4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Facebookis kodanik Martin Luur pani täna äsja müügile Mitsubishi L200 kastika parempoolse rooliga 2500 eur. Pidavat vajama väikest kõpitsemist, muidu sõidukorras. Fotodel paistis pealtnäha päris kõbus. Kuulutust enam ei leia, saab küsida otse müüjalt. Parempoolse rooliga masinal vaevalt siinmail suurt nõudlust on.
Vasta

(02-04-2024, 23:18 PM)robvill Kirjutas:  Facebookis kodanik Martin Luur pani täna äsja müügile Mitsubishi L200 kastika parempoolse rooliga 2500 eur. Pidavat vajama väikest kõpitsemist, muidu sõidukorras. Fotodel paistis pealtnäha päris kõbus. Kuulutust enam ei leia, saab küsida otse müüjalt. Parempoolse rooliga masinal vaevalt siinmail suurt nõudlust on.

Kaevasin kuulutuse välja. Pikaajalise rondiostu kogemuse pealt hakkasid mõned asjad silma.
- Eelmine omanikuvahetus oli alles väga hiljuti.
- Fotodel on jah näha vaid omajagu pisiasju, mis lõppkiirust ei mõjuta, aga üldmulje on siiski selline, et "väiksest kõpitsemisest" kasvab välja mitme kuu õhtuid sisustav remont.

Kui ma olen liialt pessimistlik ja tegelikult on tegu heas korras autoga siis läheb see Ukrainasse niiehknii.

Parempoolse rooliga autod on seal maal muidu  populaarsed - käsirelvade tule alla jäädes sihib vaenlane eelkõige vasakut esiistet.
Vasta

(02-04-2024, 15:12 PM)Lauri_L Kirjutas:  Peab olema IPX8, otselaetav USB kaabliga /-/, metallist korpusega.
Aitäh info eest! Kasutan juhust ja teen pisut reklaami: mul omal on käibel Boruit HP500 pealamp, mis on metallist korpusega, USB-ga laetav, 18650-ga ja punase tule võimekusega, kuid IPX6 klassiga. See on minuga mitu head aastat õppustel kaasas olnud ja koos sellega ka sõdurielust osa saanud ning ei ilmuta ühtki väsimise märki. Olen kindel, et hoolimata pisut kesisemast kaitseklassist ukrainlased seda tagasi ei saadaks ning 13€ eest Kaug-Idast tellides on asja küll. Võib proovida kaevata ka muud Boruiti toodangut, ehk leiab ka IPX8 sealt.

Lahtiütlus: reklaami eesmärk on puhas omakasu, täpsemalt see, et kui UAsse anda seda, mida neil vaja on, jääb äkki minu pealamp ning selle külge kinnitatud peanupp sihtmärgiks muutumata.
Vasta

Tõeline Sorentoremondifänn pargib autod nii, et tööriistu ei peaks kaugele vedama ja saab korraga kahte masinat remontida.
   
Parempoolne neist on üllatusmuna, mis juba sõidab, sidurdab ja pidurdab. Vasakpoolne on aga täiesti tundmatu looma nahk, millel keegi on kunagi alusanud ketivahetust. Ja kuna õues tuli lumi maha siis otsustasin, et paras aeg on ignoreerida soovitusi sinna töötav mootor panna ja enne ikka uued ketid paigaldada. Või noh mitte päris uued vaid vaikselt töötanud mootorilt maha kruvitud. 
Protsess sujus üle kivide ja kändude. Pole kette enne vahetanud ja peab ikka aegajalt mõtisklema, et kui kõik hammakad on märgis ja vahepealne jumala suvaliselt, et kas pean ta siis sama moodi tagasi panema jms? Lisaks keerasin ühe poldi plokki pooleks ja veetsin selle välja saamisega aega.
Igatahes jõudsin alumised tagasi panna ja otsustasin, et midagi peab teiseks päevaks ka jääma. Ehk läheb soojemaks ka siis oleks veidi mugavam seal auto ees põlvili mediteerida.
   
Vasta

Osta.ee-s üks käigukastita JEEP GRAND CHEROKEE LAREDO .

...
Vasta

Olen aru saanud, et bensiin pole eelistatud kütuse liik seal.
Vasta

(04-04-2024, 11:07 AM)MeelisV Kirjutas:  Olen aru saanud, et bensiin pole eelistatud kütuse liik seal.

Ei ole jah.
Humanitaarabi vedajatele ja piirivalvuritele käivad ka bensukad aga sel juhul peaks masin olema korras ning tasuta.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

   

Viimane korjandusega hangitud masin Nissan Navara - "Herald" teeb proovisõite. Hooldused ja pisiremondid on tehtud, uued rehvid all ja kõik suures plaanis ok.
Teha on jäänud veel alumiste õõtshoobade vahetus ja sillastend ning juba u. nädala pärast liigub Herald Ukraina suunas.
Seega paras aeg hakata mõtlema, mis saab edasi.
Paar õhtut oleme ksf. Telciga plaane teinud ja praeguseks on olukord selline:

MEIL ON MAIKUUS VÕIMALUS VIIA UKRAINASSE MEIE TAVAPÄRANE KOLME AUTO KONVOI1.

Vito buss on selle sõidu katalüsaator. Kuivõrd see on olemas.
   

Seega on puudu kaks masinat. Näiteks midagi sellist:
   

Korraldame korjanduse kahe neliveolise maasturi hankimiseks, mis oleks korda seatavad kuu ajaga ehk mis oleks võimalik ära viia juba maikuus.

Koos hankimise, ümbervormistamise, kõikvõimalike testide, hoolduste ja proovisõitudega on üks kuu kahe maasturi jaoks suhteliselt lühike aeg,
mistõttu peame sihtima vanarauaga võrreldavast kvaliteedist ülespoole - seame korjanduse eesmärgiks koguda kahe nädalaga 5000EUR.
Kui annetusi koguneb rohkem, siis läheb see varuosadeks ja remondiks. Kui vähem.... siis peame tõenäoliselt piirduma vaid ühe maasturiga.
Masinate hankimisega alustame niipea, kui korjanduse tulemused lootust annavad ning teeme seda ühe masina kaupa. Töökotta mitut niikuinii korraga ei mahu.
Praegu on sõelale jäänud üks teada ajalooga ja esialgsetel andmetel igati viisakas Kia Sorento Tartus.
Selle masina hinnalipikul seisab 2400€ ning meie tegemistesse hästi suhtuv autoomanik ei kiirusta seda mujale müüma.

Kahe neliveolise maasturi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.
Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Kaks maasturit Ukrainasse


1 - see tähendab, et meil on olemas juhid, kes leiavad töö kõrvalt vaba aega ja saavad autod toimetada kohale oma kulu ja kirjadega. Kolme auto viimine on rahaliselt optimaalne. Neljas, saateauto sõidab koormaga Ukrainasse ja juhtidega tagasi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kuigi ilm soemaks ei ole läinud siis sain täna tundmatu looma nahale kaaned ja viimase keti peale. Arvasin, et läheb kiiresti aga läks ikka 3 tundi ära. Kõik puhtaks nühkida jms Tihendid jäid praegu kuivama ja eks siis millalgi vaatab, mis hääli see tegema hakkab? Keerasin vända otsast mõned tiirud ja midagi kinni ei kiilunud nii et ehk klapid kohe pähe kinni ei jookse.
   
Vasta

Vito buss sai täna ülevaatuse. Paraku sai kinnituse ka kahtlustus loomahääli tegeva tagarattalaagri osas. Eks remondime ka seda.

Kapoti "tuulelukk" ei toimi. See osakond on nii roostes, et vedru riivi tagasi ei lükka. Eks see pigem paranoia on, aga kujutasin juba ette, kuidas Poola kiirteel kapott püsti tõuseb. Ehk õnnestub neeru müümata lammutusest. asendus saada.
Vasta

Väike raport ka kiire asjadekogumise kohta mis läksid Ants Ermiga eile teele Azovi 3 ndale ründebrigaadile.
Suur tänu inimestele kes aitasid rahaliselt ja ka reaalsete asjadega.
Kontole laekus kokku 1350.- (1000.- / 100.- / 250.-) 
Selle eest sai soetatud 13 joogikotti (Molle kinnitustega), 14 taktikalist kindapaari, 5 odavama otsa pealampi(kogu maksumus 995.50), Laadimisjaam ja patareid (maksumusega kokku 313.39), Siis veel 10 pakki AAA patareisid (maksumusega 41.-)  Ehk suutsin ära kulutada 1349.89 
Ja suured tänud ka KSF-idele kelle panusena läksid sinna kolm kasti gaasi(viimasest suurest gaasiostust) ja neli kasti teippi ning lebomatt. Sama suur tänu ka KSF-ile kes tõi seljakoti koos magamiskottidega ja väikse lisavarustusega. 
Omadest vahenditest siis lisasin suure hunniku sokolaadi ja värskelt Hiinast laekunud 40 põletist 22 põletit neile. Lisaks leidsin ka ühe magamiskoti mida keegi ilmselt kodus igatsema ei hakka(no vähemalt niikaua kui meelde ei tule  Big Grin  ). 10 pakki niiskeid salfakaid samuti.
Suured tänud ja üritame ikka edasi!!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
                                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Siin on Põhja-Tallinna üksuse märtsi toetuskonto väljavõtte.
EE387700771008885941
Toeta Ukrainat MTÜ
               

Sellesse kuusse jäid ksf 41Degree korjanduse ostud, mis ühtlasi said ka juba kohale viidud ja üks kastikas, mis sõidab peagi välja.
Tänan kõiki oma rahaga toetajaid! Tsiteerides ksf Kassi, kes ütles väga ilusasti, et teie abi on rohkem, kui sümboolne, see on tegelik!.
Vasta

Ja sai abistatud ka Vaba Ukraina meeskonda natuke tööga(varuosad maksavad nad kinni,sest lihtsalt omadest vahenditest ei suuda kõike). Nimelt kiirabi millelt sain omale kanderaami oli vasakust esinurgast vildakas. Tundus nagu oleks vedru katki. Lubasin,et aitan ära vahetada kuna buss pidi suht kohe kohe juba välja sõitma ja mis see vedru vahetamine ikka on. Aga kuna ma ei ole bussiekspert,siis ei teadnud ma ju ka seda,et sellel bussil on ees vedruleht  Sad risti bussiga.
Ja selle vahetamine on iga töömehe unistus. Sõber Mart aitas leida sobiliku kahest lehest koosneva lehtvedru ja tuli ka appi seda vahetama. Kuna õõtsa pidi nii ehk naa kõik eest ära võtma,siis vahetasime ära ka vasakpoolse zarniiri(parem oli juba eelmises töökojas vahetatud). Eriti lõbusaks tegi töö asjaolu,et minul oli selg sellises staadiumis kus ma ennast painutada eriti ei saanud ja sõber Mardil oli jalg suht sirge. Ehk kaks santi olid bussi kallal. Aga krt vahetatud ta sai. 
Lisaks oli eelmises kohas eemaldatud vilkurid ja sireenid. Aga nüüd tekkis olukord kus ust avades hakkab pinisema nagu oleks näiteks tuled peale jäänud. Kuigi kõik oli kustunud.
2h otsimist ja leidsin mingi pimeda õnne ja juhendamise abil juhtmed mis tuli kokku keerata.(telefoni teel abistati mind ka ettevõttest,kes selle kiirabi ehitas kunagi  Big Grin ) Kiirabil vilguvad alarmi korral ka kaugtuled. Ja nüüd kui vilkurid maha võtta jäi autol mulje,et tuled on peal ja ust avades hakkas kohe kisama. Kuna buss läks droonioperaatorite tiimile ei olnud see just väga vajalik lisa.
Vait ta saime ja tänaseks on buss ka juba üle antud Kiievis.
PS! esimene pilt on napsatud Vaba Ukraina omadelt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Eileõhtuse seisuga on kahe maasturi hankimiseks tehtud sihtotstarbelisi annetusi 1722,76EUR.

   

Ühe masina raha on varsti koos. Täname kõiki annetajaid!

Kahe neliveolise maasturi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.
Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Kaks maasturit Ukrainasse

Lisaks üks seniavaldamata pilt meie poolt Ukrainasse toimetatud vahendite üleandmisest. Mootorsaed on jälle teema.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Oot oot, Partneri nirakas või Big Grin
Remondi juhised ka ikka edasi anti?
Vasta

(06-04-2024, 19:02 PM)janek p Kirjutas:  Oot oot, Partneri nirakas või Big Grin
Remondi juhised ka ikka edasi anti?

Ei tea, ei mäleta ja ei ole oluline. Saag meile toodi/anti , sai töökord kontrollitud, kett teritatud, auto kõrval roheliseks ja ära ta viidi. Me ei tea, kas see saag töötab ühe paagitäie või ühe päeva aga kindlasti mitte tervet elukutselise metsamehe hooaega.
Kui on üle mõni vana saag, mis käivitub, lõikab ja ei leki, siis Ukrainasse saata sobib küll. Oleme pannud autodesse kaasa lisavarustuseks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ja bussidega jätkates. MTÜ Toeta Ukrainat lehel oli käimas kampaania T-bone nimelisele võitlejale kaubiku ja varustuse soetamiseks. Tegu siis päri kodumaise mehega,kes küll vahepeal Saksamaal oli ja sealt ka Leegioniga liitus.
Ühesõnaga annetatud raha eest siis sai otsitud vedukit. Alul oli soov,et kastikas millel presentkate oleks. Siis ikka jõuti järeldusele,et vaja pikka ja kõrget kaubikut. Sisse pidi mahtuma ATV ja keevitus ning kompressor ja tööriistad. Vajalik ka käruvedamise võimekus. Ehk mikromootoriga busse ei saaks kasutada. 
Juhuslikult vedeles tööpostil hoovi teises nurgas üks punane Transit. Pikk ja kõrge ning 3.2L mootoriga  Big Grin Figureerinud ka siin foorumis kunagi. KSF ist omanik tegi hinna sobilikuks(4000.-) ja MTÜ ostis selle bussi ära. Bussi jäid sisse ka tööriistade kapid/sahtlid. Üks koos kruustangidega isegi. Kongis sees juba ka korralik valgus.
Üks ostu argumente oli ka see,et hooldus ja ajalugu teada. Käivitus peale pikka seismist ka kenasti. Küll on seistes alla vandunud parem tagumine ABS andur ja juhiukse link tuleb ka natuke värskem panna. Seal plastmass keeleke liigselt kulunud ja läheb hoogsalt avades hoovast üle. 
Eelmine nädal tuli poiss Tartust koju ja aitas bussi ära matistada. Täna sai aetud tagaruumi(nibin nabin mahub) ja paar väiksemat auku kinni lapitud ning ära kaetud. Peale värvimist,siis vaja kong sobilikuks ehitada,vahetada ABS-i andur ja ukselink.


Manustatud failid Pilt (pildid)
                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kuna eile õhtul selgus,et tänased päevaplaanid muutuvad,siis sai veel ööpimeduse varjus buss üle tuisatud. 
Uus värvitoon sobib palju paremini  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Hall on "uus roheline", nagu näha ülaltoodud piltidelt. Värv sobib tõesti imehästi ja lapstööjõu kasutamine auto matistamiseks teeb lausa kadedaks.
Põhja-Tallinna koopas roheliseks võõbatud masinatest on teadaolevalt kaks Ukrainas üle värvitud neutraalsematesse värvidesse - üks halliks ja teine mustaks. Rohelist värvi on meil veel paari auto jagu alles, eks lähitulevikus tuleb otsustada kuidas jätkata. Näiteks, kas värvida halliks või aja kokkuhoiu eesmärgil jätta üldse värvimata.

Kahe maasturi hankimiseks käiva korjanduse seis on selline, et nädalavahetusega laekus juurde 535EUR sihtotstarbelisi annetusi, mis teeb kokku 2257,76EUR.
Kuigi korjanduse eesmärk ei ole veel saavutatud, siis esimese maasturi raha on praktiliselt koos ning me saame hakata tegelema sobiva kandidaadi otsimise ja hankimisega.
Täname kõiki toetajaid!

   


Kahe neliveolise maasturi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.
Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Kaks maasturit Ukrainasse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Seal jah peab enne natuke uurima kuhu auto läheb ja mis otstarbel. Sellest ka värvide erinevus.
Aga lapstööjõudu ma pole kasutanud  Big Grin Bussi katusel istuval noormehel täitus järgmisel päeval 20a Cool 
Nii,et juba päris suur.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne