Postitused: 3,630
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
29-06-2024, 15:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2024, 15:29 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
(29-06-2024, 13:36 PM)tõnn Kirjutas: Puurida ei saa.
(29-06-2024, 15:00 PM)alfredo Kirjutas: Kui prooviks otstesse augud puurida
Jääme ikka lähteülesande juurde. Ning loogiline on, et see rõngas ei ole just pehme materjal.
v6sa jutt lühemalt: kiilud rõnga soonest välja.
Edit: stretch jõudis tsitaatide kõrvutamisega napilt ette
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kastiauto kardaan.
Käib ilusti pesas ringi.
Võibolla isegi saaks puurida kuid minu puurid ei võta.
Samas pole väga kõva marerjal kuna meisliga tükkideks lüüa ei õnnestunud.
Võsa pakutud variant ei õnnestunud.
Veidi puhkan jalga ja siis vist lõikan "balgarkaga" risti katki ja löön otsakorgid sisse.
Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 635
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
17
Ise mõtlesid küll lahenduse välja aga pakun veel, et ega otsfreesi pole, millega saaks sälgud sisse lasta, hakkab kergemini alla andma?
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(29-06-2024, 16:34 PM)deus Kirjutas: Ise mõtlesid küll lahenduse välja aga pakun veel, et ega otsfreesi pole, millega saaks sälgud sisse lasta, hakkab kergemini alla andma?
On olemas, selle peale ei tulnudki.
Teisel pool on samasugune klamber ees.
Selle pärast mõtlesingi rellakaga rist keskelt ära lõigata ja kauss sisse lüüa, et siis tangidega saaks rõngast kinni haarata.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kas puurimine ei või viia kardaani tasakaalust välja?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 700
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Vastukaaluks võid ju teise sarnase ava veel puurida.
Postitused: 6,901
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kes keevitusega hästi läbi saab, see võib plekiriba klambri külge punktida, saab sikutada normaalselt.
Näitlik pilt ka:
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 157
Teemad: 0
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
Alustuseks tuleks need 3 keevituspunkti maha lihvida. Siis võibolla saab naaskliga soonepõhjas välja suruma hakata.
Postitused: 6,901
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
29-06-2024, 21:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2024, 21:59 PM ja muutjaks oli
Marko.)
(29-06-2024, 21:49 PM)linnuke Kirjutas: Püha Jumal ,A.M Foorumis sellisel teemal päev otsa jahumist.
Kõik variandid tuleb dokumenteerida, et edaspidi oleks, mida lugeda!
Ps Kodaniku mainitud keevituspunktid on ehk lohakast vaatlemisest tingitud häire? Ma näen seal meisli- ja puurijälgi, keevituspunkte pole kusagil.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Küll need keevituspunktid sinna ka ilmuvad.
Ja tänupunktid idee eest Marko'le.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Panen ka pildi sellest, kuidas vahepuki maha sain.
Ketaslõikuriga tegin sooned, et tõmmitsaga oleks võimalik kinni haarata.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Sain lõpuks kätte.
Kaldenurka pidin suurendama kuna murdus küljest ära.
Keevituseks kasutasin TIG'i.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Ega ei saa siit ka vastust kui tähtsamad asjad jätad saladuseks.
Nagu mis masinast jutt?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 3,630
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
01-07-2024, 17:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2024, 17:01 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Ma olen el mootorite alal tumedavõitu.
1f puurkaevupump (
selline. Teeninud mind maakodus üle 10a) jäi muru kastes vakka. Ilmselt ületas väikese 20l hüdrofoori tõttu tootja ettenähtud max 30 tsüklit / tunnis vaadet. Undab vaikselt ja lülib oma 5A kaitset välja, käsitsi käima keerutades hakkab tööle. Juhtkarbis on 25uF kondensaator ja karbi järel pumba 3 toitekaablist 2 vahel võrgupinge, kolmandal ca 30V. Pumba mootoril takistused 9ohm, 13,7ohm ja 22,3ohm. Kondensaator on pealtpoolt viisakas, aga kas lootusrikas diagnoos selle väsimisest on õige?
Ning mis õli ja kui palju võiks pumba nn mootoriruumi anda - nt 50ml mootoriõli? Selle alumise otsa (lihtsalt veetihe kork ees) avamisel immitses midagi välja, aga piisavalt vähe (vast 10..20ml), et mitte isegi otsakorgi all olevat laagrit õlitada. Ilmselt aga just selle tarbeks seal õli on?
Muidu asjakohane oleks ka mõne hea eesti- või inglisekeelse AC mootorite tööpõhimõtete kirjelduse viide: nendest võiks ju veidi ikka teada
Aitäh,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
01-07-2024, 17:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2024, 17:45 PM ja muutjaks oli
tõnn.)
Kompressorilt korraks kondekat laenata ei maksa vist midagi.
Veelgi parem oleks pumba kondekas panna kontrolliks kompressorile, vb kolib viga kaasa selle vahetusega.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,709
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(01-07-2024, 21:02 PM)ZIL 131 Kirjutas: https://www.veho.ee/fuso-ee/
https://www.keithandrews.co.nz/fuso/canter/4x2
Erineva pikkuse ja erineva kabiiniga masinad.
1950-2525 kg
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.