Eesti Auto-Klubi 1924a embleem
#41

Ma võin Tallinnas järgmisel nädalal selle klaasnegatiivi ära skännida küll, kui varem või mujal ei saa . Me kasutame sama skännerimudelit digiteerimiseks, mida fotomuuseum/arhiiv.
Vasta
#42

Tsitaat:P.S. Ise olen meie muuseumis skaneerinud klaasnegatiive ja 95% on tegu ülihea kvaliteedi-teravusega fotodega, lihtsalt imestama paneb võrreldes nt nõuka aja fotodega.100
100% nõus! Eriti paneb imestama kontrastide käsitsi väljajoonistamine 50-ndatel aastatel. Polnud ju arvutiprogramme selleks. Mõjus üleminek "reporterfilmile" 35mm suure klaasi kohmakuse asemel. Paar näidet 50-ndatest:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#43

(19-04-2024, 16:15 PM)wolfik Kirjutas:  Tere

Mul on Eesti Auto-Klubi 1924 embleem, mille tagaküljel on nr. A-2187 ja kuna sugulane oli olnud 1930-ndate lõpus K.Pätsi autojuht, siis huvitaks väga, kas sellise nr.-ga auto võis kuuluda riigivanema kasutusse?

Tere wolfik

Nimetatud märk kuulus 1940 aastal autole, mis parkis Tallinnas Köhleri 24. Auto mark oli Ford ja omanikuks Eesti tööstur.  Fotol toodud masinaga pole minu andmetel siiski selle märgiga otsest seost.
Toomas,  F1500, 5019935


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#44

(27-04-2024, 09:16 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:... Eriti paneb imestama kontrastide käsitsi väljajoonistamine 50-ndatel aastatel. ... Mõjus üleminek "reporterfilmile" 35mm suure klaasi kohmakuse asemel. ...
Tegelikult esines kontrastide väljajoonistamine ainult reportaaži- (ajalehe)fotode puhul ja oli põhjustatud ajalehtede kehvast trükikvaliteedist - et fotolt midagi oleks aimata tuli joonistada välja kontrastsed piirjooned. See jätkus peaaegu nõuka aja lõpuni, sõltus trükikojast.
Vasta
#45

(11-05-2024, 23:24 PM)kass Kirjutas:  
(11-05-2024, 21:24 PM)F1500 Kirjutas:  
(19-04-2024, 16:15 PM)wolfik Kirjutas:  Tere

Mul on Eesti Auto-Klubi 1924 embleem, mille tagaküljel on nr. A-2187 ja kuna sugulane oli olnud 1930-ndate lõpus K.Pätsi autojuht, siis huvitaks väga, kas sellise nr.-ga auto võis kuuluda riigivanema kasutusse?

Tere wolfik

Nimetatud märk kuulus 1940 aastal autole, mis parkis Tallinnas Köhleri 24. Auto mark oli Ford ja omanikuks Eesti tööstur.  Fotol toodud masinaga pole minu andmetel siiski selle märgiga otsest seost.
Toomas,  F1500, 5019935

Tere!
On väga tore, et inimestel on informatsiooni ja veel toredam on, et nad seda ka lahkelt jagavad! 
Mina tänan - tööstur ja Ford, see on ju palju enamat, kui et kellegi mingisugune auto!
Ei saanud kahjuks ainult oma piiratuses aru, kelle foto oli lisatud - eesti töösturi, Karl Martini (ilmselt küll mitte) või Toomas F1500 oma?  Sad
Priit, ära aja vett sogaseks. Ajad on rasked ja seetõttu on vanaisa brilliandid müügis 
https://www.osta.ee/ew-eesti-autoklubi-e...36966.html
Vasta
#46

(12-05-2024, 08:38 AM)Raudpats Kirjutas:  
(11-05-2024, 23:24 PM)kass Kirjutas:  
(11-05-2024, 21:24 PM)F1500 Kirjutas:  
(19-04-2024, 16:15 PM)wolfik Kirjutas:  Tere

Mul on Eesti Auto-Klubi 1924 embleem, mille tagaküljel on nr. A-2187 ja kuna sugulane oli olnud 1930-ndate lõpus K.Pätsi autojuht, siis huvitaks väga, kas sellise nr.-ga auto võis kuuluda riigivanema kasutusse?

Tere wolfik

Nimetatud märk kuulus 1940 aastal autole, mis parkis Tallinnas Köhleri 24. Auto mark oli Ford ja omanikuks Eesti tööstur.  Fotol toodud masinaga pole minu andmetel siiski selle märgiga otsest seost.
Toomas,  F1500, 5019935

Tere!
On väga tore, et inimestel on informatsiooni ja veel toredam on, et nad seda ka lahkelt jagavad! 
Mina tänan - tööstur ja Ford, see on ju palju enamat, kui et kellegi mingisugune auto!
Ei saanud kahjuks ainult oma piiratuses aru, kelle foto oli lisatud - eesti töösturi, Karl Martini (ilmselt küll mitte) või Toomas F1500 oma?  Sad
Priit, ära aja vett sogaseks. Ajad on rasked ja seetõttu on vanaisa brilliandid müügis 
https://www.osta.ee/ew-eesti-autoklubi-e...36966.html

Ja kõik vanad esemed ei ole enam ´´vanad´´ vaid ikka ´´antiiksed´´. Emailitud märki võibki vist tinglikult ´´brilliandiks´´ nimetada, briljantidega ju tegemist ei ole.
Vasta
#47

Hommik!
"Eesti töösturi" Ford - 1938 aasta kohta on kirjutatud, et EA Klubi liikmetel oli 18 fordi, neist osa saab nimekirja järgi tuvastada ja osa välistada (pole Tallinna numbrimärk või on amet vale, on küll mitmed "direktorid", keda ei julge "Eesti töösturiks liigitada"). Otseselt on töösturina kirjas Martin Luther ja Nosel Golstein, kindlasti mõni direktor liigituks ka töösturiks.
 http://eag.vanatehnika.ee/ewautoklubi.html
Paistab, et 1939 Forde juurde ei tulnud, 1940 ilmselt ka mitte liikmeid enam. Aga see kõik ei pruugi nii olla...
Märgi müügist ... õige lüke! Tahaksid ju mitmed tänapäeva "Eesti töösturid" endale sellist artefakti soetada, sest ajaloohuvi, rahvustunne ning igasugused aated tekitavad vajaduse selliste märkide järele, klubi mõnel mehel juba on ka... Ja ikkagi võis see märk ka President Konstantin Pätsi autoga seotud olla, no kui just mitte auto küljes radikavõrel, siis näiteks härra Karl Martini halli piduliku pintsaku rinnataskus võis see sattuda ka presidendi Buickiga sõitma... nii et numbrid on isegi veidi tagasipidihoidlikud, ma ütleks.
Pagan, ajastus on vale, mul pole praegu rahaga kiita, käisin just konsumis ka. Järgmine nädal toimub Türi Lillelaat, sealt on alati kena noosi taarat saanud korjata ja mu fiskaalne olukord oleks kardinaalselt muutunud ning oleksin ka saanud oksjonil osaleda või, mine tea, ka ehk võita?  Rolleyes
Vasta
#48

(11-05-2024, 23:24 PM)kass Kirjutas:  
(11-05-2024, 21:24 PM)F1500 Kirjutas:  
(19-04-2024, 16:15 PM)wolfik Kirjutas:  Tere

Mul on Eesti Auto-Klubi 1924 embleem, mille tagaküljel on nr. A-2187 ja kuna sugulane oli olnud 1930-ndate lõpus K.Pätsi autojuht, siis huvitaks väga, kas sellise nr.-ga auto võis kuuluda riigivanema kasutusse?

Tere wolfik

Nimetatud märk kuulus 1940 aastal autole, mis parkis Tallinnas Köhleri 24. Auto mark oli Ford ja omanikuks Eesti tööstur.  Fotol toodud masinaga pole minu andmetel siiski selle märgiga otsest seost.
Toomas,  F1500, 5019935

Tere!
On väga tore, et inimestel on informatsiooni ja veel toredam on, et nad seda ka lahkelt jagavad! 
Mina tänan - tööstur ja Ford, see on ju palju enamat, kui et kellegi mingisugune auto!
Ei saanud kahjuks ainult oma piiratuses aru, kelle foto oli lisatud - eesti töösturi, Karl Martini (ilmselt küll mitte) või Toomas F1500 oma?  Sad
Kas fotol on noor Martin Christian Luther? Üsna muutunud selle ajaga võrreldes, kui ta Fordiga sõitis...
Fotol on selle märgi esialgne omanik, küll alles 21 aastase õpilasena
Õppis Tartu Poeglaste Reaalgümnaasiumis , hiljem Tallinna Tehnikumis ja siis Tartu Ülikoolis Õigusteadust. Ettevõtja ja tööstur. Suri muide 1965 aastal 60 aastasena.
Kassile niipalju, et 1939-1940 lisandus Autoklubisse veel palju liikmeid. Sealhulgas ka seda märki kandnud Ford V8.
Vasta
#49

Tänan! Ilmselt tuleb kolmas vihje ka...
Aga jällegi on siin näha, et tark teab, mida räägib, loll aga räägib seda, mida teab ...  Toungue
Vasta
#50

Voldemar Leinbock.


Mulle meeldib, et siin teemas on väga palju salapära. Ootan põnevusega, mis vihjeid Priit veel saab. Smile
Vasta
#51

(12-05-2024, 16:26 PM)gruppen Kirjutas:  Voldemar Leinbock.


Mulle meeldib, et siin teemas on väga palju salapära. Ootan põnevusega, mis vihjeid Priit veel saab. Smile

Braavo gruppen  Toungue , just, see on Hr Voldemar Leinbock

Tubakavabriku Kubana omanik ja 1938 asutatud kaitseliidu Tallinna maleva kergedivisjoni toetavliikmete kogu asutajaliige.
Vasta
#52

(12-05-2024, 17:22 PM)F1500 Kirjutas:  
(12-05-2024, 16:26 PM)gruppen Kirjutas:  Voldemar Leinbock.


Mulle meeldib, et siin teemas on väga palju salapära. Ootan põnevusega, mis vihjeid Priit veel saab. Smile

Braavo gruppen  Toungue , just, see on Hr Voldemar Leinbock

Tubakavabriku Kubana omanik ja 1938 asutatud kaitseliidu Tallinna maleva kergedivisjoni toetavliikmete kogu asutajaliige.

Õhtust!
Nojah, ma ju ei suitseta - "ja ne kuritsa" nagu ma oma vene ja ukraina töökaaslastele ikka meelde tuletan! Mulle ka meeldib salapära ja tore on, et inimesed, kellel on infot, seda kuhugi liiga kergekäeliselt üles ei riputa! Info, see on kapital või vähemalt on hea tunne, et las pööbel rabeleb ja rahmib nagu tumm leilis, aga mina tean, kuidas asi oli!  Cool

tervitades, Priit Näljakülast
Vasta
#53

Müügis:
EW Eesti-Autoklubi embleem 1924 (212336966) - Osta.ee
Vasta
#54

(15-05-2024, 11:50 AM)maaks Kirjutas:  Müügis:
EW Eesti-Autoklubi embleem 1924 (212336966) - Osta.ee
vt. postitust nr. #45

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#55

(12-05-2024, 15:31 PM)kass Kirjutas:  Tänan! Ilmselt tuleb kolmas vihje ka...
Aga jällegi on siin näha, et tark teab, mida räägib, loll aga räägib seda, mida teab ...  Toungue

Tere! Kas maja Köhleri 24 Tallinn ei kuulunud mitte kapten Priidu Onno'le? Kas keegi teab kuidas Voldemar Leinbock selle hoonega seotud oli?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne