Kas ostaksid endale elektriauto?

Jah, ilus fantaasia - mis on tõenäosus, et nii küsija kui vastaja täpselt ühesuguseid kirjavigu teevad Smile
Vasta

Nii nummi, et tõejüngrid suudavad pelgalt kirjapildi puhul välja selgitada, mis tõde,  mis vale. Justkui delfi faktikontroll Smile
Vasta

Kirjapilt on sekundaarne, peamine kahtlust äratav asjaolu on siin juba toodud. Eks kui see pilt peaks kunagi välja ilmuma ja kontrollides kõik klapib, siis võin vabalt endale tuhka pähe raputada, aga senikaua tundub natuke "liiga ilus et tõsi olla".
Vasta

Ei ole siin ilmas uut midagi. Ka mina söötsin 10 eur i bensiini tankuri aparaati. Samalajal asjatasisin oma risu kapotiall. Peale püstoli klõpsu lõin kapote kinni püstol tagasi ja minek. Kütuse seier näitas max. Vaatasin tablood ja oligi 0.15 mitte 1.50006789.
Vasta

Olen minagi korra elus näinud kuidas Lasnamäel muust rahvusest tegelased tankla errorit ära kasutades sierra pagassi prügikottidesse 200+ liitrit diislit tankisid.

Aga elektri kohapealt. Kel aega ja viitsimist saab ka tänasel päeval endale tasuta akutäie orgunnida. Teatud asutustes kus kõigile avalik ligipääs olemas on täitsa tasuta laadijaid. Muidugi aega läheb 5-6 tundi, kuna pole kiirlaadijad aga siiski võimalik. Osad taksojuhid kasutavad seda näiteks kosutavaks uinakuks ja pärast saad jälle 350+ kilomeetrit asjalik olla.

Ilmselt nii mõnigi põleva mootoriga tegelane oleks nõus paagitäie eest sama tegema.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(06-03-2024, 19:15 PM)Jesper Kirjutas:  Kirjapilt on sekundaarne, peamine kahtlust äratav asjaolu on siin juba toodud. Eks kui see pilt peaks kunagi välja ilmuma ja kontrollides kõik klapib, siis võin vabalt endale tuhka pähe raputada, aga senikaua tundub natuke "liiga ilus et tõsi olla".
Ma igaks juhuks küsin kuidas härra seda kirjapilti kontrollis?
Pole ka oluline, ma leian, et siin annab targem järele ja las olla härrasel pealinlasel see võit et maakas seda pilti ei saa.
See lihtsalt POLE seda väärt et kellelegi peale käia.
Edasi ei sobi pildi nurk, resolutsioon ja veel midagi, see on nagu tuviga malet mängida-sa võid küll teda odaga lüüa aga lõpuks ajab ta nupud ümber, ekskrementeerib laua täis ja keksib võidukalt ringi.

Mulle see vaidluse ja tõestamise mõte on ka täiesti arusaamatu, on vaba ettevõtlus, igaüks võib osta maatüki, teha elektriliitumise ja panna püsti kapi kaardimakse ning laadimispistikuga ja müüa seal omale sobiva juurdehindlusega elektrit.
Siis aga tuleb näiteks reformierakonnast keegi ja talle on vaja tõestada, et see võimalik on...
Vasta

Minu sõimamine on täpselt sama kasutu tegevus, parem kuluta see aeg ja energia selle peale, et järgmine luiskelugu "elust enesest" oleks veidi vettpidavamalt läbi mõeldud.
Vasta

(06-03-2024, 18:53 PM)Jesper Kirjutas:  Jah, ilus fantaasia - mis on tõenäosus, et nii küsija kui vastaja täpselt ühesuguseid kirjavigu teevad Smile

Ei ole fantaasia, neid rämekalleid eksitusi on päris palju läbi käinud. Isegi siin teemas on eespool üks soomlaste nutulugu kirjas.

Meie elektri"turu" rõõmud ja tarbijal on ainus võimalus hambaid krigistades oodata, kui polnud enne kodutööks järgmise päeva hinnagraafikut endale selgeks teinud ja alles ekraanilt avastad, eksole. 

Praegused akutehnoloogiad eeldavad siiski mingil viisil pikemalt juhtme otsas kõõlumist kas eramajas või töökohal. Fossiili kombel "tankimas" käimine on kallis lõbu ka aku kulumise tõttu kiirlaadimisel.
Vasta

Uuema keemiaga suurema mahutavusega akud kohalikust "kiirlaadimisest" vaevalt rohkem "kuluvad" kui kodus jokutades. Siinsed "kiirlaadimis"jaamad on nagu nad on. Mõnikümmend kilovatti suudavad anda ja ongi kõik. Paar erandit on, aga need on kuulduste järgi pidevalt rivist väljas. 0.5C-ga on jumalast okei laadida. Vaevalt siia ääremaale üldse kunagi 300kW asju tuleb, kus autos ootamise asemel oleks targem peldikusse varjuda - ehk läheb istumisalune põlema.

Üks asi, mida eu peaks võimalikult kiirelt tegema, on kõigile huvilistele avalike laadijate vaba ristkasutuse võimaldamine. Üks äpp või kaart, mis igal pool suures liidus arusaadavalt toimib ja kogu muusika.
Vasta

EL-i tasandil on see juba ära kehtestatud, lihtsalt nagu ikka, tähtaeg on mingi 2027 vms. Mobiilide ristkasutuse jamadest on samuti õpitud ning "võõras" kohas laadimise eest ei tohi lisatasu küsida.

Kui täpsem tekst huvitab, siis https://eur-lex.europa.eu/legal-content/...2021PC0559 , artikkel 5.
Vasta

Huvitav lugemine, Jesper.
Tänan.
Vasta

Kui kedagi huvitab: 
Kopenhagen - Bratislava 
18h vs 27h 
Kia Ceed 2023 1.5 vs Model 3 Long Range
Vasta

(28-03-2024, 19:31 PM)deus Kirjutas:  Kui kedagi huvitab: 
Kopenhagen - Bratislava 
18h vs 27h 
Kia Ceed 2023 1.5 vs Model 3 Long Range
Paluks täpsustusi liikumisel sunnitud ja loomulike puhkuste kohta-mitte seda,et oli üks inimene kõik aeg roolis ja oli zombi.Tänud kui ausalt täpsustad.
Vasta

(28-03-2024, 20:11 PM)vwt2 Kirjutas:  
(28-03-2024, 19:31 PM)deus Kirjutas:  Kui kedagi huvitab: 
Kopenhagen - Bratislava 
18h vs 27h 
Kia Ceed 2023 1.5 vs Model 3 Long Range
Paluks täpsustusi liikumisel sunnitud ja loomulike puhkuste kohta-mitte seda,et oli üks inimene kõik aeg roolis ja oli zombi.Tänud kui ausalt täpsustad.

Sa oled sõidu iseloomust valesti aru saanud. Pole mingeid loomulikke puhkusi, kiire on. Loomulikut puhkused on tankimine ja juhivahetus selle jooksul, tankida sai ainult 1 kord seda 50 liitrise paagiga KIA't.
Vasta

(28-03-2024, 20:20 PM)deus Kirjutas:  
(28-03-2024, 20:11 PM)vwt2 Kirjutas:  
(28-03-2024, 19:31 PM)deus Kirjutas:  Kui kedagi huvitab: 
Kopenhagen - Bratislava 
18h vs 27h 
Kia Ceed 2023 1.5 vs Model 3 Long Range
Paluks täpsustusi liikumisel sunnitud ja loomulike puhkuste kohta-mitte seda,et oli üks inimene kõik aeg roolis ja oli zombi.Tänud kui ausalt täpsustad.

Sa oled sõidu iseloomust valesti aru saanud. Pole mingeid loomulikke puhkusi, kiire on. Loomulikut puhkused on tankimine ja juhivahetus selle jooksul, tankida sai ainult 1 kord seda 50 liitrise paagiga KIA't.

Sellest joonistub välja üks elektriautode positiivne omadus. Et lihtsalt polegi võimalik selliseid lollusi teha.

18h ühe juhivahetusega jutti kühveldada ei ole mitte kuskilt otsast adekvaatne tegevus.
Vasta

Tundub, et tesla mehel oli mõistus peas ja tegi vahepeal ühe 7 tunnise kosutava une. 
Kuidagi naised saunas rääkisid jutt tundub. 
Viska rohkem fakte.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Google näitab, et 13h sõitu 1100km. Sellist vahemaad pole mingi vägitegu järjest panna ja midagi ohtlikku minu arvates ka mitte. Oleneb muidugi ka inimesest.
Vasta

(29-03-2024, 09:25 AM)ivoalaska Kirjutas:  Google näitab, et 13h sõitu 1100km. Sellist vahemaad pole mingi vägitegu järjest panna ja midagi ohtlikku minu arvates ka mitte. Oleneb muidugi ka inimesest.
Ka sunnitööl jäid inimesed ellu-Google väidab-kuid kas see elu ka tervislik on ei ütle.
Vasta

(29-03-2024, 09:25 AM)ivoalaska Kirjutas:  Google näitab, et 13h sõitu 1100km. Sellist vahemaad pole mingi vägitegu järjest panna ja midagi ohtlikku minu arvates ka mitte. Oleneb muidugi ka inimesest.
See Google aeg on sihuke imelik arvestus, liiklustakistusi adekvaatselt ei arvesta. 
Vanasti ürgsel vene ajal sõitsin üsna regulaarselt Moskva taha ~1300km ühe jutiga. Parim aeg oli ikkagi 18 tundi, enamasti 22-24 tundi. Moskva ringtee (MKAD) ummikutes kulus tunde ka kui ei sättinud Moskva läbimist kella 02-04 vahele.
Proovisin tee peal parklates/metsas puhata aga ei õnnestunud, uni nagu käega pühitud. Pärast piiri tekkimist läksid ajad pikemaks, üritasin Moskvas tuttavate juures uinaku teha ega sellest ka õiget tolku ei olnud.
Vasta

Sapakaga Tallinn-Moskva omal ajal kindlasti oli suur ettevõtmine. Täna hea autoga mööda bahni 1000km on suht nohu, vähemalt minu jaoks. Ei taha mingit kõva meest mängida aga räägin seda kogemusest. Mitte midagi enesetapjalikku ja hullumeelset ei ole. Võrdluseks ma isiklikult tean tegelast Saksast, kes paneb iga hommik ca 250km tööle ja õhtul koju 250 km. Sealjuures teeb vahepeal 8h tööd Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne