4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Selleks, et meil ikka jätkuks ka remondipäevikumaterjali, mitte ei kirjutaks vaid lugusid stiilis "kogusime, ostsime, viisime/saatsime" sai täna koopasse lohistatud veel üks Soront ja seekord meie tavapärase tooriku seisundis:

- paak lekib
- raam tahab keevitamist
- pidurid hooldada
- plekiauke lappida
- kunde poolt uks(ed) vahetada. Valet värvi, üks neist ka koledasti kortsus.
- veermikus kaikaid ja pukse vahetada
- tulede releeplokk vahetada, võimalik, et veel mingeid kotermanne jahtida.
- merekonteineri lohistamisega on kõveraks tõmmatud veokonksu tala
- kõntsane salong kasida
- ja need huvitavad vead, millest veel midagi ei tea.

Positiivseks tuleb lugeda väljast kuiv ja hea häälega mootor, värviliste heitgaaside puudumine, töötav nelivedu.
Haruldane boonus - uksed lukustuvad ja avanevad puldist.

Tere tulemast perekonda, "Nublu"!
(kellele räppar, kellele tuletõrjekoer)
   
Vasta

Ma ei ole üldiselt alla andja tüüp aga praegu hakkab küll mõistus veidi otsa saama. Olen siin jännanud pihustite välja saamisega juba mõne õhtu. Alguses meelitasin niisama ja tegin varrega kahvli, millega neid natuke pöörata. Veidi isegi külje peale liikus aga heebliga välja küll mitte üks gramm. Siis leotasin neid breake cleaneri ja penetrating õliga. See ei aidanud. Siis käiasin seda mootorit starterist ringi ja lasin eetrit, et pauku teeks ja lahti lööks. Pauku natuke tegi aga välja ei tulnud. Seejärel meisterdasin rakise, et liughaamriga välja lüüa. Rakis sai küll väga kole aga selle eest tugev. Pihusti ei liikunud aga selle lõhkumise peale mitte sugugi.
   
Praegu on pakutud, et võtaks kapoti ära ja tõstaks seda pihustirakisest kahveltõstukiga. Ei tea, kas saab pihustist auto maast lahti tõsta?
Vasta

Pihustist tõstab auto vabalt maast lahti. On jäetud ööseks leotusega rippu, ei tulnud välja.
Ühel mersul sai suure tõmbevasaraga (umbes 5 kg) kätte pool pihustit, pooleks läks, siis sai treitud uus vahejupp, mis sobis allesjäänud pihusti jäänuse sisse lõigatud keermesse.
Veel veidi tümitamist, ja välja ta tuli. Tõmbevasara otsas on mul m20 keere erinevate "adapterite" jaoks.
Vasta

Nagu meie uus kaasfoorumlane Lenzer siin vahepeal mainis siis meie tegevust toetati ka LHV foorumi liikmete poolt. Märksõnaga 4x4 maastur kogunes 1690.- € ja selle nädalaga investeerisime selle raha autodesse. Esmalt neljapäeval käisime Kadrinas, kust tuli Kia Sorento 867AXK hinnaga 1000.- €
   
Auto vajab nipet-näpet nokitsemist, natuke keretöid ja hooldust, et ülevaatus läbida. Selle auto korda tegemise ja proovisõitude vastutajaks sai Mux, kellel siin foorumis kontot ei ole aga püüan tema tegemisi jõudu mööda kajastada.

Reedel sai aga ära käidud Paides, kust tuli samuti Kia Sorento 697BDX hinnaga 700.- €
   
Sellel autol on täiesti kehtiv ülevaatus aga hetkel esisild lahti ühendatud, sest rattaid välja keerates olid need plokeerunud. Auto remontimise eest vastutavaks sai ksf Rene01, kes ka paraku väga tihe postitaja ei ole. Küll aga tegude mees, sest auto juures on juba mõni tõrkuv asi korda saanud ja alustatud uurimistööd, et miks lukustub aga pahatihti ei avane? Kusjuures Mändjala Sorentol on sama jama ja esimene kahtlusalune on ICM ploki relee, mis ilmselt peagi vahetusse läheb.

Igal juhul plaan on autod korda teha, ära värvida, proovisõitudega töökindluses veenduda, LHV kirjaga pilti teha ja suvel Ukrainasse kohale sõita.

Tänusõnad on see kord kahekordsed, sest esiteks olen väga tänulik LHV foorumlastele, kes toetasid autode soetamist ja teiseks suur tänu müüjatele, kes kuuldes autode sihtkohta ilma pikemalt mõtlemata soodushinnad tegid.
Vasta

Täna aitas sõber teha Galloperile väiksese tuuningu. NImelt kaotas ta ära immobilaiseri ja lisas nupust käivituse. Nüüd on ülevaatuseks veel see õnnetu väike tagatuli teha ja natuke seest ka puhastada ja sättida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kuna varsti tuleb keevitamistele natukeseks ajak lõpp,siis sai veel sisse aetud üks Nissan Terraano. See auto on annetatud Märjamaalt Andrese(koos oma kursusekaaslastega) poolt ja peale korda tegemist läheb kodumaistele võitlejatele UA-sse. Ütleme nii,et ES autod oskab ikka väga hästi ja veel paremini katta ja peita erinevaid tehnikaid kasutades aukusid raamis ja igal pool mujalgi. Peaks kohe kuidagi sinna seda tehnikat õppima minema.
Aga uus painutuspink koos pisikese plasmaga on igati omal kohal. 3mm pleki saab ilma erilise pingutuseta rahulikult ära vingeldada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Eile pusisin pool päeva Terracani salongisoenduse kallal. Varemalt kenasti toiminud soendus ei puhunud grammigi sooja.
Kapoti all tehtud kiire ring ei tuvastanud midagi paha misjärel sai salongis veidi ruumi tehtud ja tuvastatud ühest peaaegu ligipääsmatust kohast selline servo:
   
   
pildid laenatud Alist - ACTUATOR-INTAKE For Hyundai Terraan Car Actuator Temp Door Switch Actuator Motor 97021H1000 97021-H1000 97010H1834 97010-H1834

Piirkonnas olid näha jäljed, et ma ei ole sugugi esimene, kes sellega jännanud on.
Näpuvahel kõik toimib, kuid servo omal töökohal jõuab keerata klappe ainult külma suunas.  Sai teda lahti võetud, puhastatud, määritud, kontaktid üle vaadatud, servo kangi võllil nuudi jagu edasi-tagasi tõstetud, abivedru pandud..... ei miskit. 
Tundub, et sees jääb tiguülekanne kuidagi lukku, sest kui servomootori kangikest aidata käsitsi korra külma suunas, siis jaksab mootor vedada ühe sammu ka sooja suunas, misjärel jääb jälle kinni.
Telliks Alist uue aga see jõuaks paar nädalat peale seda, kui auto peab juba Ukrainas olema.
Ettepanekud teretulnud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mingi vana räusa tooreklapi tross abistama. Või näiteks sossi käiguvaheti...

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

kas midagi sellist ei areta .mudelite servo.     neid leiaks kodulaost
Vasta

(22-04-2024, 09:49 AM)isandpauk Kirjutas:  Telliks Alist uue aga see jõuaks paar nädalat peale seda, kui auto peab juba Ukrainas olema.
Ettepanekud teretulnud.
Pane pilt, kus ta reaalselt soenduse küljes asub. Mul üks Terracan osadeks.
Vasta

(22-04-2024, 13:25 PM)Kodanik Männike Kirjutas:  
(22-04-2024, 09:49 AM)isandpauk Kirjutas:  Telliks Alist uue aga see jõuaks paar nädalat peale seda, kui auto peab juba Ukrainas olema.
Ettepanekud teretulnud.
Pane pilt, kus ta reaalselt soenduse küljes asub. Mul üks Terracan osadeks.

Õhtul saan teha pildi aga leiad ka selle kirjelduse järgi:
Kõrvalistuja vasaku jala juures, suure musta plastikust salongikütte kosu all. Kinnitub kolme kruviga.
Käigukasti tunnel teeb vasaku (juhipoolse) kruvi lahtikeeramise ilma väga väikse 90-kraadi võtme või narre abita keeruliseks.
Minu õnneks ei olnud eelmine remontija tagumist (tulemüüri-poolset) kruvi üldse paigaldanud.
Viga otsides võtsin eest kindalaeka, kuid see ei pruugi ligipääsu lihtsustada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(22-04-2024, 11:55 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Mingi vana räusa tooreklapi tross abistama. Või näiteks sossi käiguvaheti...
Abistama ei saa midagi panna. Juba proovitud.  Abistada tuleb ju täpselt samal ajal, kui armatuuris soojemaks/külmemaks nuppu vajutad. Muul ajal on mootor lukus tiguülekande tõttu. Üks tugev tõmme valel ajal ja kõik on ühes kohas.
Kas saab asja korda või tuleb täiesti käsitsi reguleerida.
Üldiselt kaldun kordategemise suunas. Nendel meestel, kes seda masinat kasutama hakkavad, on muudki teha, kui oma ajusi mingi jurakaga *******.

PS. mis puudutab elv.ee varuosapäringut, siis selle õlekõrre poole pöördun siis, kui muud variandid on ammendunud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

https://rrr.lt/en/search?man_id=68&cmc=477&cm=779&cpc=212&mfi=68,477,779;&prs=1&page=1
Sealt pole vaadanud?
Vasta

(22-04-2024, 16:33 PM)twist Kirjutas:  https://rrr.lt/en/search?man_id=68&cmc=477&cm=779&cpc=212&mfi=68,477,779;&prs=1&page=1
Sealt pole vaadanud?

Need on valed asjad, kuigi pealtnäha sarnased.

Pildid küljesolevast asjast. Kõrvalistuja jalgeesisest tehtud pilt keskkonsooli suunas. Piltidel näha ka toru, kust õhku jalgadele puhub ja näritud heliisolatsioon kohas, kus keegi tööriistadele ruumi pidi tegema.

   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(22-04-2024, 16:41 PM)isandpauk Kirjutas:  
(22-04-2024, 16:33 PM)twist Kirjutas:  https://rrr.lt/en/search?man_id=68&cmc=477&cm=779&cpc=212&mfi=68,477,779;&prs=1&page=1
Sealt pole vaadanud?

Need on valed asjad, kuigi pealtnäha sarnased.

Pildid küljesolevast asjast. Kõrvalistuja jalgeesisest tehtud pilt keskkonsooli suunas. Piltidel näha ka toru, kust õhku jalgadele puhub ja näritud heliisolatsioon kohas, kus keegi tööriistadele ruumi pidi tegema.


Kuhu ma selle saadan?
Vasta

Saatsin info privaatsõnumiga.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Suur tänu jälle KSF-ile kes oma tööpäeva ära kulutas ja vapralt Transiti rooli keeras,et Antsla tagant seal oodanud teine Frontera ära tuua ja ühtlasi käisime ning haarasime Võru linnast peale Sorondile vajaikud jubinad.
Nüüd on paras hunnik Fronterasid lõpuspurdi puzletamiseks olemas ja eks mingi päev peab rahulikult ümber autode käima ja mõtlema,et mida ja kuidas teha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ma ei osanud tänase lumetormiga midagi targemat peale hakata kui vahetasin Mändjala Sorentol õli ära ja tegin salongisoenduse korda.
   

Kuna traktor tühja aku tõttu ei käivitunud siis käisin tõmbasin sellega vahepeal välja ka naabrimehe muda sisse põhjani kinni jäänud Bobcati. Üllatavalt hästi tõmbas. Nii et esimesed rasketehnika veod ka tehtud.

Lisaks sai mingi hetk tagasi tehtud FB Messengeri grupp inimestega, kes tegelevad Ukrainasse autode ostmisega, et üksteist oksjonitel üle ei pakutaks ja vahetada infot kui keegi mingit maasturit vaatamas on käinud jm operatiivne Ukraina abiga seotud. Kui keegi, kes veel tegeleb autodega aitamisega tahab grupiga liituda siis palun andke mulle teada.
Vasta

Pelgulinnas müttasime samal ajal Pizza kallal koosseisus mina, isandpauk ja Rene. 
Lahtise aknaga sõites oli kõrva jäänud kerge vastukäimise hääl tagaratta juures.
Lahkamisel leidsin palju huvitavat.
Juhi pool oli seespoolsest piduriklotsist vaid mälestus.
Kettal Kalevipoja künnivaod, selle sama klotsijäänuse küntud.
   

Käsipiduri klotsil pool hõõrdkattest deserteerunud.
   

Kunde pool oli seis viisakam, aga igaks juhuks oli keegi mutrivõtmega ahv jätnud piduriklotsi jäänuse ketta ja kaitsepleki vahele, et siiski ka sealpool ketas sügavad vaod saaks ja pidurdusjõuetus mõlemal pool võrdne oleks. 
   

Kõik klotsid said vahetatud, ühele poole uus, teisele uusvana ketas. Õnneks jõudis Rene just siis kui mõlemad trumlid olid maha saanud ja võttis parema (ja parema) poole kokkupaneku enda hooleks.

Isandpauk vahetas välja kapoti avamistrossi ja eemaldas mutrivõtmega ahvi ratsionaliseerimisettepanekuid ja liigseid juhtmeid kapoti all. 

Sai uus ka salongifilter, mida varem vahetanud ahvil oli ilmselt mutrivõti kaduma läinud - filtri vahetamiseks peab ühe kahe poldikesega kinnitatud metall-liistu eemaldama.
Nagu näha juuresolevalt pildilt - saab ka ilma... Vabal ajal lükkab see ahv kanu mesitarudesse...
   

Päeva lõpetuseks sai kahe mehe ja ohtra vandumise abil  oma õigele kohale ka turbost vahejahutisse mineva lõdviku klamber, mille varemmainitud ahv oli jätnud lihtsalt suvalises kohas ümber toru
   

Eduka töö lõppedes üllatas seesama auto, millega plaanisin koju sõita, mittekäivitumisega. Armatuurlauas kiri "IMMO" ja kogu lugu.
Paistiski homme kerge ja igav õlivahetuse  õhtu tulemas...
Vasta

Tere!


Siin oli pihustite eemaldamisest juttu. Osad remondimehed kasutavad ka edukalt hüdraulilist avasilindrit + vahetükke ja rakiseid nende eemaldamiseks.
Kui endal pole, siis saan hea ürituse tarbeks tasuta laenutada nii 20T kui 30T avasilindrit koos käsipumba, vooliku ja manomeetriga, ilusti käepäraess kohvris ka.

Asukoht Harku, või kaubikus kaasas ja Nõmme-Männiku, ikka ette helistamisega (51 63 627). Siin erasõnumeid väga ei loe.


Lugupidamisega, Janis Meri.

www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne