Motobuss Ford Transiti baasil
#41

Ei ole abiks, see vaht ei tööta niimoodi, vajub kokku.
Vasta
#42

Sedasi vahutades digimuundub mitteroostetamise etalon fjord üsna kiiresti rauaoksiidiks. Pääseteeks vannitoatüüpi hüdroisolatsioon kogu vahutatud pinna ulatuses.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#43

(25-06-2024, 23:55 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Sedasi vahutades digimuundub mitteroostetamise etalon fjord üsna kiiresti rauaoksiidiks. Pääseteeks vannitoatüüpi hüdroisolatsioon kogu vahutatud pinna ulatuses.

Üldjuhul jah, olen isegi ühe kena auto peale ostu rauda viinud, kuna "klaasitihendi lekke remont" teostati makrofleksiga, mootori ja salongi vahel polnd midagi järgi. Siiski on olemas ka kinnise pooriga vaht, see on oluliselt erinev asjast, mis esimesena pähe kargab vahu mainimisel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#44

Panin ju kenasti kirja, mis marki tootega tegu - viisakas oleks siiski enne veidi süveneda ja alles siis kommenteerida. Või siis alternatiivina kommenteerimata jätta.
Vasta
#45

Ok, lähemal uurimisel selgus, et need vahud on kõik sama nimega ja number on ka oluline: täpne produkt on Penosil EasySpray Foam 111
Vasta
#46

Kiire emotsioonipostitus seinte ja lae tootmisest, kui keegi kavatseb kunagi midagi sarnast ehitada, siis soovitan valida mingi vähe kandilisem buss kui Transit Smile

Silma järgi tundus kõik lihtne, aga praktiliselt on iga kaigas veidi erineva pikkuse, otsakuju ja paindega, et mingigi lootus oleks sellele kupatusele kunagi sirge vineer peale venitada.
   

Ja sabaots on veel suhteliselt lihtne, kõige hullem sobitamine saab olema selles kohas, kus kuut ja kabiin kokku saavad - põhimõtteliselt ainuke taktika selle 3D-kõveruste džungli taltsutamiseks, mida ma hetkel välja mõelda suutsin, on tekitada "pööningu" serva üks sirge ja täisnurkne tasapind, millest siis saab karkassiga edasi minema hakata. Auto enda talad ei aita absoluutselt kaasa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne