1200.- pidi mõtlema.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Meie Põhja-Tallinna kontori hingekirjas on hetkel 13 Ukrainasse toimetamata masinat + üks doonor. Heameelega jätame selle sorondi Viimsi üksusele.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne