4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Need lipud ei ole siiski asjakohane näide, sest need asuvad Maidanil ja tähistavad igaüks ühte langenud ukraina sõdurit. Eesti lippe on seal 3.

Aga muidu mulle tundub, et annetatakse parema meelega tugeva reklaami ja brändingu kui läbipaistva tegevuse peale. Suurtel organisatsioonidel on hea PR, tugeva disainiga kodulehed jms, mis mõjub usaldusväärsena.

Sorento osa jätan kommenteerimata. Aga neid oli seal juba rohelisena ees omajagu ja minu arust on tegemist üllatavalt võimeka maastikupilliga. Eriti oma hinna kohta.
Vasta

(27-03-2024, 19:15 PM)nastik Kirjutas:  ...
Aga muidu mulle tundub, et annetatakse parema meelega tugeva reklaami ja brändingu kui läbipaistva tegevuse peale. Suurtel organisatsioonidel on hea PR, tugeva disainiga kodulehed jms, mis mõjub usaldusväärsena. ...

Ma olen juba vene ajast aru saanud, et kui mulle midagi ilusasti, värviliselt ja kõlavate loosungitega pähe määrida tahetakse, tuleb kiiresti "tänan, ei" öelda, et mitte angroo tüssata saada.

Ja seepärast ma toetan ainult teie ja teiesuguste tegevust. Jätkugu teil selleks jõudu!
Vasta

(27-03-2024, 18:15 PM)klemm Kirjutas:  Ma pole kunagi aru saanud ühest asjast. 
Teie näiteks: poete läbi urruaugu, et kokku saada mingi tuhat ja saata urri üks täiesti pekkis sorento mis juba tehasest tulles oli pekkis.  
Aga samas ( ka eelnevas postis)  ostab keegi miljon lippu või teeb muud reklaami ja kulutab sellele tunduvalt rohkem ja palju väiksema vaevaga.
Pole ainult Ukraina sõjaga nii. Paistab välja ka mujalt.
Umbes niiet, milleks teile süüa anda, vaata parem kui ilusa prae pildi me panime.

Pole üldse halvustav.
Väga tublid olete, lausa liiga tublid Smile
 Need lipud on sinna ostetud ühe- või mõnekaupa. Langenud sõdurite lähedaste, sõprade, võitluskaaslaste poolt.
Ma ei oska öelda kogu Ukraina rahva kohta tervikuna kui patriootlikud nad täpselt on, samuti ei tea kui palju seda sõda on mõjutanud, aga seda on riigis näha, et sümbolid on neile väga olulised.
Sinikollast kohtab seal igal sammul kordades rohkem kui Eestis meie rahvusvärve. Mulle pisut võõrastav vaatepilt, aga kui neil selline pidev riigisümbolite küllus võidelda aitab siis ei ole minu asi hinnanguid jagada.

EDIT: Kui meil oleks maasturiremondi kõrvalt aega ja oskusi tulemuslikuks turundustegevuseks, mina isiklikult ei kõhkleks sorentoraha reklaami alla panemast, et viis sorentot tagasi teenida. (ja seda sama läbipaistvalt kajastada).
Vasta

(27-03-2024, 18:15 PM)klemm Kirjutas:  Ma pole kunagi aru saanud ühest asjast. 
Teie näiteks: poete läbi urruaugu, et kokku saada mingi tuhat ja saata urri üks täiesti pekkis sorento mis juba tehasest tulles oli pekkis.  
Aga samas ( ka eelnevas postis)  ostab keegi miljon lippu või teeb muud reklaami ja kulutab sellele tunduvalt rohkem ja palju väiksema vaevaga.
Pole ainult Ukraina sõjaga nii. Paistab välja ka mujalt.
Umbes niiet, milleks teile süüa anda, vaata parem kui ilusa prae pildi me panime.

Pole üldse halvustav.
Väga tublid olete, lausa liiga tublid Smile

Ei saa nüüd vaiki olla. Kui keegi teab, milliseid raamil ja aeglustiga maastureid, millel minu andmetel kõigil veel tagasillas ketaslukk, saab paarituhande euro eest võrdlemisi elusana soetada, siis utreeritult terve Ukraina armee tahaks ilmselt teada.
Vasta

Mis asi see Sorondil siis nii väga pekkis uuena oli peale KIA esinduse kes neid hooldada ei osanud? Paar viga neil ilmnes uuena poest ostes. 3 pihusti kadus ära kuna juhtmekimp oli liiga lühike. Ja amordi mure.
Vasta

I põlvkonna sorentod olid päris asjalikud maastikuvõimekad putukad, isiklikult hakkasin austama pärast seda kui soome jahituristid suutsid sellel stangeni lumes mu järel karupeesse kulgeda.

P.S. paaril jahikaaslasel on siiani jahiautoks tänu maastikuvõimekusele ja hinnale, mitte igapäevasõidukina.
Vasta

Olen minagi offroad safaritel imetlenud Sorentode maastikusuutlikkust. Stanged ja summutid muidugi kippusid irduma kui asi karmimaks läks aga edasi liikusid küll.
Vasta

Soront on reaalselt väga heade omadustega maastikul. Ja see teema vist juba palju palju lehekülgi tagasi ka selgeks vaieldud. 
Hoovis vedelv soront jättis ka oma tagastange ja sumpsijupi maha just nimelt kraavi ületades  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Panen siia kirja ka meie Põhja-Tallinna üksuse tegutsemispõhimõtted

MTÜ Toeta Ukrainat Põhja-Tallinna üksuse tegevuseks on 4x4 autode, busside ja varustuse tarnimine Ukraina sõjaväele eesmärgiga aidata kaasa sõja kiiremale lõpetamisele.
Väärtuspakkumine toetajatele on, et meie kontole annetatud raha eest ostame autosid, varuosi ja varustust. Korda teeme oma vabast ajast ja Ukrainasse kohale viime oma raha eest. Töötasusid ega mingeid muid tasusid kellelegi ei maksta.
Kontoväljavõte on anonüümselt avalik, et tagada raha kasutuse läbipaistvus.

Toetada saab kontole:  EE387700771008885941
MTÜ Toeta Ukrainat
Selgitus: 4x4 maastur Ukraina sõjaväele

Annetus on tulumaksuvaba.
Vasta

Selle aasta esimese kolme kuuga on MTÜ Tõeta Ukrainat Põhja-Tallinna üksus toimetanud Ukrainasse juba seitse autot.
Kuna see on kolme auto jagu rohkem, kui eelmisel aastal sama ajaga, siis oleme ilmselgelt hankinud liiga heas korras masinaid.
Laisaksmuutumise vältimiseks võtame vahele ka tõsisema projekti:

   

Elu on raske aga õnneks lühike.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(01-04-2024, 09:36 AM)isandpauk Kirjutas:  Selle aasta esimese kolme kuuga on MTÜ Tõeta Ukrainat Põhja-Tallinna üksus toimetanud Ukrainasse juba seitse autot.
Kuna see on kolme auto jagu rohkem, kui eelmisel aastal sama ajaga, siis oleme ilmselgelt hankinud liiga heas korras masinaid.
Laisaksmuutumise vältimiseks võtame vahele ka tõsisema projekti:



Elu on raske aga õnneks lühike.

naaberfoorumis on pakkumisel heas korras tagadiffer samale mudelile 

[Pilt: 240306125303-376415-52.png]
Vasta

Hea, et selle õuduse toimumise ajal on inimestel huumori meel säilinud.
Mõtlevad olendid tapavad üksteist Sad
Vasta

(01-04-2024, 09:36 AM)isandpauk Kirjutas:  Selle aasta esimese kolme kuuga on MTÜ Tõeta Ukrainat Põhja-Tallinna üksus toimetanud Ukrainasse juba seitse autot.
Kuna see on kolme auto jagu rohkem, kui eelmisel aastal sama ajaga, siis oleme ilmselgelt hankinud liiga heas korras masinaid.
Laisaksmuutumise vältimiseks võtame vahele ka tõsisema projekti:



Elu on raske aga õnneks lühike.

Pikk projekt tundub siiski edenevat kiiremini kui plaanitud.

Tagasild on remonditud.
Enda laost leidsin pooliku purgi musta hammerite värvi, mis kõlbab otse roostele peale kanda. Ajahambast puretud ja praguliste asemele said talvemaskeeringuga vähekasutatud rehvid.

Ühest projektist jäi üle roostekindlat materjali, millest on juba koostamisel raam.

Hetkel otsime peenikest tammetüve koorealuse läbimõõduga 85,6mm kolbide jaoks. Jämedamat on pakutud, aga seda peaks treima hakkama.

   
Vasta

Paarile eelpooltoodud postitusele vaatamata tegelesime naljapäeval täitsa tõsiste teemadega.
Saime kätte ~nädal tagasi ksf. U**** annetatud ja meie hoovile veerenud Vito bussi tehnilise passi ja käisime ülevaatuse-eelsel ülevaatusel.
Ülevaatust välistavate riketena tuvastati vanad, ilma euro-tähistuseta numbrimärgid ning üks silm pidi ka veidi liiga viltu vaatama.
Üldiselt kõik väga positiivne. Numbrid on juba tellitud ja loetud päevade pärast läheme päris ülevaatusele.
Peale seda tuleb veel välja uurida, kas masina mootorist alates 2,5-3k pöördest, koormuseta töötavast mootorist kostev kõrin on Vito mootorile omane või vajaks rohkem tähelepanu. Mingi undamine on ka sees, mistõttu tuleb rattalaagrid üle vaadata.
   

Edasise õhtu sisustas ksf. Telc sellega, et paigaldas Vito bussi oma Volvo veokast mahakruvitud kokkuklapitava voodi.
   

Eesti ja Ukraina nimel oli ksf. Telc nõus näitama, kuidas seda vigurit kasutatakse.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kui kellegil vedeleb üle või soovib hankida magamiskotte ja magamisaluseid ning seljakotte(sõjaväe omi),samuti konserve ja magusat,siis oleks väga tänulik.
Asjad lahevad Azovi 3 ründebrigaadile kes kahjuks kandis märkimisväärseid kaotusi ja jäid ilma ka suurest kogusest isiklikest vahenditest. Tiblad neid endale ei saanud,selle pärast ei tasu muretseda. 
Paha asi on see,et Ants Erm läheb liikvele 04.04. ja mega hea oleks sinna midagi kaasa panna neile. 
Enda poolt läheb teele neile alles jäänud 3 kasti gaasi (viimane gaasi kampaania) ja just hiinast saabunud 25 pisikest põletit. Ksf-i poolt toodud magamisalus ka ning kodunt leidsin paar magamiskotti ka. 
Üritan ise ka linna minna homme ja midagi veel juurde hankida,aga hetkel isiklikud vahendid väga napid ja autode fondis olev 525.- eur i pean hoidma varuosade hankimiseks,sest muidu jäävad need seisma.
Magamiskottidele ja alustele ei ole muud nõudmist kui,et ei tohi olla eredavärvilised. Ja ka konservid sobivad kõiksugused. Eesti magusale ei ole ka vastast UA-s  Big Grin

Ja pealampe millel oleks punase valguse võimalus ka.

Tänud juba ette.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

(02-04-2024, 10:27 AM)wagoneer Kirjutas:  Ja pealampe millel oleks punase valguse võimalus ka.
Mitte et mul endal praegu midagi pakkuda oleks, aga nii tuleviku mõttes ja võib-olla kellelegi teisele asjakohane küsimus: kas UA-l on välja kujunenud oma mitteametlik toiteallika standard pealampidele või kas saaks küsida, kas eelistatud on AA, AAA või hoopis 18650 peal töötavad laternad?

Minu arvates oleks loogiline 18650 koos mõne laadijaga kamba peale, aga mine hullu tea, mis see nende praktika on. Praktikaga võrdluses ei loe minu soojas ja kuivas ruumis kujundatud arvamus lõpuks mitte grivnatki, selle tõttu ka selline küsimus  Smile
Vasta

(02-04-2024, 12:17 PM)41Degree Kirjutas:  Mitte et mul endal praegu midagi pakkuda oleks, aga nii tuleviku mõttes ja võib-olla kellelegi teisele asjakohane küsimus: kas UA-l on välja kujunenud oma mitteametlik toiteallika standard pealampidele või kas saaks küsida, kas eelistatud on AA, AAA või hoopis 18650 peal töötavad laternad?

Minu arvates oleks loogiline 18650 koos mõne laadijaga kamba peale, aga mine hullu tea, mis see nende praktika on. Praktikaga võrdluses ei loe minu soojas ja kuivas ruumis kujundatud arvamus lõpuks mitte grivnatki, selle tõttu ka selline küsimus  Smile

Siiani on minu kaudu rindele liikunud suurusjärk 600-700 lampi. Võib-olla ka rohkem, sest palju on neid, kes lõppsihtkohta ei avalda. 

Ei tähenda, et üldist "standardit" oleks kujunenud ei pea- ega taskulampide osas. Mida võib kindlalt öelda on see, et patareid (AA, AAA) tunduvad olevat vähenõutud. Kõik senised on olnud liitium-ioonakudel lambid. 

Taskulampide puhul on küsitud pigem kvaliteeti, kui kvanitieeti. Peab olema IPX8, otselaetav USB kaabliga (mingid kolmandat tüüpi laadimismeetodid nagu magnetkaabel, induktsioonlaadimine, laadimisdokid, eraldi laadijad jms ei tundu sobivat), metallist korpusega. Mõningal juhul on ette antud ka valgusjõud ja valgusvoo ulatus. Toiteallikatest 50/50 18650 ja 21700. See kõik eelnev käib siis lampide kohta, mis soetatakse fondide, toetajate või vabatahtlike vahendajate abiga. Kindlasti võetakse vastu ka kõik muud valgustid olenemata toiteallikast ja võimekusest, kui see tuleb puhtalt annetusena. Tänav tagasiside on alati garanteeritud. 

Pealampide puhul on punane valgus alati olnud tähtis kriteerium. Lisaks sellele küsitakse sarnaselt taskulampidele head kaitseklassi (IPX7, IPX8), väheläikivaid osi ja võimalusel kiivrikinnitust juurde. Minu üllatuseks on UAsse küsitud üsna palju 16340 liitium-ioonakudega pealampe. Miks nii, seda ei tea. Ainuke võimalik põhjus on lambi kergus ja kompaktsus. Kõige enam siiski 18650 akudel pealampe. AAA patareidega on läinud vist ainult 10 ühiku kanti.
Vasta

Facebookis kodanik Martin Luur pani täna äsja müügile Mitsubishi L200 kastika parempoolse rooliga 2500 eur. Pidavat vajama väikest kõpitsemist, muidu sõidukorras. Fotodel paistis pealtnäha päris kõbus. Kuulutust enam ei leia, saab küsida otse müüjalt. Parempoolse rooliga masinal vaevalt siinmail suurt nõudlust on.
Vasta

(02-04-2024, 23:18 PM)robvill Kirjutas:  Facebookis kodanik Martin Luur pani täna äsja müügile Mitsubishi L200 kastika parempoolse rooliga 2500 eur. Pidavat vajama väikest kõpitsemist, muidu sõidukorras. Fotodel paistis pealtnäha päris kõbus. Kuulutust enam ei leia, saab küsida otse müüjalt. Parempoolse rooliga masinal vaevalt siinmail suurt nõudlust on.

Kaevasin kuulutuse välja. Pikaajalise rondiostu kogemuse pealt hakkasid mõned asjad silma.
- Eelmine omanikuvahetus oli alles väga hiljuti.
- Fotodel on jah näha vaid omajagu pisiasju, mis lõppkiirust ei mõjuta, aga üldmulje on siiski selline, et "väiksest kõpitsemisest" kasvab välja mitme kuu õhtuid sisustav remont.

Kui ma olen liialt pessimistlik ja tegelikult on tegu heas korras autoga siis läheb see Ukrainasse niiehknii.

Parempoolse rooliga autod on seal maal muidu  populaarsed - käsirelvade tule alla jäädes sihib vaenlane eelkõige vasakut esiistet.
Vasta

(02-04-2024, 15:12 PM)Lauri_L Kirjutas:  Peab olema IPX8, otselaetav USB kaabliga /-/, metallist korpusega.
Aitäh info eest! Kasutan juhust ja teen pisut reklaami: mul omal on käibel Boruit HP500 pealamp, mis on metallist korpusega, USB-ga laetav, 18650-ga ja punase tule võimekusega, kuid IPX6 klassiga. See on minuga mitu head aastat õppustel kaasas olnud ja koos sellega ka sõdurielust osa saanud ning ei ilmuta ühtki väsimise märki. Olen kindel, et hoolimata pisut kesisemast kaitseklassist ukrainlased seda tagasi ei saadaks ning 13€ eest Kaug-Idast tellides on asja küll. Võib proovida kaevata ka muud Boruiti toodangut, ehk leiab ka IPX8 sealt.

Lahtiütlus: reklaami eesmärk on puhas omakasu, täpsemalt see, et kui UAsse anda seda, mida neil vaja on, jääb äkki minu pealamp ning selle külge kinnitatud peanupp sihtmärgiks muutumata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Marko, mrali, nastik, 1 peidetud kasutaja(t), 3 külali(st)ne