KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(29-06-2024, 13:36 PM)tõnn Kirjutas:  Puurida ei saa.

(29-06-2024, 15:00 PM)alfredo Kirjutas:  Kui prooviks otstesse augud puurida

Jääme ikka lähteülesande juurde. Ning loogiline on, et see rõngas ei ole just pehme materjal.

v6sa jutt lühemalt: kiilud rõnga soonest välja.

Edit: stretch jõudis tsitaatide kõrvutamisega napilt ette Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Kastiauto kardaan.
Käib ilusti pesas ringi.
Võibolla isegi saaks puurida kuid minu puurid ei võta.
Samas pole väga kõva marerjal kuna meisliga tükkideks lüüa ei õnnestunud.

Võsa pakutud variant ei õnnestunud.

Veidi puhkan jalga ja siis vist lõikan "balgarkaga" risti katki ja löön otsakorgid sisse.

Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Ise mõtlesid küll lahenduse välja aga pakun veel, et ega otsfreesi pole, millega saaks sälgud sisse lasta, hakkab kergemini alla andma?
Vasta

(29-06-2024, 16:34 PM)deus Kirjutas:  Ise mõtlesid küll lahenduse välja aga pakun veel, et ega otsfreesi pole, millega saaks sälgud sisse lasta, hakkab kergemini alla andma?

On olemas, selle peale ei tulnudki.

Teisel pool on samasugune klamber ees.
Selle pärast mõtlesingi rellakaga rist keskelt ära lõigata ja kauss sisse lüüa, et siis tangidega saaks rõngast kinni haarata.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(29-06-2024, 13:36 PM)tõnn Kirjutas:  Kuidas maha võtta sellist klambrit millel puuduvad haaramiseks servad?
[Pilt: 20240629_133313.jpg]
Puurida ei saa.

Kardaaniristi saab. 
Küljelt puurid soone kohast tsentri suunas mõnemillimeetrise ava ja läbi sellesama ava surud kasvõi puuriga stopperrõnga nii kaugele, et kruvikeeraja vahele mahub.
Vasta

Kas puurimine ei või viia kardaani tasakaalust välja?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Vastukaaluks võid ju teise sarnase ava veel puurida.
Vasta

Kes keevitusega hästi läbi saab, see võib plekiriba klambri külge punktida, saab sikutada normaalselt.
Näitlik pilt ka:

   

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Alustuseks tuleks need 3 keevituspunkti maha lihvida. Siis võibolla saab naaskliga soonepõhjas välja suruma hakata.
Vasta

Püha Jumal ,A.M Foorumis sellisel  teemal päev otsa jahumist. Rolleyes
Vasta

(29-06-2024, 21:49 PM)linnuke Kirjutas:  Püha Jumal ,A.M Foorumis sellisel  teemal päev otsa jahumist. Rolleyes

Kõik variandid tuleb dokumenteerida, et edaspidi oleks, mida lugeda!

Ps Kodaniku mainitud keevituspunktid on ehk lohakast vaatlemisest tingitud häire? Ma näen seal meisli- ja puurijälgi, keevituspunkte pole kusagil.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Küll need keevituspunktid sinna ka ilmuvad.
Ja tänupunktid idee eest Marko'le.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Panen ka pildi sellest, kuidas vahepuki maha sain.
Ketaslõikuriga tegin sooned, et tõmmitsaga oleks võimalik kinni haarata.

[Pilt: 20240629_125753.jpg]

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

[Pilt: 20240630_115126.jpg]
Sain lõpuks kätte.
Kaldenurka pidin suurendama kuna murdus küljest ära.
Keevituseks kasutasin TIG'i.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kuidas saada teada veoauto N1 šassii kaalu tehasest väljudes. St. Veoauto kaal ilma pealisehituseta. Olen leidnud sellise numbri: Weight:2060 (3500 kg max). Silberauto nüüd Veho, kes põrgatas küsimuse Topauto nimelisele firmale. Sealt vastust pole saanud Sad
Vasta

Ega ei saa siit ka vastust kui tähtsamad asjad jätad saladuseks.
Nagu mis masinast jutt?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Ma olen el mootorite alal tumedavõitu.
1f puurkaevupump (selline. Teeninud mind maakodus üle 10a) jäi muru kastes vakka. Ilmselt ületas väikese 20l hüdrofoori tõttu tootja ettenähtud max 30 tsüklit / tunnis vaadet. Undab vaikselt ja lülib oma 5A kaitset välja, käsitsi käima keerutades hakkab tööle. Juhtkarbis on 25uF kondensaator ja karbi järel pumba 3 toitekaablist 2 vahel võrgupinge, kolmandal ca 30V. Pumba mootoril takistused 9ohm, 13,7ohm ja 22,3ohm. Kondensaator on pealtpoolt viisakas, aga kas lootusrikas diagnoos selle väsimisest on õige?

Ning mis õli ja kui palju võiks pumba nn mootoriruumi anda - nt 50ml mootoriõli? Selle alumise otsa (lihtsalt veetihe kork ees) avamisel immitses midagi välja, aga piisavalt vähe (vast 10..20ml), et mitte isegi otsakorgi all olevat laagrit õlitada. Ilmselt aga just selle tarbeks seal õli on?

Muidu asjakohane oleks ka mõne hea eesti- või inglisekeelse AC mootorite tööpõhimõtete kirjelduse viide: nendest võiks ju veidi ikka teada Smile

Aitäh,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Kompressorilt korraks kondekat laenata ei maksa vist midagi.
Veelgi parem oleks pumba kondekas panna kontrolliks kompressorile, vb kolib viga kaasa selle vahetusega.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

https://www.veho.ee/fuso-ee/
Vasta

(Eile, 21:02 PM)ZIL 131 Kirjutas:  https://www.veho.ee/fuso-ee/

https://www.keithandrews.co.nz/fuso/canter/4x2

Erineva pikkuse ja erineva kabiiniga masinad.

1950-2525 kg

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: janek555, 7 külali(st)ne